آموزش حروف الفبای انگلیسی کودکان

خواص دارویی و گیاهی

آموزش حروف الفبای انگلیسی کودکان
آموزش حروف الفبای انگلیسی کودکان

Copy Right By 2016 – 1395

برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

آموزش زبان انگلیسی (رایگان) | آموزش اصولی انگلیسی مقدماتی | آموزش حروف انگلیسی برای کودکان: سختی ها و ۱۰ روش کاملا موثر

به بخش اول تدریس الفبا خوش آمدید. ایمیل های زیادی را در هفته دریافت می کنیم که از ما می خواهند تا توصیه هایی را در مورد چگونگی آموزش حروف الفبا و حروف صدادار به بچه ها و کسانی که هنوز به مهدکودک نرفته اند یا قبل از کلاس اول دبستان هستند، آموزش دهیم. بنابراین امروز ایده هایی را در مورد آموزش به کودکان در طیف سنی پایین در اختیار شما قرار می دهیم و اگر شما هم در منزلتان کودک دارید، راهکارهای ین قسمت از سایت را برای یاد دادن الفبا به آن ها در پیش بگیرید.

به این نکته دقت کنید که قصد داریم تا موضوعات داغی را در رابطه با حروف بی صدا و حروف صدادار در اختیار شما قرار دهیم. احتمالاً شما با بعضی از راهکارها موافق و یا مخالف باشید. همچنین می توانید متوجه شوید که برای کودک شما کدام روش کار آمدتر است و آن را همیشه به کار بگیرید.

بنابراین باید ببینید که کدام روش کمک کننده است؟ در حروف صدادار راهبردهای آموزشی با طیف وسیعی وجود دارد. به همین دلیل حروف صدادار را اول درس می دهند و بعد از آن وارد حروف اسمی می‌ شوند. باور و عقیده بر این است که حروف صدادار کاربردی تر و کمک کننده تر نسبت به حروف اسمی هستند. بنابراین باید اول تدریس شوند. پس همان طور که از تیتر مقاله حدس زدید، ما با این مورد مخالف هستیم. قبل از اینکه جلوتر برویم لطفاً این جمله رو از ما بشنوید: اگر اول حروف صدادار را به کودک خود یاد دادید و او توانست وضعیت خوبی را از خود نشان دهد، به این کار ادامه دهید.

باور دارم که بعد از خواندن تحقیقات خارج از این مقاله، مانند تحقیقات(such as Ehri, Invernizzi, Cunningham, Calkins, و McBride-Chang), متوجه می‌ شوید که هم حروف صدادار و هم حروف بی صدا برای تدریس به کودکان و خواندن و نوشتن بسیار کاربردی هستند.آموزش حروف الفبای انگلیسی کودکان

تنها سه دلیل وجود دارد که ما به آن معتقدیم :

۱-اکثر حروف های اسمی سرنخ زیادی را نسبت به حروف صدادار یا یکی از صداها به کودک می دهند. مثلاً حرف D صدای /d/ هنگام شروع دارد و حرف F صدای /f/ را در انتها دارد، W, Y و H جزء استثنائات هستند.

۲-حروف اسمی (حروف بی صدا) سرنخ های زیادی را برای حرف‌ ها به جا می‌ گذارند. بسیاری از حروف صدادار به تنهایی کاربردی ندارند. مثلاً b’s به تنهایی بیشتر صدایی شبیه به /buh/ دارد که می تواند با حروف صدادار دیگری ترکیب شده تا راحت تر خوانده شود.

۳-حروف صدادار انتزاعی تر هستند و به اندازه حروف بی صدا پایدار نخواهند بود. مثلاً حرف A را در نظر بگیرید. طبق تجربه کاربرد A بیشتر از /a/ است.

فرقی ندارد که باور شما چیست و چه فکری در مورد حروف صدادار و بی صدا دارید. تحقیقات چاپ شده نشان می دهد کودکانی که حروف بی صدا را می‌ شناسند، بهتر حروف صدادار را یاد می گیرند و آمادگی بیشتری خواهند داشت.

کودکان نیاز دارند که هر دو ساختار حروف بزرگ و کوچک را یاد بگیرند. البته که حروف کوچک هنگام خواندن بیشتر به کار می‌ آیند اما یاد گرفتن هر دو الزامی و مورد نیاز است. اگر به کودک خود در حال آموزش چنین مواردی هستید، پیشنهاد می کنم که از حروف بزرگ شروع کنید. چرا؟

به دو دلیل:

۱-حروف بزرگ از لحاظ بصری نسبت به حروف کوچک راحت‌ تر متمایز می شوند. مثلاً حروف بزرگ B و D را با حروف کوچک b و d مقایسه کنید.

۲-حروف بزرگ برای شروع نوشتن راحت تر هستند. مثل E به جای e . حتی وقتی که حروف کوچک آموزش داده می شوند، به مراتب دیده‌ ایم که کودکان نوشتن حروف بزرگ را ترجیح می‌ دهند.

بسیار مهم است که همه کودکان آموزش همه نوع حروف را ببینند؛ حتی با فونت های مختلف! اشاره کردن و صحبت کردن در مورد انواع حروف هنگام خواندن یک متن، در آگاهی رساندن به دانش آموزان بسیار مهم است و یک راه عالی برای آنها است. چه برای کودکان در سنین خیلی پایین و چه برای کودکان بزرگ تر.

از آن جا که ممکن است خیلی از افراد طبق ترتیب حروف الفبا پیش بروند اما راه های بسیار بهتری وجود دارد تا این که در یاد دادن حروف به حرف z برسید. در این قسمت حروف بی صدا و صداداری را با ترتیب متفاوتی معرفی می کنیم که میزان سردرگمی به حداقل برسد.

تشابهات بصری: بعضی از حروف بسیار شبیه به هم هستند. مثل b, d, p و w,v,Y. و ممکن است که آن ها با یکدیگر اشتباه گرفته شوند. پس شما را تشویق می‌ کنیم که این حروف را جداگانه آموزش دهید و برای آموزش هر کدام از آن ها یک زمان متفاوت را در نظر بگیرید تا کودک کم تر دچار سردرگمی شود.

تلفظ: از آن جا که ممکن است این موضوع کمی جذاب تر به نظر برسد اما همه تفاوت ها در مورد تلفظ حروف است که ممکن است در کودکان متفاوت باشند و در یک بخش یکسان از دهان تولید نشود.

مثلاً حرف g و k. را در نظر بگیرید. هر دو صدا در پشت گلو تولید می شوند. اگر صدای /g/ را بدون استفاده از این روش تلفظ کنید، صدای /k/ شنیده می شود. حروف های دیگر مثل t و d, v یا b و p را نیز با یکدیگر آموزش ندهید.

تاخیر در گفتار: بعضی از کودکان هنگام تولید بعضی از صداهای خاص دچار مشکل هستند. ممکن است که این حروف شامل f, j, l, r, s, v, y, یا z باشد. البته ما در این زمینه متخصص نیستیم اما می دانیم که تاخیر در گفتار می تواند یادگیری صدا، تلفظ، دیکته و خواندن آن را دچار مشکل کند. دو مورد از منابع جذاب و مفید برای کمک به کودکان در مشکلات تلفظی، کتاب های آموزش حروف Katie of Playing with Words 365 و Reading و TLC’s Lively Letters می باشند.

حروف هفتگی روش خوبی نیست زیرا افکار را در مورد موضوع به هم ریخته می‌ کند.

حروف را باید به چه ترتیبی آموزش دهیم؟ اولین چیزی که همیشه بهتر است از آن شروع کنید، نام کودک است . نام کودک برای او بسیار مهم است و احساس هویت را به او می‌ دهد. بعد از آن حروف ها را خارج از ترتیب به او آموزش دهید. ترتیبی که ما آموزش می‌ دهیم، بستگی به سن کودک دارد. بیشتر کودکان می توانند آهنگ ABC را در سن دو یا سه سالگی بخوانند. آن ها همچنین این ترتیب را می شناسند.

آموزش دادن حروف بدون ترتیب، ما را مطمئن می‌ کند که کودکان آن ها را به دور از فضای آواز و شعر شناختند. زمانی که از کودک سوال می پرسید که این حرف چیست، باید به گونه‌ ای رفتار کنید که او مجبور نباشد به آن آواز معروف سر بزند تا متوجه حروف شود. بسیاری از کودکان را دیده ایم که حروف را نمی‌ شناسند اما از طریق همان آواز معروف ABC آن ها را می خوانند که این روش اشتباه است.

برای خواندن حروف هم تصمیم می گیریم حروفی را انتخاب کنیم که از لحاظ بصری و آوایی متفاوت هستند اما نوشتن آن ها در وهله اول آسانتر است. همچنین ساختار حروف صدادار را به سرعت اضافه می کنیم. بنابراین کودک می‌ تواند خیلی زود با آن آشنا شود . اگر راهکارهای بالا را در پیش بگیرید، متوجه می شوید که در هفته بیش از یک حرف را آموزش خواهید داد اما ترتیبی که انتخاب می‌ کنید، خیلی اهمیتی ندارد. فقط باید ترتیب حروف به گونه‌ ای باشد که کم ترین حد سردرگمی را برای کودک ایجاد کند.

انجام فعالیت های مختلف در یاد دادن حروف الفبا کار را سرگرم کننده تر می کند . راه های زیادی برای تمرین حروف الفبا وجود دارد که می ‌توانید از آن‌ ها بدون تکرار بی مورد استفاده کنید. بنابراین در این قسمت روش هایی را به شما معرفی می کنیم که برای یاد دادن حروف الفبا و تمرین روزانه مناسب است.

لوبیا های سفید خشک شده بزرگ ارزان قیمت هستند و به راحتی می‌ توان روی آن ها نوشت. پس مقداری از آن ها را جمع آوری کنید و حروف بزرگ و کوچک را روی آن ها بنویسید. سپس هر کدام را داخل یک ظرف بیندازید و از کودک خود بخواهید که آن ها را به ترتیب به یکدیگر وصل کند و کنار هم بگذارد.

حتما بخوانید: آموزش کلمات (و جملات) ساده ابتدایی انگلیسی به کودکان

هر کدام از حروف را روی برگ های چسب دار به صورت جداگانه بنویسید و آن را در گوشه های مختلف خانه بچسبانید. مثلاً می توانید روی هر پله یک عدد از این برگ ها بچسبانید. این تمرین می تواند انواع مختلفی داشته باشد و کودک شما در طول روز با آن ها درگیر باشد . ترتیب آن برای کودکان می تواند به صورت زیر باشد:

حتی برای تمرین بیشتر می توانید حروف کوچک را به یکدیگر وصل کنید و یا حروف بزرگ را کنار هم بچینید و از او بخواهید که در این کار به شما کمک کند.

فوم اصلاح را روی میز یا یک سینی اسپری کنید و از کودک خود بخواهید که حروف را روی آن بنویسد. و به راحتی می توانید آن را پاک کرده و دوباره شروع کنید . با این روش همه چیز تمیز خواهد ماند و ایجاد آلودگی در هیچ جای خانه به وجود نخواهد آمد

از پاک‌کننده‌ های لوله ای شکل رنگی استفاده کنید که همیشه انتخاب مناسبی برای این گونه تمرین ها هستند و سرگرم کننده می باشند . می توانید از کودکتان بخواهید که حروف بزرگ و کوچک را با خم کردن این پاک کننده ها برای شما درست کنند.

این یکی از عالی ترین روش هاست . برای این کار می توانید از یک کیف یا یک زیپ کیپ استفاده کنید. حروف نوشته شده در تکه های کاغذ و یا حروف آهنربایی یا هر چیزی که مد نظرتان است را داخل کیف قرار دهید و سپس کیف را با برنج یا جو پر کنید و آن ها را به ترکیب کنید. سپس از کودکانتان بخواهید که لابلای برنج به دنبال حروف بگردند و زمانی که آن ها را پیدا کردند، آن حروفی را که پیدا کرده اند را روی کاغذ بنویسند و بعد از اتمام، ۲۶ حروف را به ترتیب بگویند.

این یک روش کلاسیک است. با استفاده از مداد شمعی سفید روی یک برگ کاغذ یک حرف را بنویسید. سپس به کودکتان آبرنگ دهید و اجازه دهید که صفحه را رنگ کند و حروف ظاهر شده را ببیند.

حروف ها را در یک دایره بزرگ روی زمین بچینید. همچنین می توانید از حروف های آهنربایی استفاده کنید و آن ها را روی کارت بنویسید. سپس موسیقی را پلی کنید. از کودک بخواهید که در اطراف دایره همراه با موسیقی راه برود. زمانی که موسیقی را قطع می کنید، کودک شما باید بگوید که به کدام حرف نزدیک‌ تر است. مثلاً می توانید از کودک خود بخواهید که نام یک حیوان، رنگ یا هر چیز دیگر را که با آن حرف خاص که مقابلش ایستاده ، شروع می شود را مثال بزند و کمی او را به چالش بکشید.آموزش حروف الفبای انگلیسی کودکان

اسفنج ها را به صورت حروف الفبا برش دهید و آن ها را رنگ کنید و برای بازی از آن ها استفاده کنید.

حروف بزرگ و حروف کوچک را به صورت اسم کنار هم بنویسید و سپس آن ها را به صورت زیگزاگی و کاملاً ساده جدا کنید . حروف را با یکدیگر ترکیب کنید و از کودک بخواهید که آن ها را به یکدیگر وصل کند و طبق ترتیب درست کنار هم قرار دهد.

حتما بخوانید: روش آموزش زبان انگلیسی به کودکان با کمک شعر و ریتم موسیقی

همه ما می ‌دانیم که سوپ حروف، یکی از سرگرم کننده ترین راه ها برای کودکان است. به راه‌ های مختلف فکر کنید که بتوانید شکل حروف های مختلف را در وعده های غذایی کودک جای دهید. مثلاً از پنکیک استفاده کنید و آن را به شکل حروف مختلف دربیاورید . همچنین می توانید از نودل یا ماکارونی هم استفاده کنید و با حروف خاص یک اسم را بنویسید.

واقعا راهنمایی هاتون خیلی خوب و کاربردی بودند بسیار ممنون .
بازم راهنمایی مون کنید.☆☆☆

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

کاشت مو روانپزشک متخصصان تغذیه دندانپزشک کاشت ابرو لیفت صورت  لیپوساکشن جراح پلاستیک کلینیک جراحی بینی ارتودنسی

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© استفاده از مطالب چرب زبان با دادن لینک مستقیم به سایت به عنوان منبع بلامانع است.

تبلیغــات     تماس با ما

همانطور که همه ما می‌دانیم اولین قدم برای آموزش زبان در سنین پایین آموزش حروف انگلیسی به کودکان است؛ این مسئله شاید برای خیلی‌ها سوال باشد که چطور به کودکانی که هنوز به مدرسه یا مهد کودک نرفته‌اند حروف انگلیسی را آموزش دهیم؟!

موضوعی که امروز قصد بررسی و ارائه آن را داریم نحوه آموزش حروف انگلیسی برای کودکان در محیط خانه است؛ پس اگر شما هم کودکی دارید که می‌خواهید خودتان زبان انگلیسی را به او آموزش دهید ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید تا با چند ایده جالب آشنایتان کنیم. .

از کانال Cocomelon

برای دانلود این ویدیو اینجا کلیک کنید.

کودکان قبل از رفتن به مهد کودک و مدرسه چه چیزهایی از زبان را باید بیاموزند؟آموزش حروف الفبای انگلیسی کودکان

کودک شما برای اینکه آمادگی یادگیری بهتر داشته باشد بهتر است که قبل از رفتن به مهد، پیش دبستانی و یا مدرسه مهارت‌های زیر را در زمینه زبان انگلیسی داشته باشد:

اگر کودکی دارید که قصد آموزش زبان انگلیسی به او را دارید قبل از اینکه روش‌های آموزش را بدانید چند نکته است که حتما باید آن‌ها را مورد توجه قرار دهید:

این مسئله خیلی مهمی است که شما بتوانید کودکتان را تشویق کنید، شما باید به جای اینکه آن‌ها را بخاطر اشتباهات کوچک تنبه کنید برای یادگیری‌هایشان آن‌ها را تشویق کنید، برای مثال هر وقت کودکتان یکی از حروف را آموخت به او یک هدیه کوچک بدهید تا انگیزه‌ای برای یادگیری باشد.

محیط آموزشی که برای کودک اختصاص می‌دهید را یک محیط شاد انتخاب کنید برای این کار شما می‌توانید یک بخش از اتاق را انتخاب کنید و آنجا را با استفاده از وسیله‌های ساده مثل بادکنک‌های رنگی که حروف انگلیسی را روی آن‌ها نوشته‌اید تزئین کنید.

سعی کنید در اکثر اوقات کودکتان را در یادگیری همراهی کنید، نه اینکه به او یک بازی آموزشی دهید و خودتان بروید به کارهایتان برسید! همراهی شما کودکان را در یادگیری مصمم‌تر خواهد کرد.

ذهن کودکان گنجایش آموزش‌های طولانی مدت را ندارد، به این منظور شما باید برای آموزش‌های آنان زمان‌های کم اما مداوم را در نظر بگیرید.

و در آخر به این نکته مهم توجه داشته باشید که کودکان بسیار حساس هستند یک اشتباه شما در زمینه آموزش انگلیسی به آن‌ها می‌تواند عواقب بدی را برای آیده آموزشی آن‌ها به دنبال داشته باشد، پس سعی کنید قبل از اینکه شروع به آموزش حروف زبان انگلیسی برای کودکان می‌کنید تمامی نکات مهم را مد نظر قرار دهید.

اول از همه باید بدانید که آموزش به کودکان با بزرگسالان کاملا متفاوت است و شما باید این را به یاد داشته باشید که آموزشتان باید به نحوی باشد که کودک از یادگیری خسته نشود و برای ادامه اشتیاق نشان دهد در ابتدا چه کاری باید انجام دهیم؟ کودکان و خردسالان ذاتا بازیگوش هستند به همین دلیل شما حتما باید برای آموزش به آن‌ها از ایده‌های جذاب و جدیدی استفاده کنید، برای شروع اختصاص دادن روزانه ۱۵ دقیقه برای یادگیری می‌تواند کافی باشد.

زمان معین مشخص کنید: روزانه زمانی را مشخص کنید و در آن زمان با توجه به روحیه کودکتان شروع به آموزش کنید طوری که این شروع به زور نباشد.  داشتن زمان معین برای یادگیری ذهن کودک را برای بزرگسالی نیز آماده میکند.

آرام و با حوصله پیش بروید: برای آموزش به کودکتان اصلا عجله نکنید آموزش روز در میان یک کلمه هم می‌تواند کافی باشد اما این باز هم بستگی به توانایی کودک شما دارد. به یاد داشته باشید آموزش به صورت خیلی فشرده و یا آموزش هفتگی برای کودکان اصلا مناسب نیست.

الفبا را با سرود تکرار کنید: در طی روز وقتی که در حال انجام کارهای روزمره‌تان هستید آواز ABC. را بخوانید تا ترتیب حروف در ذهن کودک تکرار و تثبیت شود.

و در آخر کارتون‌ها و بازی‌های آموزش حروف انگلیسی را برای کودکان و خردسالان انتخاب کنید و خودتان نیز آن‌ها را برای تماشای یک ویدئو کودکانه آن‌ها را همراهی کنید.

برای دانلود این ویدیو کلیک کنید.

حتما شما هم این سوال برایتان پیش آمد که حروف را چگونه آموزش دهیم؟ به ترتیب؟ ترتیب آموزش اصولا بسته به سن کودک است اما حتی المکان بهتر است که حروف را به ترتیب به آن‌ها آموزش ندهید زیرا با آموزش نا مرتب شما می‌توانید این اطمینان را داشته باشید که کودکتان به صورت طوطی وار (شعر الفبای انگلیسی) حروف را نیاموخته است و حروف را جدا از ترتیبش هم شناخته است.

بهترین ایده‌ای که شما می‌توانید برای شروع از آن استفاده کنید آموزش حروف نام کودک به او است این کار اشتیاق به یادگیری را در او افزایش خواهد داد و آموزش شما را هم از پیروی از ترتیب‌ها جدا می‌کند.

بدون شک یکی از بهترین و خلاقانه‌ترین روش‌ها برای آموزش حروف انگلیسی به کودکان استفاده از بازی است، زیرا بازی‌ها بهترین روش برای لذت بخش کردن یادگیری هستند. آموزش حروف انگلیسی برای کودکان دارای راه‌های متفاوتی است که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، ما در این بخش چند روش را که برای آموزش حروف انگلیسی به کودکان مناسب هستند را برایتان معرفی می‌کنیم. هچنین می‌توانید مقاله یادگیری لغت با بازی را مطالعه کنید.

برای استفاده از این روش شما باید هر حرف را روی یک کارت در حالی که جهت نوشته شدن حروف روی کارت‌ها مشخص شده است بنویسید، و سپس به کودکتان آموزش دهید که هر کارتی را چگونه بر اساس جهت‌های مشخص شده بچیند، این روش یکی از راه‌های ساده و کاربردی جهت آموزش حروف به کودکان است زیرا کودک با لمس جهات علاوه بر حروف نحوه ترسیم آن‌ها را نیز می‌آموزد.

کودکان علاقه خاصی به بازی‌هایی همچون پازل را دارند بنابراین استفاده ازین روش می‌تواند روشی سرگرم کننده برای یادگیری حروف باشد؛ برای ساخت پازل شما می‌توانید تمامی حروف را بر روی مقوا به ترتیب و با رنگ‌های مختلفی بنویسید و حروف را نیز بطور جدا با استفاده از وسایل مختلف بسازید و از کودکتان بخواهید که هر حرف را سرجای خودش قرار دهد و شما در همین حین تلفظ کلمات را نیز به آن‌ها آموزش دهید. تکرار چندین باره ازین روش در طی روز در طی مدت کوتاهی حروف را در ذهن کودکان تثبیت خواهد کرد.

برای این کار شما باید هر حرف را روی یک برگه یا هر چیز دیگری که مد نظرتان می‌باشد بنویسید سپس حروف نوشته شده را در یک کیف کوچک که با پوشال پر کرده‌اید بریزید، کیف را به کودکتان بدهید و از او بخواهید که حروف را پیدا کنید و هر حرف را روی کاغذ بنویسد و سپس آن‌ها را به ترتیب مرتب نماید. این یکی از بهترین و عالی‌ترین روش‌های بازی برای آموزش حروف انگلیسی برای کودکان است.

این ایده که حروف را روی کاغذ‌های جداگانه بنویسید ایده بسیار جالبی است، زیرا باعث می‌شود که کودکان حتی در زمان‌هایی که مشغول به کارهای دیگر نیز هستند با این نوشته‌ها رو به رو شوند. شما می‌توانید حروف را روی کاغذهای چسب دار بنویسید و هر کدام آن را در یک گوشه از اتاق کودک بچسبانید. برای این کار شما می‌توانید خلاقیت‌های زیادی به خرج دهید مثلا هر حرف را به صورت اشکال مختلف با یک تصویر مرتبط بنویسید.

رنگ‌آمیزی همیشه برای کودکان جذاب است حالا چه بهتر که شما از این فعالیت برای یادگیری استفاده کنید، شما هم می‌توانید از کتاب‌های رنگ‌آمیزی آماده استفاده کنید و یا اینکه با استفاده از فایل‌های موجود در اینترنت حروف را چاپ کنید و از کودکتان بخواهید که هر روز یک حرف را یاد بگیرد و رنگ‌آمیزی انجام دهد.

باید برای ساخت بازی آموزشی خلاقیت داشت و بنظرم این که شما بیایید و با استفاده از وسیله‌هایی که در خانه دارید یک بازی آموزشی بسازید بسیار خلاقانه است. شما می‌توانید هر حرف را روی یکی از حبوبات (مثلا لوبیا‌های مختلف) بنویسید و با کمی حبوبات بدون نوشته مخلوط کنید و سپس از کودکتان بخواهید که حروف را از بیابد و به ترتیب ۲۶ حرف را بنویسد.

روش‌ها و ایده‌هایی که ما بیان کردیم تنها چند نمونه از راه‌های آموزش حروف انگلیسی به کودکان بود تا شما با استفاده از آن‌ها بتوانید برای خلق یک روش جدید از آن‌ها ایده بگیرید پس خودتان را تنها به این روش‌ها محدود نکنید و سعی کنید هر چند وقت یک بار در زمینه آموزش به کودکتان از یک راه جدید استفاده کنید. شما هم حتما اگر نظر و ایده‌ای دارید که می‌تواند در زمینه آموزش حروف انگلیسی برای کودکان مفید باشد ایده و نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید… همچنین می‌توانید از وب سایت xcolorings نیز برای آموزش حروف به کودکانتان استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی: 15 نکته مهم در آموزش انگلیسی به کودکان زیر سه سال

اگر می‌خواهید زبان انگلیسی را از مبتدی تا پیشرفته یاد بگیرید پیشنهاد می‌کنم صفحه بهترین پکیج زبان را مطالعه کنید. همچنین در مطلب بهترین روش آموزش انگلیسی به کودکان روش‌های مختلفی را به شما آموزش داده‌ایم که زبان انگلیسی را به راحت‌ترین شکل ممکن به کودکان خود آموزش دهید.

ما در آکادمی کریمی دوره‌ای را تحت عنوان دوره الفبت پلاس جمع آوری کرده‌ایم که در این دوره استاد محمد کریمی تمام حروف انگلیسی را به شما آموزش می‌دهند. با متدی ساده و کاربردی که برای همه سنین مناسب است و شما علاوه بر حروف انگلیسی یک سری نکات تلفظی نیز در این دوره یاد خواهید گرفت.

 

سلام مرسی مطلب خیلی خوبی بود
مخصوصا اون فیلم ها که برای یادگیری حروف گذاشتین خیلی خوبه

شما بسته آموزشی که به بچه ها حروف یاد بده ندارین؟

سلام وقتتون بخیر
بسته الفبت پلاس رو داریم که حروف انگلیسی رو آموزش میدیم. برای مشاهده کلیک کنید.

سلام ایا وقتی این فیلم ها رو بزاریم اون ها یاد میگرن چیزی ؟ اخه انگلیسیه فایده ای داره؟
خیلی سخت میشه براشون

سلام دریا خانم حالتون چطوره؟
یه سوال داشتم مگه شما از روز اول که به دنیا اومدین به فارسی میتونستید حرف بزنید؟ مسلما نه!
پس چطوری حرف زدن یاد گرفتید؟ پدر و مادر و خانواده شما حرف مدام حرف زدن و چیزای مختلف گفتن و این باعث شده که شما به مرور زمان حرف زدن رو یاد بگرید
خب پس انگلیسی رو هم به همین روش میتونید یادش بگیرید! مطمئن باشید وقتی یچزی انقد تکرار بشه به صورت ناخودآگاه فرزندتون یاد میگیره!

خانم دریا من خودم از این روش برای پسرم استفاده کردم الان ۶ سالشه انقدر این ویدیو و آهنگ رو براش گذاشتم که همراه با آهنگ میخونه و همه‌ی حروف‌ها رو هم یاد گرفته صدا هاشونم میدونه پیشنهار میکنم حتما از این روش استفاده کنید چون بچه‌ها خیلی باهوشن خیلی زود یاد میگرنآموزش حروف الفبای انگلیسی کودکان

بله من خودم به همین روش تمام حروف های انگلیسی رو به پسرم یاد دادم
اتفاقا خیلی بهتر و راحت تر یاد میگرن

ممنون از صفحه فوق العادتون بهترین سن برای اینکه به حروف انگلیسی رو به بچه‌ ها آموزش بدیم چیه؟
من الان یه پسر ۲ ساله دارم و یه دختر ۷ ساله
دخترم خیلی دوست داره حروف انگلیسی رو یاد بگیره اما میخوام در کنارش پسرم هم حروف رو یاد بگیره

سلام حالتون چطوره؟
ببینید اصلا مهم نیست سن فرزدنتون چقدره از زمانی که یه بچه داخل شکم مادرشه میشه بهش زبان انگیسی رو یاد داد!
همون طور که فارسی رو یاد میگیره انگلیسی هم یاد میگیره
اما برای حروف بهتره حداقل ۴ یا ۵ سال داشته باشه و اینکه قبلش حتما حتما زیاد فیلم های انگلیسی و یا شعرهای انگلیسی دیده باشه
بهتون پیشنهاد میکنم مقاله زیر رو هم مطالعه کنید:‌ https://www.ravaan.co/kids/

سلام خیلی ممنون از مطلب فوق العاده شما
لطفا بیشتر از این موزیک ویدیوها قرار بدید

وااای مرسی خیلی خوب بود مطلبتون 😍😍😍😍😍
این ویدیو ها رو که به بچه هام نشون میدم ذوق میکنن😍😍😍

سپاس از استاد کریمی عزیز به خاطر این محتوای عالی
خیلی این ویدیوها عالی بودن

اقای کریمی ممنونم من خودم با دخترم اینارو نگاه کردم وکلی لذت بردم خدا خیرتون بده انشالله پیچ برای کودکان هم درست بشه که دعا گوی شما باشیم

اقای کریمی ممنونم من خودم با دخترم اینارو نگاه کردم وکلی لذت بردم خدا خیرتون بده

اقای کریمی ممنونم من خودم با دخترم اینارو نگاه کردم وکلی لذت بردم

با سلام بسیار عالی فیلم‌ها
ای کاش بیشتر قرار میدادید تا علاوه بر حروف انگلیسی چیزهای دیگ هم یاد بگیرن تشکر

با سلام دوره‌ای که مناسب برای کودکان باشه رو دارین؟ تا انگلیسی رو یاد بگیرن

با سلام بله در حال طراحی یک دوره جامع برای کودکان هستیم
برای کسب اطلاعات بیشتر به شماره زیر در واتساپ پیام بدین کامل راهنماییتون میکنن.
09130013252

بسیار تاثیرگذار بود

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

ارتباط با ما

 

آموزش زبان انگلیسی
مقالات
دوره‌های آموزشی
درباره ما
قوانین و مقررات
ارتباط با ما
سیاست حریم خصوصی

پشتیبانی
035-36297355
پشتیبانی و ثبت نام دوره های آموزشی: 09130013252
ایمیل:academi.karimi@gmail.com

 آکادمی روان یکی از پرتلاش‌ترین و بروزترین وبسایت‌های آموزشی در سطح ایران است که همیشه تلاش کرده تا بتواند بروزترین مقالات و دوره‌های آموزشی را در اختیار علاقه‌مندان به یادگیری زبان انگلیسی قرار دهد تا با بالا بردن سطح علمی ایران شاهد موفقیت‌ روز افزون کشور عزیزمان باشیم.

© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به آکادمی روان (کریمی سابق) است. 

سایت انگلیسی مثل آب خوردن: http://www.epenglish.ir برای دریافت مطالب رایگان انگلیسی،ما رو در شبکه های اجتماعی مختلف میتونید دنبال کنید. اطلاعات بیشتر در سایت.

سایت انگلیسی مثل آب خوردن: http://www.epenglish.ir برای دریافت مطالب رایگان انگلیسی،ما رو در شبکه های اجتماعی مختلف میتونید دنبال کنید. اطلاعات بیشتر در سایت.

آموزش حروف الفبای اصلی زبان انگلیسی مقدمه ای برای خواندن و نوشتن کودکان است. کودکان در حدود ۲ سالگی ، به یادگیری حروف الفبا علاقه مند می شوند. در حالی که برخی از بچه ها حروف را خیلی سریع یاد می گیرند ، بعضی دیگر برای یادگیری حروف به تکرار و وقت بیشتری نیاز دارند. امروز می خواهیم برخی از بهترین روش های آموزش حروف زبان انگلیسی برای کودکان را خدمت شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.

۱- الفبا و حروف زبان انگلیسی را بخواند

۲- حروف بزرگ انگلیسی را مشخص کند

۳- حروف کوچک انگلیسی را شناسایی کند

۴- حروف بزرگ را با حروف کوچک مطابقت دهد

آموزش حروف الفبای انگلیسی کودکان

۵- صداهایی که هر حرف ایجاد می کند را شناسایی کند

۶- حروف انگلیسی را شناسایی کند

۷- برخی حروف الفبا انگلیسی را بنویسد

با خواندن آهنگ های حروف الفبای انگلیسی، کودکان به سادگی با حروف آشنا می شوند. والدین عزیز سعی کنید همراه کودک خود سرودها و ترانه ها را همزمان بخوانید. محصولات آموزش زبان انگلیسی کودکان موجب می شود تا فرزندان شما، حروف انگلیسی و همچنین صداهای آن ها را بیاموزند.

انواع کتاب های الفبای انگلیسی را برای فرزندان خود بخوانید، حتی میتوانید اینکار را از دوران نوزادی کودک خود شروع کنید. تکرار خواندن کتاب ها واقعاً به فرزند شما کمک می کند که در دوران خردسالی اش حروف الفبا را یاد بگیرد. کودکان به شدت از گوش دادن کتاب های الفبای انگلیسی لذت می برند و لذت آن ها هنگامی که میتوانند خودشان کتاب را بخوانند دوچندان می شود.

اگر کمی خلاقیت به خرج دهید می توانید کتاب های الفبا را به حالت نمایش برای کودک خود اجرا کنید و سپس به فرزند خود نقشی دهید تا آن را اجرا کند، در این صورت مفاهیم حروف بیشتر در ذهن کودک ماندگار می شود.

در منزل کارت های جهت دار بسازید که جهت رسم حروف در آن مشخص شده باشد. این بهترین روش برای معرفی حروف به کودکان است. چرا که کودک از انگشت خود کمک می گیرد و حروف را طبق جهت رسم، لمس میکند.

کارت ها به کودک می گویند از کجا شروع کند، از کدام جهت حرکت کند و در نهایت به کجا برسد !

استفاده از این کارت ها یک روش لمسی و بصری برای کمک به کودکان در یادگیری حروف الفبای انگلیسی می باشد.

حروف را به فرزندتان نشان دهید. از آنها بخواهید که حروف کارت را ردیابی کنند. بهترین راه برای یادگیری بهتر حروف الفبا به کودکان این است که به آنها صدا و آوای حروف را نیز بگویید. بنابراین هر بار که کارت را ردیابی می کنند، صدای حروف را با صدای بلند بخوانید.

هنگامی که از این کارت ها استفاده می کنید، به کودکان ۳ چیز را آموزش می دهید:

۱- شکل حروف

۲- نحوه نوشته شدن آن

۳- چگونه صدای آن

آموزش حروف با معماهایی همچون پازل، ابزاری شگفت انگیز و بسیار کاربردی جهت آموزش حروف زبان انگلیسی برای کودکان است. این روش، یک روش عالی برای تمرین واژگان و مهارت های کلامی نیز می باشد.

در برخی از محصولات آموزشی استاد انگلیسی مخصوص کودکان، تعدادی فایل رایگان باکیفیت قابل چاپ برای شما قرار داده ایم. از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اگه این مطلب برای شما مفید بود به اشتراک بگذارید

1818 بازدید بازدید

3707 بازدید بازدید

7996 بازدید بازدید

2921 بازدید بازدید

ارسال نظر

با سلام
تصاویر حروف که با نقاشی آموزش داده اید چگونه می توانم تهیه کنم ؟

سلام دوست عزیز.
روی تصویر کلیک کنید سپس از قسمت بالا سمت راست، گزینه ی دانلود رو بزنید

تمامی اطلاعات محفوظ است!

صندوق ایمیل یا پوشه اسپم خود را جهت تائید اشتراک خود چک کنید



نام خانوادگی

آموزش حروف الفبای انگلیسی کودکان

کد امنیتی*


کد تایید *

آموزش حروف الفبای انگلیسی کودکان
آموزش حروف الفبای انگلیسی کودکان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *