ظرفیت سنجی به انگلیسی

خواص دارویی و گیاهی

ظرفیت سنجی به انگلیسی
ظرفیت سنجی به انگلیسی

Copy Right By 2016 – 1395

دیکشنری تخصصی ترجمیک، به کمک مترجمان متخصص ترجمیک تکمیل و اصلاح می‌شود. به همین دلیل شما می‌توانید به روز ترین کلمات مد نظر خود را از این طریق دریافت نمایید
و معنی آن را در مقالات و کتاب‌های خود به خوبی به کار برید. یک دیکشنری تخصصی انگلیسی به فارسی برای استفاده شما آماده است!

دیکشنری یکی از اصلی‌ترین نیازهای مترجمان و کسانی است که با زبان خارجی و متون خارجی سر و کار دارند. دیکشنری عمومی ترجمیک
با استفاده از منابع معتبر آنلاین و مکتوب تهیه شده و برای استفاده در اختیار عموم علاقه مندان قرار گرفته است. لطفا پیشنهادات و انتقادات خود را با
ما در میان بگذارید: تماس با ما.

موسسه فرهنگی هنری آوای هوشمند سخن (ترجمیک) با مجوز شماره 98/1/27515 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می‌نماید.

ترجمیک، بزرگ‌ترین پلتفرم خدمات زبانی (ترجمه، ویرایش و تولید محتوا) در ایران و یک شرکت خلاق و پیشرو مستقر در مرکز رشد فناوری‌های پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف است. مترجمان، ویراستاران، نویسندگان و گویندگان ایرانی و خارجی ما در زمینه فعالیت خود بسیار ماهر و با تجربه هستند.

ما در ترجمیک، خدمات تخصصی مختلفی را از قبیل ترجمه تخصصی متون، ترجمه مقاله، ترجمه کتاب، ترجمه همزمان، ترجمه رسمی مدارک، ویراستاری نیتیو مقالات و متون و تولید محتوای متنی و صوتی ارائه می‌کنیم.

دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است.
استفاده از خدمات دیکشنری تخصصی برساد کاملا رایگان است.

barsadictionary@gmail.com

Telegram:

@Barsadic

دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است. استفاده از خدمات دیکشنری تخصصی برساد کاملا رایگان است.

دیکشنری تخصصی مدیریت شامل اصطلاحات تخصصی گرایش های کارآفرینی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت دولتی، مدیریت فناوری اطلاعات، بازرگانی، مالی و .. می گردد. اصطلاحات تخصصی این دیکشنری به کمک مترجمان مدیریت جمع اوری شده است. دیکشنری مدیریت مرتبا بروزرسانی شده و به بانک لغات آن، اصطلاحات جدیدی مدیریتی افزوده می گردد.

تعداد مشتریان:
42,689

تعداد سفارشات:
66,768

تعداد مترجمین:
8,000

تعداد لغات ترجمه شده:

395,970,632

دیکشنری آنلاین حسابداری

در صورتی که به دنبال یک دیکشنری تخصصی برای ترجمه اصطلاحات رشته حسابداری هستید، دیکشنری تخصصی حسابداری موسسه البرز برای شما بسیار مفید خواهد بود. این دیکشنری به کمک مترجمان رشته حسابداری ایجاد شده است. از این دیکشنری هم می توانید برای ترجمه انگلیسی به فارسی اصطلاحات تخصصی حسابداری استفاده نمایید و هم می توانید لغات فارسی حسابداری را به انگلیسی ترجمه نمایید.

تعداد مشتریان:
42,689

تعداد سفارشات:
66,768

تعداد مترجمین:
8,000

تعداد لغات ترجمه شده:

395,970,632

خب، این برخی از آزمایشات اولیهی امکان سنجی است.

So, this is some of the early feasibility experiments.


Tools


درباره


در تماس باشید

خواص دارویی و گیاهی Copy Right By 2016 – 1395 ترجمه و معنی انگلیسی کلمه و یا عبارت یا اصطلاح فارسی “ظرفیت” عبارت است از capacity , content , equal , measure , tether , volume, valency. عبارت های فارسی دیگر که معادل یا مشابه عبارت فارسی “ظرفیت” هستند و یا کلمات این عبارت را […]

©
2022 (کامل متن)

با نیروی وردپرس

1
general::
Feasibility


transnet.ir

ظرفیت سنجی به انگلیسی
ظرفیت سنجی به انگلیسی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *