عاشقتم به انگلیسی چگونه نوشته می شود

خواص دارویی و گیاهی

عاشقتم به انگلیسی چگونه نوشته می شود
عاشقتم به انگلیسی چگونه نوشته می شود

Copy Right By 2016 – 1395

en

affirmation of romantic feeling

تو هرگز متوجه نميشي که من چقدر عاشقتم ، دختر کوچولو.

You’ll never understand how much I love you, baby girl.

en

I love you


Tools

عاشقتم به انگلیسی چگونه نوشته می شود


درباره


در تماس باشید

در ابتدا این ویدیو انیمیشنی و طنز رو ببینید و با چند تا از روش های خیلی معروف گفتن عاشقتم به زبان انگلیسی آشنا شوید.

لیست مطالب

عاشقتم به انگلیسی

دوستت دارم به انگلیسی

ابراز عشق و علاقه همیشه در زبان های مختلف بیایید معروف ترین عبارات در انگلیسی که مضمون عاشق شدن دارند را ببینید.

عاشقتم به انگلیسی چگونه نوشته می شود

معروف ترین جمله جهان همین جمله است. “عاشقتم”

خیلی از ما از این جمله استفاده کرده ایم و شاید بتوان گفت که این جمله معروف ترین جمله برای بیان عشق در زبان انگلیسی است. “دوستت دارم” هم یکی از ترجمه هایی است که برای این جمله استفاده می شود. ئس اگر می خواهید یک ابراز علاقه بسیار ساده ولی تاثیر گذار داشته باشید حتما بگویید: I Love You

معنی: من عاشقتم

یکی دیگر از مواردی که می توانید استفاده کنید هم این جمله است. ابن عبارت کمی از جمله I love you خاص تر است و کمی حرفه ای تر به نظر می رسید.

معنی: من دیونه توام

اگر می خواهید بگویید خیلی عاشق کسی هستید و یا بیش از حد کسی را دوست دارید می توانید بگویید I Crazy about you

با گفتن این جمله نشان می دهید که عشق شما و علاق تان نسبت بهه شخص بسیار خاص و بیش از حد است.

معنی: تو نیمه منی

این اصطلاح شاید کمی ادبی باشد. شما می خواهید به شخص بگویید که قسمتی از وجود شماست و او را خیلی دوست دارید. پس می گویید you are my other half تا نشان دهید آن شخص نیمه مکمل شماست وعلاقه تان را به شخص با گفتن این جمله نشان می دهید.

معنی: خیلی دوست دارم

شاید ترجمه کلمه به کلمه این جمله کمی جالب باشد: تا خود ماه و برگشتن از آن دوستت دارم. شما می خواهید بگویید تا ته دنیا و تا مسیری بی منتها دوستت دارم. ئس این جمله زیبا را برای عشق خود بگویید.

معنی: با تمام وجود متعلق به توام

این جمله هم نشان دهنده عشق شما به شخص مورد نظرتان است. شما می خواهید بگویید تمام وجودتان سرشار از عشق طرف مقابل است و با این جمله زیبا این مفوم را به او می رسانید.

معنی: من متعلق به توام

خوب کاربرد این جمله هم بسیار مشخص است. خیلی راحت می توانید این جمله را بیان کنید و احساس خودتتتان را با کمترین پیچیدگی و به سادگی به طرف مقابل بیان کنید.

حتما جملات مربوط نحوه گفتن دوستت دارم به زبان اسپانیایی را هم ببینید و خاص باشید

دوستت دارم هم از جمله های بسیار کاربردی است که بسیاری از افرادی که به هم علاقه دارند از آن استفاده می کنند. شما می توانید از تمام جملاتی که برای عاشقتم در بالا گفت شد استفاده کنید و علاوه بر آنها از جملات زیر نیز برای گفتن دوستت دارم در انگلیسی استفاده کنید.

معنی : می پرستمت (خیلی دوست دارم)

خوب اگر کسی را در حد پرستش دوست دارید حتما از این جمله زیبا استفاده کنید.

معنی: تو برام مهمی

اگر می خواهید بگویید کسی برایتان اهمیت دارد و به او علاقه دارید حتما از این عبارت استفاده کنید.

معنی: تو نور زندگی منی

اگر کسی روشنایی زندگی شماست پس حتما او را خیلی دوست دارید.

معنی: تو همه منی

این جمله هم کاملا مشخص است و می توانید با آن معنی دوست داشتن را به فرد مورد نظر خود انتقال دهید.

حتما نحوه گفتن دوستت دارم به فرانسه را نیز ببنید و با زبان عاشق ها صحبت کنید.

ابراز عشق و علاقه به زبان های مختلف خصوصا انگلیسی همیشه از مواردی است که بسیاری از ما ممکن است به دنبالش باشیم تا به کسانی که دوستشان داریم بگوییم عاشقشان هستیم. بیایید محبوب ترین عبارات انگلیسی را که مضمون عشق دارند با هم در این نوشته بررسی کنیم. مانند جمله دوستت دارم به انگلیسی یا عاشقتم به انگلیسی. با ما همراه باشید.

این محبوب ترین عبارت در جهان است. “دوستت دارم” را همه شنیده اند و بارها در مکان های مختلف یا در فیلم های مختلف دیده اند. حتی ممکن است شما نیز بارها و بارها به عزیزانتان با گفتن این جمله ابراز علاقه کرده باشید.

دوستت دارم به انگلیسی I love You گفته می شود. این جمله را بخاطر بسپارید تا به عشقتان ابراز کنید. بدون شک بسیاری از ما از این عبارت استفاده کرده ایم و می توان گفت که این عبارت محبوب ترین عبارت برای ابراز عشق به زبان انگلیسی است. “دوستت دارم” یکی از ترجمه های مورد استفاده در این عبارت است. اگر می خواهید ابراز علاقه بسیار ساده اما مثر داشته باشید ، فراموش نکنید که بگویید: من تو را دوست دارم یا دوستت دارم.

یکی دیگر از کلماتی که می توانید استفاده کنید این عبارت است. این عبارت کمی خاص تر است ، که در آن من شما را دوست دارم یا همان دوستت دارم کمی حرفه ای تر به نظر می رسد.

معنی این عبارت “عاشقتم” است که به انگلیسی می شود:

عاشقتم به انگلیسی چگونه نوشته می شود

I’m in love with you

اگر می خواهید بگویید که کسی را بیش از حد دوست دارید، می توانید بگویید من دیوانه تو ام یا دیوونتم. با گفتن این جمله شما نشان می دهید که عشق و علاقه شما نسبت به فرد بسیار خاص و بی نظیر است. این جمله به انگلیسی I am crazy about you می شود.

این کلمه ممکن است تا حدودی ادبی باشد. شما می خواهید به کسی بگویید که او بخشی از وجود شماست و به عبارتی به شما تعلق دارد و شما واقعاً او را دوست دارید. بنابراین شما می گویید من نیمه دیگر تو هستم یا تو نیمه دیگر من هستی و شما با گفتن این جمله علاقه خود را به فرد نشان می دهید.

تو نیمه گمشده منی به انگلیسی You are my other half می شود.

ترجمه این عبارت بر اساس کلمات ممکن است کمی جالب باشد: من تا ماه و بازگشت دوباره از آن شما را دوست دارم. شما می خواهید بگویید که من شما را تا آخر دنیا و به روشی بی پایان دوست دارم. سعی کنید این عبارت دوست داشتنی را برای عشق خود بگویید. برای اینکه اینگونه ابزار علاقه کنید باید بگویید: I love you to the moon and back

این عبارت همچنین نشان دهنده عشق شما به شخصی است که بدنبال آن هستید. شما می خواهید بگویید که تمام وجود شما از عشق طرف مقابلتان پر شده است و با جمله زیبای I’m head over heels for you این مفهوم دلنشین را به او منتقل می کنید.

اگر میخواهید به کسی بگویید که متعلق به او هستید یا مال او هستید کافیست که بگویید: I am Yours

استفاده از این عبارت کاملاً واضح است. شما می توانید این جمله را به راحتی بگویید و احساسات خود را بدون سختی و با ساده ترین حالت به طرف مقابل بیان کنید.

البته برای گفتن دوستت دارم به انگلیسی می توانید از عبارتهای دیگری نیز استفاده کنید که در ادامه با برخی از آنها آشنا می شویم.

یعنی: می پرستمت یا خیلی دوستت دارم. این جمله را به کسی که او را بسیار زیاد و در حد پرستیدن دوست دارید بگویید.

یعنی: تو برای من مهم هستی. اگر کسی برای شما بسیار مهم هست اینگونه به او بگویید که تو برام مهمی.

یعنی: تو نور زندگی منی. در واقع ممکن است شخصی تمام روشنایی زندگی شما باشد. در این صورت گفتن این جمله به او برازنده اوست.

یعنی: تو همه منی. با این جمله می توانید عشق بی کران خود را به کسی که دوستش دارید بگویید.

یعنی: تو دنیای منی. این را معمولا به کسانی می گویند که بسیار دوستش دارند.

یعنی: تو زندگی منی. تابحال شده است که شخصی را به قدری دوست داشته باشید که بخواهید به انگلیسی به او بگویید دنیای شماست؟ این جمله برای همین زمان است.

یعنی: همسر دوست داشتنی من. این را به همسرتان بگویید و به او ابراز علاقه کنید تا این عشق به طور متقابل دو چندان شود.

یعنی: شوهر عزیزم فقط یه چیزی می‌خواهم بگم. این جمله را تمرین کنید تا در مواقع ضروری بتوانید از آن برای ابراز علاقه به شوهر خود استفاده کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مرا از طریق ایمیل از پاسخ به دیدگاهم آگاه کن.

Δ

جملات انگلیسی می‌تونه یک روش خاص برای ابراز احساسات شما به فرد مورد علاقتون باشه! اگر شما می‌خواهید بدانید که چطور به انگلیسی بگید عاشقتم پس با ماهمراه باشید تا با تمام جملات و اصطلاحات مربوط با این موضوع آشنا بشید.



همانطور که می‌دانید زبان قدرت انتقال همه احساسات ما را دارد و ما می‌توانیم به راحتی با چند کلمه ساده به شخصی ابراز محبت کنیم؛ زبان انگلیسی مملو از کلمات و جملاتی است که نشان دهنده محبت و عشق هستند، کلماتی که ما با استفاده از آن‌ها می‌توانیم به افراد خاص و مهم زندگیمان ابراز علاقه کنیم. در این بخش قصد داریم تا متداول‌ترین این کلمات را که در مکالمات روزمره خیلی استفاده می‌شوند را برایتان معرفی کنیم تا علاوه بر استفاده از آن‌ها بتوانید مفهوم جملات انگلیسی را هم بهتر درک کنید.

Love/luv : عشق

عاشقتم به انگلیسی چگونه نوشته می شود

یکی از رایج‌ترین کلمات انگلیسی برای ابراز احساسات که معمولا در بین انگلیسی زبان‌ها از این کلمه برای افراد غریبه‌تر (البته در بین مردم با طبقه اجتماعی پایین‌تر) مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مثال اگر شما به یکی از کافه‌ای بروید ممکن است که پیش خدمت در جملاتش از کلمه luv استفاده کند.

-What are you having love/luv?    چه چیزی میل دارید عشق؟

Honey : عسل

کلمه honey به معنای عسل یکی از کلمات پرکابردی است که در مکالمات روزمره افراد بسیار استفاده می‌شود، حتی از این کلمه در جملات فارسی هم استفاده می‌کنیم! اما معمولا از کلمه honey برای افرادی که بین آن‌ها صمیمیت بیشتری وجود دارد استفاده می‌شود.
بطور کلی در بسیاری از زبان‌ها از اسم برخی از خوراکی‌ها (مانند: قند، شکر) برای ابراز احساسات در مکالمات استفاده می‌شود.

 

Darling: عزیزم

استفاده از کلمه darling به معنای عزیزم، نشان دهنده عشق ما به طرف یعنی از این عبارت کوتاه تنها برای کسانی استفاده می‌شود که ما واقعادوستشان داریم و به آن‌ها اهمیت می‌دهیم.

-open the door darling. عزیزم در را باز کن

Sweetie: شیرین/قندم

اگر به فیلم‌های انگلیسی زبان توجه کرده باشید از کلمه Sweetie برای صدا زدن خانم‌ها زیاد استفاده می‌شود. معادل فارسی این کلمه را در فارسی می‌توان «شیرینم» دانست.

-sweetie, I’ve missed you.  شیرینم، دلم برات تنگ شده.

*Sweetheart یک کلمه مشابه هست که به معنی عزیزدل است.

babe/baby : عزیزدلم/عزیزم

کلمه baby و darling در فارسی یک مفهوم و معنا را دارند و ما از هردو اینها برای گفتن عزیزم استفاده می‌کنیم؛ اما این دو کلمه در زبان انگلیسی در معنی دارای تفاوت ریزی می‌باشند. در مکالمات انگلیسی کلمه babe/baby دارای شیطنت خاصی است و می‌تواند حس مهربانی خاصی را به طرف مقابلمان برساند.

pet : مهربون/جوجه

اشتباه نکنید، معنی این کلمه تنها حیوانات خانگی نمی‌شود! در مکالمات عامیانه انگلیسی از کلمه pet  میتوان برای محبت به کسانی که دوستشان داریم هم استفاده کنیم.

کلمات دیگری هم در این رابطه وجود دارند که می‌توانند برای ابراز علاقه و محبت در مکالمات استفاده بشوند، در ادامه این کلمات را آورده‌ایم اما باید بدانید که استفاده از این کلمات کمتر مرسوم است و از آن‌ها فقط در بین قشر خاصی از مردم انگلیس استفاده می‌شود.

Hen: عزیز (مرسوم در بین مردم اسکاتلند )

Duck:خوب/عزیز من (مرسوم در میدلنز انگلستان)

my lover: عزیزم

Boyo:رفیق

Treasur:گنج

از آنجایی که تعهد در هر فرهنگی بخصوص تعهد در عشق مهم است، شاید ما بخواهیم بدانیم که چطور متعهد بودن را به انگلیسی بگوییم. کلمه committed به معنی متعهد را می‌توانید برای جملات استفاده کنید. حالت‌های دیگر این کلمه به این صورتcommit، commitment هستند.نوشتن

دورت بگردم یکی از اصطلاحات فارسی است که ما از آن در صحبت‌هایمان زیاد استفاده می‌کنیم، اما خب مسلما تمام کلمات و اصطلاحات ما در زبان انگلیسی یا زبان‌های دیگر ممکن است کاربرد و معادل نداشته باشند. «دورت بگردم» «فدات بشم» «قربونت برم» چند اصطلاح پر استفاده در بین ما فارسی زبانان است که معادل دقیقی در زبان انگلیسی ندارد.

برای گفتن عاشقتم در انگلیسی و یا ابراز علافه کردن عبارت‌های زیادی وجود دارد که قابل استفاده اند، تا این بخش از نوشته شما با کلمات و اصطلاحات رایج آشنا شدید؛ حالا می‌خواهیم که در ادامه چند جمله که برای ابراز علاقه باید از آن‌ها استفاده کنیم را باهم مرور کنیم:

I have a crush on you.

حتما کلمه کرش رو شندید،معنی این جمله یعنی “من ازت خوشم میاد” و شما از این عبارت زمانی باید استفاده کنید که یک نفر شما را حسابی به خودش مجذوب کرده.

I think you’re cute.

یعنی «از نظر من تو خیلی دوست داشتی هستی» کلمه cute هم یکی از کلمات پرکاربرد در زبان انگلیسی است که کمی شیطنت خاصی در معنای آن می‌تواند وجود داشته باشد.

I’m in love with you

«من عاشقتم» این جمله هم که نیاز به توضیح خاصی ندارد!

You’re everything to me.

مطالعه: انیمیشن برای یادگیری زبان انگلیسی

«تو برای من همه چیز هستی» شما می‌توانید با گفتن این جمله به طرف مقابلتان بگویید که چقدر برای شما مهم است.

You’re the only one for me.   تو تنها کس برای من هستی

عاشقتم به انگلیسی چگونه نوشته می شود

I miss you like crazy. دیوانه وار دلم برات تنگ شده 

I love you. دوست دارم

 I’d like to get to know you better. من دوست دارم بیشتر درموردت بدونم و بشناسمت 

موارد گفته شده جملاتی کوتاه هستند که بسیار ساده‌اند و به راحتی می‌توان آن‌ها را بخاطر سپرد. . تا در زمان نیاز از آن‌ها استفاده نمود.

در این قسمت چند متن و استاتوس عاشقانه را برای شما جمع آوری کردیم:

I never know that love had a sound; Until I heard your laughs…

هیچوقت نمی‌دونستم عشق صدا داره؛تا وقتی که صدای خنده‌ هات رو شنیدم…

********

Today I love you more than yesterday
And tomorrow I will love you more than today
And , it’s not my debility

It’s your power

امروز بیشتر از دیروز دوستت می‌دارم
و فردا بیشتر از امروز
و این، ضعف من نیست
قدرت تو است …

********

The world map is wrong …

hottest place in world is your hug

نقشه جهان اشتباه است
گرم ترین جای جهان آغوش توست

********

“Please remember: love should make you feel good.”

یادت باشه عشق باید بهترین حس رو بهت بده

********

darling, I will be loving you
’til we’re ۷۰
And, baby, my heart could still
fall as hard at ۲۳

عزیز دلم، من تو را دوست خواهم داشت حتی اگر هفتاد سالمون شده باشه
عزیزم، هنوزم قلبم میتونه
مثل وقتی که ۲۳ سالم بود عاشقت باشه

********

Your cuteness knows no bounds
your beauty has no limit
you are the only woman in the world
to which I will commit
I look at you and gasp in awe
wondering how you’re mine
you take my breath away my dear

جذابیتت بی‌کران است
زیبایی‌ات حد و مرزی ندارد
تو تنها زنی هستی که به او دل سپرده‌ام
به تو نگاه می‌کنم و نفسم به شماره می‌افتد
در حیرت از این که تو چطور مال من شدی
نفسم را بند می‌آوری عزیزم

********

I love my life because it’s you

من عاشق زندگیم هستم چون زندگیم تو هستی

********

I care for you
I love you too
you are my world
you are my life
so glad that your
my lovely wife

من مراقبتم
من دوست دارم
تو دنیای منی
تو زندگی منی
خیلی خوشحالم که تو
همسر دوست داشتنی منی

********

ᴛʜᴇ ꜱʜᴏʀᴛᴇꜱᴛ ᴡᴏʀᴅ ɪ ᴋɴᴏᴡ ɪꜱ ɪ

ᴛʜᴇ ꜱᴡᴇᴇᴛᴇꜱᴛ ᴡᴏʀᴅ ɪ ᴋɴᴏᴡ ɪꜱ ʟᴏᴠᴇ

ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ ᴘᴇʀꜱᴏɴ ɪ ɴᴇᴠᴇʀ ꜰᴏʀɢᴇᴛ ɪꜱ ʏᴏᴜ

کوتاه‌ترین کلمه‌ای که می‌شناسم «من» است
شیرین‌ترین کلمه‌ای که می‌شناسم «عشق» است
و کسی که هرگز فراموش نمی‌کنم «تو» هستی

در این نوشته همه کلمات، عبارات و اصطلاحاتی که برای گفتن جملات محبت‌آمیز و عاشقانه نیاز داشتید گفته شد، اما این مسئله را فراموش نکنید که برای یادگیری دقیق این موضوع نیاز به تمرین و تکرار اصطلاحات و کلمات دارید. پس تمرین را فراموش نکنید، بدون شک این کلمه‌ها به کارتون میاد!!

عجب فیلمی بود از استاد
مرسی خیلی خوب بود عشق

قربان شما محمد رضا جان🥰

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

ارتباط با ما

 

پر بازدیدترین مقالات سایت

بهترین پکیج برای یادگیری زبان انگلیسی

بهترین آهنگ‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی 

12 انیمیشن برتر برای یادگیری زبان انگلیسی 

معرفی بهترین کانال‌های یوتیوب آموزش زبان انگلیسی

چگونه اهمال کاری در یادگیری زبان انگلیسی را از بین ببریم؟

 

 

 

مقالات
دوره‌های آموزشی
درباره ما
قوانین و مقررات
ارتباط با ما
سیاست حریم خصوصی

پشتیبانی
035-36297355
پشتیبانی و ثبت نام دوره های آموزشی: 09130013252
ایمیل: info@ravaan.co

 آکادمی کریمی یکی از پرتلاش‌ترین و بروزترین وبسایت‌های آموزشی در سطح ایران است که همیشه تلاش کرده تا بتواند بروزترین مقالات و دوره‌های آموزشی را در اختیار علاقه‌مندان به یادگیری زبان انگلیسی قرار دهد تا با بالا بردن سطح علمی ایران شاهد موفقیت‌ روز افزون کشور عزیزمان باشیم.

© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به آکادمی کریمی است. 

 

چطور در انگلیسی بگوییم: عاشقتم در ابتدا این ویدیو انیمیشنی و طنز رو ببینید و با چند تا از روش های خیلی معروف گفتن عاشقتم به زبان انگلیسی آشنا شوید. انیمیشن آموزش گفتن دوستت دارم به انگلیسی با تلفظ لیست مطالب عاشقتم به انگلیسی دوستت دارم به انگلیسی اصطلاحات مربوط عاشق شدم به زبان انگلیسی ابراز عشق و علاقه همیشه در زبان های مختلف بیایید معروف ترین عبارات در انگلیسی که مضمون عاشق شدن دارند را ببینید. I love You معروف ترین جمله جهان همین جمله است. “عاشقتم” دوستت دارم به انگلیسی خیلی از ما از این جمله استفاده کرده ایم و شاید بتوان گفت که این جمله معروف ترین جمله برای بیان عشق در زبان انگلیسی است. “دوستت دارم” هم یکی از ترجمه هایی است که برای این جمله استفاده می شود. ئس اگر می خواهید یک ابراز علاقه بسیار ساده ولی تاثیر گذار داشته باشید حتما بگویید: I Love You I’m i love wi h you معنی: من عاشقتم یکی دیگر از مواردی که می توانید استفاده کنید هم این جمله است. ابن عبارت کمی از جمله I love you خاص تر است و کمی حرفه ای تر به نظر می رسید. I am c azy abou you معنی: من دیونه توام اگر می خواهید بگویید خیلی عاشق کسی هستید و یا بیش از حد کسی را دوست دارید می توانید بگویید I C azy abou you با گفتن این جمله نشان می دهید که عشق شما و علاق تان نسبت بهه شخص بسیار خاص و بیش از حد است. You a e my o he half معنی: تو نیمه منی این اصطلاح شاید کمی ادبی باشد. شما می خواهید به شخص بگویید که قسمتی از وجود شماست و او را خیلی دوست دارید. پس می گویید you a e my o he half تا نشان دهید آن شخص نیمه مکمل شماست وعلاقه تان را به شخص با گفتن این جمله نشان می دهید. I love you o he moo a d back معنی: خیلی دوست دارم شاید ترجمه کلمه به کلمه این جمله کمی جالب باشد: تا خود ماه و برگشتن از آن دوستت دارم. شما می خواهید بگویید تا ته دنیا و تا مسیری بی منتها دوستت دارم. ئس این جمله زیبا را برای عشق خود بگویید. I’m head ove heels fo you معنی: با تمام وجود متعلق به توام این جمله هم نشان دهنده عشق شما به شخص مورد نظرتان است. شما می خواهید بگویید تمام وجودتان سرشار از عشق طرف مقابل است و با این جمله زیبا این مفوم را به او می رسانید. I am You s معنی: من متعلق به توام خوب کاربرد این جمله هم بسیار مشخص است. خیلی راحت می توانید این جمله را بیان کنید و احساس خودتتتان را با کمترین پیچیدگی و به سادگی به طرف مقابل بیان کنید. حتما جملات مربوط نحوه گفتن دوستت دارم به زبان اسپانیایی را هم ببینید و خاص باشید دوستت دارم به انگلیسی دوستت دارم هم از جمله های بسیار کاربردی است که بسیاری از افرادی که به هم علاقه دارند از آن استفاده می کنند. شما می توانید از تمام جملاتی که برای عاشقتم در بالا گفت شد استفاده کنید و علاوه بر آنها از جملات زیر نیز برای گفتن دوستت دارم در انگلیسی استفاده کنید. I ado e you معنی : می پرستمت (خیلی دوست دارم) خوب اگر کسی را در حد پرستش دوست دارید حتما از این جمله زیبا استفاده کنید. I ca e abou you معنی: تو برام مهمی اگر می خواهید بگویید کسی برایتان اهمیت دارد و به او علاقه دارید حتما از این عبارت استفاده کنید. you a e he ligh of my life معنی: تو نور زندگی منی اگر کسی روشنایی زندگی شماست پس حتما او را خیلی دوست دارید. I’m all abou you معنی: تو همه منی این جمله هم کاملا مشخص است و می توانید با آن معنی دوست داشتن را به فرد مورد نظر خود انتقال دهید. حتما نحوه گفتن دوستت دارم به فرانسه را نیز ببنید و با زبان عاشق ها صحبت کنید. 4.5/5 (2 Reviews)

عاشقتم به زبان انگلیسی فارسی-انگلیسی فرهنگ لغت

عاشقتم Ph ase + دستور زبان ترجمه‌ها عاشقتم اضافه کردن I love you Ph ase e affi ma io of oma ic feeli g تو هرگز متوجه نميشي که من چقدر عاشقتم ، دختر کوچولو. You’ll eve u de s a d how much I love you, baby gi l. e .wik io a y.o g e I love you e wiki-01-2017-defs ترجمه‌های ایجاد شده الگوریتمی را نشان دهید نمونه‌ها اضافه کردن ساقه منم عاشقتم. I love you oo. Ope Sub i les2018.v3 ولي فقط بدون که عاشقتم. Bu jus k ow ha I love you. Ope Sub i les2018.v3 من عاشقتم I love you. Ope Sub i les2018.v3 مشکل اينجاست اگه من بهش بگم… عاشقتم و اون جواب نه بده اونوقت دوستيمون بهم بخوره ؟ P oblem is his if I ell he ha I’m fall i love wi h he a d if she say o, so will ou f ie dship ove ? Ope Sub i les2018.v3 من عاشقتم. I love you. Ope Sub i les2018.v3 مرجان ، عاشقتم ma ja e, i love you TEP ختم کلام برا همينه که ميگم ” عاشقتم ” This is wha I ge fo sayi g ” I love you. ” Ope Sub i les2018.v3 عاشقتم. I love you. Ope Sub i les2018.v3 من عاشقتم ميدوني i love, you k ow i TEP منم عاشقتم ليلي I love you, oo, lily. Ope Sub i les2018.v3 عاشقتم I love you. Ope Sub i les2018.v3 و شايد فقط يه کم آبجو داشته باشم ولي ،عاشقتم ،مرد a d i may o ly have a couple bee s i me, bu i love you, ma TEP و واقعاً عاشقتم که ميخواي اين دارو رو پيدا کني… چون هيچي رو بيشتر از اين نمي خوام که بتونم اون دختر رو برگردونم. A d I love you so much fo wa i g o fi d his cu e, because I’d like o hi g mo e ha o ge he back. Ope Sub i les2018.v3 و اين همه ي زمان منو ميگيره که بهت بگم اما عاشقتم a d i s ake me all his ime o say i , bu i love you TEP ميدونم که عاشقتم ، استيفن. I k ow ha I love you, S efa . Ope Sub i les2018.v3 بايد بيوفته ، چون من عاشقتم… I has o because I love you… Ope Sub i les2018.v3 دوست دارم عاشقتم I love you Ope Sub i les2018.v3 اوه ، فقط منتظرت بودم. تا تو برسي ، چون عاشقتم Oh, jus wai i g fo you’cause I love you. Ope Sub i les2018.v3 ولي من عاشقتم Bu I love you. Ope Sub i les2018.v3 ” عاشقتم دیمین ” Damie , I love you. Ope Sub i les2018.v3 بارگذاری بیشتر نمایش محبوب‌ترین لیست: 1K

en

affirmation of romantic feeling

تو هرگز متوجه نميشي که من چقدر عاشقتم ، دختر کوچولو.

عاشقتم به انگلیسی چگونه نوشته می شود

en

I love you

در ابتدا این ویدیو انیمیشنی و طنز رو ببینید و با چند تا از روش های خیلی معروف گفتن عاشقتم به زبان انگلیسی آشنا شوید.

ابراز عشق و علاقه همیشه در زبان های مختلف بیایید معروف ترین عبارات در انگلیسی که مضمون عاشق شدن دارند را ببینید.

خیلی از ما از این جمله استفاده کرده ایم و شاید بتوان گفت که این جمله معروف ترین جمله برای بیان عشق در زبان انگلیسی است. “دوستت دارم” هم یکی از ترجمه هایی است که برای این جمله استفاده می شود. ئس اگر می خواهید یک ابراز علاقه بسیار ساده ولی تاثیر گذار داشته باشید حتما بگویید: I Love You

یکی دیگر از مواردی که می توانید استفاده کنید هم این جمله است. ابن عبارت کمی از جمله I love you خاص تر است و کمی حرفه ای تر به نظر می رسید.

اگر می خواهید بگویید خیلی عاشق کسی هستید و یا بیش از حد کسی را دوست دارید می توانید بگویید I Crazy about you

با گفتن این جمله نشان می دهید که عشق شما و علاق تان نسبت بهه شخص بسیار خاص و بیش از حد است.

این اصطلاح شاید کمی ادبی باشد. شما می خواهید به شخص بگویید که قسمتی از وجود شماست و او را خیلی دوست دارید. پس می گویید you are my other half تا نشان دهید آن شخص نیمه مکمل شماست وعلاقه تان را به شخص با گفتن این جمله نشان می دهید.

شاید ترجمه کلمه به کلمه این جمله کمی جالب باشد: تا خود ماه و برگشتن از آن دوستت دارم. شما می خواهید بگویید تا ته دنیا و تا مسیری بی منتها دوستت دارم. ئس این جمله زیبا را برای عشق خود بگویید.

این جمله هم نشان دهنده عشق شما به شخص مورد نظرتان است. شما می خواهید بگویید تمام وجودتان سرشار از عشق طرف مقابل است و با این جمله زیبا این مفوم را به او می رسانید.

خوب کاربرد این جمله هم بسیار مشخص است. خیلی راحت می توانید این جمله را بیان کنید و احساس خودتتتان را با کمترین پیچیدگی و به سادگی به طرف مقابل بیان کنید.

حتما جملات مربوط نحوه گفتن دوستت دارم به زبان اسپانیایی را هم ببینید و خاص باشید

دوستت دارم هم از جمله های بسیار کاربردی است که بسیاری از افرادی که به هم علاقه دارند از آن استفاده می کنند. شما می توانید از تمام جملاتی که برای عاشقتم در بالا گفت شد استفاده کنید و علاوه بر آنها از جملات زیر نیز برای گفتن دوستت دارم در انگلیسی استفاده کنید.

خوب اگر کسی را در حد پرستش دوست دارید حتما از این جمله زیبا استفاده کنید.

اگر می خواهید بگویید کسی برایتان اهمیت دارد و به او علاقه دارید حتما از این عبارت استفاده کنید.

عاشقتم به انگلیسی چگونه نوشته می شود

اگر کسی روشنایی زندگی شماست پس حتما او را خیلی دوست دارید.

این جمله هم کاملا مشخص است و می توانید با آن معنی دوست داشتن را به فرد مورد نظر خود انتقال دهید.

حتما نحوه گفتن دوستت دارم به فرانسه را نیز ببنید و با زبان عاشق ها صحبت کنید.

ابراز عشق و علاقه به زبان های مختلف خصوصا انگلیسی همیشه از مواردی است که بسیاری از ما ممکن است به دنبالش باشیم تا به کسانی که دوستشان داریم بگوییم عاشقشان هستیم. بیایید محبوب ترین عبارات انگلیسی را که مضمون عشق دارند با هم در این نوشته بررسی کنیم. مانند جمله دوستت دارم به انگلیسی یا عاشقتم به انگلیسی. با ما همراه باشید.

این محبوب ترین عبارت در جهان است. “دوستت دارم” را همه شنیده اند و بارها در مکان های مختلف یا در فیلم های مختلف دیده اند. حتی ممکن است شما نیز بارها و بارها به عزیزانتان با گفتن این جمله ابراز علاقه کرده باشید.

دوستت دارم به انگلیسی I love You گفته می شود. این جمله را بخاطر بسپارید تا به عشقتان ابراز کنید. بدون شک بسیاری از ما از این عبارت استفاده کرده ایم و می توان گفت که این عبارت محبوب ترین عبارت برای ابراز عشق به زبان انگلیسی است. “دوستت دارم” یکی از ترجمه های مورد استفاده در این عبارت است. اگر می خواهید ابراز علاقه بسیار ساده اما مثر داشته باشید ، فراموش نکنید که بگویید: من تو را دوست دارم یا دوستت دارم.

یکی دیگر از کلماتی که می توانید استفاده کنید این عبارت است. این عبارت کمی خاص تر است ، که در آن من شما را دوست دارم یا همان دوستت دارم کمی حرفه ای تر به نظر می رسد.

معنی این عبارت “عاشقتم” است که به انگلیسی می شود:

اگر می خواهید بگویید که کسی را بیش از حد دوست دارید، می توانید بگویید من دیوانه تو ام یا دیوونتم. با گفتن این جمله شما نشان می دهید که عشق و علاقه شما نسبت به فرد بسیار خاص و بی نظیر است. این جمله به انگلیسی I am crazy about you می شود.

این کلمه ممکن است تا حدودی ادبی باشد. شما می خواهید به کسی بگویید که او بخشی از وجود شماست و به عبارتی به شما تعلق دارد و شما واقعاً او را دوست دارید. بنابراین شما می گویید من نیمه دیگر تو هستم یا تو نیمه دیگر من هستی و شما با گفتن این جمله علاقه خود را به فرد نشان می دهید.

تو نیمه گمشده منی به انگلیسی You are my other half می شود.

ترجمه این عبارت بر اساس کلمات ممکن است کمی جالب باشد: من تا ماه و بازگشت دوباره از آن شما را دوست دارم. شما می خواهید بگویید که من شما را تا آخر دنیا و به روشی بی پایان دوست دارم. سعی کنید این عبارت دوست داشتنی را برای عشق خود بگویید. برای اینکه اینگونه ابزار علاقه کنید باید بگویید: I love you to the moon and back

این عبارت همچنین نشان دهنده عشق شما به شخصی است که بدنبال آن هستید. شما می خواهید بگویید که تمام وجود شما از عشق طرف مقابلتان پر شده است و با جمله زیبای I’m head over heels for you این مفهوم دلنشین را به او منتقل می کنید.

اگر میخواهید به کسی بگویید که متعلق به او هستید یا مال او هستید کافیست که بگویید: I am Yours

استفاده از این عبارت کاملاً واضح است. شما می توانید این جمله را به راحتی بگویید و احساسات خود را بدون سختی و با ساده ترین حالت به طرف مقابل بیان کنید.

البته برای گفتن دوستت دارم به انگلیسی می توانید از عبارتهای دیگری نیز استفاده کنید که در ادامه با برخی از آنها آشنا می شویم.

یعنی: می پرستمت یا خیلی دوستت دارم. این جمله را به کسی که او را بسیار زیاد و در حد پرستیدن دوست دارید بگویید.

یعنی: تو برای من مهم هستی. اگر کسی برای شما بسیار مهم هست اینگونه به او بگویید که تو برام مهمی.

یعنی: تو نور زندگی منی. در واقع ممکن است شخصی تمام روشنایی زندگی شما باشد. در این صورت گفتن این جمله به او برازنده اوست.

یعنی: تو همه منی. با این جمله می توانید عشق بی کران خود را به کسی که دوستش دارید بگویید.

یعنی: تو دنیای منی. این را معمولا به کسانی می گویند که بسیار دوستش دارند.

یعنی: تو زندگی منی. تابحال شده است که شخصی را به قدری دوست داشته باشید که بخواهید به انگلیسی به او بگویید دنیای شماست؟ این جمله برای همین زمان است.

یعنی: همسر دوست داشتنی من. این را به همسرتان بگویید و به او ابراز علاقه کنید تا این عشق به طور متقابل دو چندان شود.

یعنی: شوهر عزیزم فقط یه چیزی می‌خواهم بگم. این جمله را تمرین کنید تا در مواقع ضروری بتوانید از آن برای ابراز علاقه به شوهر خود استفاده کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیکشنری تخصصی ترجمیک، به کمک مترجمان متخصص ترجمیک تکمیل و اصلاح می‌شود. به همین دلیل شما می‌توانید به روز ترین کلمات مد نظر خود را از این طریق دریافت نمایید
و معنی آن را در مقالات و کتاب‌های خود به خوبی به کار برید. یک دیکشنری تخصصی انگلیسی به فارسی برای استفاده شما آماده است!

دیکشنری یکی از اصلی‌ترین نیازهای مترجمان و کسانی است که با زبان خارجی و متون خارجی سر و کار دارند. دیکشنری عمومی ترجمیک
با استفاده از منابع معتبر آنلاین و مکتوب تهیه شده و برای استفاده در اختیار عموم علاقه مندان قرار گرفته است. لطفا پیشنهادات و انتقادات خود را با
ما در میان بگذارید: تماس با ما.

موسسه فرهنگی هنری آوای هوشمند سخن (ترجمیک) با مجوز شماره 98/1/27515 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می‌نماید.


ترجمیک، بزرگ‌ترین پلتفرم خدمات زبانی (ترجمه، ویرایش و تولید محتوا) در ایران و یک شرکت خلاق و پیشرو در مرکز رشد فناوری‌های پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف است. مترجمان، ویراستاران، نویسندگان و گویندگان ایرانی و خارجی ما در زمینه فعالیت خود بسیار ماهر و با تجربه هستند.

ما در ترجمیک، خدمات تخصصی مختلفی را از قبیل ترجمه تخصصی متون، ترجمه مقاله، ترجمه کتاب، ترجمه همزمان، ترجمه رسمی مدارک، ویراستاری نیتیو مقالات و متون و تولید محتوای متنی و صوتی ارائه می‌کنیم.

جملات انگلیسی می‌تونه یک روش خاص برای ابراز احساسات شما به فرد مورد علاقتون باشه! اگر شما می‌خواهید بدانید که چطور به انگلیسی بگید عاشقتم پس با ماهمراه باشید تا با تمام جملات و اصطلاحات مربوط با این موضوع آشنا بشید.

همانطور که می‌دانید زبان قدرت انتقال همه احساسات ما را دارد و ما می‌توانیم به راحتی با چند کلمه ساده به شخصی ابراز محبت کنیم؛ زبان انگلیسی مملو از کلمات و جملاتی است که نشان دهنده محبت و عشق هستند، کلماتی که ما با استفاده از آن‌ها می‌توانیم به افراد خاص و مهم زندگیمان ابراز علاقه کنیم. در این بخش قصد داریم تا متداول‌ترین این کلمات را که در مکالمات روزمره خیلی استفاده می‌شوند را برایتان معرفی کنیم تا علاوه بر استفاده از آن‌ها بتوانید مفهوم جملات انگلیسی را هم بهتر درک کنید.

یکی از رایج‌ترین کلمات انگلیسی برای ابراز احساسات که معمولا در بین انگلیسی زبان‌ها از این کلمه برای افراد غریبه‌تر (البته در بین مردم با طبقه اجتماعی پایین‌تر) مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مثال اگر شما به یکی از کافه‌ای بروید ممکن است که پیش خدمت در جملاتش از کلمه luv استفاده کند.

کلمه honey به معنای عسل یکی از کلمات پرکابردی است که در مکالمات روزمره افراد بسیار استفاده می‌شود، حتی از این کلمه در جملات فارسی هم استفاده می‌کنیم! اما معمولا از کلمه honey برای افرادی که بین آن‌ها صمیمیت بیشتری وجود دارد استفاده می‌شود.
بطور کلی در بسیاری از زبان‌ها از اسم برخی از خوراکی‌ها (مانند: قند، شکر) برای ابراز احساسات در مکالمات استفاده می‌شود.

استفاده از کلمه darling به معنای عزیزم، نشان دهنده عشق ما به طرف یعنی از این عبارت کوتاه تنها برای کسانی استفاده می‌شود که ما واقعادوستشان داریم و به آن‌ها اهمیت می‌دهیم.

اگر به فیلم‌های انگلیسی زبان توجه کرده باشید از کلمه Sweetie برای صدا زدن خانم‌ها زیاد استفاده می‌شود. معادل فارسی این کلمه را در فارسی می‌توان «شیرینم» دانست.

کلمه baby و darling در فارسی یک مفهوم و معنا را دارند و ما از هردو اینها برای گفتن عزیزم استفاده می‌کنیم؛ اما این دو کلمه در زبان انگلیسی در معنی دارای تفاوت ریزی می‌باشند. در مکالمات انگلیسی کلمه babe/baby دارای شیطنت خاصی است و می‌تواند حس مهربانی خاصی را به طرف مقابلمان برساند.

اشتباه نکنید، معنی این کلمه تنها حیوانات خانگی نمی‌شود! در مکالمات عامیانه انگلیسی از کلمه pet  میتوان برای محبت به کسانی که دوستشان داریم هم استفاده کنیم.

کلمات دیگری هم در این رابطه وجود دارند که می‌توانند برای ابراز علاقه و محبت در مکالمات استفاده بشوند، در ادامه این کلمات را آورده‌ایم اما باید بدانید که استفاده از این کلمات کمتر مرسوم است و از آن‌ها فقط در بین قشر خاصی از مردم انگلیس استفاده می‌شود.

از آنجایی که تعهد در هر فرهنگی بخصوص تعهد در عشق مهم است، شاید ما بخواهیم بدانیم که چطور متعهد بودن را به انگلیسی بگوییم. کلمه committed به معنی متعهد را می‌توانید برای جملات استفاده کنید. حالت‌های دیگر این کلمه به این صورتcommit، commitment هستند.نوشتن

دورت بگردم یکی از اصطلاحات فارسی است که ما از آن در صحبت‌هایمان زیاد استفاده می‌کنیم، اما خب مسلما تمام کلمات و اصطلاحات ما در زبان انگلیسی یا زبان‌های دیگر ممکن است کاربرد و معادل نداشته باشند. «دورت بگردم» «فدات بشم» «قربونت برم» چند اصطلاح پر استفاده در بین ما فارسی زبانان است که معادل دقیقی در زبان انگلیسی ندارد.

برای گفتن عاشقتم در انگلیسی و یا ابراز علافه کردن عبارت‌های زیادی وجود دارد که قابل استفاده اند، تا این بخش از نوشته شما با کلمات و اصطلاحات رایج آشنا شدید؛ حالا می‌خواهیم که در ادامه چند جمله که برای ابراز علاقه باید از آن‌ها استفاده کنیم را باهم مرور کنیم:

حتما کلمه کرش رو شندید،معنی این جمله یعنی “من ازت خوشم میاد” و شما از این عبارت زمانی باید استفاده کنید که یک نفر شما را حسابی به خودش مجذوب کرده.

یعنی «از نظر من تو خیلی دوست داشتی هستی» کلمه cute هم یکی از کلمات پرکاربرد در زبان انگلیسی است که کمی شیطنت خاصی در معنای آن می‌تواند وجود داشته باشد.

«من عاشقتم» این جمله هم که نیاز به توضیح خاصی ندارد!

«تو برای من همه چیز هستی» شما می‌توانید با گفتن این جمله به طرف مقابلتان بگویید که چقدر برای شما مهم است.

 I’d like to get to know you better. من دوست دارم بیشتر درموردت بدونم و بشناسمت 

موارد گفته شده جملاتی کوتاه هستند که بسیار ساده‌اند و به راحتی می‌توان آن‌ها را بخاطر سپرد. . تا در زمان نیاز از آن‌ها استفاده نمود.

در این قسمت چند متن و استاتوس عاشقانه را برای شما جمع آوری کردیم:

هیچوقت نمی‌دونستم عشق صدا داره؛تا وقتی که صدای خنده‌ هات رو شنیدم…

Today I love you more than yesterday
And tomorrow I will love you more than today
And , it’s not my debility

امروز بیشتر از دیروز دوستت می‌دارم
و فردا بیشتر از امروز
و این، ضعف من نیست
قدرت تو است …

نقشه جهان اشتباه است
گرم ترین جای جهان آغوش توست

darling, I will be loving you
’til we’re ۷۰
And, baby, my heart could still
fall as hard at ۲۳

عزیز دلم، من تو را دوست خواهم داشت حتی اگر هفتاد سالمون شده باشه
عزیزم، هنوزم قلبم میتونه
مثل وقتی که ۲۳ سالم بود عاشقت باشه

Your cuteness knows no bounds
your beauty has no limit
you are the only woman in the world
to which I will commit
I look at you and gasp in awe
wondering how you’re mine
you take my breath away my dear

جذابیتت بی‌کران است
زیبایی‌ات حد و مرزی ندارد
تو تنها زنی هستی که به او دل سپرده‌ام
به تو نگاه می‌کنم و نفسم به شماره می‌افتد
در حیرت از این که تو چطور مال من شدی
نفسم را بند می‌آوری عزیزم

I care for you
I love you too
you are my world
you are my life
so glad that your
my lovely wife

من مراقبتم
من دوست دارم
تو دنیای منی
تو زندگی منی
خیلی خوشحالم که تو
همسر دوست داشتنی منی

کوتاه‌ترین کلمه‌ای که می‌شناسم «من» است
شیرین‌ترین کلمه‌ای که می‌شناسم «عشق» است
و کسی که هرگز فراموش نمی‌کنم «تو» هستی

در این نوشته همه کلمات، عبارات و اصطلاحاتی که برای گفتن جملات محبت‌آمیز و عاشقانه نیاز داشتید گفته شد، اما این مسئله را فراموش نکنید که برای یادگیری دقیق این موضوع نیاز به تمرین و تکرار اصطلاحات و کلمات دارید. پس تمرین را فراموش نکنید، بدون شک این کلمه‌ها به کارتون میاد!!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معرفی بهترین کانال‌های یوتیوب آموزش زبان انگلیسی

چگونه اهمال کاری در یادگیری زبان انگلیسی را از بین ببریم؟

مقالات
دوره‌های آموزشی
درباره ما
قوانین و مقررات
ارتباط با ما
سیاست حریم خصوصی

پشتیبانی
035-36297355
پشتیبانی و ثبت نام دوره های آموزشی: 09130013252
ایمیل: [email protected]

 آکادمی کریمی یکی از پرتلاش‌ترین و بروزترین وبسایت‌های آموزشی در سطح ایران است که همیشه تلاش کرده تا بتواند بروزترین مقالات و دوره‌های آموزشی را در اختیار علاقه‌مندان به یادگیری زبان انگلیسی قرار دهد تا با بالا بردن سطح علمی ایران شاهد موفقیت‌ روز افزون کشور عزیزمان باشیم.

© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به آکادمی کریمی است. 

عاشقتم به انگلیسی چی میشه0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

©
2021 (کامل متن)

با نیروی وردپرس

عاشقتم به انگلیسی چگونه نوشته می شود
عاشقتم به انگلیسی چگونه نوشته می شود
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *