برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی ایفون

خواص دارویی و گیاهی

برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی ایفون
برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی ایفون

Copy Right By 2016 – 1395

دیکشنری و مترجم متن فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی را برای iOS، بصورت رایگان از اپ استور دریافت نمایید.

راهنمای حذف تبلیغات و اشتراک حرفه‌ای

منتخب بهترین نرم افزار iOS

برنده بهترین نرم افزار در گروه کتاب و مراجع در دو سال پیاپی

برنده جایزه کاربرد‌پذیری

برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی ایفون

نرم افزار برتر اندروید از سوی کافه بازار

با افزودن لغات مورد نظر به بخش لغات برگزیده (Favourite) می‌توانید این لغات را در هر زمان مرور نمایید.

پس از جستجو هر لغت می‌‌توانید با رفتن به بخش لغات جستجو شده این لغات را بازبینی نمایید.

با جستجو در افعالی که به عنوان افعال بی‌قاعده شناخته می‌شوند می‌توانید هر سه بخش فعل را در کنار هم مشاهده نمایید.

پیشنهاد لغات مشابه در زمان وارد کردن هر واژه. همچنین با تکان دادن (shake) دستگاه کلمه‌ی قبلی را حذف و آن را جهت نوشتن واژه‌ی جدید آماده نمایید.

معنی بیش از ۲۰۰,۰۰۰ واژه و هزاران نمونه جمله در دستان شما

در هر نرم افزاری که هستید، لغت خود را کپی کنید و معنی آن را سریع در ویجت (notification center) مشاهده نمایید.

تلفظ صوتی آمریکایی و بریتانیایی به دو صورت آنلاین و آفلاین در دسترس شما می‌باشد (تلفظ آنلاین ارائه شده توسط دانشگاه کمبریج)

تمام امکانات فست‌دیکشنری در زیر برای شما لیست شده‌اند. این امکانات به صورت رایگان در دسترس شما قرار دارد.

معنی ۲۰۰,۰۰۰ واژه و بیش از ۴ هزار نمونه جمله جهت درک بهتر مفهوم هر واژه در کنار هر ترجمه قرار داده شده است.

مترجم متن فست‌دیکشنری از مترجم گوگل استفاده می‌کند که یکی از بهترین مترجم‌های متن آنلاین می‌باشد.

پس از جستجو هر لغت می‌‌توانید با رفتن به بخش لغات جستجو شده و یا جستجوی spotlight درون دستگاه این لغات را بازبینی نمایید.

با افزودن لغات مورد نظر به بخش لغات برگزیده (Favourite) می‌توانید این لغات را در هر زمان مرور نمایید.

در هر نرم افزاری که هستید، لغت خود را کپی کنید و معنی آن را سریع در ویجت (notification center) مشاهده نمایید.

مشاهده‌ی مترادف و متضاد لغات فارسی

آوا شناسی (IPA) (فونتیک‌ها، Phonetics) به دو صورت آمریکایی و بریتانیایی در اختیار شما قرار دارد.

پاره‌های سخن (Part of speech) به شیوه‌ای از دسته بندی واژه‌ها گفته می‌شود. پاره‌های سخن در کنار هر واژه قرار داده شده است.

جهت تلفظ صحیح لغات فارسی، آوا شناسی فارسی در کنار هر واژه برای شما قرار داده شده است.

با جستجو در افعالی که به عنوان افعال بی‌قاعده شناخته می‌شوند می‌توانید هر سه بخش فعل را در کنار هم مشاهده نمایید.

تلفظ صوتی آمریکایی و بریتانیایی به دو صورت آنلاین و آفلاین در دسترس شما می‌باشد (تلفظ آنلاین ارائه شده توسط دانشگاه کمبریج).

امکان اشتراک گذاری لغات در شبکه‌های اجتماعی. همچنین می‌توانید لیست لغات جستجو شده و لغات برگزیده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد لغات مشابه در زمان وارد کردن هر واژه. همچنین با تکان دادن (shake) دستگاه کلمه‌ی قبلی را حذف و آن را جهت نوشتن واژه‌ی جدید آماده نمایید.

تمامی امکانات فست‌دیکشنری بدون نیاز به اینترنت و به صورت آفلاین در دسترس شما می‌باشد.

فست دیکشنری از طریق اپ استور قابل دریافت می‌باشد

این وبسایت جهت ارائه تجربه بهتر و بارگذاری سریعتر از کوکی استفاده می‌کند. (بیشتر بخوانید)

دیکشنری و مترجم انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسیبیش از پانصد هزار کلمه و اصطلاحبدون نیاز به اینترنتتلفظ صوتی حتی بدون نیاز به اینترنتویدجت برای ترجمه سریع ترتوانایی ترجمه در برنامه های دیگر مثل سفاری و ای بوکشامل تعریف انگلیسی لغات همراه با مثال و مترادفشامل بیش از پنجاه هزار مثال همراه با ترجمه فارسی شامل عبارت های مرتبط با کلماتقابلیت لمس لغات و مشاهده معانیترجمه متن -این ویژگی نیاز به اینترنت داردقابلیت انتخاب متن و ترجمه آنیقابلیت کپی کردن ترجمه هاقابلیت ستاره دار کردن لغاتقابلیت اصلاح و پیشنهاد لغاتانتخاب لهجه انگلیسی از بین لهجه های آمریکایی-بریتانیایی- استرالیایی-ایرلندیامکانات دیگر:عبارت های کاربردیلغت های مفیدلغت همراه با عکسترجمه آنلاین برای زبان های دیگرلغت روزمترجم وبسایت————————————-Persian to English and English to Persian Dictionary and translator:Includes more than 500,000 words and expressionsNo internet connection requiredText pronunciation (Even without internet) Widget for faster translationIncludes English definitions of words and examplesIncludes example with Persian translationsIncludes Related phrases of wordsTouch words and see the meaningsTranslate any text( this feature requires internet connection)Select part of the text and translate immediately.Copy translationsFavorites wordsSearch HistoryChoose english accent: American, British, Australian…Other features: Useful phrases Useful words Words With Pictures Online translator for other languages Word of the day Website translatorThe app contains the following subscription options:Dictionary+ Pro 1-month Auto-Renewable Subscription – USD3.99Dictionary+ Pro yearly for 1 year Auto-Renewable Subscription – USD39.99Subscription payments will be charged to your iTunes account at confirmation of your purchase and upon commencement of each renewal term. Subscription with a free trial period will automatically renew to a paid subscription. You can cancel your subscription or free trial in the iTunes settings at least 24-hours before the end of each current subscription period. The cancellation will take effect the day after the last day of the current subscription period and you will be downgraded to the free service. Any unused portion of a free trial period (if offered) will be forfeited when you purchase a premium subscription during the free trial period.Privacy Policy: https://vivinte.com/privacyTerms of Use: https://vivinte.com/termsSupport: support@vivinte.com

Version 3.8

Bug fixes and improvements

1 Rating

The developer, Vivinte, indicated that the app’s privacy practices may include handling of data as described below. For more information, see the developer’s privacy policy.
برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی ایفون

The following data may be used to track you across apps and websites owned by other companies:

The following data may be collected and linked to your identity:

The following data may be collected but it is not linked to your identity:

Privacy practices may vary based on, for example, the features you use or your age. Learn More

English, Arabic, Korean, Persian, Portuguese, Spanish, Thai, Vietnamese

Up to six family members will be able to use this app with Family Sharing enabled.

Dict Plus: ترجمة و قاموس عربي

مترجم عربي: نص، صوت وكاميرا

Ludo Clash: Play Ludo Online

Wordplays : Search Words

Word Explore: Travel the World

برقراری ارتباط به زبانهای مختلف نباید مانعی داشته باشد.در این دنیای متنوع ، توانایی درک و فهم زبان های مختلف میتواند مهم باشد. خوشبختانه ، تلفن های هوشمند ما از قدرت کافی ، دسترسی همیشگی به اینترنت و برخی از برنامه های قدرتمند برای کمک به رفع اختلاف زبان برخوردار هستند. بهترین برنامه ها را پیدا کرده ایم که متن، سخنرانی و دنیای اطراف شما (میتواند یک پیام متنی ، وب سایت ، تابلوی خیابان یا منو باشد) را به گونه ای که بتوانید درک کنید (زبان خودتان) ترجمه میکنند.

Google Translate احتمالاً یکی از مشهورترین و پرکاربردترین سرویس های ترجمه در وب است. برنامه iOS آن دارای ترجمه برای کلمات تایپ شده و ترجمه گفتار به متن در یک مکالمه است. Google Translateیک لیست بزرگ از زبان ها را برای ترجمه از/ به ارائه میدهد و همچنین میتواند به طور خودکار زبان ورودی را برای ترجمه ی سریع تر، تشخیص دهد.

گوگل ترجمه ها را یک قدم جلوتر میبرد و به شما امکان می دهد “بر روی صفحه” بنویسید و دست نوشته ها را به متن تبدیل کرده و ترجمه کنید. این ویژگی می تواند برای زبانهایی که نیاز به کاراکترهای خاص دارند یا دقیق تر و صریح تر هستند (مانند چینی) مفید باشد.

حتما بخوانید: بهترین اپلیکیشن های پیش بینی آب و هوا در گوشی های آیفون برای ایرانبرنامه ترجمه فارسی به انگلیسی ایفون

یکی از بهترین و مفیدترین ویژگی های برنامه Google Translate دوربین ترجمه است. دوربین را در Google Translate باز کنید.و متن مورد نظر را جلوی آن بگیرید، برنامه آن متن را فوری به زبان دلخواه شما ترجمه خواهد کرد. این ویژگی می تواند برای خواندن علائم ، منو ها یا سایر موارد چاپ شده به زبان خارجی فوق العاده مفید باشد.

Google Translate برای افراد در همه ی نقاط ، ترجمه را انجام میدهد. و برنامه iOS آنها دلیل این امر است.بسیار قدرتمند هستند ، استفاده از آنها آسان است و ترجمه مبتنی بر دوربین آنها بی همتا است.

برنامه ی مترجم مایکروسافت بهترین ترکیب از ویژگی های برنامه های مترجم دیگر در اپ استور را ارائه میدهد.این برنامه فوق العاده ساده برای استفاده است و ترجمه ی صوت به متن و متن تایپ شده را ارائه میدهد. همچنین یک برنامه Apple Watch ، ترجمه ی دوربین (camera translation) و یک مترجم مکالمه عالی را در خود جای داده است.

برنامه ی اپل واچ دسترسی سریع به ترجمه های پین شده و امکان دسترسی آسان به عباراتی که بیشتر مورد نیاز شما هستند را فراهم می کند. همچنین ترجمه‌های سریع صدا به متن را ارائه می‌دهد (گرچه پخش صوتی در زمان نوشتن گاهی خراب میشود).

حتما بخوانید: ۱۲ روش ساده برای افزایش کارایی باتری گوشی های آیفون (کاملا موثر)

ترجمه ی دوربین، سریع و قابل اعتماد است. یکی از اشکالات ترجمه های مبتنی بر تصویر / دوربین این است که فوری پردازش نمی شوند ،بلکه نیاز به گرفتن عکس دارند و سپس ترجمه میشوند. یک ترجمه ی تصویر فوری نیست، اما خواندن آن در پایان آسانتر است.

حالت مکالمه در Microsoft Translator به طور هوشمندانه طراحی شده است.به جای جابه جا کردن گوشی بین دو نفر که با زبان های مختلف مکالمه میکنند، مایکروسافت صفحه را به دو قسمت تقسیم کرده است. هر شخص دکمه ای برای ضبط زبان خود دارد و شخص مقابل ترجمه ی آن را می بیند. این ترجمه برای تعامل طبیعی تر در شرایطی که دو فرد با دو زبان مختلف در حال مکالمه هستند ،بسیار عالی است.

Microsoft Translator نمونه ای عالی از توانایی مایکروسافت در پردازش سریع داده ها در ابر است. برنامه مترجم در ارائه اطلاعات دقیق به روشی کاربر پسند عالی است.

iTranslate چند سالی است که در iOS است و مجموعه گسترده ای از ویژگی ها را برای ترجمه ارائه می دهد.برنامه ی iTranslate به شما امکان می دهد متن را از هر جای دیگری تایپ یا کپی کنید و با ده ها زبان ترجمه کنید.همچنین iTranslate امکان ترجمه گفتاری در داخل برنامه را فراهم می کند.قسمت گفتاری این برنامه جهت آسان نمودن برقراری ارتباط بین افرادی که با زبان های متفاوتی صحبت میکنند طراحی شده است و برای هر دوطرف ترجمه میکند.

آنچه واقعاً iTranslate را متمایز می کند ساعت اپل و برنامه آی مسیج است.با برنامه ی اپل واچ می توانید ترجمه را بلافاصله و بی درنگ روی مچ دست خود ببینید.ترجمه های ساعت اپل هم میتوانند روی صفحه نمایش داده شوند و هم میتوانند با صدای بلند پخش شوند تا برقراری ارتباط را آسان تر کنند. این ویژگی میتواند برای مسافرت خارج ، آزاد نگه داشتن دست ها و ایمن نگه داشتن گوشی همراه ، مفید باشد.

حتما بخوانید: بهترین اپلیکیشن های گوشی آیفون اپل برای اینکه راحت تر بخوابید!

یک ویژگی قدرتمند iTranslate _که در طی مراحل تهیه این لیست اضافه شده است_لنز iTranslate است.با لنز iTranslate ، میتوانید با دوربین تلفن همراه خود از متن خارجی عکس گرفته وبه آسانی ترجمه ی متن را به دست آورید. iTranslate بعد از چند ثانیه متن تبدیل شده را به شما تحویل میدهد.

اگر نیاز به دسترسی به ترجمه ها در بیشتر مکان های ممکن دارید، iTranslate گزینه ی بسیار خوبی است.(البته تا زمانی که مایل به پرداخت اشتراک باشید)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه document.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “a4aea4fe9b5b91cfcf738613a17e456c” );document.getElementById(“b13279fb10”).setAttribute( “id”, “comment” );

سلام خیلی ضروری هستش لطفا جواب بدید واتساپ من طی دو بار تموم…

با استفاده از برنامه netdiscover سیستم های متصل به اینترنت ش…

سلام یه سوال داشتم برای من از بین چهار گزینه گزینه‌ای منوالی…

سلام جناب اقای حیدری .اینستگرام بنده هک شده از طریق خود پیچ…

سلام من کامپیوترمو تازه قطعاتشو تعویض کردم وقتی که روشن میکن…

آموزش برنامه نویسی  آموزش فتوشاپ  آموزش زبان انگلیسی  آموزش زبان آلمانی  اپلیکیشن آموزش زبان  روش یادگیری زبان  آموزشگاه زبان  آموزشگاه آیلتس  آموزش ترکی استانبولی  آموزش اکسل  روانپزشک  دندانپزشک  کاشت مو آموزش ورد  آموزش افترافکت  بهترین هتل های تهران  بهترین کلینیک زیبایی  بهترین دکتر پوست  آموزش عکاسی  آموزش آشپزی  آموزش آرایشگری  آموزش ماساژ  آموزش نقاشی  آموزش بورس  آموزش بدنسازی  آموزش یوگا و مدیتیشن بهترین فیلم اکشن بهترین فیلم کره ای بهترین فیلم کمدی بهترین فیلم رمانتیک بهترین فیلم فانتزی بهترین فیلم رزمی بهترین سریال ترکی بهترین سریال جهان بهترین سریال خارجی بهترین سریال کره ای بهترین فیلم های معمایی بهترین فیلم های ترسناک آموزش برنامه نویسی پایتون  آموزش برنامه نویسی php آموزش برنامه نویسی اندروید آموزش وردپرس

شما عاشق سفر هستید اما به همه زبانهای مختلف دنیا آشنا نیستید ، با این حساب ممکن است در برخی مقاصد به مشکل بر بخورید و نیاز به یک راهنما و مترجم داشته باشید. با وجود اپلیکیشن های آنلاین می توانید سخت ترین سفرها را آسان کنید. با لست سکند همراه باشید تا با برترین اپلیکیشن های مترجم در سفر آشنا شوید.

بدون شک گوگل ترنسلیت یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن های مترجم است که چه در سفر باشیم چه بخواهیم یک خبر آنلاین به زبانی غریب را مطالعه کنیم از آن استفاده می کنیم. بنابراین بیشتر ما با نحوه عملکرد این برنامه محبوب گوگل آشنا هستیم. فقط کافیست زبان مبدا و مقصد خود را مشخص کنید تا بتوانید کلمه یا جمله ای را به زبان مورد نظرتان ترجمه کنید. فرض کنید در مقصدی هستید که زبان آنها را نمی فهمید و آنها نیز به زبان شما آشنا نیستند ، برای پرسیدن سئوال کافیست اپلیکیشن گوگل ترنسلیت را باز کنید ، جمله ، سوال یا کلمه مورد نظرتان را به زبان خودتان تایپ کنید تا به زبان مقصد شما ترجمه کند. فرد مورد نظر می تواند سوال شما را متوجه شده و پاسخ را نیز در همین برنامه برای شما تایپ کند.

SayHi یک اپلیکیشن مترجم مخصوص گوشی های آیفون است که قابلیت ترجمه گفتاری به 90 زبان مختلف را دارد. این اپلیکیشن 95% به خوبی می تواند صدا را تشخیص بدهد. SayHi زبان فارسی را نیز پشتیبانی می کند.برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی ایفون

اگر به آسیای شرقی سفر می کنید احتمالا با شناسایی و خواندن کلمات مختلف چینی ، ژاپنی یا کره ای به مشکل بر بخورید. این اپلیکیشن کار شما را ساده می کند فقط کافیست به کمک دوربین موبایلتان از کلمه ای که میبینید عکس بگیرید تا این برنامه آن را برای شما به زبان انگلیسی ترجمه کند. شناسایی نام خیابان ها و نوشته های روی تابلوها با این اپلیکیشن راحت خواهد بود. اما این اپلیکیشن نمی تواند برعکس این کار را انجام دهد. یعنی کلمه ای از انگلیسی به یکی از این زبانها ترجمه کند ، برای اینکار به اپلیکیشن دیگری نیاز خواهید داشت.

تریپ لینگو یک ابزار مفید برای علاقه مندان به سفر است. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید با جملات ، اصطلاحات زبانهای مختلف آشنا شوید و حتی برای ترجمه مشخص کنید می خواهید جمله شما رسمی ترجمه شود یا دوستانه ، تا مبادا جمله ای نامناسب به شخصی بگویید. علاوه بر اینها با پرداخت مبلغی اضافه می توانید یک مترجم آنلاین برای خودتان بگیرید ، مترجمی که به زبان شما و زبان مقصدتان آشناست. این برنامه در حال حاضر 100 کشور را در لیست خود دارد و بیش از 2000 جمله به 13 زبان دارد. دیکشنری آفلاین این اپلیکیشن نیز می تواند 10000 کلمه را بدون نیاز به اینترنت برای شما ترجمه کند. نسخه رایگان اپلیکیشن 20 جمله از هر زبان را پشتیبانی می کند برای اینکه به جملات بیشتری دسترسی داشته باشید باید برنامه را بخرید.

اسپیک اند ترنسلیت یکی دیگر از اپلیکیشن هایی است که تاکید بروی ترجمه صوتی دارد اما برای زبانهایی که خیلی معمول نیستند نیز فقط ترجمه متنی ارائه می دهد. با توجه به اینکه این برنامه به iCloud متصل می شود شما می توانید همیشه آرشیوی از هر جمله ای که ترجمه کرده اید را روی تمامی دستگاههای اپل خود داشته باشید. اما نکته ای که وجود دارد برای استفاده از این اپلیکیشن باید به اینترنت متصل باشید و در حال حاضر هنوز زبان فارسی در این اپلیکیشن پشتیبانی نمی شود.

یکی دیگر از اپلیکیشن هایی که به روی ترجمه زبان های چینی ، ژاپنی یا کره ای تمرکز دارد. پاپاگو نیز می تواند جملاتی را از این زبانها به زبان انگلیسی یا برعکس ترجمه کند. امکان استفاده از این برنامه به صورت آفلاین و بدون اتصال به اینترنت وجود دارد ، همچنین در قسمتی از آن می توانید تبدیل ارز نیز انجام دهید.

آی ترنسلیت ورژن های مختلفی دارد ، ورژن اولیه آن رایگان است و براحتی می توانید از بسیاری از امکانات آن استفاده کنید اما برای آپگرید کردن آن شاید نیاز باشد مبلغی پرداخت کنید. آی ترنسلیت نیز یک مترجم صوتی است ، با زدن یک دکمه می توانید در موبایلتان به زبان خودتان صحبت کنید و از این برنامه بخواهید آن را به زبان دیگری برایتان ترجمه کند. در حال حاضر برنامه آی ترنسلیت 90 زبان را پشتیبانی می کند ولی متاسفانه زبان فارسی در این لیست نیست که شاید در آپدیت های بعدی به آن اضافه شود.

 

 

در صورتیکه از هر یک از این اپلیکیشن ها استفاده کرده اید حتما نظرات خودتان را با ما و بقیه دوستان به اشتراک بگذارید.

 

منبع : .k-international

 

برای بعضی از افراد و سلیقه‌ها، تفریح و آرامش از طریق ریلکس کردن و آرامش محیطی به دست می‌آید و برای بعضی دیگر هم رو به رو شدن و حل…

به نیمه خرداد رسیده‌ایم و گرمای تابستانی در حال جا خوش کردن است! اگر می‌خواهید در ماه‌های گرم سال کمی هوای خنک استشمام کنید و تنی به آب بزنید، آبشارها…

موسیقی جنوب ایران جزو موسیقی فولکلوریک یا نواحی است که یکی از مهمترین شاخصه‌های آن، غنی و شاد بودن آن است. این هنر در سرتاسر شهرهای جنوبی کشور همچون شمال…

ترسیدن حسی است که همه ما تجربه‌‌اش کرده‌ایم. یک واکنش طبیعی که از ما در مقابل خطراتی که با آن مواجه می‌شویم حفاظت می‌کند. هنگام ترس، بدن آدرنالین ترشح می‌کند…

ما گاهی اوقات به‌صورت اغراق شده‌ای می‌گوییم وسط ناکجاآباد زندگی می‌کنیم؛ اما در همین کره‌ خاکی، عده‌ای از مردم واقعاً وسط ناکجاآباد خانه دارند. برای اینکه تصور بهتری از ناکجاآبادهای…

این استخرهای تماشایی و بسیار دیدنی دارای مناظر حماسی، طراحی‌های بی‌نظیر و ویژگی‌هایی از این قبیل هستند. این هتل‌ها امکاناتی رویایی از قبیل استخرهای آبگرم، رستوران‌های پنج ستاره و سالن‌های…


× در حال پاسخ به:

میخوام به دردم بخوره لطفا

سلام مرسی بابت اطلاعاتی که دادین ولی میشه بگین کدوم بهتر هم میخوام بادوربین ترجمه کنه وهم صوتی باشه وبه صورت آفلاینم بشه ازش استفاده کرد

مطلب بسیار بسیار جالب و مفیدی بود و جالب اینجاست که من غیر از google translate هیچ کدومو نمی شناختم!
دو تاشونو یادداشت کردم که امشب نصب کنم و ببینم کار باهاشون به چه شکله و چقدر کارایی دارن…
ازونجا که فقط با گوگل ترنسلیت کار کردم می دونم که آفلاین کار نمی کنه و حتما باید دسترسی به اینترنت داشته باشین ولی خیلی جاها کار راه اندازه

دوست عزیز من از گوگل ترنسلیت بصورت افلاین در سفرهام استفاده کردم. کافیه شما بسته های افلاین زبان موردنظرتون رو از طریق همین اپلیکیشن دانلود کنید

تور استانبول 6 شب آبان 1400

هواپیمائی ماهان

قیمت از:


5,740,000
تومان

تور آنتالیا آذر 1400 (آنلاین)

پگاسوس

برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی ایفون

قیمت از:


5,990,000
تومان

تور ارمنستان 30 آبان 1400 (آنلاین)

آرمنیا ایرویز

قیمت از:


7,880,000
تومان

تور کیش آبان 1400

کیش ایر

قیمت از:


2,640,000
تومان

شرایط جدید سفر به ترکیه در دوران کرونا بعد از قرنطینه سراسری ترکیه

ژئوپارک چیست؟ معرفی ژئوپارک های ایران + عکس

جزیره کیش چه قوانین متفاوتی دارد؟

بازگشایی مرزهای مالزی به روی گردشگران بین المللی

کیش تعطیل شد ؟؟!!

لذت اصفهان گردی در سفری بدون برنامه به اصفهان

27 روز سفر تنهایی به هند

پاریس یا رم؟ یک سفرنامه با حال و هوای شاعرانه!

شما این غذای عجیب ترکی را امتحان می‌کنید؟

لست سکند

تهرانجلس؛امپراتوری ایرانی ها در لس آنجلس!

لست سکند

چغور پغور غذای اصیل اسکاتلندی !

لست سکند

هندیان چگونه قایق های ماری می سازند؟

لست سکند

در صورتیکه تمایل دارید پیامک و آفرهای ما را دریافت کنید فرم زیر را تکمیل نمایید

لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است. سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد. همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است.

کليه حقوق اين سايت متعلق به لست سکند می باشد | 1400-1389

لباس های خاص کودک رواینجا باقیمت عالی بخر

تور 1400 استانبول ◀پایین ترین قیمت رزرو

نرم افزار مترجم انگلیسی به فارسی

 

برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی ایفون

فرض کنید به یک کشور خارجی سفر کرده‌اید و با زبان آن کشور نیز آشنایی ندارید. به لطف آیفونی که در اختیار دارید و ارتباط همیشه فعال اینترنتی خود تصمیم می‌گیرید به کمک فناوری از آیفون به‌جای مترجم کمک گرفته و متن‌های موردنظرتان را از زبان مبدا به مقصد یا برعکس ترجمه کنید. در این میان ممکن است تابلوی یک فروشگاه نظرتان را جلب کند و بخواهید متن نوشته شده روی تابلو را نیز ترجمه کنید.

 

در صورتی‌که متن به زبان انگلیسی باشد ‌براحتی می‌توانید آن را در نرم‌افزار ترجمه تایپ و معادل آن را مشاهده کنید. اما فرض کنید به چین یا روسیه سفر کرده‌اید و متن نوشته شده نیز به زبان چینی یا روسی است. به نظر شما در این شرایط نیز می‌توان براحتی عبارت مشاهده شده را تایپ و معنای آن را مشاهده کرد؟

 

در این شرایط بهترین روش ترجمه استفاده از دوربین تلفن همراه و ترجمه متن از روی عکسی است که با دوربین ثبت می‌شود. برای انجام این کار باید به روش زیر عمل کنید:

 

1 ـ ابتدا باید نرم‌افزار ترجمه گوگل را از اپ‌استور دانلود کنید. برای انجام این کار روی کلید صفحه‌اصلی دستگاه خود فشار داده و از فهرست برنامه‌ها App Store را فشار دهید.

 

2 ـ از پایین صفحه به‌نمایش درآمده روی آیکون جستجو فشار داده و عبارت Google Translate را در کادر جستجو وارد کنید.

 

3 ـ از فهرست نتایج جستجو روی نرم‌افزار موردنظر (Google Translate) فشار داده و در پایان پس از فشار روی GET گزینه INSTALL را برای نصب برنامه فشار دهید.اکنون نرم‌افزار مترجم گوگل روی دستگاه شما نصب شده و با استفاده از دوربین دستگاه هوشمند خود می‌توانید متون موردنظر را ترجمه کنید.4 ـ به صفحه‌اصلی دستگاه رفته و از فهرست برنامه‌های نصب شده روی Google Translate فشار دهید.5ـ زبان مبدا و مقصد را در برنامه مشخص کنید. (به‌عنوان مثال زبان مبدا را چینی و زبان مقصد را فارسی درنظر بگیرید)

 

6ـ روی آیکون دوربین در زیر کادر متنی فشار دهید.

 

7 ـ دوربین را روبه‌روی تابلو یا هر متن دیگری که قصد ترجمه آن را دارید قرار دهید تا ترجمه آنی متن موردنظر برای شما نمایش داده شود.

 

ترجمه متون با استفاده از دوربین گوشی آیفون

 

نکته جالب این است که مترجم گوگل به‌طور هوشمندانه متن موردنظر روی عکس را حذف، زمینه تصویر را بازسازی و متن ترجمه شده را در مکان و موقعیت متن قبلی جایگزین کرده و برای شما به‌نمایش در می‌آورد.منبع:jamejamonline.ir

فناوری و تکنولوژی روز

نقد کردن انواع ارز دیجیتال در کمترین زمان

کنترل علائم ناشی از آلرژی درکمتر از 1ساعت

چگونه یک ازدواج موفق داشته باشیم؟

دانلود رایگان بازی پلی استیشن

به راحتی آرایشت رو پاک کن*لدورا

خرید تضمینی فالوور، لایک، بازدید و کامنت

استرداد آنلاین بعد از رزرو بلیط هواپیما

با یک کلیک پرواز کن!

مشاوره رایگان خرید ملک در ترکیه

کالکشن پاییزه بچگانه/ارزان تر از همه جا

خرید کامنت دلخواه ایرانی

اخذ اقامت و ثبت شرکت در ترکیه

نمایندگی دستگاه تصفیه آب تایوانی

پک دستمال کاغذی و لوازم بهداشتی خانواده

برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی ایفون

درمان همورئید در یک جلسه *لیزر

معتبرترین صرافی آنلاین ارز دیجیتال

کنترل علائم ناشی از آلرژی درکمتر از 1ساعت

تعطیلات کجا میری؟همین حالا بلیطت رو بگیر!

تصفیه آب تایوانی دارای گارانتی بی قید وشرط

خرید امن و تضمینی ملک در کشور ترکیه

دیگه نگران گرفتن مهریت نباش !

کمک هزینه خرید واحد مسکونی *1میلیارد ریال

از حساسیت های فصلی خسته شدی؟

تقویت درک نیازهای جنسی *مشاوره آنلاین

بررسی عملکرد انواع دستگاه تصفیه آب

کالا ها و خدمات منتخب

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

اگر به دنبال یک برنامه مترجم یا دیکشنری موبایل کارآمد هستید که بتواند قابلیت هایی مثل ترجمه لغات از انگلیسی به انگلیسی، انگلیسی به فارسی و برعکس را ارائه کند، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله به معرفی 17 برنامه مترجم برتر (دیکشنری انگلیسی به انگلیسی و غیره) برای اندروید و iOS می‌پردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

استفاده از برنامه های مترجم یا اصطلاحا دیکشنری در اندروید و iOS این روزها کاملا جا افتاده است و تقریبا هر کاربری یک برنامه دیکشنری در گوشی خود نصب کرده و از آن استفاده می‌کند. اما همانطور که می‌دانید تنوع برنامه های دیکشنری اندروید و iOS بسیار زیاد است و شاید برایتان دشوار باشد که از بین این برنامه ها بهترین گزینه های موجود را بیابید!

بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی تعمیرات موبایل

برای حل این مشکل ما قصد داریم در این مقاله اختصاصی به معرفی 17 برنامه مترجم برتر (دیکشنری انگلیسی به انگلیسی و غیره) پرداخته و لینک دانلود آن ها را خدمتتان ارائه کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از دیکشنری های نام برده شده سوالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی ایفون

شک و تردیدی نداشته باشید که مترجم گوگل ترنسلیت یا Google Translate یکی از قدرتمندترین و بهترین دیکشنری های اندروید و iOS محسوب می‌شود. این برنامه رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و علاوه بر ترجمه انگلیسی به انگلیسی، انگلیسی به فارسی و برعکس از ترجمه تقریبا 100 زبان مختلف دیگر هم پشتیبانی می‌کند! پس با مترجم گوگل ترنسلیت شما قادر به ترجمه هر زبانی خواهید بود. ضمنا این برنامه قابلیت بسیار عالی برای ترجمه عبارات و جملات دارد. این برنامه در اصل ک ابزار آنلاین است اما امکان استفاده از آن در حالت آفلاین هم وجود دارد. برنامه مترجم گوگل ترنسلیت به صورت رایگان برای اندروید و iOS منتشر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه مترجم یا دیکشنری کارآمد به مطالعه مقاله “معرفی و دانلود برنامه مترجم گوگل Google Translate یا ترنسلیت” بپردازید.

برنامه فست دیکشنری (Fastdic) برای آن دسته از افرادی مناسب است که به دنبال یک برنامه مترجم فارسی با رابط کاربری بسیار ساده و روان هستند. این برنامه کاملا فارسی طراحی شده و قابلیت ترجمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی را ارائه می‌کند. برنامه فست دیکشنری (Fastdic) بارها و بارها توانسته به دلیل کیفیت عملکرد مطلوبش برنده جوایز مختلفی شود و همواره از بهترین دیکشنری های اندروید و iOS به شمار آید. خوشبختانه این اپلیکیشن به صورت رایگان برای هر دو سیستم عامل مذکور منتشر شده اما شامل خرید های درون برنامه‌ای می‌شود. برای آشنایی بیشتر با برنامه مذکور به مطالعه مقاله “معرفی و دانلود برنامه فست دیکشنری(Fast Dictionary)-دیکشنری” بپردازید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی اپل در تهران

دیکشنری انگلیسی به انگلیسی Merriam-Webster Dictionary برای آن دسته از افرادی مناسب است که اصلا دنبال ترجمه کلمات از انگلیسی به زبان فارسی یا دیگر زبان ها نباشد و بخواهند معادل کلمات انگلیسی مورد نظرشان را به همان زبان پیدا کنند! اپلیکیشن مترجم Merriam-Webster Dictionary هم اکنون یکی از بهترین دیکشنری های انگلیسی به انگلیسی موجود برای موبایل است که به صورت رایگان برای دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده و قابل دانلود خواهد بود. البته این برنامه شامل خریدهای درون برنامه‌ای هم می‌شود.

 

اگر به دنبال دانلود یک دیکشنری انگلیسی به فارسی یا برعکس قدرتمند هستید که علاوه ترجمه ساده کلمات، این امکان را در اختیارتان قرار دهد که فایل های پی دی اف را در گوشی خود اجرا و به طور آنی کلمات مورد نظرتان را مشخص و با دیکشنری مورد نظر ترجمه کنید، همین حالا برنامه دیکشنری هوشمند + 142 دیکشنری آفلاین را دانلود کنید. متاسفانه این برنامه فقط با سیستم عامل اندروید سازگاری دارد و شامل نسخه سازگار با iOS نمی‌شود. توسعه دهنده این برنامه هم یک توسعه دهنده ایرانی است. اپلیکیشن مذکور حجمی پایین (در حدود 20 مگابایت) دارد و هم اکنون بیش از 200،000 دانلود را در کافه بازار داشته است و جالب تر از همه اینکه رتبه دریافتی از کاربرانش 5 ستاره بوده است.

بیشتر بخوانید: نمایندگی های موبایل سامسونگ

 

برنامه مترجم Dictionary.com هم یکی دیگر از دیکشنری های قدرتمند موجود برای دو سیستم عامل اندروید و iOS محسوب می‌شود که به صورت رایگان منتشر شده و کیفیت عملکرد عالی دارد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید ترجمه انگلیسی به انگلیسی لغات مورد نظرتان را انجام دهید، بنابراین اگر به دنبال ترجمه انگلیسی به فارسی هستید، برنامه Dictionary.com چندان به درد شما نمی‌خورد.

 

دیکشنری آکسفورد یا همان Oxford Dictionary هم یکی دیگر از بهترین برنامه های مترجم موجود برای دو سیستم عامل اندروید و iOS محسوب می‌شود که طبیعتا از ترجمه انگلیسی به فارسی پشتیبانی نخواهد کرد و فقط قابلیت ترجمه انگلیسی به انگلیسی را ارائه می‌کند. این اپلیکیشن به صورت رایگان منتشر شده و فیدبک کاربرانش در گوگل پلی و اپ استور به وضوح نشان دهنده کیفیت آن خواهد بود. اگر به نبال یک برنامه مترجم یا دیکشنری انگلیسی به انگلیسی قدرتمند هستید، شک نکنید که Oxford Dictionary یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود.

متاسفانه دیکشنری PICoDIC از آن دسته اپلیکیشن های کارآمدی است که شامل نسخه سازگار با iOS نمی‌شود و فقط یک نسخه اندرویدی دارد. این برنامه مترجم از ترجمه انگلیسی به فارسی و برعکس پشتیبانی می‌کند و در نسخه جدید آن شاهد اضافه شدن دیکشنری تصویری و امکان تلفظ واژه های مد نظر به زبان هایی همچون روسی، فرانسوی و غیره هستیم. دیکشنری PICoDIC به صورت رایگان منتشر شده و شامل خریدهای درون برنامه ای می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 8 پلاس

اگر به دنبال یک برنامه دیکشنری هستید که رابط کاربری بسیار ساده ای داشته باشد و البته فقط امکان ترجمه انگلیسی به انگلیسی را ارائه کند، شک نکنید که برنامه Dictionary یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. این اپلیکیشن مثل اغلب دیکشنری های دیگر از تلفظ کلمات جستجو شده هم پشتیبانی می‌کند. ویژگی جالب تر برنامه Dictionary آن است که از بخش های خاصی برای یادگیری کلمات و اصطلاحات انگلیسی بهره می‌برد. بنابراین با برنامه Dictionary علاوه بر داشتن یک دیکشنری همراه، می‌توانید به یادگیری زبان انگلیسی هم بپردازید.

برنامه Dictionary Linguee هم یک مترجم انگلیسی به انگلیسی است که از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند. رتبه‌ای که این برنامه از کاربرانش دریافت کرده بسیار جالب توجه بوده و آن را به یکی از بهترین برنامه های دیکشنری موبایل تبدیل می‌کند. این اپلیکیشن رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد اما دایره لغات تحت پشتیبانی آن بسیار گسترده‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کنید. ضمنا برنامه Dictionary Linguee علاوه بر زبان انگلیسی از چند زبان دیگر مثل فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی و غیره هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. برنامه مذکور با دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری کامل دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A30s

دیکشنری سپنتا برای کسانی مناسب است که به دنبال نصب یک برنامه مترجم بسیار ساده و آفلاین در گوشی اندرویدی خود هستند که از لغات متعددی پشتیبانی کند. برنامه مذکور حدود 100،000 کلمه را تحت پشتیبانی قرار داده و از ترجمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی پشتیبانی به عمل می‌آورد. تغییر زبان انگلیسی در محیط برنامه به راحتی با تغییر زبان کیبورد انجام می‌شود. پس اگر به دنبال یک مترجم ساده و آفلاین انگلیسی به فارسی و برعکس هستید، برنامه دیکشنری سپنتا را از دست ندهید.

مترجم یا دیکشنری English Dictionary – Offline هم از ترجمه انگلیسی به انگلیسی پشتیبانی می‌کند. این برنامه یک رابط کاربری بسیار ساده و روان دارد اما کلماتی که توسط آن پشتیبانی می‌شوند بسیار گسترده خواهند بود. این دیکشنری به صورت آفلاین کار می‌کند، بنابراین در حین استفاده از آن نیازی به وصل بودن اینترنت نخواهید داشت. اپلیکیشن English Dictionary – Offline همچنین از بخش اختصاصی برای انجام بازی های کوتاه و خاصی به منظور یادگیری هرچه بهتر زبان انگلیسی هم پشتیبانی به عمل می‌آورد.

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون X

کار کردن با دیکشنری تحلیلگران (لغت نامه لانگمن) بسیار ساده بوده و مجموعه لغات تحت پوشش آن گسترده است. این موضوعات سبب شده که ما دیکشنری مذکور را در لیست بهترین برنامه های مترجم موبایل خود جای دهیم. متاسفانه دیکشنری تحلیلگران (لغت نامه لانگمن) شامل نسخه سازگار با سیستم عامل iOS نمی‌شود و فقط با اندروید سازگاری دارد. این دیکشنری از ترجمه انگلیسی به فارسی پشتیبانی می‌کند و توضیحات هر کلمه را به انگلیسی هم ارائه خواهد کرد. بنابراین اگر علاقمند ترجمه انگلیسی به انگلیسی باشید هم می‌توانید از برنامه دیکشنری تحلیلگران (لغت نامه لانگمن) استفاده کنید.

استفاده از برنامه آرا دیکشنری بسیار ساده بوده و روان بودن رابط کاربری آن یکی از اصلی ترین نقاط قوت این برنامه مترجم اندرویدی محسوب می‌شود. با استفاده از این اپلیکیشن شما می‌توانید به ترجمه فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی لغات مختلف مورد نظرتان دسترسی یابید. برای جستجوی هر لغت فقط کافیست که آن را به زبان انگلیسی یا فارسی در فیلد جستجوی برنامه وارد کرده و معادل آن را در حالت مخالف مشاهده کنید. برنامه آرا دیکشنری به صورت رایگان برای اندروید عرضه شده و به طور کاملا آفلاین قابل استفاده خواهد بود.برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی ایفون

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه ال سی دی S20 Plus سامسونگ | موبایل کمک

برنامه مترجم Offline Dictionary – Dict Box یکی دیگر از محبوب ترین دیکشنری هایی است که برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده و از ترجمه انگلیسی به انگلیسی و بسیاری از زبان های دیگر پشتیبانی می‌کند. این برنامه حتی می‌تواند نقش یک دیکشنری عربی به انگلیسی و برعکس باکیفیت را هم ایفاء کند. با این وجود متاسفانه زبان فارسی در لیست زبان های قابل پشتیبانی اپلیکیشن Offline Dictionary – Dict Box جای ندارد.

این بار نوبت به یک برنامه مترجم انگلیسی به فارسی و بر عکسی می‌رسد که خوشبختانه با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد. این برنامه Persian Dictionary – Dict Box نام داشته و به صورت رایگان برای دو سیستم عامل مذکور منتشر شده است. کیفیت عملکرد اپلیکیشن Persian Dictionary – Dict Box بسیار بالا بوده و این موضوع از رتبه‌ای که برنامه از سوی کاربرانش دریافت کرده است مشخص خواهد بود. اگر به دنبال نصب یک مترجم یا دیکشنری انگلیسی به فارسی و برعکس عالی در آیفون، آیپد یا گوشی اندرویدیتان هستید، شک نکنید که Persian Dictionary – Dict Box یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. جالب است بدانید که این اپلیکیشن از ترجمه برخی جملات هم پشتیبانی می‌کند.

برنامه English Persian (Farsi) Dictionary Free یکی دیگر از اپلیکیشن های مترجم یا دیکشنری انگلیسی به فارسی و برعکسی است که فقط برای سیستم عامل iOS منتشر شده و شامل نسخه‌ سازگار با اندروید نمی‌شود. این اپلیکیشن رابط کاربری ساده‌ای دارد و به صورت کاملا آفلاین قابل استفاده خواهد بود. ضمنا همانطور که از نام این برنامه مشخص است، اپلیکیشن مذکور به صورت رایگان از اپ استور قابل دانلود و نصب خواهد بود.

برنامه موبو دیکشنری شامل نسخه سازگار با iOS نمی‌شود و فقط در دستگاه های اندرویدی قابل نصب و استفاده است. این برنامه از ترجمه انگلیسی به فارسی و برعکس پشتیبانی می‌کند و حجم پایین آن سبب شده که به یکی از محبوب ترین برنامه های مترجم موجود در کافه بازار تبدیل شود. برای استفاده از موبو دیکشنری نیازی به اینترنت ندارید. یکی از نقاط قوت این برنامه مربوط به نمایش متضاد کلماتی می‌شود که سرچ می‌نمایید. رابط کاربری ساده و سرویس ترجمه شناور هم از دیگر ویژگی های خاص برنامه موبو دیکشنری محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 11 پرو

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 17 برنامه مترجم برتر (دیکشنری انگلیسی به انگلیسی و غیره) برای اندروید و iOS پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از دیکشنری های نام برده شده سوالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید.

 

بیشتر بخوانید:

قطعات iPhone XR

درب پشت iPhone 11

درب پشت آیفون 8

نشانی مرکز گارانتی و فروشگاه موبایل کمک: تهران، میدان فردوسی، مجتمع تجارت جهانی فردوسی، طبقه اول، پلاک ١۶١، موبایل کمک

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی ایفون
برنامه ترجمه فارسی به انگلیسی ایفون
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *