دانلود رایگان دیکشنری انگلیسی به فارسی و بالع

خواص دارویی و گیاهی

دانلود رایگان دیکشنری انگلیسی به فارسی و بالع
دانلود رایگان دیکشنری انگلیسی به فارسی و بالع

Copy Right By 2016 – 1395

سان دیک با دارا بودن 171000 کلمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی با محیطی کاربرپسند و با دیتابیس تقریبا کامل میتواند نیازهای شما را برطرف سازد

صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند.

پرمخاطب‌ترین اپ‌استور (اندروید) فارسی‌زبانان


راهنمای استفاده از کد QR

دانلود رایگان دیکشنری فارسی به انگلیسی و بالع

دانلود رایگان دیکشنری انگلیسی به فارسی و بالع

سان دیک با دارا بودن 171000 کلمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی با محیطی کاربرپسند و با دیتابیس تقریبا کامل میتواند نیازهای شما را برطرف سازد


راهنمای استفاده از کد QR

دانلود رایگان دیکشنری فارسی به انگلیسی و بالع

دیکشنری جامع آیونا: دیکشنری انگلیسی به فارسی، دیکشنری فارسی به انگلیسی، دیکشنری انگلیسی به انگلیسی. بدون نیاز به اینترنت و آفلاین، با امکان تلفظ کلمات به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت در اندروید.  این توضیح مختصر و مفید مقدمه ای برای معرفی دیکشنری آیونا است. با ما همراه باشید.

  1- دیکشنری انگلیسی به فارسی (2 عدد): دو دیکشنری حرفه ای و کاربردی انگلیسی به فارسی برای علاقمندان به زبان انگلیسی در اپلیکیشن وجود دارد. این دو دیکشنری بسیار سریع و سبک بوده که به شما امکان می دهد تا واژه های واژه های انگلیسی به فارسی را ترجمه کنید. محیط این دیکشنری تا حد امکان ساده طراحی شده است و ترجمه لغات انگلیسی به فارسی دارا می باشد. لازم به توضیح است این دیکشنری امکان تلفظ لغات انگلیسی و همچنین امکان ترجمه لغت با صدای کاربر را نیز دارا می باشد.

  2- دیکشنری فارسی به انگلیسی (2 عدد): دو دیکشنری حرفه ای و کاربردی فارسی به انگلیسی برای علاقمندان به زبان انگلیسی در اپلیکیشن وجود دارد. این دو دیکشنری بسیار سریع و سبک بوده که به شما امکان می دهد تا واژه های واژه های فارسی به انگلیسی را ترجمه کنید. محیط این دیکشنری تا حد امکان ساده طراحی شده است و ترجمه لغات فارسی به انگلیسی دارا می باشد. لازم به توضیح است این دیکشنری امکان تلفظ لغات انگلیسی و همچنین امکان ترجمه لغت با صدای کاربر را نیز دارا می باشد.

  3- دیکشنری انگلیسی به انگلیسی: استفاده از یک دیکشنری انگلیسی به انگلیسی جامع برای یادگیری زبان انگلیسی به طور مناسب و کارآمد، امری اجتناب ناپذیر است. این دیکشنری به دلیل حجم زیاد به صورت پیشفرض در اپلیکیشن اندرویدی قرار داده نشده است اما میتوانید در صورت تمایل آن را دریافت نمایید. لازم به توضیح است این دیکشنری نیز امکان تلفظ لغات انگلیسی و همچنین امکان ترجمه لغت با صدای کاربر را نیز دارا می باشد.

4- دیکشنری فارسی به فارسی:(جدید) یک دیکشنری فارسی به فارسی  برای علاقمندان به زبان و لغات فارسی به اپلیکیشن اضافه شد. این دیکشنری همچنین امکان ترجمه لغت با صدای کاربر را نیز دارا می باشد.

توصیه می کنیم این دیکشنری های فوق العاده را از دست ندهید چرا که یکی از بهترین و کاملترین دیکشنری های موجود برای گوشی های اندرویدی در این نرم افزار در اختیار شما است. 

 قابلیتهای اپلیکیشن جامع آموزش زبان دلفین (مخصوص اندروید)

شامل زبانهای مختلف از جمله : انگلیسی ، آلمانی، فرانسوی (در حال تکمیل)
امکان دانلود، نصب و استفاده از محصولات آموزشی متنوع از زبانهای مختلف.
با قابلیت هایلات هوشمند، متن ها را همراه با صوت آنها به راحتی و بدون سردرگمی مطالعه کنید.
 پشتیبانی قوی و بروزرسانی های متعدد
همراه با دو اپلیکیشن مجزا دیکشنری و جعبه لایتنر
نمایش دیکشنری (انگلیسی به فارسی، انگلیسی به انگلیسی) با زدن روی هر کلمه
و امکانات بی شمار دیگر…
برای اطلاعات بیشتر و نصب رایگان این اپلیکیشن بر روی دکمه زیر کلیک کنید : هم اکنون رایگان نصب کنید

دانلود رایگان دیکشنری فارسی به انگلیسی و بالع

مجموعه لغات جدیدی که در ده سال اخیر وارد زبان انگلیسی شده اند، در مجموعه The Oxford dictionary of new words گردآوری و ارائه شده است. برای اولین بار است که یک فرهنگ لغت انگلیسی به صورت تخصصی واژگان جدید را همراه با معنی و مثال ارائه کرده است. دیکشنری لغات جدید آکسفورد بالغ بر 2000 واژه جدید در زبان انگلیسی را در بر دارد. هدف از طراحی این فرهنگ لغت ارائه لغات جدید و آموزنده انگلیسی است که در دهه اخیر در روزنامه ها و داستان های انگلیسی زبان انتشار یافته و در طول زمان مردم با آنها مانوس شده اند. بیشتر این واژگان کاربردی و دارای معانی خاص و آموزنده هستند. انتشارات Oxford این دیکشنری مفید و قابل استفاده را منتشر کرده است.دانلود رایگان دیکشنری انگلیسی به فارسی و بالع

واژگان معرفی شده در فرهنگ لغت جدید انگلیسی آکسفورد همراه با معنی و نقش دستوری کلمه است. در واقع برای هر کلمه یا عبارت تعریف ساده و روانی ارائه شده است. ریشه کلمات و تاریخچه چگونگی به وجود آمدن واژه نیز ارائه شده است. علاوه بر این ها سابقه استفاده از این واژه ها در موارد متعدد نیز ذکر شده است، به عنوان مثال واژه paintball  در آدرس های Chicago Tribune 18 Dec. 1987, section 5, p. 3 و Guardian 3 July 1989, p. 20 به کار رفته است. در مجموع می توان گفت که The Oxford dictionary of new words یکی از بهترین و کاملترین منابع واژگان انگلیسی سال های اخیر به شمار می رود. زبان آموزان و دانشجویان گرایش زبان شناسی و نیز افرادی که قصد مهاجرت به کشور های انگلیسی زبان را دارند، با مطالعه این فرهنگ لغت می توانند اطلاعات ارزنده ای را در زمینه دانش واژگان انگلیسی کسب نمایند.

This is the first dictionary entirely devoted to new words and meanings to have been published by the Oxford University Press. It follows in the tradition of the Supplement to the Oxford English Dictionary in attempting to record the history of some recent additions to the language, but, unlike the Supplement, it is necessarily very selective in the words, phrases, and meanings whose stories it sets out to tell and it stands as an independent work, unrelated (except in the resources it draws upon) to the Oxford English Dictionary.
The aim of the Oxford Dictionary of New Words is to provide an informative and readable guide to about two thousand high-profile words and phrases which have been in the news during the past decade; rather than simply defining these words (as dictionaries of new words have tended to do in the past), it also explains their derivation and the events which brought them to prominence, illustrated by examples of their use in journalism and fiction. In order to do this, it draws on the published and unpublished resources of the Oxford English Dictionary, the research that is routinely carried out in preparing new entries for that work, and the word-files and databases of the Oxford Dictionary Department.

دانلود فایل PDF دیکشنری The Oxford Dictionary of New Words (حجم 2 مگابایت)


آموزش زبان انگلیسی, آموزش لغات Vocabulary, دیکشنری زبان انگلیسی, کتاب الکترونیکی •
۰

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

(function( timeout ) {
setTimeout(
function() {
var notice = document.getElementById(“cptch_time_limit_notice_12”);
if ( notice )
notice.style.display = “block”;
},
timeout
);
})(120000);
Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.
1
 × 

 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

علاوه بر ویژگی متون قادرید توسط این نرم افزار قدرتمند مفید وب سایت خود را به آسانی 12 زبانه کنید 

دانلود رایگان دیکشنری فارسی به انگلیسی و بالع

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا جهت دریافت ایمیل های آموزشی سایت،آدرس ایمیل خود را با دقت و به طور کامل وارد نموده و سپس دکمه مشترک شدن را کلیک نمایید.ایمیل شما نزد ما محفوظ خواهد ماند و امکان هیچ گونه سوء استفاده ای وجود نخواهد داشت. *

دیکشنری تهیه شده توسط دانشگاه کمبریج لندن با محتوای آکادمیک،عمدتا واژگان و کلماتی که دانش آموزان در دبیرستان و مقاطع بالاتر به آن نیاز دارند را تعریف می کند.دیکشنری بالغ بر دو هزار آیتم از واژگان محتوا-محور و همچنین واژگان آمادمیک جنرال را پوشش می دهد.علاوه براین،این دیکشنری،به طور کلی نیز هر گونه کلمه و عبارت،که به صورت روزمره و عام استفاده می شود را نیز در بردارد.

این دیکشنری همانطور که گفته شد،شامل دوهزار لغت در زمینه های علوم مختلف مانند ریاضیات،هنر،شیمی،زمین شناسی،فیزیک،تاریخ جهان و آمریکا و همچنین واژگان رایج تر قابل استفاده در حالت نوشتاری و گفتاری آکادمیک می باشد.همچنین این دیکشنری واژگان و عبارات روزمره ای که دانش آموزان نیاز به دانستن آن را دارند،پوشش می دهد.

دانلود رایگان دیکشنری فارسی به انگلیسی و بالع

– تعاریف ساده و قابل فهم برای شفاف سازی معانی کلمات
– نشانه گذاری موضوعی جهت سهولت در پیدا کردن واژگان نزدیک به محتوا
– نشانه گذاری واژگان آکادمیک و جنرال برای نشان دادن بلاک های ساختاری حالت نوشتاری آکادمیک
– مثال های کامل جمله ای جهت بیان استفاده کاربردی و واقعی انگلیسی
– حاوی فرهنگ لغت هایی با بیش از 2000 وازه مبتی بر محتوا
– قابلیت پخش تلفظ کلمات و واژگان
– بخش نکات کاربردی برای دوری از اشتباهات رایج زبان آموزان

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا جهت دریافت ایمیل های آموزشی سایت،آدرس ایمیل خود را با دقت و به طور کامل وارد نموده و سپس دکمه مشترک شدن را کلیک نمایید.ایمیل شما نزد ما محفوظ خواهد ماند و امکان هیچ گونه سوء استفاده ای وجود نخواهد داشت. *

صد بارسفر کردم عاقل شده ا م من یک بار ازاین وبلاگ ((کدهای موبایل)) گذر کردم دیوانه شدم من
من محمد از …تربت حیدریه

با سلام و خسته نباشيد .سايتان واقعا عالي است و من به همه دوستانم در مورد سايت شما اطلاع رساني مي کنم .
ممنون

با سلام
می توانیم از نرم افزار سروش هم که ایرانی و مناسب است حداقل برای ارتباطات خانوادگی در کنار این نرم افزارها استفاده کنیم.

واقعا آموزش عالی بود
لطفا از این آموزشهایی که واقعا کاربردی هستند و به درد اکثر کاربرها و نه فقط حرفه ای ها می خوره بیشتر بذارین
با تشکر

با سلام و خسته نباشی
خیلی ممنون از این همه زحمتی که مکشین با تشکردانلود رایگان دیکشنری فارسی به انگلیسی و بالع

سلام و خسته نباشید می کنم اول به دستنکارای سافت گذر , من این انتی ویروسو دانلود کردم چون سخت افزار کامپیوتر من ضعیفه و انتی ویروسای جدید به علت سنگینی موجب کندی سیستم و حتی هنگ کامپیوتر من میشه , من وقتی این انتی ویروسو نصب کردم و بعد حتی ابدیتش کردم دیدم هنوز انتی ویروس غیر فعاله و به من اخطار می ده که از لایسنس استفاده کنم , بنظرتون باید چکار کنم خواهش مندم منو راهنمایی کنید متشکرم
ممنون از تلاش های بی وقفتون خیلی سایت خوبی دارین با ارزوی مو فقیتتون

با سلام خدمت دوستان
به نظر بنده نرم افزار Handcent sms از این نرم افزار خیلی بهتره و config قویتری داره ، من نرم افزار Go sms را روی گوشیم نصب کرده بودم ولی Priority این نرم افزار نسبت به نرم افزارهای Security که دارای Private space جهت شخصی سازی پیامها می باشند ، دارای اولویت بوده و اجازه شخصی سازی به نرم افزارهای Security داده نمیشود و این یک عیب محسوب میگردد.
در حالیکه در این نرم افزار اینطور نیست.
با تشکر از سافت گذر عزیز

باتشکر از گروه سافتگذر
اگه میشد تعداد پارت های دانلود را بیشتر و با حجم کمتر میگذاشتید بهتر بود تا با اینترنت زاغارت ما راحت بشه دانلودش کرد

مهمان
تاریخ: 1391/09/06
نظر کاربر: سلام
چطور میشه مشکل وصل شدن به اینترنت km 4.59.plus حل کرد تا میای فیلم نگاه کنی کانکشن باز میکنه
*********************************************************************************
اگه kaspersky internet security رو سیستمتون دارین از مسیر
Settings>>Firewall>>settings
برنا مه رو یا از تو لیست پیدا کنین یا سرچ کنین(همه پروسه هایی که مربوط به برنامه میشه رو) بعدش رو علامت تیک سبز که تو ستون Permission جلوی برنامه هست کلیک چپ و بعد گزینه بلوک رو اتخاب کنین آخر سر هم همه پنجره ها رو ok کنین

درحال ترجمه منوهای این نرم افزار به زبان فارسی هستم و به زودی به صورت رسمی از طرف خود سایت ashampoo برای کاربران ایرانی اضافه می شود. نسخه ای که در حال ترجمه هستم جدیدترین نسخه ازا ین نرم افزار می باشد 18.

سلام، این دوست عزیز ما مهمان 1393/11/30، برنامه DSIM برای باز کردن پکیج Iso بسیار حیاتیه. با این برنامه میتونین بصورت کامندی دستور بدین. شما Iso ویندوز رو نمیتونین همینطوری مثل فایل زیپ extract کنین بعدش ویرایش کنین و ببندینش. فایل Iso ویندوز رو حتما باید یا با برنامه خاص، یا بصورت کامندی توسط خود ویندوز اکسترکت کنین.بعد باز کردن فولدرهای ویندوز میتونین بهش آپدیت های مورد نظر تون رو اضافه کنین. یا خود من که یه فایل اصلاح شده کیبورد فارسی رو اضافه کردم و همینطور فونتهای فارسی. برا اینکه ویندوز بتونه اینکارو بکنه این برنامه لازمه. توضیحات بیشترش اینجا هست:
DISM can be used to service Windows Vista® with Service Pack 1 (SP1) and Windows Server® 2008 and provides the same functionality that Package Manager provided. DISM provides additional functionality when used with Windows® 7 and Windows Server® 2008 R2.
In addition to replacing three previously released tools, DISM also supports more features and functionality than the other tools (most notably Package Manager) supported in Windows Vista, including logging, inventory commands with parse-able output, detailed help, offline INF driver package installation, direct application of MS update packages, and integration of international settings.
DISM can be used to..,
1. Add, remove, and enumerate packages.
2. Add, remove, and enumerate drivers.
3. Enable or disable Windows features.
4. Apply changes based on the offline servicing section of an unattend.xml answer file.
5. Configure international settings.
6. Upgrade a Windows image to a different edition.
7. Prepare a Windows PE image.
8. Take advantage of better logging.
9. Service down-level operating systems like Windows Vista with SP1 and Windows Server 2008 (Supports only Vista SP1 and later images)
10. Service all platforms (32-bit, 64-bit and Itanium).
11. Service a 32-bit image from a 64-bit host and service a 64-bit image from a 32-bit host.
12. Make use of old Package Manager scripts.

سلام وقت بخیر – بنده معاون فناوری یکی ازمدارس هستم خواستم ازلطفتان بابت بارگذاراری آپدیتها تشکر کنم همچنین تمامی امکانات سایتتون عالی وکاربردی هستند ازاینکه بی چشمداشت وتمنا این همه زحمت میکشید ازصمیم قلب سپاسگزارم-با سپاس حسین زاده

کرک آفیس 2013 من روی ویندوز 8 به این صورت جواب داد. الان دو هفته است دارم بدون مشکل استفاده میکنم:
ابتدا کرک WOAT_V2.2 Final را دانلود کنید. سپس آفیس 2013 را نصب کنید و از هیچ سریالی هم استفاده نکنید. اینترنت را قطع کنید و پوشه 8oat15 موجود در کرک را باز کنید. بر روی فایل Install.cmd کلیک راست کنید و به عنوان ادمینیستور اجرا کنید و سپس اینتر بزنید. پس از چند 20 ثانیه آفیس کرک میشود.

با سلام و تشکر بابت قرار دادن این برنامه
من موندم چرا این شرکتهای بزرگ مثل گوگل و مایکروسافت … اینقدر احمقانه رفتار میکنن… چرا در طراحی نرم افزارها اینا اینقدر مشکل دارن؟ یعنی شرکت گوگل به این بزرگی نمیتونه برنامه رو درست طراحی کنه که بعد از نصب نیازی به دستکاری و غیره نداشته باشه و مثل آدم اجرا بشه؟؟؟
همه چیزشون نصفه نیمه ست… نمونه بارز این کم کاریها طراحی یه دانلود منجر درست و درمون برای ویندوزه… یا پیشرفته تر کردن نوت پد… همه چیز جر ظاهر مثل روز اوله…!!!
واقعا خیلی سخته که یه پکیج کامل برای برنامه نویسی اندروید ارائه بدن…؟ هی اینو دانلود کن فلان پلاگین رو اضافه کن فلانجا رو تغییر بده…!!
عجبا…

یه مشکل اساسی
توی کاسپر 2016 اگه کلید تریال از کار بیافته و 30 روزتموم بشه تمامی تنظیمات کاسپر غیر فعال میشه یعنی توی ستینگ گزینه سلف دیفنس هم نمیشه بری تیکشو برداری. و اگه تیک سلف دیفنس برداشته نشه برنامه تریال ریست نمی تونه کلید مجدد بسازه و ارور میده سلف دیفنس رو غیر فعال کن
راه حل چی هست آیا توی ریجستری مسیری هست که بشه سلف دیفنس کاسپر رو برداشت؟
توی کاسپر های قدیمی این مشکلات نبود ولی الان توی کاسپر 2016 اگه کلید ازکار بیافته تمامی تنظیمات برنامه رو غیرفعال می کنه

دوستانی که متبحر هستند لطف کنند و دیکشنری آریانپور شش جلدی را که در حال حاضر با فرمت bdc برای دیکشنری بابیلون قابل استفاده هست را به فرمت مناسب برای دیکشنری لینگوس (ld2 ) تبدیل کنند تا ازآن بتوان در نرم افزار رایگان لینگوس استفاده کرد
با سپاس فراوان
و آرزوی موفقیت

ممنون از لطف و زحمات شما خدا خیر کثیر بهتان بدهد.

دانلود رایگان دیکشنری فارسی به انگلیسی و بالع0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

©
2022 (کامل متن)

با نیروی وردپرس


راهنمای استفاده از کد QR

دانلود رایگان دیکشنری انگلیسی به فارسی و بالع

سان دیک با دارا بودن 171000 کلمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی با محیطی کاربرپسند و با دیتابیس تقریبا کامل میتواند نیازهای شما را برطرف سازد


راهنمای استفاده از کد QR

** نرم افزار برتر سال ۱۳۹۳ از سوی کافه بازار (با بیشترین نصب بر روی دستگاه‌های اندرویدی)** برنده‌ی بهترین نرم افزار در گروه کتاب و مراجع در جشنواره نرم افزارهای موبایل ایران از سوی کاربران و داوران (۱۳۹۳)** برنده‌ی بهترین نرم افزار در گروه کتاب و مراجع در جشنواره نرم افزارهای موبایل و موبایل وب ایران از سوی داوران (۱۳۹۲)** برگزیده‌ی بهترین وبسایت در گروه موبایل وب از سوی کاربران در جشنواره نرم افزارهای موبایل و موبایل وب ایران (۱۳۹۲)** فست‌دیکشنری برنده جایزه کاربرد‌پذیری

اگر قصد حذف تبلیغات را دارید، می‌توانید با استفاده از پرداخت درون برنامه‌ای نسخه‌ی بدون تبلیغ فست‌دیکشنری را تهیه نمایید.

گزینه‌ی حذف تبلیغات در منوی درون نرم افزار قرار داد.

– فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی با بیش از ۲۰۰,۰۰۰ لغت (بدون نیاز به اینترنت)- ویجت شناور و دسترسی سریع به معانی لغات (لغت خود را کپی کنید و معنی آن را با کلیک بر روی ویجت شناور مشاهده نمایید)- مشاهده‌ی نمونه جمله‌ی مرتبط در کنار هر ترجمه، جهت درک مفهوم هر کلمه- آوا شناسی (IPA) (فونتیک‌ها، Phonetics) آمریکایی و بریتانیایی – پاره‌های سخن (Part of speech) برای هر کلمه – آوا شناسی (فونتیک‌ها، Phonetics) برای لغات فارسی – امکان نمایش اشکال مختلف افعال بی‌قاعده به صورت فهرست وار همراه با توضیحات مرتبط ( کلمه‌ی see را جهت نمونه جستجو نمایید)- تلفظ صوتی آمریکایی و بریتانیایی بصورت آنلاین و آفلاین (تلفظ آنلاین ارائه شده توسط دانشگاه کمبریج)- قابلیت مشاهد‌ه‌ی لغات جستجو شده- قابلیت افزودن لغات به لغات برگزیده (Favourite) جهت مراجعه دوباره- با تکان دادن (shake) دستگاه کلمه‌ی قبلی را حذف و آن را جهت افزودن واژه‌ی جدید آماده نمایید- سازگار با تمامی صفحه کلیدهای فارسی- قابلیت اشتراک گذاری لغات در شبکه‌های اجتماعی- استفاده سریع و آسانو هزاران امکانات بی‌نظیر دیگر

​** ​جهت تغییر زبان دیکشنری فقط کافیست زبان صفحه کلید خود را تغییر دهید. ​ **در صورت بروز هر گونه مشکل و یا سوال از طریق سایت زیر با ما تماس بگیرید:www.Fastdic.com


بررسی فست دیکشنری (Fastdic)

دیکشنری که در فارسی از آن به فرهنگ یا لغت‌نامه یاد می‌شود مجموعه‌ای از لغات به یک زبان و معنی آنها به یک زبان دیگر است، قدیم‌ها که صحبت از رایانه و گوشی‌های هوشمند نبود معمولا دیکشنری‌ها به صورت کتاب‌های قطوری بودند که برای پیدا کردن یک کلمه در آنها میبایست به صورت دستی جست‌وجو می‌کردیم و اکنون با همه گیر شدن گوشی‌های هوشمند و رایانه، اپلیکیشن‌های دیکشنری وارد بازار شدند که با جست‌وجو کردن لغت مورد نظر در آنها به راحتی میتوانید بدون حمل کردن کتاب‌های قطور دیکشنری به معنی کلمه مورد نظر خودتان دسترسی داشته باشید.


فست دیکشنری در ذره بین

با وارد شدن تکنولوژی به زندگی انسان ها و نصب نرم افزارهای ایرانی و خارجی مختلف روی گوشی ها و پلتفرم ها تا حد چشمگیری افزایش یافته است. از این رو هر فردی احتیاج به یک دیکشنری کامل و جامع برای ترجمه ی لغات و پیغام ها دارد که بتوان در هر زمان لغات مورد نظر انگلیسی و با فارسی خود را ترجمه نماییم. همانطور که می دانید اپلیکیشن های ترجمه ی لغات متنوعی وجود دارند که زبان های زیادی را در بر دارند ولی از دقت بالایی برخوردار نمی باشند و کاربران را با مشکل مواجه می کنند. اپلیکیشی که قصد معرفی آن را داریم، فست دیکشنری نام دارد که قابلیت ترجمه ی دو زبان فارسی به انگلیسی و بالعکس را برعهده دارد. با ذره بین همراه باشید.

فست دیکشنری؛ فرهنگ لغتی دوزبانه و رایگان برای کلیه پلتفرم های موبایل

فست دیکشنری فرهنگ لغاتی برای تبدیل واژگان انگلیسی به فارسی و بالعکس است که با داشتن ۱۰۰ هزار کلمه در آرشیو، مطمئنا ابزاری کارآمد در تأمین نیازهای روزانه شما خواهد بود. بر خلاف سایر نمونه های مشابه، برای تغییر زبان ترجمه لازم نیست که وارد منوی مجزایی شوید و کافیست که در فیلد وارد کردن لغات فقط زبان کیبورد موبایلتان را عوض کنید.

معرفی و بررسی تخصصی اپلیکیشن: اپلیکیشن فست دیکشنری

یکی از اپلیکیشن هایی که عموما بر روی تمامی گوشی ها یافت می شود، دیکشنری است. کاربران عموما ترجیح می دهند که کامل ترین دیکشنری را بر روی گوشی یا تبلت خود نصب کنند و ترجیح می دهند دیکشنری نصب شده آفلاین بوده و قابلیت تبدیل زبان های مختلف به یکدیگر را داشته و از همه مهم تر زبان فارسی را به خوبی پشتیبانی کند. اپلیکیشن فست دیکشنری را می توان از کامل ترین اپلیکیشن های دیکشنری نام برد که به خوبی توانسته در صدر محبوب ترین اپلیکیشن های فارسی قرار گیرد.

FastDic، واژه‌نامه‌ی دو زبانه برای همه پلتفرم‌ها

واژه‌نامه یا دیکشنری یکی از ابزارهای کاربردی است که این روزها می‌توان در همه گوشی‌هوشمند یا تبلت‌ها یافت، چراکه گجت‌های موبایل در دسترس‌ترین ابزار‌ برای افراد است. در زوم‌اَپ امروز فست‌دیک را به به‌عنوان یک دیکشنری دو زبانه‌ی فارسی-انگلیسی معرفی می‌کنیم.

Fast Dic – بهترین فرهنگ لغت دو زبانه با امکان تلفظ صوتی

برای تمام فارسی زبانان داشتن یک دیکشنری انگلیسی خوب روی گوشی هوشمند ضروری است، اما پیدا کردن نوع خوبش کمی سخت است و ما معمولاً چند دیکشنری را امتحان می‌کنیم و آن که از همه بهتر است را نگه می‌داریم. دیکشنری‌های زیادی برای اندروید و آی‌او‌اس ساخته شده و می‌توان گفت “Fastdic” یکی از بهترین‌هاست.


دیکشنری سریع

امروزه با توجه به پیشرفت علم و فناوری و نیاز مبرم به استفاده از مقالات و مراجع زبان اصلی و بین المللی (زبان انگلیسی)، داشتن یک دیکشنری همراه برای هر فردی خالی از لطف نیست. Fastdic یک دیکشنری دو زبانه با امکان ترجمه زبان فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی است که مشکلات ترجمه ما را به سرعت حل می کند.


نقد و بررسی فست دیکشنری

دانلود رایگان دیکشنری انگلیسی به فارسی و بالع

فراگیری زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی، اهمیت زیادی دارد. مهمترین جنبه آن استفاده از منابع علمی و تخصصی میباشد که بدون تردید خیلی از افراد از آنها استفاده میکنند. بعضی از مردم زمان کافی برای یادگیری در اختیار ندارند و از این گذشته تعداد کلمات انگلیسی آنقدر زیاد است که به خاطر سپردن معنی همه آنها امکان پذیر نیست.
“فست دیکشنری” برنامه ایست که میتوانید از آن به عنوان یک ابزار سریع به منظور ترجمه لغات انگلیسی استفاده کنید. در معرفی، نقد و بررسی این اپلیکیشن اندرویدی همراه ما باشید.

اگر به دنبال یک دیکشنری انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی خوب و کارا برای موبایل و تبلت اندرویدی خود هستید،پیشنهاد می شود از Persian Dictionary v2.5 استفاده کنید.Persian Dictionary v2.5 یک دیکشنری بسیار عالی و قدرتمند که شامل ۱۴۶۰۰۰ لغت برای دیکشنری انگلیسی به فارسی و ۸۴۰۰۰ لغت برای دیکشنری فارسی به انگلیسی می باشد.این دیکشنری یکی از کاملترین نرم افزارها و دیکشنری های فارسی موجود می باشد.جهت استفاده ابتدا دیکشنری را دانلود و سپس آنرا مستقیما داخل گوشی یا تبلت خود نصب نمائید.

این دیکشنری علاوه بر اینکه معنی کلمات را به صورت کلی بیان می کند،طوری طراحی شده تا بتواند کلمات را تا حد امکان به صورت تخصصی نیز ترجمه کرده تا بدینوسیله بتواند نیاز اشخاص در زمینه های کاری مختلف را برآورده سازد.همچنین این دیکشنری،به همراه کلمه مورد نظر،کلمات،عبارت و اصطلاحاتی مرتبط با کلمه اصلی را نیز پیشنهاد می دهد که به نویه خود می تواند برای زبان آموز مفید و جالب باشد،چرا که به صورت ناخودآگاه در حین یادگیری با کلمات و اصطلاحات جدیدی روبرو خواهد شد که به موارات آن می تواند دامنه لغات خود را افزایش دهد.

– امکان کار کردن برنامه در حالت عمودی و افقی
– تغییر رنگ در ظاهر برنامه
– امکان انتقال برنامه به کارت حافظه
– جستجوی سریع و پویا کلمات
– استفاده برای زمانی که شما از املای صحیح کلمات آگاه نیستید
– تغیر حالت ترجمه از انگلیسی به فارسی و بالعکس با حرکت دادن پرچم ها
– تلفظ واژگان با فشردن آیکون بلندگو
– و سایر امکانات…

با سلام
من فایل دیکشنری انگلیسی به فارسی برای اندروید را دانلود کردم ولی هر کاری می کنم در گوشی نصب نمی شود
حجم فایل حدود 20 مگابایت است.
گوشی من هواوی مت 7 است و مشکلی تا حالا برای نصب برنامه نداشتم.
لطفا در صورت رفع اشکال به ایمیل من بفرستید.
ممنون از لطف و محبت شما

درود احسان عزيز
با عرض
پوزش از دير پاسخ دادن…ظاهرا فايل مشكلي نداره..من خودم از سايت دانلود كردم و بدون مشكل نصب شد…
نبايد مشكلي از طرف فايل وجود داشته باشه..رو يه گوشي ديگه امتحان كنيد و باز نتيجه رو به بنده اطلاع بدين تا بيشتر بررسي انجام بدم..
با سپاس از توجه شما..

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این بخش محتوای متنوعی در ارتباط با تقویت مهارت های مختلف انگلیسی جهت دانلود قرار گرفته است.در ضمن جهت استفاده و پخش این محتوا،ممکن است برنامه ها یا همان نرم افزارهای خاصی مورد نیاز باشد که باید ابتدا بر روی کامپیوتر شما نصب شود.شما می توانید در بخش”دانلود نرم افزارهای موردنیاز” آنها را دانلود نمائید.

لطفا جهت دریافت ایمیل های آموزشی سایت،آدرس ایمیل خود را با دقت و به طور کامل وارد نموده و سپس دکمه مشترک شدن را کلیک نمایید.ایمیل شما نزد ما محفوظ خواهد ماند و امکان هیچ گونه سوء استفاده ای وجود نخواهد داشت. *

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

بازی زولا یک بازی اکشن اول شخص آنلاین است گیم پلی اصلی بازی زولا شبیه بازیهای رقابتی معروف مثل کانتر است، این بازی کاملا فارسی، به صورت رایگان خدمت شما ارایه می گردد.

دسته بندی: آموزشی، ابزارها، برنامه اندروید – Apps

Multilingual English to Persian/Farsi and Persian/Farsi to English dictionary.
برای تغییر زبان دیکشنری فقط کافیست زبان صفحه کلید خود را تغییر دهید.
To change the dictionary language just change your keyboard language.
فرهنگ لغت سریع و راحت جهت ترجمه لغات فارسی به انگلیسی و همچنین انگلیسی به فارسی

قابل نصب بر روی تمامی اندرویدها (بدون نیاز به داشتن فونت فارسی)
فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی با بیش از ۸۰,۰۰۰ لغت
سازگار با تمامی صفحه کلیدهای فارسی
قابل انتقال بر روی کارت حافظه (SD card)
بدون نیاز به اینترنت
استفاده سریع و آسان

– بانک اطلاعاتی بروز رسانی شد
– ویجت شناور افزوده شد (این امکان از طریق بخش تنظیمات قابل فعالسازی می‌باشد و با کپی کردن لغت مورد نظر در هر کجا به آسانی می‌توانید به معنی آن دسترسی داشته باشید) توجه داشته باشید که در نسخه‌های بعدی امکانات بیشتری به آن افزوده خواهد شد
– مشکلات مربوط به پخش تلفظ صوتی آفلاین برطرف گردید
– طراحی کاربری بهبود بخشیده شد
– تجربه کاربری بهبود بخشیده شد
– سرعت و کارایی بهبود بخشیده شد
– هماهنگی با نسخه‌های جدید اندروید صورت پذیرفت
– رفع اشکالات جزئی

برای اطلاعات بیشتر به سایت منبع مراجعه کنید : www.fastdic.com

درود به ادمین محترم و زحمت کِش. ممنون و سپاس . میگما این درکشنری متن هم ترجمه میکنه؟ تلفظ صوتی هم داره؟

در مورد ویژگیهای این فرهنگ لغت بیشتر توضیح دهید

تمامی حقوق مادی و معنوی قالب متعلق به اندرویدینا بوده و کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد!

– نظرات که به صورت فینگلیش باشند تایید نخواهند شد. – رمز تمامی فایل ها www.patoghu.com هستش ، و کاملا تست شده می باشند 

– نظرات در مورد رمز فایل تایید نمیشه اگه مشکلی در مورد رمز داشتید دستی رمز را وارد کنید

سلام با کلیک راست run as administrator اجرا کنید نشد راهی نیست چون نرم افزار قدیمی هستش

دیکشنری انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی، دیتابیس انگلیسی به فارسی آن حدود 146000 لغت دارد و دیتابیس فارسی به انگلیسی آن حدود 84000 لغت دارد. دیتابیس دقیقا مشابه دیتایس بابیلون است و دیتابیس برنامه و پلاگین ocr و فونتها از داخل برنامه قابل نصب میباشد و نیاز به ریختن فایلهای جداگانه ندارد.برای تغییر دیکشنری از فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی با نوک انگشت جای دو پرچم را عوض کنید و کیبورد را بصورت دستی از طریق input method تغییر بدهید.برنامه لغات فارسی و انگلیسی رو بصورت آفلاین و از طریق دیتابیس معنی میكند و اگر به اینترنت متصل باشید میتوانید از هر زبانی به هر زبانی معانی لغت را از برنامه درخواست كنید تا نرم افزار از طریق موتور مترجم گوگل معنی لغت مورد نظر را به شما ارائه كند.

ازطریق منوی برنامه و رفتن به بخش setup میتوانید دیتابیس برنامه و پلاگین ocr و فونتهای متفاوت را برای برنامه نصب كنید.اگر در تلفظ لغات مشكل داشتید حتما از نصب برنامه های tts و یا pico روی گوشی مطمئن شوید.

– نظرات که به صورت فینگلیش باشند تایید نخواهند شد. – رمز تمامی فایل ها www.patoghu.com هستش ، و کاملا تست شده می باشند 

– نظرات در مورد رمز فایل تایید نمیشه اگه مشکلی در مورد رمز داشتید دستی رمز را وارد کنید

اگه میشه بازم از این برنامه ها تو سایتتون به اشتراک بگذارید

درود امیدوارم مجبور نشم واس دانلود دیکشنری  برم یه سایت دیگه مرسی از سایت خوبتون

لام ممنون از سایتتون شماتنهاسایتی بودیدکه واقعاتونستم ازتون رایگان چیزدانلودکنم

دانلود رایگان دیکشنری انگلیسی به فارسی و بالع0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

©
2022 (کامل متن)

با نیروی وردپرس

200 OK

اناردونی مگ – مجله خبری اناردونی

مطمئنا همه‌ی شما با دیکشنری آشنایی دارید؛ دیکشنری مانند یک کتاب رفرنس می‌ماند که کلمات یک زبان در آن به ترتیب حروف الفبا مرتب شده‌اند. فرم‌های آن کلمات، تلفظ ، نوع، معنی، ریشه، املا و نحوه استفاده آن‌ها در جمله ، در دیکشنری نوشته شده است. حتما باید در نظر داشته باشیم که استفاده از دیکشنری مزایای زیادی دارد. در مراحل ابتدایی یادگیری یک زبان جدید، دیکشنری دوزبانه می‌تواند بسیار مفید باشد همچنین می‌توانید همواره به آن رجوع کنید؛ در نتیجه اگر شما درحال یادگیری زبان دوم هستید استفاده از یک دیکشنری خوب بسیار حیاتی و مهم است و نقش آن را نمی‌توان نادیده گرفت. در این مطلب قرار است ۶ تا از بهترین دیکشنری انگلیسی به فارسی موجود در اپ استور آیفون را به شما معرفی کنیم.

دانلود رایگان دیکشنری انگلیسی به فارسی و بالع

Dict Box یکی از بهترین دیکشنری های انگلیسی به فارسی و همچنین فارسی به انگلیسی است که قابلیت ترجمه نیز دارد. همچنین می‌توانید برای تقویت لهجه انگیسی خود، تلفظ کلمات را نیز گوش دهید.

ویژگی‌ها:

دانلود دیکشنری dict box از اپ استور – کلیک کنید

۲. English Persian Dictionary

دیکشنری English Persian هم آفلاین و هم رایگان است! شما می‌توانید هم کلمات انگلیسی را به فارسی و هم کلمات فارسی را به انگلیسی ترجمه کنید. همچنین قابلیت جستجو کلمه در browserها یا دیگر برنامه‌ها به طور مستقیم برای شما فراهم شده است. این برنامه‌ ابزار بسیار خوبی برای یادگیری است. برنامه شامل سوال‌های چندگزینه‌ای است و همچنین اگر املای کلمه‌ای را ندانید، املای درست پیشنهادی برای شما نمایش داده می‌شود. از دیگر قابلیت‌ها:

ویژگی‌ها

۳. LookUp: English dictionary

معرفی و دانلود بهترین برنامه های زنگ هشدار برای آیفون و آیپد…

آموزش تغییر آی مسیج به پیام معمولی در آیفون

 تغییرات جدید وویس واتس اپ برای کاربران IOS

آموزش نحوه اضافه کردن ضمایر به پروفایل اینستاگرام در آیفون

مشترکان عاشق طراحی زیبای این دیکشنری خواهند شد. ابزار و امکانات این برنامه بسیار کاربردی و استفاده از آن‌ها بسیار آسان است. این دیکشنری طراحی زیبایی دارد و رابط کاربری آن به حد قابل توجهی راحت است. به همین خاطر برای استفاده از این برنامه نیازی نیست تا حتما بخش tutorial (آزمایشی) را پشت سر بگذارید. 

ویژگی‌ها:

۴. Fast disc – Persian Dictionary

شاید بتوان گفت که Fast Dic بهترین دیکشنری انگلیسی به فارسی است. ۱۵۰هزار کاربر روزانه از این برنامه استفاده می‌کنند؛ همچنین این برنامه به یکی از پرکاربردترین برنامه های داخل ایران تبدیل شده است. 

ویژگی‌ها

۵. Farsi: Persian Dictionary

این دیکشنری فارسی برای دستگاه‌های اندرویدی رایگان است. با این برنامه می‌توانید کلمات فارسی را به انگلیسی و کلمات انگلیسی را به فارسی ترجمه کنید. این دیکشنری بالغ بر ۱۰۰هزار کلمه دارد و املای جمله و کلمه را برای شما تصحیح می‌کند.دانلود رایگان دیکشنری انگلیسی به فارسی و بالع

ویژگی‌ها:

 

۶. Offline English Farsi Dictionary

این برنامه نیز یکی از بهترین دیکشنری انگلیسی به فارسی آفلاین بوده که شامل ۱۳۰هزار کلمه و عبارت است. می‌توانید تلفظ کلمات را به انگلیسی بریتانیایی یا انگلیسی آمریکایی گوش دهید؛ همچنین تلفظ فارسی نیز اگر آن را نصب داشته باشید، برای شما فعال خواهد بود.

ویژگی‌ها:

 

 

 

مطلب قبلی

مقایسه آیپد ایر ۴ با آیپد ۸ ; کدام آیپد مناسب با استفاده شماست؟

مطلب بعدی

نحوه گزارش تصادف در اپل مپ برای نسخه IOS 14.5

معرفی و دانلود بهترین برنامه های زنگ هشدار برای آیفون و آیپد در سال ۲۰۲۲

آموزش تغییر آی مسیج به پیام معمولی در آیفون

 تغییرات جدید وویس واتس اپ برای کاربران IOS

معرفی خدمات، امکانات و آموزش دانلود اپلیکیشن یوبیتکس برای آیفون

آموزش نحوه اضافه کردن ضمایر به پروفایل اینستاگرام در آیفون

 تغییرات چت در واتس اپ برای بروزرسانی جدید

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

مطالب پر بازدید

نحوه خاموش کردن اپل تی وی بدون ریموت و با استفاده از ریموت

آیا آیپاد تاچ ۷ آخرین نسل آیپاد اپل خواهد بود؟

افزایش ۴ برابری قیمت اشتراک ماهانه نتفلیکس نسبت به اپل تی وی…

 امکان مجدد دانلود بازی فورتنایت برای آیفون

آموزش تنظیم نویز کنترل ایرپاد پرو در iOS 15

معرفی و دانلود بهترین برنامه های زنگ هشدار برای آیفون و آیپد…

آموزش تغییر آی مسیج به پیام معمولی در آیفون

 تغییرات جدید وویس واتس اپ برای کاربران IOS

خوش آمدید.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

چیزی خاص را وارد کنید:

بازگردانی رمز عبور

یک کلمه عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

دیکشنری

تاریخ انتشار برنامه : 19 مرداد 1394بروزرسانی شده در تاریخ : 22 آذر 1400

دیکشنری انگلیسی به فارسی و برعکس با تلفظ موفق (جامع) برای اندروید ، مجموعه کاملی از ترجمه و تلفظ لغات و اصطلاحات عمومی انگلیسی را به صورت نرم افزاری در اختیار شما قرار میدهد که مناسب برای تمامی افراد است.

انگلیسی به عنوان زبان مادری در کشورهای آنگلوسفر (انگلستان، آمریکا، کانادا، استرالیا و نیوزلند) و ایرلند، آفریقای جنوبی، غنا، نیجریه، زیمبابوی، باتسوانا و بسیاری کشورهای دیگر کاربرد دارد. همچنین زبان دوم برخی کشورها مانند هند، پاکستان، قطر، بحرین، سودان و غیره است. انگلیسی پرتکلم و شناخته ترین زبان جهان است.

انگلیسی در بسیاری از کشورها زبان میانجی است و مهم ترین زبان دنیا در زمینه های سیاست، اقتصاد، صنعت، فرهنگ و علم در روابط بین‌الملل به شمار می آید. این زبان جزو زبانهای رسمی سازمان ملل متحد است و نظام آموزشی بیشتر کشورها مشغول به تدریس آن هستند.دانلود رایگان دیکشنری انگلیسی به فارسی و بالع

دیکشنری انگلیسی به فارسی و برعکس با تلفظ موفق برای اندروید ، جهت استفاده کاربران اندروید برای ترجمه واژه ها و اصطلاحات زبان انگلیسی طراحی شده است . این نرم افزار ، با استفاده از بانک لغات غنی (700 هزار لغت و اصطلاح انگلیسی) توانسته نظر بسیاری از استفاده کنندگان دیکشنری را به خود جلب نماید.

دامنه لغات گردآوری شده در این نرم افزار کاربر را قادر می سازد که بتواند متون زبان انگلیسی را با کمک این دیکشنری سریعتر و با دقت بیشتری مطالعه نماید. جهت دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی و برعکس با تلفظ موفق (جامع) با ما همراه باشید.

امکانات برنامه:

قابل نصب بر روی اندروید 4٫4٫2 و بالاتر

*** توصیه می شود قبل از دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی و برعکس با تلفظ موفق و نصب نسخه جدید نرم افزار ، ابتدا نسخه قدیمی را پاک کرده و بعد اقدام به نصب ورژن جدید نمایید***

*** نظرات و پیشنهادات خود را درباره این نرم افزار در بخش (نظرات و پیشنهادات داخل نرم افزار) و یا (دیدگاه ها در پایین همین صفحه) ثبت نمایید ***

*** دریافت بروزرسانی این نرم افزار به صورت رایگان فقط در وب سایت ما ***

دانلود جدیدترین نسخه دیکشنری انگلیسی به فارسی و برعکس با تلفظ موفق

نسخه 1 ، نسخه 2 ، نسخه 3 ، نسخه 4 ، نسخه 4٫3 ، نسخه 4٫5 ، نسخه 4٫7

روی دکمه دانلود کلیک کنیدترافیک نیم بها

بروزرسانی شده در تاریخ : 22 آذر 1400

دریافت کد تخفیف خرید با عضویت در شبکه های اجتماعی ما

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

نویسنده : سرپرست گروه نرم افزاری موفق

تعداد نظرات : 3

دسته : برنامه اندروید , دیکشنری

برچسب : پکیج زبان انگلیسی

بروزرسانی شده در تاریخ : 22 آذر 1400

آموزش زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی موفق

آموزش زبان انگلیسی با لهجه بریتیش موفق

دیکشنری مکانیک انگلیسی به فارسی و بالعکس…

دیکشنری کامپیوتر و فناوری اطلاعات موفق

دیکشنری عمران انگلیسی به فارسی و بالعکس…

دیکشنری روانشناسی انگلیسی به فارسی و…

دیکشنری زمین شناسی انگلیسی به فارسی و…

دیکشنری ریاضی و آمار انگلیسی به فارسی و…

دیکشنری آلمانی به فارسی و بالعکس موفق (جامع)

دیکشنری پزشکی انگلیسی به فارسی و بالعکس…

دیکشنری پلیمر انگلیسی به فارسی و بالعکس…

دیکشنری مهندسی مواد انگلیسی به فارسی و…

دیکشنری آمار انگلیسی به فارسی و بالعکس موفق

دیکشنری حقوقی انگلیسی به فارسی و بالعکس…

دیکشنری صنایع انگلیسی به فارسی و بالعکس…

دیکشنری برق انگلیسی به فارسی و بالعکس موفق

دیکشنری معماری انگلیسی به فارسی و بالعکس…

دانلود رایگان دیکشنری انگلیسی به فارسی و بالع

دیکشنری نساجی و لباس انگلیسی به فارسی و…

دیکشنری الکترونیک انگلیسی به فارسی و…

دیکشنری نفت و گاز انگلیسی به فارسی و…

دیکشنری حسابداری انگلیسی به فارسی و…

لغت نامه دهخدا کامل (فرهنگ دهخدا)

دیکشنری عربی به فارسی و بالعکس موفق (جامع)

مهندس پژمان پناهی موفق (کارشناس نرم افزار ، طراح و توسعه دهنده و برنامه نویس وب و اپلیکیشن های اندروید و جاوا ، شبکه ، وردپرس ، سئو)


https://www.apkm.ir

عالی ۵ ستاره

خیلی خوووووب

کامل است ، تشکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

جهت رضایت و خشنودی شما ، پشتیبانی فنی ، هفت روز هفته آماده پاسخگویی میباشد

سوالات متداول

درگاه پرداخت امن اینترنتی زرین پال

اینترنت مصرفی در وبسایت گره نرم افزاری موفق نیم بها می باشد.

قابل استفاده در تمامی بازیها و نرم افزارهای گروه نرم افزاری موفق
%35 تخفیفکد تخفیف : yaldaقابل استفاده تا پایان روز چهارشنبه 1-10-1400

دانلود بهترین برنامه ها از طریق شبکه های اجتماعی

آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ خواهد بود

پکیج زبان آلمانی
پکیج زبان انگلیسی
پکیج زبان عربی

درگاه پرداخت امن اینترنتی زرین پال


کانال تلگرام


صفحه اینستاگرام

نشانی
ایران – مازندران – بابلسر – میدان امیر پازواری

ساعت کاری
شنبه تا چهارشنبه: ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر
پنجشنبه: ۱۱ صبح تا ۲ بعد از ظهر

تماس با پشتیبان فنی
(تلفن ، واتساپ ، تلگرام)
۹۸۹۳۶۹۱۸۰۷۰۶+

تمامی حقوق مادی و معنوی نرم افزارهای ارایه شده در این وبسایت متعلق به گروه نرم افزاری موفق می باشد.

جهانی شدن و دسترسی روز افزون به اینترنت، مردم سراسر جهان را به هم متصل کرده است. با این حال مشکل زبان همچنان به عنوان یک مانع در این مسیر قرار دارد. امروزه به لطف وجود خدمات و اپلیکیشن های متعدد ترجمه، برقراری ارتباط بین مردم با زبان های مختلف بسیار راحت تر شده است. ولی تمامی اپلیکیشن ها در یک سطح و کارایی تولید نشده اند.

در ادامه 10 مورد از اپلیکشن های رایگان ترجمه را معرفی می کنیم که در جایگاهی برتر نسبت به سایر برنامه های ترجمه موجود قرار دارند.

اپلیکیشن رایگان برای اندروید و iOS با قابلیت پرداخت برای ترجمه انسانی

پشتیبانی 104 زبان برای ترجمه متن و 33 زبان برای ترجمه گفتاردانلود رایگان دیکشنری انگلیسی به فارسی و بالع

قابلیت ترجمه گفتاری به صورت گفتار (speech-to-speech)

تهیه شده توسط یک موسسه ارائه دهنده خدمات ترجمه ای جهانی با تجربه

زمانیکه یک ترجمه سریع و قابل اعتماد مورد نیاز است، اپلیکیشن Day Translations یکی از بهترین گزینه ها است. نکته ای که این برنامه را از سایرین متمایز می سازد این است که این اپلیکیشن یک برنامه است برای هردو نوع ترجمه ماشینی و انسانی. هنگامیکه این برنامه را نصب می کنید هم می توانید ترجمه ای لحظه ای دریافت کنید و هم می توانید با یک مترجم حرفه ای که کاملا دقیق و صحیح عمل می کند ارتباط برقرار کنید. همچنین می توانید تلفظ کلمات را از اپلیکیشن بشنوید و با تقلید از آن روش بیان صحیح کلمات جدید را نیز یاد بگیرید.

این اپلیکیشن رایگان اخیرا به روز رسانی شده و قابلیت ترجمه شفاهی به آن اضافه شده است. یعنی به تازگی می توانید با این برنامه ترجمه گفتار به صورت گفتاری داشته باشید. با نصب این برنامه روی گوشی تلفن همراه همیشه یک مترجم شفاهی شخصی نزد خود دارید که می توانید هر کجا که بخواهید ببرید.این برنامه کاملا رایگان است و قابل دانلود در نقاط مختلف جهان می باشد. برای استفاده از آن کافیست زبان مبدا و مقصد را مشخص کنید سپس فایل یا کلمه مورد نظر خود را وارد کنید. ترجمه در بخش زیرین نمایش داده می شود.اگر می خواهید متن یا گفتاری با کیفیت پایین ترجمه کنید (مواردی که برنامه های ترجمه قادر به تشخیص محتوای آنها نیستند)، از مزایای ترجمه انسانی این اپلیکیشن بهره مند شوید. به مراجعه به بخش ترجمه انسانی می توانید هر فایلی که دارید ترجمه کنید.ترجمه ماشینی در طول سال های اخیر پیشرفت هایی بسیار عظیم داشته است. امروزه از هوش مصنوعی و شبکه های عصبی در این نوع ترجمه استفاده می شود. با این حال هنوز مترجم ماشینی ای وجود ندارد که با دقت ترجمه انسانی بتواند رقابت کند. دلیل برتری این اپلیکیشن هم در آن است که هر دو نوع ترجمه را در یک قالب و همزمان به کاربر ارائه می دهد تا در صورت لزوم هرکدام را که می خواهد در دسترس داشته باشد. این اپلیکیشن توسط یک موسسه ترجمه بسیار حرفه ای و با تجربه تهیه شده است که سالیان سال است کار ترجمه در زبان های زنده دنیا را انجام می دهند.

اپلیکیشن رایگان و محدود برای دستگاه های مبتنی بر iOS ولی با نسخه پولی تکمیل

یک مترجم حرفه ای برای آیفون با پشتیبانی 117 زبان برای ترجمه متن و 54 زبان برای ترجمه گفتار

تکنولوژی شناسایی گفتار دقیق

تشخیص زبان اتوماتیک در ترجمه گفتار

حالت آفلاین فقط در نسخه پولی

این اپلیکیشن مترجمی رایگان است که از اپل اپ استور قابل دانلود است. البته دارای محدودیت هایی می باشد. برای مثال حداکثری برای تعداد کلمات ترجمه شده در روز وجود دارد. همیشه باید آنلاین باشد تا کار کند. همچنین تبلیغات زیادی دارد. اگر می خواهید از دست تبلیغات آن راحت شوید و استفاده خود را از آن گسترش دهید نسخه پولی آن را تهیه کنید. این نسخه به صورت آفلاین نیز کار می کند و محدودیتی در تعداد کلمات ترجمه شده ندارد.

اپلیکیشن رایگان برای اندروید و iOS

پشتیبانی 103 زبان برای ترجمه متن و 32 زبان برای ترجمه گفتار

قابلیت ترجمه با دوربین در 38 زبان و ترجمه عکس/ تصویر در 50 زبان

قابلیت ترجمه دست نوشته در 93 زبان

ترجمه آفلاین در 59 زبان

ارائه ترجمه در میان اپلیکیشن ها

این اپلیکشن تولید شده توسط بهترین و عظیم ترین شرکت اینترنتی جهان است. پس شهرت و محبوبیت این ماشین ترجمه دور از انتظار نیست. وقتی صحبت از ترجمه آنلاین می شود به سرعت نام اپلیکیشن شرکت گوگل بر سر زبان ها می آید. حتی این برنامه جایگاه نخست بین برنامه های مرجع iOS را دارد.این اپلیکیشن اگر پیشرفته ترین نباشد، دارای یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای ترجمه ماشینی است که حاصل سال ها توسعه و پیشرفت در تکنولوژی های مرتبط می باشد. این مشخصه از گزینه های گسترده ای که برای کاربران فراهم می کند قابل رویت می باشد. این برنامه می تواند برای ترجمه متن بیش از 100 زبان را پشتیبانی کند که 59 زبان را به حالت آفلاین نیز ترجمه می کند. همچنین می تواند متن و اعداد را از عکس های دوربین (camera translation) و یا هر تصویر دیگر که با دوربین گرفته نشده باشد را تحلیل و ترجمه کند.

امکان ترجمه مکالمه در این اپلیکیشن به دو نفر اجازه می دهد که به طور همزمان به دو زبان مختلف با هم حرف بزنند و ترجمه آن ها را ارائه دهد. این ویژگی با نصب برنامه روی تلفن همراه هوشمند امکان پذیر است.اگر بخواهید از امکانات آفلاین این اپلیکیشن به صورت کاربردی تر استفاده کنید باید بسته های زبانی اضافی آن را دانلود کنید. این بسته ها در واقع فایل هایی هستند که با اضافه شده به پایگاه داده اپلیکیشن امکان ترجمه بدون اینترنت و اتصال به سرورهای گوگل را نیز فراهم می کنند.علاوه بر همه موارد بالا، اپلیکیشن ترجمه گوگل برای اندروید امکان ارائه ترجمه بین سایر برنامه ها را نیز فراهم می کند. هربار که نیاز به ترجمه کلمه یا عبارتی دارید لازم نیست داخل برنامه ترجمه گوگل بروید. کافیست به سادگی روی دایره دائمی برنامه که در سمت راست صفحه گوشی است کلیک کنید تا عمل ترجمه را داخل هر برنامه ای که باشید انجام دهید.

اپلیکیشن رایگان برای اندروید و iOS

پشتیبانی ترجمه متن و گفتار در 90 زبان

قابلیت ترجمه با دوربین با توانایی ترجمه برخی کاراکتر های آسیایی (ژاپنی، کره ای و چینی)

ارائه ترجمه در میان اپلیکیشن ها

قابلیت ارائه صدای مرد و زن برای ترجمه های گفتاری با توانایی کاهش سرعت گفتار

این اپلیکیشن به عنوان مترجم صدا (voice translator) برای عموم مردم شناخته شده است. این برنامه 90 زبان را پشتیبانی می کند که اکثر زبان های آسیایی را نیز شامل می شوند. در ترجمه با دوربین، زبان های آسیایی را پشتیبانی می کند. ترجمه متن و صدا را به خوبی ترجمه های مکالمه ای انجام می دهد. همچنین می تواند ترجمه ها را کپی کرده و از طریق ایمیل یا اس ام اس به اشتراک بگذارد.

صدای ترجمه گفتار می تواند مرد یا زن باشد و سرعت آن نیز برای درک راحت تر قابل کاهش است. این ویژگی برای آنهایی که می خواهند حرف زدن در زبان دیگر را یاد بگیرند بسیار عالی است.

این اپلیکیشن در نسخه ای محدود، همانند سایر برنامه ها، می تواند به صورت آفلاین نیز استفاده شود.

اپلیکیشن رایگان و محدود برای اندروید و iOS ولی با نسخه پولی تکمیل

پشتیبانی بیش از 100 زبان برای ترجمه متن و 40 زبان برای ترجمه گفتار

ترجمه با دوربین (در نسخه پولی)

دیکشنری و کتاب عبارات

حالت آفلاین

دانلود رایگان دیکشنری انگلیسی به فارسی و بالع

این اپلیکیشن یکی از برنامه های پیشتاز در گوگل پلی و iTunes است. دیکشنری و برنامه ای رایگان برای ترجمه است که ترجمه های متن به متن و گفتار به گفتار را به خوبی متن به گفتار انجام می دهد. با پشتیبانی بیش از 100 زبان، برنامه ای دستی برای برقراری ارتباط است که بهتر است هنگام سفر با نقاط مختلف جهان به همراه داشته باشید.

iTranslate دارای امکاناتی کاربردی مثل نویسه گردانی (transliteration)، اشتراک ترجمه، ذخیره ترجمه های محبوب و برگزیده و همچنین صدای مرد و زن برای گوینده ترجمه های گفتاری است. علاوه بر این استفاده از دیکشنری و کتاب عبارات را نیز برای کاربران خود ممکن کرده است.

با این حال اگر بخواهید از امکانات ترجمه با دوربین، ترجمه مکالمه، راهنمای صرف فعل، ترجمه وب سایت و حالت آفلاین این اپلیکیشن استفاده کنید باید نسخه پولی آن را خریداری کنید.

اپلیکیشن رایگان و محدود برای اندروید و iOS ولی با نسخه پولی تکمیل

ترجمه صوت بلادرنگ در 19 زبان

دارای بیش از 26.000 عبارت در 13 زبان

دارای بیش از 30.000 صوت ترجمه حرفه ای

دارای دیکشنری آفلاین حاوی 10.000 کلمه

قابلیت ترجمه تصویر

قابلیت اتصال به مترجم آنلاین انسانی برای دریافت ترجمه ای دقیق و آنی (موجود در نسخه پولی)

این اپلیکیشن به عنوان ابزاری نهایی برای توریست های بین المللی شناخته شده است که قابلیت ترجمه آنی و بلادرنگ گفتگو را دارد. به نوعی طراحی شده است که تقریبا هر چیزی که یک مسافر هنگام سفر به کشوری با زبانی دیگر نیاز دارد را تامین می کند.در کنار توانایی آن در ترجمه به 19 زبان، کتاب عبارتی با هزاران موجودی در 13 زبان ارائه می دهد. همچنین این برنامه صوت های ترجمه شده حرفه ای همراه با راهنماهای تلفظ نوشته شده فراهم کرده است که برای آموزش تلفظ صحیح در زبان خارجی بسیار مفید می باشند. به علاوه شامل دیکشنری آفلاین، درس های صوتی آموزش زبان، فلش کارت و آزمون های زبان نیز می باشد.با توجه به بیش از 300.000 کاربر بین المللی، این برنامه یکی از مشهور ترین و محبوب ترین برنامه های ترجمه در گوگل پلی و iTunes است.

اپلیکیشن رایگان برای اندروید و iOS

پشتیبانی 64 زبان برای ترجمه متن و 31 زبان برای ترجمه گفتار

پشتیبانی ترجمه با دوربین و عکس

قابلیت ترجمه مکالمه چند نفره

دارای کتاب عبارت همراه با راهنماهی تلفظ

قابلیت اشتراک ترجمه بین اپلیکیشن ها

اپلیکیشن ترجمه سنگین دیگر متعلق به شرکت مایکروسافت است که یک برنامه شخصی رایگان با قابلیت های ترجمه متن، صوت، مکالمه و تصویر می باشد. می تواند هم به صورت آنلاین و هم آفلاین در بیش از 60 زبان ترجمه کند. ولی برای حالت آفلاین درست مثل مترجم گوگل باید بسته های زبانی مد نظر خود را دانلود کنید.

ترجمه تصویر در این برنامه می تواند عکس های گرفته شده توسط سایر دوربین ها و یا اسکرین شات ها را به خوبی تحلیل کرده و متن ها را شناسایی کند و ترجمه را ارائه دهد. یک قابلیت جالب که دارد امکان ترجمه مکالمات چند نفری است که می تواند مکالمات تا 100 نفر به زبان های گوناگون را ترجمه شفاهی کند.علاوه بر این موارد، مترجم مایکروسافت دارای کتاب عباراتی غنی همراه با راهنمای تلفظ آنها است که برای مسافرانی که می خواهند تلفظ صحیح عبارات در زبان های خارجی را یاد بگیرند بسیار مفید است. شما هم می توانید عبارات ترجمه شده را با صدای بلند بشنوید و هم می توانید نویسه گردانی تلفظ آنها را بخوانید تا بهتر به یاد داشته باشید. همچنین این برنامه قادر است ترجمه ها را با اپلیکیشن های دیگر به اشتراک بگذارد.ترجمه با دروبین در مترجم مایکروسافت چیزی جدید نیست، ولی واقعا خوب کار می کند. تمام عیار و بی عیب و نقص نیست، ولی از بهترین نمونه های این تکنولوژی به حساب می آید.

اپلیکیشن رایگان برای اندروید و iOS

پشتیبانی ترجمه متن و گفتار در 13 زبان

قابلیت ترجمه عکس و تصویر

دارای دیکشنری و کتاب عبارت

“Papago Kids” برای زبان آموزان پایه ای

اپلیکیشنی کاربردی برای توریست ها و یا تجار هنگام سفر به کشورهای خارجی می باشد. فقط 13 زبان انگلیسی، ژاپنی، کره ای، اسپانیایی، فرانسوی، تایلندی، ویتنامی، اندونزیایی، روسی، ایتالیایی، آلمانی، چینی ساده شده و چینی سنتی را پشتیبانی می کند. ولی با این حال امکانات کاربردی و جالبی دارد که ارزش استفاده کردن دارند.توانایی ارائه ترجمه متن و صوت بلادرنگ، ترجمه مکالمه و ترجمه عکس و تصویر را دارد. حاوی کتاب عبارت و دیکشنری است. همچنین دارای امکان Papago Kids است که با فلش کارت به زبان آموزان آموزش می دهد.این برنامه روشی جالب برای زمانی دارد که بیش از یک ترجمه برای موردی وجود دارد. در این حالت برنامه تصویر هایی را نمایش می دهدو کاربر می تواند ترجمه مورد نظر خود را انتخاب کند.

اپلیکیشن رایگان برای اندروید و iOS

پشتیبانی ترجمه متن در 10 زبان

عدم پشتیبانی ترجمه گفتار

جستجوی ترجمه سریع

ایجاد شده با کمک زبان شناسان دیکشنری نویس

حالت آفلاین برای تمامی 10 زبان موجود

دارای راهنماهای تلفظ صوتی حرفه ای

لینگویی در اصل یک برنامه دیکشنری اندروید و iOS است. به راحتی از اپ استور قابل دانلود است ولی اخیرا از لیست گوگل پلی خارج شده است. با این حال یکی از راه حل های ترجمه ای خوب برای گوشی همراه محسوب می شود.این برنامه با کمک بیش از 400 زبان شناس دیکشنری نویس تهیه شده است و از دیکشنری های سریع و قابل اعتماد محسوب می شود ولی تعداد زبان محدودی را پشتیبانی می کند. زبان های موجود در این دیکشنری انگلیسی، فرانسوی، ژاپنی، دانمارکی، آلمانی، روسی، اسپانیایی، لهستانی، ایتالیایی و چینی ساده شده هستند.

لینگویی امکان جستجوی بسیار سریعی دارد که شبیه به سیستم پیشنهاد خودکار گوگل است. همچنین غلط های املایی موجود را تشخیص می دهد و نمونه هایی را برای اصلاح آنها پیشنهاد می کند.علاوه بر تمام آنها، لینگویی حالت آفلاینی غنی دارد. شما با دانلود بسته های زبانی مد نظر خود می توانید از آن به خوبی در حالت آفلاین استفاده کنید.

اپلیکیشن رایگان برای اندروید و iOS

پشتیبانی 95 زبان برای ترجمه متن و 4 زبان برای ترجمه گفتار و ترجمه با دروبین در 12 زبان

قابلیت ترجمه وب سایت

دارای دیکشنری برای اکثر زبان های پشتیبانی شده

حالت آفلاین برای اندکی از زبان ها

توسط معادل روسی گوگل ایجاد شده است و برنامه ای قدرتمند است که ترجمه 95 زبان را به حالت آنلاین ساپورت می کند. در حالت آفلاین فقط برای تعداد محدودی از زبان ها مثل ترجمه به انگلیسی از فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، روسی، اسپانیایی و ترکی فعال می باشد. در مورد ترجمه گفتار این برنامه فقط زبان های ترکی، انگلیسی، روسی و اکراینی کاربرد دارد.

با وجود معرفی ده اپلیکیشن برتر رایگان و محبوب، باید همیشه به خاطر داشته باشید که مترجم های ماشینی برای کاربردهایی محدود مورد استفاده قرار می گیرند و برای متون حساس هرگز کاربردی نیستند. ترجمه ماشینی با به روز ترین تکنولوژی های هوش مصنوعی و سیستم های عصبی نیز هرگز به دقت و صحت ترجمه های تخصصی و حرفه ای انسانی نمی باشند. پس هرگز سرنوشت متون علمی و تجاری مهم خود را به دست این برنامه ها نسپارید.

پرکاربردترین اپلیکیشن‌های ترجمه در سفر

تفاوت ترجمه انسانی و ماشینی چیست؟

آیا ترجمه آنلاین همان ترجمه ماشینی است؟

اپ شو : مطمئنا برای بیشتر شما پیش آمده که به یک دیکشنری برای ترجمه لغات انگلسی و فارسی به یکدیگر در تلفن همراهتان احتیاج پیدا کنید.
دیکشنری توکان دو زبانه توکان (فارسی/انگلیسی) با دارا بودن بانک اطلاعاتی بالغ بر ۸۵.۰۰۰ لغت، بعنوان یک دیکشنری سبک و سریع شما را در این امر یاری می‌کند تا همیشه یک دیکشنری بدون نیاز به اینترنت همراه خود داشته باشید.

اولین نسخه‌ی اندروید دیکشنری توکان در سال ۱۳۹۱ (بصورت غیر رایگان) منتشر شده بود. اما نسخه‌ی جدید این دیکشنری که به تازگی با طراحی جدید منتشر شده است، بصورت رایگان در بازار و گوگل پلی عرضه شده است تا کلیه کاربران ایرانی امکان استفاده از آن را داشته باشند.

کافیست پس از نصب دیگشنری، کیبرد گوشی خود را بر روی زبان مورد نظر (فارسی / انگلیسی) تنظیم کنید و شروع به تایپ کلمه مورد نظر کنید تا لیست کلمه مورد نظر و سایر کلمات مشابه را مشاهده کنید.

یکی از قابلیت‌های جالب این دیکشنری، استفاده از جستجوگر صوتی است که به شما این امکان را می‌دهد به جای تایپ کردن کلمه مورد نظر، کلمه مورد نظر خود را بصورت صوتی به دیکشنری بگویید تا معنی آن را مشاهده کنید. بعنوان مثال با گفتن کلمه سلام در میکروفون گوشی خود، دیکشنری معنی سلام را به شما نمایش خواهد داد. قابلیت صوتی دیکشنری توکان از دو زبان فارسی و انگلیسی پشتیبانی می‌کند.

این اپلیکیشن که بر روی اندروید ۲.۳ به بالا قابل نصب است، دارای سه تم رنگی (دو تم تیره و یک تم روشن) است که کاربران می‌توانند مطابق سلیقه خود تم اپلیکیشن را تغییر دهند.دانلود رایگان دیکشنری انگلیسی به فارسی و بالع

مترجم گوگل ، کاربران همچنین می‌توانند لغات مورد نظر خود را جهت دسترسی‌های آینده به سبد لغات اپلیکیشن اضافه کنند و از طریق سبد لغات به سرعت به این لغات دسترسی داشته باشند.

در قسمت لغت‌آموز هم لغات به همراه معنی بصورت تصادفی به کاربران نمایش داده می‌شود تا افراد با یادگیری لغات جدید، دایره لغات خود را گسترش دهند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

دانلود رایگان دیکشنری انگلیسی به فارسی و بالع
دانلود رایگان دیکشنری انگلیسی به فارسی و بالع
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *