قرص ماشین ظرفشویی به انگلیسی

خواص دارویی و گیاهی

قرص ماشین ظرفشویی به انگلیسی
قرص ماشین ظرفشویی به انگلیسی

Copy Right By 2016 – 1395

چگونه می گویند “قرص ماشین ظرفشویی” به انگلیسی, ترجمه “قرص ماشین ظرفشویی” به انگلیسی :

در این صفحه شما خواهد نمونه های بسیاری از جملات ترجمه شامل پیدا “قرص ماشین ظرفشویی” از جانب فارسی به انگلیسی

موتور جستجو از ترجمه. نمونه ها توسط کاربران وارد شده و همچنین از وب سایت های خارجی جمع آوری شده..

ترجمه و معنی انگلیسی کلمه و یا عبارت یا اصطلاح فارسی “ماشین ظرفشویی” عبارت است از dishwasher , washer.

عبارت های فارسی دیگر که معادل یا مشابه عبارت فارسی “ماشین ظرفشویی” هستند و یا کلمات این عبارت را دارند نیز در ذیل به همراه معادل انگلیسی آنها، برای شما آورده شده است:

dishwasher , washer

dishwater

sink

قرص ماشین ظرفشویی به انگلیسی

steel wool , wire wool

hydro- , juice , water

gutter,conduit , drain

waterlogged

tidewater

droughty, dry, not juicy

waterside

نکته 1– نکته مهمی که در ترجمه فارسی به انگلیسی “ماشین ظرفشویی” باید به آن نیز توجه نمائید این است که این ترجمه در چه متن و یا محیطی قرار است استفاده شود. مثلاً آیا عبارت فارسی “ماشین ظرفشویی” یک عبارت و اصطلاح فارسی عامیانه است و یا رسمی و یا تخصصی است. این موضوع در انتخاب معادل انگلیسی “ماشین ظرفشویی” نقش تعیین کننده ای دارد.

نکته 2– زمانی که قرار است متن فارسی را به انگلیسی ترجمه کنید، حتما لازم نیست همیشه عین ترجمه فارسی “ماشین ظرفشویی” به انگلیسی منعکس شود.

زیرا یک متن مخصوصاً متن تخصصی می تواند به صور مختلف ترجمه شود. مثلا

1- ترجمه تحت الفظی عبارت فارسی. مثلاً اینکه تک تک کلمات عبارت “ماشین ظرفشویی” را به انگلیسی تبدیل کنیم که به این کار ترجمه تحت الفظی عبارت “ماشین ظرفشویی” می گویند.

2- و ترجمه محتوایی عبارت “ماشین ظرفشویی” به انگلیسی که از نظر محتوی هیچ فرقی با متن اصلی ندارد و مفهوم را به دقت و به درستی ترجمه می کند و تازه در نوشته های تخصصی بیشتر کاربرد دارد.

نکته 3– در فارسی بدلیل عدم اعراب گذاری روی حروف در کلمات ممکن است در نوشته یکی باشند ولی در تلفظ و معنی یکسان نباشد. مثلاً “پر” در یک نوشته می تواند به معنی ” پَر پرنده ” باشد و یا ” پُر “. (حتی همین عبارت “ماشین ظرفشویی” نیز ممکن است جور دیگری تلفظ شود که معنای متفاوتی داشته باشد.)
پس در انتخاب معادل انگلیسی “ماشین ظرفشویی” دقت کنید که در متن مبدا و اصلی معنی واژه ها به چه صورت است تا در ترجمه انگلیسی آن دچار اشتباه نشوید.

نکته 4– ترجمه فارسی به انگلیسی در متون تخصصی ظرافت خاصی را می طلبد:
مثلاً “پیش پرداخت” را می توان به صورت “prepayment” و همچنین “advnace payment” ترجمه نمود. در نوشته های انگلیسی ترجمه دوم شایع و رساست.

جستجو در متون تخصصی خارجی موضوع را روشن می کند و مفهوم نگارش ما را در ذهن خواننده انگلیسی زبان بهتر منتقل می کند. در خصوص ترجمه انگلیسی کلمه یا اصطلاح “ماشین ظرفشویی” هم آیا این موضوع صدق می کند؟

پس بهترین راه در ترجمه کردن معنی از فارسی به انگلیسی خصوصاً در مباحث تخصصی، چک کردن معنای دقیق انگلیسی به انگلیسی کلمات خصوصاً در دیکشنری تخصصی آن موضوع می باشد.

بطور کلی زمانیکه می خواهید متن یا عبارتی را از فارسی به انگلیسی ترجمه و معنی کنید نکات ذیل را حتماً مدنظر خود قرار دهید.

– معنی متناسب با متن را پیدا کنید:

همانطور که می دانید اکثر کلمات انگلیسی، دارای معانی متعددی هستند. گاهی، این معانی با هم در تناقضند. مثلا کلمهٔ oath که هر دو معنی “قسم” و “فحش” را میدهد.
در برخی موارد نیز، معانی یک کلمه تاحدی به هم نزدیک است که انتخاب معنی درست و متناسب با متن، برای مترجم سخت و پیچیده می‌شود.

این مهارت با تمرین ترجمه، به آسانی حاصل می‌شود. به عبارت دیگر، انتخاب معنی درست و مقتضی متن، در ترجمه‌های بعدی آسانتر خواهد بود. آیا این موضوع در خصوص ترجمه انگلیسی dishwasher , washer برای عبارت فارسی “ماشین ظرفشویی” صدق می کند؟

– انگلیسی مدرن صرف فعل ندارد و بیشتر به واسطه استفاده از فعل های کمکی و تغییر ساختار جمله عبارات و معانی پیچیده را می رساند.

گذشته از اختلافات کوچک در تلفظ، نکات کوچک گرامری و انتخاب واژه های تا حدی متفاوت زبان انگلیسی در مناطق مختلف جهان به یک شکل صحبت می شود و انگلیسی زبان های جهان به سادگی میتوانند از طریق این زبان با هم ارتباط برقرار کنند.

– انگلیسی جنسیت ندارد:

در زبان انگلیسی اسامی جنسیت ندارند. برخلاف نزدیکترین زبان ها به این زبان یعنی آلمانی و فرانسه که هر دو دارای جنسیت برای اسامی هستند در انگلیسی چنین قاعده ای نداریم. جنسیت اسامی تنها محدود به زبان های آلمانی و فرانسه نیست.

بخش بزرگی از زبان ها مانند تمام زبان های شرق اروپا (روسی و بیشتر زبان های اسلوایی)، زبان عربی و زبان های نزدیک به آن، زبان اسپانیایی و زبان های نزدیک به آن دارای جنسیت برای اسامی هستند.

پس در ترجمه فارسی به انگلیسی “ماشین ظرفشویی” از این منظر کار شما بسیار ساده می شود.

– در زبان انگلیسی افعال صرف نمی شوند:

در زبان انگلیسی افعال تقریبا صرف نمی شوند. این موضوع هم برخلاف بخش بزرگی از زبان ها از جمله آلمانی، فرانسه، روسی، عربی، اسپانیایی و حتی فارسی است.

صرف نشدن فعل ها، استفاده از آنها را در جمله بسیار ساده می کند؛ که این موضوع در ترجمه انگلیسی “ماشین ظرفشویی” سبب می شود کار شما ساده گردد.

– تلفظ انگلیسی:

تلفظ در زبان انگلیسی یکی از اولین نکاتی است که توجه شما را جلب می کند. بر خلاف فارسی در انگلیسی کلمات الزاما به آن صورتی که گفته می شوند نوشته نمی شوند و این سبب اشتباهاتی خصوصا برای زبان آموزان مبتدی می شود.

به این نوع از کلمات با تلفظ یکسان و املای متفاوت در زبان انگلیسی، Similar Words گفته می شود.

در واقع انگلیسی ساختار یکپارچه ای برای تلفظ واژه ها ندارد. به همین دلیل باید تلفظ واژه ها را به صورت جداگانه حفظ کنید. این موضوع در طول یادگیری لیست واژه های ضروری زبان انگلیسی بسیار با اهمیت است.

– زمان ها:

قرص ماشین ظرفشویی به انگلیسی

بیشتر زمان ها یا tenses در زبان انگلیسی تقریبا فاقد معادل و ترجمه فارسی هستند. یعنی مثلا زمان حال ساده را نمی تواند با با هیچ یک از زمان ها در فارسی معادل کرد.

این موضوع برای زمان هایی مثل زمان حال کامل به مراتب بیشتر به چشم می آید. یادگیری معنای دقیق این زمان ها از طریق تمرین ممکن خواهد بود.

– افعال عبارتی:

افعال عبارتی یا phrasal verbs که اصطلاحاً به آن ها افعال دوکلمه ای نیز گفته می شود، افعالی هستند که از ترکیب حرف اضافه با یک فعل ساخته می شوند و معنایی کاملا متفاوت نسبت به فعل اصلی دارند. این افعال در فارسی معادل ندارند و در ابتدا برای فارسی زبان ها گیج کننده به نظر می رسند. لیست مهمترین افعال عبارتی (دوکلمه ای) Phrasal Verbs زبان انگلیسی را می توانید در EnglishVocabulary.ir مشاهده نمائید.

– ریشه کلمات، پسوندها و پیشوندهای زبان انگلیسی

معمولاً دانستن ریشه کلمات انگلیسی، دانستن لیست پسوندهای انگلیسی و لیست پیشوندهای انگلیسی کمک بزرگی به یادگیری زبان انگلیسی می کند و به طور فزاینده ای سبب افزایش دامنه واژگان زبان انگلیسی در فرد می شود.

– انواع ضمایر:

در زبان انگلیسی برای حالت فاعلی، مفعولی و ملکی ضمایر شخصی متفاوتی داریم که معادل فارسی ندارند. البته یادگیری این ضمایر معمولا خیلی سخت نیست و با کمی تمرین می توانید به آنها مسلط شوید.

– برخی کلمات معادل فارسی ندارند:

معادل، ترجمه و معنی مناسب فارسی برای برخی از کلمات انگلیسی گاهاً وجود ندارد یا هنوز برای آن کلمه ای ساخته نشده است. سعی نکنید آن‌ها را حتماً ترجمه کنید. به عنوان مثال چنانچه متنی مربوط به علم کامپیوتر را ترجمه می‌کنید، حتما می دانید که واژهٔ “windows” نیازی به معادل فارسی ندارد.

در واقع بیان معادل فارسی “پنجره‌ها” برای این کلمه در این متن، اشتباه است. این نکته را می‌توانید با کسب آشنایی از واژگان هر حوزه علمی رعایت کنید.

– آیا می توان به این راحتی یک متن تخصصی فارسی (مثل مقاله فارسی، پایان نامه فارسی، کتاب تخصصی فارسی و …) را به متن انگلیسی تبدیل کرد؟

آیا با دانش زبانی دست و پا شکسته می توان دل به دریای متون تخصصی زد؟ بله، تبدیل متن انگلیسی به فارسی راحت تر است، اما اگر قرار است متن، ترجمه فارسی به انگلیسی شود، آنجاست که توان علمی، میزان آشنایی به زبان انگلیسی و دقت نظر مترجم اهمیت زیادی پیدا می کند.

– حروف تعریف:

در زبان فارسی ما برای حالت معرفه حرف تعریف نداریم. در حالی که در انگلیسی حرف تعریف the نشان دهنده معرفه بودن یک اسم است. این تفاوت باعث ناآگاهی بسیاری از فارسی زبانان از نحوه استفاده از حرف تعریف the در زبان انگلیسی می شود.

استفاده نابه جا این حرف تعریف در بین زبان آموزان و مترجمین مبتدی بسیار رایج است. با گذشت زمان به استفاده درست از حرف تعریف عادت می کنید.

– حروف اضافه:

ساختار استفاده از حروف اضافه در فارسی و انگلیسی تا حد زیادی متفاوت است. در واقع حروف اضافه بین این دو زبان قابل معادل سازی نیستند.

گاهی در یک جمله فارسی از حرف اضافه استفاده می کنیم در حالی که در معادل انگلیسی همین جمله هیچ حرف اضافه ای وجود ندارد (برعکس این موضوع هم زیاد اتفاق می افتد.).

– همواره سعی کنید در مکالمه و یا ترجمه فارسی به انگلیسی، از ساختار و کلماتی استفاده نمائید که خود افراد انگلیسی زبان (نیتیو) آن ساختار و کلمات را بکار می برند.

طبیعی است که برای این هدف لازم است شخص ترجمه کننده آنقدر متن انگلیسی خوانده باشد و نسبت به کالوکیشن ها و همایندهای زبان انگلیسی آشنا باشد تا بتواند به مانند انگلیسی زبان های نیتیو، مفهوم را منتقل کند.

مجدداً تاکید میکنیم که صرفاً با ابتکار و خلاقیت های شخصی، بدون تسلط به کالوکیشن های زبان انگلیسی به هیچ وجه این امر میسر نخواهد بود.

– امروزه با پیشرفت دانش و تکنولوژی، استفاده از ترجمه ماشینی فارسی به انگلیسی “ماشین ظرفشویی” نظیر ترجمه عبارت و متن با گوگل ترنسلیت Google Translate توسط عده ای، زیاد به چشم میخورد.

همچنین بروز و ظهور نرم افزارهای ترجمه انگلیسی “ماشین ظرفشویی” و اخیراً نیز اپلیکیشن های اندروید و اپلیکیشن های ios برای ترجمه فارسی به انگلیسی عبارت “ماشین ظرفشویی” بوجود آمده اند.

شاید بتوان برای استفاده روزمره در محاوره های انگلیسی و یا در زمان آموزش از این ابزارها استفاده نمود و به آن ها بسنده کرد، ولی در ترجمه هایی که قرار است در محیط ها رسمی نظیر جلسات کاری، پرزنت و ارائه در سمینارها و نمایشگاه ها، بستن قراردادهای تجاری، ترجمه و سابمیت مقالات علمی و تخصصی در مجلات و نشریات خارجی، ترجمه کتاب های تخصصی و پایان نامه ها و …

در صورتیکه این مطلب برای شما مفید بود، به ما امتیاز بدهید.

کسب درآمد دلاری از گوگل با حسام عالمیان

© کپی رایت 2017 – 2021, کلیه حقوق محفوظ است | طراحی شده توسط حسام عالمیان

سال‌هاست که ماشین ظرفشویی جایگزین مناسبی برای شستن ظرف ها با دست شده و خیلی از سختی‌های شستن آن‌ها را حل کرده است؛ اما ماشین ظرفشویی ها هم دشواری‌هایی مثل بوی نامطبوع ماشین و ظرف‌ها پس از شستشو، باقی ماندن مقداری کثیفی روی ظرف‌ها و خراشیده شدن آن‌ها را دارند و این مشکلات در صورت استفاده نکردن از شوینده‌های مناسب شدیدتر می‌شوند. قرص‌های ماشین ظرفشویی فینیش این دست و پنجه نرم کردن با مشکلات فوق را برایمان آسان‌تر کرده اند. برند فینیش ( به انگلیسی: Finish) نخستین بار در سال 1953 در کشور آمریکا تأسیس شد و انواع مختلفی از شوینده‌ها را عرضه کرد و به تدریج در کشورهای دیگر نیز به فعالیت خود ادامه داد. یکی از کشورهای تولیدکننده‌ی محصولات فینیش امروزه کشور ترکیه است.

محصولی که هم‌اکنون مشاهده می‌کنید، قرص ماشین ظرفشویی فینیش مدل کوانتوم مکس (به انگلیسی: Finish Quantum Max Dishwasher Detergent) می‌باشد. این محصول به چنان محبوبیتی در دنیا رسیده که بیشتر برندهای معروف تولید ماشین ظرفشویی مثل بوش (به انگلیسی: Bosch) و بکو (به انگلیسی: Beko) آن را تأیید و پیشنهاد می‌کنند. در نتیجه می‌توان گفت که این فراورده بهترین گزینه برای برطرف کردن مشکلات مذکور است. قرص ظرفشویی فینیش که در ترکیبات خود دارای مواد سفید کننده‌ی معطر و محافظ شیشه نیز می‌باشد، بدون نیاز به خیس کردن ظروف از قبل، سخت‌ترین لکه‌ها را از بین برده و موجب تمیزی و درخشندگی ظروف شما می‌شود. همچنین، چون این فراورده دارای مواد معطر نیز می‌باشد، باعث بوی خوش ظرف‌ها و خود ماشین ظرفشویی شده و به دلیل داشتن محافظ شیشه از خراشیده شدن و یا شکستن ظرف ها جلوگیری می‌کند. 

خصوصیات کلی این محصول که آن را از دیگر شوینده‌ها متمایز می‌کنند عبارتند از:
– ژله‌ای بودن قرص ها و اندازه‌گیری دقیق آن‌ها از قبل که نیازی برای برش دوباره نداشته باشند.
– معطر بودن این محصول که هیچ بوی نامطبوع شوینده‌ای از خود برجا نمی‌گذارد.
– از بین بردن سخت‌ترین لکه ها مثل لکه‌های روغن، چای یا قهوه، غذای سوخته و همچنین لکه‌هایی که بیش از 24 ساعت روی ظروف باقی مانده باشند.
– و با استفاده‌ی مکرر، این قرص‌ها از آهک زدن ظروف جلوگیری می‌کنند.

قرص ماشین ظرفشویی به انگلیسی

هر یک قرص برای یک بار استفاده در ماشینی پر از ظروف کثیف کافی بوده و با استفاده از این محصول در کوتاه‌ترین زمان ظرف‌هایتان به حدی از تمیزی و درخشندگی‌ای می‌رسند که شبیه ظروف تازه از بسته‌بندی خارج شده می‌باشند. 

نیلیو، یک فروشگاه آنلاین کالاهای وارداتی بهداشتی و
خوراکی‌های خوشمزه‌اس که در سه پلتفرم اپلیکیشن، سایت و
شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنه. کالاهای نیلیو به صورت
مستقیم و بدون واسطه وارد کشور شده. قبل از خرید می‌تونین
تاریخ انقضای محصولات رو هم مشاهده کنین.محصولات نیلیو به
شرط تضمین کیفیت و اورجینال‌بودن به دستتون می‌رسن. تمام
محصولات از برندهای شناخته شده و معتبر مانند نستله، نوتلا،
کیندر، اولکر، جاکوبز، اتی، شوارزکف، لورآل، نیوه‌آ، آرکو،
کوتکس، رکسونا، ژیلت، وازلین، ، پنتن، اورال- بی، سیگنال،
پریل، فینیش، فیری، گارنیر و برندهای معتبر دیگه انتخاب
شدن. مشاهده بیشتر

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای نیلیو محفوظ است.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.


۴۲۵,۰۰۰ تومان ۳۴۰,۰۰۰ تومان


۴۲۵,۰۰۰ تومان ۳۴۰,۰۰۰ تومان

Fairy Platinum Original DishWasher Tablets 60 Tablets

قرص ماشین ظرفشویی فیری ۶۰ عددی یک شوینده بسیار قوی و کم نظیر است که بهترین نتیجه شستشو را برای شما به ارمغان می آورد.

قرص ماشین ظرفشویی به انگلیسی

از قابلیت های این محصول می توان به قدرت بالا در پاکیزگی، درخشندگی ظروف و جرمگیری فیلتر ماشین ظرفشویی اشاره کرد.

استفاده از این قرص سبب می شود ظروف شما پس از شستشو بوی بسیاری مطبوعی داشته باشند.

قرص ظرفشویی FAIRY حاوی روغن جلادهنده بیشتری بوده و درصورت استفاده از این قرص نیازی به استفاده از جلادهنده جداگانه نخواهید داشت.

این محصول حاوی مواد جرم گیر و نمک ماشین ظرفشویی هم می باشد که موجب جلوگیری از ایجاد رسوبات آهکی در ماشین ظرفشویی و کاهش سختی آب ورودی به دستگاه، و تمیزی و براقی ظروف و خود دستگاه خواهد شد و همچنین رزین دستگاه را احیا می کند.

در هنگام خرید این محصول حتماً به اصل بودن آن دقت کنید زیرا قرص های تقلبی موجود در بازار آسیب های جبران ناپذیری به دستگاه و ظروف شما وارد می کند.

فیری – FAIRY

60 عدد

ترکیه (تحت لیسانس بلژیک)


nafise azimi
– 1400-03-25

شستشوی خوب و قوی. ممنون از سرویس بوش

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

بوگیر ماشین ظرفشویی فینیش (Finish) – رایحه لیمو – بسته دوتایی

جرم گیر ۵ عددی ماشین لباسشویی و ظرفشویی بوش

قرص ماشین ظرفشویی فیری پلاتینیوم پلاس ۷۵ عددی

هیت پمپ کابل دار ظرفشویی بوش

قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم ۶۴ تایی (Finish Quantum)

قرص ماشین ظرفشویی فیری (Fairy) بسته ۱۱۵ تایی مدل پلاتینیوم (Platinum)

جرمگیر ظرفشویی و لباسشویی بوش اورجینال آلمان

نمک ماشین ظرفشویی فینیش (Finish) بسته ۱٫۲ کیلویی

سبد قاشق و چنگال ماشین ظرفشویی بوش

نمک ماشین ظرفشویی مدل پریل (Pril) بسته یک کیلویی

پکیج ویژه و حراج سه بسته قرص ظرفشویی فیری ۴۳ تایی

مایع جلادهنده ظرفشویی فینیش حجم ۴۰۰ میلی لیتر

قرص ماشین ظرفشویی فینیش مدل کوانتوم ۸۰ عددی (Finish Quantum)

قرص ماشین ظرفشویی فیری (Fairy) بسته ۷۲ تایی مدل پلاتینیوم (Platinum)

قرص ماشین ظرفشویی فیری (Fairy) بسته ۴۳ تایی مدل پلاتینیوم (Platinum)

قرص ماشین ظرفشویی فیری (Fairy) بسته ۷۰ تایی مدل پلاتینیوم (Platinum)

الماس خش گیر ظروف فینیش

قرص ماشین ظرفشویی فینیش (Finish) مدل کوانتوم (Quantum) ۷۲ عدد

ژل ماشین ظرفشویی فینیش حجم ۱۰۰۰ میلی لیتر

قرص ماشین ظرفشویی به انگلیسی

مایع جلادهنده ظرفشویی فینیش (Finish) 250 میلی لیتر (۲۵۰ml)

سرویس بوش به عنوان تعمیرگاه محصولات و لوازم خانگی بوش با بیش از 15 سال سابقه در جهت حفظ و افرایش رضایت مشتریان گرامی و سهولت دسترسی به لوازم جانبی اورجینال محصولات بوش، فروشگاه اینترنتی سرویس بوش را راه انداری نموده است.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.


نام کاربری یا آدرس ایمیل *


گذرواژه *

مرا به خاطر بسپار

ورود


گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

شرکت فینیش Finish از شناخته شده ترین برندها در زمینه تولید شوینده های ظرفشویی می باشد. این شرکت از حدود ۵۰ سال پیش به صورت حرفه ای و بین المللی در این زمینه فعالیت داشته و محصولات خود را به بیش از ۴۰ کشور دنیا صادر می نماید. محصولات مربوط به ماشین ظرفشویی این شرکت نیز از محبوبیت خاصی برخوردار است که این میزان از محبوبیت را می توان نتیجه نوآوری های آن دانست. مثلا استفاده از فناوری Power Ball (ترکیب جلادهنده، شوینده، ژل و نمک با یکدیگر در یک قرص) تغییری جدی در استفاده از قرص های ماشین ظرفشویی ایجاد نمود. با توجه به درخواست های بازدیدکنندگان محترم سایت، تصمیم گرفتیم در این مقاله به تفاوت قرص های ماشین ظرفشویی فینیش finish بپردازیم.

قرص های ماشین ظرفشویی فینیش finish به طور کلی به ۴ دسته تقسیم می شوند:

 

این قرص ها ساده ترین و قدیمی ترین نوع قرص های ماشین ظرفشویی فینیش finish بوده و از قدرت کمتری نسبت به سایر قرص های فینیش finish برخوردارند.

قرص ماشین ظرفشویی به انگلیسی

معایب استفاده از قرص های کلاسیک نسبت به سایر انواع قرص های فینیش

مزایای استفاده از این قرص ها نسبت به قرص های سایر برندها

 

این قرص نسبت به نوع Classic قدرت پاک کنندگی بسیار بیشتری دارد.

مزایای استفاده از این قرص نسبت به نوع کلاسیک

معایب استفاده از این قرص ها نسبت به Quantum و Quantum Max

 

قرص های نوع کوانتوم انقلابی در صنعت قرص های ماشین ظرفشویی محسوب شده و محبوبیت خاصی بین استفاده کنندگان از ماشین ظرفشویی به دست آورد.

مزایای استفاده از قرص های Quantum نسبت به All in One و مدل Classic

معایب استفاده از قرص های Quantum نسبت به Quantum Max

 

احتمالا تا اینجای مطلب شما هم متوجه شده اید که قرص های Quantum Max گل سرسبد قرص های ماشین ظرفشویی finish هستند. این قرص ها با آخرین تکنولوژی های ماشین ظرفشویی بهینه سازی شده اند. علاوه بر تمام نکات مثبت انواع قبلی قرص های فینیش، باید قدرت حل شوندگی بالا و شستشو ایده آل در برنامه های شستشو کوتاه مدت را نیز به ویژگی های مثبت این قرص ها اضافه کرد.

در صورت تمایل به خرید مدل های مختلف این محصولات می توانید به فروشگاه سرویس بوش مراجعه کنید. همچنین می توانید سوالات خود را از طریق شماره 41128-021 با کارشناسان سرویس بوش در میان بگذارید.

 

در جدول زیر خلاصه مطالب بالا آورده شده تا شما عزیزان بتوانید به راحتی و با یک نگاه قرص ماشین ظرفشویی فینیش finish مورد نیاز خود را انتخاب و تهیه نمایید.

همانطور که به طور کامل توضیح داده شد، قرص های فینیش کوانتوم finish Quantum و یا فینیش کوانتوم مکس finish Quantum Max جزو بهترین انتخاب ها بوده و مورد تائید مرکز خدمات سرویس بوش می باشد. بر اساس تجربه هنگام استفاده از قرص های کوانتوم و کوانتوم مکس نیازی به استفاده از جلادهنده نخواهد بود. اما استفاده از نمک ماشین ظرفشویی همواره پیشنهاد می شود.

 

 

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.9 / 5. تعداد نظرات : 16

اولین نظر را شما ثبت کنید!

0 دیدگاه

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

شمال تهران:

فرشته ، دروس ، کاشانک ، نیاوران ، جردن ، میرداماد ، پاسداران ، ولنجک

قرص ماشین ظرفشویی به انگلیسی

جنوب تهران:

کیان شهر، مشیریه ، شهر ری ، نازی آباد ، افسریه ، بهارستان ،شهدا

تمامی حقوق این سایت برای سرویس بوش محفوظ است.

با ما تماس بگیرید !

جهت اعزام سریع تعمیرکار لطفا فرم زیر را تمکیل نمایید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

داغ ترین ها

Zoomilo – راهنمای خرید و انتخاب بهترین تلویزیون ها

یکی از مشکلات عمده حین استفاده از لباسشویی ها، ظرفشویی ها و دیگر لوازم خانگی عدم شناخت درست از قابلیت ها و ظرفیت های گنجانده شده در آن به دلیل مطالعه نکردن دفترچه راهنما و یا آشنا نبودن با زبان انگلیسی برای درک صحیح برنامه ها و عملکرد آن می باشد بنابراین ما در این مقاله زومیلو قصد داریم به بررسی و شرح معنی کلمات روی ماشین ظرفشویی بپردازیم.

حتماً هنگام مواجه با ظرفشویی در فروشگاه ها و یا در خانه خودتان متوجه وجود برنامه های متعدد در قسمت پنل کنترل آن شده اید که به صورت دستی و یا خودکار می توان این حالت ها را به چرخه های شست وشوی ظرفشویی اعمال کرد که این موارد عمدتاً در بین شرکت های صاحب نام نظیر بوش، سامسونگ، ال جی و.. مشابه می باشد که در مواردی به خصوص با هم تفاوت محسوسی دارند که در ادامه به شرح هرکدام از این چرخه ها می پردازیم.

قرص ماشین ظرفشویی به انگلیسی

ماشین ظرفشویی های مدرن موجود در بازار بسته به مدل و برند خود دارای برنامه های پیشرفته مختلفی هستند ولی وجه مشترک همه آنها، برنامه های اصلی می باشد که تقریباً در همه آنان با یک عملکرد دیده می شود ولی باز هم ممکن است که هر شرکت از اصطلاحی خاص برای برنامه های خود استفاده کرده باشد.

هنگام استفاده از ماشین ظرفشویی، بسته به نوع چرخه انتخاب شده، ممکن است نحوه شست وشو و گند زدایی متفاوتی برای تمیز کردن سطوح مورد استفاده قرار بگیرد به طور مثال در مدت زمان شست وشو، درجه حرارت و میزان مصرف آب هر برنامه با سایر حالات متفاوت می باشد.

شما می توانید از این برنامه برای رفع بیشتر نیازهای روزمره خود استفاده کنید البته این برنامه به طور تخصصی برای آلودگی زدایی از روی ظروف غذا خوری، بشقاب و فنجان ها طراحی شده است. در بیشتر ظرفشویی ها این چرخه در حدود 1.5 تا 2 ساعت طول می کشد و گستره دمایی آن بین 60 تا 65 درجه سانتی گراد تنظیم شده است.

یکی از نکات قابل توجه در حین شست وشو با ظرفشویی نحوه چینش و زاویه تماس آن با آب و مواد شوینده می باشد، پس همیشه این نکته را مد نظر داشته باشید که تکیه دادن ظروف بر روی هم و یا چسباندن آنها می تواند از کیفیت پاک کنندگی ظرفشویی بکاهد؛ چنانچه به اطلاعات بیشتر در این زمینه نیازمندید می توانید به مقاله نحوه صحیح چیدن ظروف داخل ماشین ظرفشویی مراجعه کنید.

از این برنامه برای شست وشوی ظروف خیلی کثیف و یا ظروفی که در آن غذا پخته شده است استفاده می شود همانند دیگ، قابلمه و ماهی تابه. در این چرخه برای از بین بردن لکه ها از درجه حرارت بالای آب استفاده می شود که در بیشتر ظرفشویی ها دمای تقریبی 70 درجه سانتی گراد در نظر گرفته شده است که معمولاً 2 ساعت یا بیشتر طول می کشد. نکته ای که در مورد برنامه متمرکز باید به آن توجه کرد این است که نباید برای شست وشوی ظروف شیشه ای و چینی از آن استفاده کرد چون دمای بالای آب ممکن است به موارد ظریفی مثل این ظروف آسیب بزند.

شرکت ال جی برای این برنامه از اصطلاح Intensive و شرکت بوش از اصطلاح Heavy استفاده می کند.

این برنامه یکی از موارد سازگار با محیط زیست می باشد؛ شما با انتخاب این چرخه می توانید ظروف مختلف را با درجات مختلفی از لکه و آلودگی بشویید. برنامه اکو با طولانی تر کردن چرخه ی شست وشو و در مقابل کاستن از دمای آب، در مصرف برق و آب صرفه جویی می کند. این چرخه می تواند در کاهش هزینه های ماهیانه ی قبض برق و آب به شما کمک شایانی کند ولی اغلب افراد به دلیل طولانی بودن مدت زمان شست وشو، از انتخاب آن خودداری می کنند که به طور مثال این زمان معمولاً حدود 3 ساعت طول می کشد که حتی در برخی مدل ها به 4 ساعت یا بیشتر نیز می تواند برسد.

اگر احساس کردید در مدت زمانی کم باید لکه های روی ظروف را تمیز کنید ، چرخه سریع شستشو می تواند برای شما بسیار کاربردی باشد که غالباً حدود نیم ساعت زمان می برد و دمای آب نیز تا 50 درجه سانتی گراد می رسد که بسته به زمان طی شده می تواند پاک کنندگی نسبتاً خوبی را به شما ارائه کند. برای دستیابی به چرخه ای کوتاهتر، معمولاً دستگاه از آب بیشتری استفاده می کند و در برخی موارد از زمان مربوط به  خشک کن کاسته می شود. کوتاه شدن چرخه ی شست وشو می تواند معایبی به دنبال داشته باشد که یکی از این موارد مرطوب بودن ظروف پس از اتمام چرخه می باشد؛ البته این نکته هم قابل ذکر است که چرخه سریع بیشتر برای ظروف شفاف شیشه ای یا چینی مورد استفاده قرار می گیرد.

در برخی مدل ها بر روی کنترل پنل دو گزینه جداگانه برای  Turbo و Express تعریف می شود که در چنین شرایطی چرخه Express سریعتر از Turbo پایان می یابد ولی بیشتر برای لکه های سطحی تر کاربرد دارد پس اگر باید در مدت زمانی کم ظروف خود را در درون ماشین ظرفشویی بشویید و لکه های چرب و سخت بر روی ظروف وجود دارد به شما پیشنهاد می کنیم که از چرخه شست وشوی Turbo استفاده کنید ولی در غیر اینصورت می توانید از چرخه Express نیز بهره ببرید.

برای این چرخه از نام های متعددی استفاده می شود که همه آنها در یک زیرمجموعه قرار می گیرند که مدت زمان تعیین شده برای آن ممکن است از 16 دقیقه تا یک ساعت به صورت پیش فرض قرار گرفته باشد که شاید آشنا ترین آن چرخه Speed60 شرکت بوش و یا 1Hour Wash باشد.

ظروف شکننده مانند ظروف شیشه ای، کریستال و چینی نسبت به حرارت بالا حساس می باشند به همین دلیل یک برنامه جداگانه برای شست وشو این قبیل ظروف طراحی شده است؛ برنامه Delicate به شست وشوی این ظروف در دمای پایین می پردازد و با اسپری کردن ملایم آب از ترک خوردگی و ضربه دیدگی لبه های نازک  شیشه ای جلوگیری می شود. دمای پیش فرض این چرخه معمولاً بر روی 40 درجه سانتی گراد تنظیم شده است که حدود 1 ساعت زمان می برد.

سری جدید ظرفشویی ها به چرخه خودکار مجهز می باشند که برای شست وشوی انواع مختلفی از ظروف با درجات مختلفی از لکه های به جامانده از غذاها و خوراکی ها به کار می رود و به وسیله سنسور های موجود در محیط داخلی ظرفشویی، نوع و مقدار ظروف تشخیص داده شده و بسته به شرایط، نسبت به تنظیم دما و زمان چرخه اقدام می کند؛ علاوه بر آن ، ممکن است برخی از مدل ها را پیدا کنید که دارای برنامه های خودکار برای چرخه های فشرده و ظریف نیز می باشند.

دمای پیش فرض برای این چرخه از گستره 45 تا 65 درجه سانتی گراد متغیر می باشد و در مواردی ممکن است از این حد نیز بالاتر برود

برخی از ظرفشویی ها ممکن است به این برنامه شست وشو مجهز باشند و یا فقط در قالب یک آیتم فرعی، تحت عنوان SaniRinse بسنده کرده باشند؛ در این برنامه با کمک دمای بالای آب به پاک سازی عمقی ظروف می پردازد که گاهی از آن برای استرلیزه کردن ظروف و بطری شیر نوزادان و کودکان استفاده می شود. همچنین اگر در مورد جرم و آلودگی های ظروف آشپزخانه و یا باکتری های موجود بر روی تخته های برش نگران هستید می توانید این برنامه را در حین شست وشوی آنها انتخاب کنید. این برنامه از جمله چرخه های طولانی مدت محسوب می باشد پس برای اتمام آن زیاد عجله نکنید.

این برنامه شامل یک چرخه کامل نمی باشد و صرفاً جهت شست وشو ظروف بدون مواد شوینده مورد استفاده قرار می گیرد که گاهی از این گزینه برای شست وشوی میوه ها نیز استفاده می شود. معمولاً از این گزینه قبل از استفاده از چرخه های دیگر استفاده می شود تا تکه های غذا یا چربی های سطحی از روی ظروف جدا شوند. البته شما می توانید از این برنامه در هنگامی که دستگاه کاملاً پر نشده است و چند ساعتی تا پر شدن آن باقی مانده است استفاده کنید.

این چرخه به تنهایی ظرف های شما را تمیز نمی کند و تنها یکی از راه های ساده برای جلوگیری از چسبیدن باقی مانده مواد غذایی به سطوح می باشد و به همین دلیل است که شرکت های تولید کننده ماشین ظرفشویی پیشنهاد می کنند که در هنگام شستشوی سریع از هیچگونه مواد شوینده استفاده نکنید.

این برنامه معمولاً هنگامی کاربرد پیدا می کند که ظروف کثیف خود را در داخل ظرفشویی قرار داده اید و منتظر پر شدن آن هستید اما ممکن است با سخت شدن چربی و لکه های موجود بر روی ظروف پاک شدن آنان مستلزم زمان و انرژی بیشتری باشد؛ در این مواقع شما می توانید با انتخاب این گزینه، جت های آب را فعال کنید تا با پاشیدن آب بر روی ظروف تا پر شدن ظرفشویی، از افزایش ماندگاری جرم ها جلوگیری کند و تا حدی هم آنها را تمیز کند.

در هر ظرفشویی علاوه بر چرخه های شست وشو چندین آیتم فرعی نیز به منظور بهبود عملکرد ظرفشویی تعبیه شده است که شما می توانید این آیتم ها را بر چرخه های شست و شوی خود اعمال کنید به طور مثال از مدت زمان چرخه شست وشوی خود بکاهید و یا زمان شروع شدن چرخه را به تأخیر بیندازید.

برخی از مدل های به روز ظرفشویی مجهز به بخار می باشند که با استفاده از آن سخت ترین لکه ها و چربی ها نیز از روی سطوح به آسانی پاک می شوند. برای خروج بخار موجود در فضای داخلی ظرفشویی، بعضی از مدل ها به صورت اتوماتیک درب خود را باز کرده تا جریان هوا به داخل راه پیدا کند و یا فن موجود در آنها بعد از پایان شست وشو شروع به کار کردن می کند.

حالت نیمه بار برای شستن ظرف ها در شرایطی که دستگاه کاملاً پر نباشد طراحی شده است؛ هدف از این کار صرفه جویی در میزان آب و برق و همچنین کاهش مدت زمان شست وشو در هنگام پر نشدن ظرفشویی می باشد. تولید کنندگان در حال حرکت به سمتی هستند که مصرف کنندگان بتوانند این گزینه را به چرخه های مختلف موجود در ظرفشویی اضافه کنند.

در این حالت از مدت زمان کلی چرخه کاسته می شود بدون اینکه به کیفیت شست وشوی چرخه لطمه ای وارد شود؛ البته در بعضی برندها از اصطلاح Variospeed برای حالت سرعت متغیر استفاده می شود.

یکی از نکاتی که بعضی افراد همیشه از آن ابراز ناراحتی می کنند وجود لکه یا باقی ماندن غذا بر روی ظروف پس از اتمام شست وشو با ظرفشویی می باشد که ممکن است دلایل متفاوتی برای این نقص وجود داشته باشد که از جمله این موارد می توان به انتخاب نادرست برنامه شست وشو، چینش نزدیک به هم ظروف یا به اصطلاح عامیانه تلمبار کردن ظروف روی هم و یا استفاده از شوینده های نامرغوب می باشد؛ دو مورد ابتدایی در مطالب فوق توضیح داده شده ولی برای آشنایی بیشتر با انواع شوینده ها و برندهای آن می توانید به مقاله بهترین شوینده ماشین ظرفشویی کدام است ؟ قرص، پودر یا ژل مراجعه کنید.

حالت شروع با تأخیر این امکان را برای شما فراهم می کند که زمان شروع شست وشو را به تعویق بیندازید به طور مثال اگر در ساعات اوج مصرف برق قرار دارید می توانید ظرفشویی را در حالت آماده قرار داده و با تنظیم تایمر ظرفشویی، زمان شروع شست وشو را به چند دقیقه یا ساعت دیگر موکول کنید؛ البته در این بین می توانید اقلام دیگری را به ظرفشویی خود بیفزایید تا از منابع موجود بیشترین استفاده ممکن را برده باشید.

دمای متغیر این اجازه را به شما می دهد که بسته میزان کثیف بودن ظروف، درجه حرارت آب را از کم تا زیاد تنظیم کنید؛ بر این اساس اگر احساس می کنید که میزان آلودگی موجود بر روی ظروف زیاد است می توانید دمای آب را افزایش دهید تا علاوه بر بهبود عملکرد بتوانید به بهترین نحو ممکن ظروف خود را تمیز و بدون هیچ گونه لکه ای از داخل ظرفشویی بیرون بیاورید. همچنین اگر احساس می کنید که نقش و نگار های موجود بر روی ظروف آرکوپال یا چینی شما در دمای بالا آسیب می بینند می توانید درجه حرارت آب را کاهش دهید.

همانطور که از اسم آن پیداست در این حالت با کاستن از میزان دمای آب، در مصرف برق صرفه جویی می شود؛ البته اخیراً پا به عرصه گذاشتن چرخه Eco موجب شده است تا این حالت بسیار معدود دیده و یا به کار برده شود.

این حالت برای خشک کردن بهتر بعضی از اقلام که دیرتر خشک می شوند و یا میزان جذب آنها زیاد می باشد همانند پلاستیک تعبیه شده است. البته بعضی از ماشین های ظرفشویی دارای گرم کن هایی هستند که تا حد زیادی به این مورد کمک خواهند کرد.

این حالت که گاهی تحت عنوان Easyclean مطرح می شود می تواند از میزان جرم موجود در فضای داخلی ظرفشویی و یا رسوب اتصالات بکاهد تا علاوه بر افزایش طول عمر دستگاه، عملکرد گندزدایی ظرفشویی را نیز بهبود ببخشد.

بعضی از افراد مایل اند قبل از خواب شبانه ظرفشویی خود را روشن کنند تا صبح زود بتوانند ظروف خود را به صورت براق و تمیز از داخل ماشین ظرفشویی بیرون بیاورند؛ در چنین حالتی بخار ظرفشویی مدت زیادی در داخل محفظه باقی مانده و تقطیر می شود و یا به زبان ساده تر به صورت قطرات ریز آب بر روی ظروف باقی می ماند که می تواند ایجاد لکه کند؛ برای جلوگیری از چنین کاری شما می توانید آیتم Night Dry را فعال کرده تا پس از اتمام چرخه به صورت خودکار فن موجود در ظرفشویی شروع به کار کرده و بخار را به بیرون هدایت کند.

قرص ماشین ظرفشویی به انگلیسی

همچنین در برخی از مدل های به روز ماشین ظرفشویی شما می توانید با انتخاب آیتم Dual Zone، تمرکز آب و شوینده ها روی آن نقطه افزایش دهید؛ به طور مثال با انتخاب طبقه بالا می توان جریان آب بیشتری را از طریق بازوها به این مناطق اسپری کرد.

همچنین اگر برنامه شست وشو مورد نظرتان را در این مقاله نیافتید می توانید در قسمت نظرات و یا در انجمن ظرفشویی با ما در ارتباط باشید تا بتوانیم همه ی چرخه ها را برای شما دوستـان قرا بدهیم:)

 

پست قبلی

آموزش قابلیت تصویر در تصویر در تلویزیون

پست بعدی

فناوری کوانتوم دات در تلویزیون | تلویزیون های مجهز به کوانتوم دات

نحوه تميز كردن و جرم گیری ماشین ظرفشویی

نحوه صحیح چیدن ظروف داخل ماشین ظرفشویی

بهترین شوینده ماشین ظرفشویی کدام است ؟ قرص، پودر یا ژل

سلام مدل ظرف شویی من بوش است میخواهم بدانم برای شست شوی خودداخل ماشین از machine care استفاده میکنییم ؟البته با مایعی که توی خوده ماشین میزارییم؟ واینکه کلمهsetup 3secچیست؟

سلام و درود
بله از حالت machine care جهت رسوب زدایی از فضای داخلی ظرفشویی به صورت دوره ای و هر چند وقت یکبار استفاده می شود.
در مورد setup 3sec نیز باید گفت که گاهی پس از انتخاب یک برنامه و شروع آن تمایل به تعویض آن دارید و یا گاهی اشتباهی یک برنامه دیگر را انتخاب می کنید که در چنین مواقعی با فشردن دکمه تعیین شده به مدت 3 ثانیه برنامه تعیین شده لغو شده و مجدد می توانید از اول یک برنامه دیگر را اجرا کنید.

مرا با ایمیل از دیدگاه های آتی این نوشته مطلع کن.

Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

دیگران خوانده اند


بهترین برند تلویزیون کدام است ؟


پرفروش ترین تلویزیون های ال جی…


بهترین تلویزیون سال 2022


بهترین تلویزیون سامسونگ 2022-2021


بهترین تلویزیون‌ 55 اینچ


بهترین تلویزیون 65 اینچ


قیمت تلویزیون ال جی 49 اینچ | معرفی 5…

2021

سری جدید تلویزیون ها در سال 2021

جدیدترین تلویزیون های ال جی در سال 2021

جدیدترین تلویزیون های سامسونگ در سال 2021

جدیدترین تلویزیون های سونی در CES 2021

تلویزیون

بهترین تلویزیون های ال جی در سال 2021-2022

بهترین تلویزیون تا 15 میلیون چه مدلی بخرم؟

پرفروش ترین تلویزیون سامسونگ 2022-2021

بهترین تلویزیون سال 2022

پستهای اخیر


ابعاد تلویزیون به سانتی متر


بهترین برند تلویزیون کدام است ؟


بهترین مارک جاروبرقی در سال 2020-2019


راهنمای انتخاب کولر گازی بر حسب متراژ


پرفروش ترین تلویزیون های ال جی 2022-2021

پستهای اخیر


بهترین تلویزیون سال 2022


بهترین تلویزیون های سونی 2021-2022


بهترین تلویزیون سامسونگ 2022-2021

بهترین مارک یخچال ساید بای ساید در سال 2020 کدام است؟

قیمت تلویزیون ال جی 49 اینچ | معرفی 5 مدل برتر 2020-2019

پستهای اخیر

قیمت تلویزیون در بندر گناوه | خرید تلویزیون از بندر گناوه


راهنمای خرید تلویزیون در سال 2021-2022

تلویزیون چند اینچی بخرم؟ بهترین سایز تلویزیون


بهترین تلویزیون‌ 55 اینچ


ابعاد و اندازه استاندارد تمام یخچال ها

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

در حال حاضر در بازار، انواع قرص ماشین ظرفشویی در دسترس است که خیلی از ما به انتخاب و خرید قرص هایی که با برند ماشین ظرفشویی مان سازگار باشد می پردازیم. هدف ما از نگارش این مقاله، آشنایی هر چه بیشتر شما عزیزان با قرص ماشین ظرفشویی فینیش می باشد. پس تا پایان این مقاله ما را همراهی نمایید.

سؤالاتی که ممکن است در این زمینه به ذهن شما خطور کنند عبارتند از:

در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه کار با قرص ظرفشویی، روکش و لایه های تشکیل دهنده و همچنین قابلیت های آنها بیشتر آشنا کنیم.

قرص ظرفشویی فینیش مدل کوانتوم دارای سه لایه جداگانه می باشد که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

لایه های تشکیل دهنده قرص ظرفشویی فینیش کوانتوم عبارتند از:

قرص ماشین ظرفشویی به انگلیسی

1-لایه قرمز و کوچک که در واقع به عنوان ماده جلادهنده قرص بوده و مصرف 30 درصد از آن زمان شستشو صورت گرفته و باقیمانده آن در هنگام آبکشی ظرف ها به کار می رود.

2-لایه سفید که از فرمولاسیون ویژه ای برخوردار است و قادر به تولید حجم زیادی از اکسیژن در هنگام شستشو می باشد. همین مسئله سبب آسان تر حل شدن چربی ظروف می گردد.

3-لایه آبی و زرد رنگی که به شکل پودر به منظور شستشوی ظروف استفاده می شود.

نحوه عملکرد این قرص ظرفشویی به چه صورت است؟

عرضه قرص ماشین ظرفشویی فینیش در سراسر دنیا بالغ بر 60 سال است که صورت می گیرد، و همگان تقریباً با کیفیت شستشوی بالای این قرص و سابقه بی نظیر آن آشنایی دارند. در ساختار این قرص ماده جلادهنده ای وجود دارد و از این رو کمک شایانی به افزایش کیفیت شستشو و براقیت و جلای ظروف می کند. لازم به ذکر است که تنها این مسئله، سبب محبوبیت و پرفروش بودن این مدل قرص نشده است. بلکه این قرص سبب افزایش طول عمر دستگاه شده و مانع ایجاد خش روی ظروف و کدر شدن آن می گردد.

آب های تمام مناطق ایران دارای سختی بوده و بنابراین خیلی فرق نمی کند که ساکن کدام شهر باشید. در نتیجه وجود این سختی، خش افتادن و کدر شدن ظروف را در پی دارد. استفاده از این قرص ماشین ظرفشویی می تواند به میزان چشمگیری سختی آب را کاهش داده و با کمک کردن به عملکرد نمک ماشین ظرفشویی، سبب به حداقل رسیدن سختی آب گردد و مانع از کدر شدن و ایجاد خش روی ظروف شود و همچنین افزایش طول عمر دستگاه را در پی داشته باشد.

بعد از گذشت مدت زمانی، در هر دستگاهی جرم به وجود می آید و یا اینکه آهک موجود در آب سبب ایجاد رسوب در آن می گردد. از این رو، ماشین ظرفشویی نیز از جمله همین دستگاههاست که از این آلودگی ها، جرم و رسوبات مصون نمی ماند. از آنجا که به این مورد در ترکیبات قرص ظرفشویی فینیش توجه ویژه ای شده، در نتیجه این قرص مانع از جمع شدن جرم ها و آلودگی ها در دستگاه می گردد و سبب کاهش نیازتان به جرم گیر می شود و می تواند کمک شایانی هم به سلامت شما و هم دستگاه شما نماید. این قرص ها مانع از باقی ماندن چربی ها و بوی نامطبوع بر روی ظروف شده و شما قادر به استفاده از این محصول همه کاره جهت شستشوی بی عیب و نقص ظروف خود هستید.

با توجه به مطالب ذکر شده در رابطه با قرص ظرفشویی فینیش کوانتوم، این قرص کمک قابل توجهی به عملکرد نمک ماشین ظرفشویی با کاهش میزان سختی آب می کند و بنابراین توصیه ما به شما، استفاده از قرص های حرفه ای که دارای چنین قابلیتی در ساختارشان هستند می باشد. درست است که این نوع قرص ماشین ظرفشویی کمک چشمگیری به این فرآیند می کند، ولی هیچ قرص ظرفشویی نمی تواند جایگزین نمک شود.

با اینکه قرص نقش مؤثری در بهبود عملکرد نمک ظرفشویی ایفا می کند ولی با این حال تأکید می گردد که از نمک ظرفشویی همواره استفاده شود. بنابراین می توان اینگونه گفت که بکارگیری یک قرص ماشین ظرفشویی با کیفیت به همراه نمک مرغوب، سبب تضمین سلامت و کیفیت شستشوی دستگاه شما خواهد شد. از جمله دلایل کدر شدن و ایجاد خش بر روی ظروف شما، به کار بردن قرص ظرفشویی نامناسب است. شما می توانید بهترین و مناسب ترین قرص ظرفشویی را انتخاب کرده و از این طریق به تأمین سلامت ماشین ظرفشویی و ظروف خود کمک کنید. در ادامه این مقاله به این مسئله خواهیم پرداخت که آیا با توجه به برند ماشین ظرفشویی شما، قرص ظرفشویی فینیش کوانتوم می تواند گزینه مناسبی برای آن باشد یا خیر؟

در واقع انواع مختلف قرص ماشین ظرفشویی وجود دارد که همه ما موقع خرید به دنبال نوع مناسب آن هستیم. در این بین، یکی از معتبر ترین شرکت های ساخت انواع شوینده ها در جهان، برند فینیش می باشد که سالهای زیادی در بیشتر کشورها فعالیت دارد و سابقه درخشانی از خود برجای گذاشته است.

شرکت تولیدی با برند فینیش، محصولات متنوعی از قبیل قرص، نمک، جلا دهنده و ژل که در ماشین ظرفشویی مورد استفاده قرار می گیرند را به بازار عرضه می نماید. بر این اساس، جهت رضایت مشتریان و خریداران انواع لوازم خانگی با برند های مختلف در جهان، برای رسیدن به نتایج بهتر، با آنها معروف در ارتباط است. از این رو، قرص فینیش که سازگار با برند های معروف در زمینه تولید لوازم خانگی می باشد، بسیار مناسب است.

در حقیقت این قرص متناسب با برند های ماشین ظرفشویی مانند بوش، سامسونگ، ال جی و غیره است. بنابراین با صراحت می توانیم بیان نماییم که قرص ماشین ظرفشویی فینیش برای هر برند مربوط به دستگاه ماشین ظرفشویی مناسب می باشد.

یکی از موارد مهم جهت خرید قرص ماشین ظرفشویی این است که ما همواره به دنبال اصل بودن این محصول هستیم. باید بگوییم که به علت ماهیت و تکنولوژی مربوط به قرص ظرفشویی، معمولا این قرص ها اورجینال می باشند. ولی در زمان خرید حتما باید به بسته بندی آن توجه نمایید. زیرا بسته بندی قرص های تقلبی بسیار نامرغوب هستند.

همچنین قرص هایی که تغییر رنگ داده اند، نامناسب و بی کیفیت می باشند. زیرا در شرایط خوبی نگهداری نشده اند. در این خصوص ذکر موارد زیر بسیار حائز اهمیت می باشد:

در صورتی که نصف ماشین ظرفشویی شما پر شد و یا اینکه تعداد ظرف ها در دستگاه کم باشد، نیاز نیست که از یک قرص کامل برای شستشوی آنها استفاده نمایید. زیرا همانطور که می دانید، این قرص ها برای یک ماشین ظرفشویی پر از ظرف ساخته شده اند و مسلما برای نیمی از آن مورد استفاده قرار نمی گیرند و قابل نصف شدن نیز نیستند. بر این اساس، بهره گیری از ژل ماشین ظرفشویی به جای قرص، بهترین گزینه می باشد تا به میزان مورد نیاز و با توجه به تعداد ظرف ها از این شوینده استفاده نمایید.

به طور کلی با انجام این کار، خرید قرص ظرفشویی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. ناگفته نماند که کاربرد ژل های موجود در بازار با برند های معروفی مانند فینیش، دقیقاً مشابه قرص های ماشین ظرفشویی می باشد. بنابراین این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

باید بدانید که قرص ماشین ظرفشویی کوانتوم با برند فینیش با قابلیت های فراوانی که دارد، از پر فروش ترین قرص ها در کل جهان به شمار می آید. اگر برای خرید این محصول فوق العاده هنوز مطمئن نیستید، پیشنهاد می کنیم موارد زیر را حتما بخوانید تا بتوانید از این محصول به نحو مطلوبی استفاده نمایید.

1- لکه های باقیمانده از قهوه یا چای بر روی ظروف خیلی راحت با استفاده از قرص ماشین ظرفشویی فینیش از بین می رود.

2- از آنجایی که قرص ماشین ظرفشویی فینیش دارای فرمولاسیون بسیار پیشرفته ای می باشد، لذا به آسانی غذاهای خشک شده بر روی ظروف را تمیز می نماید.

3- با بهره گیری از قرص فینیش، قبل از شستشوی ظروف، نیازی به خیس کردن آنها نمی باشد و اگر ظرف مدت طولانی در دستگاه بماند، مشکلی را ایجاد نمی کند که باید مد نظر خود قرار دهید.

فروشگاه اینترنتی ارس خرید – ارس شاپ تمام نیازهای شما را در زمینه خرید انواع قرص های ماشین ظرفشویی مرتفع میکند، بطوریکه می توانید قرص های اصل ساخت بلژیک و آلمان و لهستان و ترکیه را در این فروشگاه خریداری نمایید.

bulaşık makinesi

قرص ماشین ظرفشویی به انگلیسی
قرص ماشین ظرفشویی به انگلیسی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *