دانلود برنامه ترجمه عربی به فارسی

خواص دارویی و گیاهی

دانلود برنامه ترجمه عربی به فارسی
دانلود برنامه ترجمه عربی به فارسی

Copy Right By 2016 – 1395

رعایت اعراب گذاری ، توجه به تفاوت معنا و درج ریشه در بسیاری از کلماتبهرمندی از جملات در ترجمه برخی کلماتجستجو پیشرفته بدون حساسیت نسبت به حروف عربی و اعراب

💎 بدون خرید لایسنس در صورت نمایش تبلیغات می‌توانید از برنامه استفاده نمایید. همچنین در صورت آفلاین بودن می‌توانید واژه‌های آغاز شده با هشت حرف اول را جستجو کنید، در غیر این صورت این برنامه درون‌خرید می‌باشد. لطفا قبل از خرید، برنامه را کامل تست کنید و از کارکرد آن مطمئن شوید.💎 تبلیغات تنها در صورت باز بودن برنامه و در صفحه اصلی نمایش داده می شوند.

≡ امکان ترجمه متن ، جمله‌یابی و دریافت متن‌های کپی شده در کلیپبرد برای ترجمه در مترجم آنلاین گوگل و مایکروسافت≡ امکان ارسال متن از سایر برنامه‌ها برای ترجمه در مترجم آنلاین گوگل و مایکروسافت≡ امکان ترجمه متن و جمله یابی در مترجم آنلاین گوگل و مایکروسافت با پشتیبانی از بیش از 100 زبان زنده دنیا و تشخیص هوشمند زبان ورودی مناسب برای ترجمه جملات در هنگام استفاده از شبکه‌های اجتماعی

💎 سازگاری کامل با اندروید ۶ و ۷💎 سازگاری با انواع صفحه نمایش گوشی و تبلت و پشتیبانی کامل از نمایش عمودی و افقی💎 دامنه لغات آفلاین بی نظیر💎 امکان ایجاد دسته بندی‌های مختلف برای کلمات و افزودن و حذف کلمات دلخواه با معانی دلخواه به آنها💎 امکان انتخاب بخش‌های مختلف متن برای ترجمه ، کپی یا اشتراک گذاری ( بر روی متن دو بار کلیک نمایید و یا چند لحظه انگشتتان را روی متن نگاه دارید )🎤 امکان جستجوی صوتی فارسی🔎 امکان جستجوی عربی به فارسی ، فارسی به عربی بدون نیاز به تغییر زبان دستگاه🔎 بهره‌مندی از لیست الفبایی انطباق پذیر ( پیشنهاد واژه با قابلیت نمایش همزمان معنای واژه پیشنهادی )🔎 امکان نمایش پنجره مترجم بر روی تمامی برنامه های باز🔎 ایجاد لینک خودکار برای جستجوی واژه‌ها و جملات ناموجود در دیتابیس آفلاین🔎 استفاده از سریع ترین الگوریتم‌های جستجو و پاسخ‌دهی بدون مکث ، تنها در برنامه‌های گروه نرم‌افزاری ققنوس🎨 بهره‌مندی از 9 فونت مناسب + امکان تغییر اندازه🎨 بهره‌مندی از امکان نمایش ابتدای متن و تمام متن🎨 رابط کاربری بسیار زیبا و روان🎨 امکان شخصی سازی و تغییر کامل رنگ‌ها★ فاقد هرگونه اجرای مخفی و هر ‍نوع پیغام و اعلام🗸 امکان انتقال به حافظه📎 امکان ارسال و به اشتراک‌گذاری آسان✯ بهره‌مندی از لیست جستجوهای اخیر (تا ۳۰۰ جستجوی اخیر)✯ امکان نشان‌گذاری واژه‌ها (نامحدود)✯ امکان مرتب سازی تاریخچه جستجو و نشان‌ها به ترتیب حروف الفبا یا زمان اضافه شدن با امکان حذفدانلود برنامه ترجمه عربی به فارسی

منابع:☆ دیکشنری عربی به فارسی☆ دیکشنری فارسی به عربی

📧 ایمیل ما:phoenix.a.app@gmail.com

نکته: اعتبار خرید برای حساب شما دائمی است و در صورت حذف و نصب و یا خطا در خرید لطفا دوباره  کلید خرید را بزنید و هزینه‌ای از شما کسر نخواهد شد.

لغت کلیدی:فرهنگ لغت ، واژه نامه ، لغت نامه ، لغتنامه ، ویکی واژه ، دیکشنری تخصصی ، مرجع مخفف ، اصطلاحات عربی، آموزش عربی، بهترین

صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند.

پرمخاطب‌ترین اپ‌استور (اندروید) فارسی‌زبانان

آموزش آسان زبان عربی | آموزش آسان زبان عربی مقدماتی | دانلود ۳ تا از بهترین و جدیدترین دیکشنری های عربی به فارسی و برعکس

در این مقاله کامل، بر حسب تجربه چندین ساله و نظرات اساتید مختلف در حیطه زبان عربی، ۵ تا از بهترین و جدیدترین دیکشنری های عربی به فارسی و فارسی به عربی برای موبایل و کامپیوتر (ترجمه متن و واژگان) که دارای تلفظ هم هستند را به شما معرفی و جهت دانلود قرار می دهیم. دقت کنید که فقط دیکشنری های آفلاین (بدون نیاز به اینترنت) را معرفی می کنیم و برای دیکشنری آنلاین توصیه ما فقط استفاده از این سرویس است.

دقت کنید که در زبان عربی بیش از ۱۰۰ هزار واژه وجود دارد و برنامه های دیکشنری به جز این هایی که معرفی می کنیم عمدتا بیش از ۴۰ هزار واژه ندارند. این ۳ دیکشنری زیر برای اندروید بهترین هستند و تقریبا قابل قیاس با سایر دیکشنری های دیگر نمی باشند:

این برنامه که شب و روز بر روی آن کار می شود، هر روز هوشمند تر شده و هر روز واژه های بیشتری به شکل صحیح برای آن ترجمه می شود، در زمینه زبان عربی به فارسی و برعکس، بهترین است. همین ۲ سال پیش بود که گوگل این برنامه آنلاین را بصورت آفلاین هم عرضه کرد و از آن به بعد بود که کاربران برای نصب آن روی گوشی های هوشمند خود هجوم بردند. این برنامه دارای ظاهر کاربری بسیار ساده و همچنین قابلیت ترجمه متون و واژگان به بهترین شکل ممکن می باشد. در این لیست هیچ رقیبی ندارد و می توانید جدیدترین نسخه آن را به راحتی از طریق لینک های زیر دانلود نمایید:دانلود برنامه ترجمه عربی به فارسی

≡    لینک دانلود برای اندروید

   لینک دانلود از گوگل پلی

 لینک دانلود از اپ استور (ios)

این دیکشنری که بعنوان دیکشنری پیشنهادی در اولویت دوم ما مطرح می شود توسط غول تکنولوژی شرکت مایکروسافت ساخته شده است که هم واژگان و هم متون را برای شما ترجمه می کند. انصافا با گوگل ترنسلیت قابل مقایسه نیست ولی بعضی از کلمات فارسی در آن بهتر از گوگل ترنسلیت ترجمه می شوند. رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و برخی قابلیت های گوگل ترنسلیت مثل ترجمه میان برنامه ای را دارا نیست. ضمنا دایره لغاتش از گوگل ضعیف تر است هر چند بسیار سبک بوده و ظاهر مدرنی دارد:

≡    لینک دانلود برای اندروید

   لینک دانلود از گوگل پلی

 لینک دانلود از اپ استور (ios)

دیکشنری عربی به فارسی ، فارسی به عربی و عربی به عربی المنجد دیکشنری المنجد با بهره مندی از از الگوریتم جستجوی بسیار قوی نرم افزاری بسیار سبک و کاربردی را برای عموم کاربران فراهم آورده است و برای کاربران موبایل یک دیکشنری ایده آل است. یکی از زبان هایی که یادگیری آن میتواند برای ما ایرانی ها مفید باشد، زبان عربی است که هم کتب اسلامی مختلف و قرآن کریم با آن نوشته شده اند و هم اینکه در سفر به کشورهای عربی برای برقراری ارتباط با مردم آنها سودمند خواهد بود:

≡    لینک دانلود از مایکت

   لینک دانلود از مایکت

 لینک دانلود از اپ استور (ios)

از دست ندهید: معرفی بهترین منابع برای یادگیری زبان عربی (کتاب+نرم افزار+وب سایت)

در بخش کامپیوتر، قضیه کمی فرق دارد و خیلی در زمینه دیکشنری های عربی به فارسی و برعکس کار نشده است. بعنوان مثال شما نمی توانید بصورت آفلاین گوگل ترنسلیت را بر روی سیستم خود نصب کنید ولی اگر به اینترنت دسترسی دارید توصیه ما فقط استفاده از این مترجم است. در غیر این صورت به ترتیب اولویت:

یکی از کارشده ترین دیکشنری ها در زمینه ترجمه فارسی به عربی و برعکس می باشد که نسخه pro یا حرفه ای آن خیلی سریع، کلمات و جملات عربی را به فارسی و برعکس تبدیل می کند. پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود. ظاهر کاربری آن خیلی ساده نیست ولی در زمینه ترجمه عربی به فارسی و برعکس سال ها تجربه دارد و هر روز هوش مصنوعی آن کامل تر می شود:

≡    لینک دانلود برای کامپیوتر

این نرم افزار یکی از معروف ترین نرم افزارهای دیکشنری عربی به فارسی و برعکس می باشد. با وجودیکه مدتی است بروز نشده، هنوز لغات زیادی در خود دارد و می توانید در ویندوزهای ایکس پی، ویستا و ۷ آن را نصب نمایید:

≡    لینک دانلود برای کامپیوتر

هر گونه سوالی در این زمینه یا نظری درباره دیکشنری های عربی به فارسی و فارسی به عربی دارید در بخش نظرات با ما مطرح فرمایید.

سلام من نرم افزار القاموس رو برای لب تابم دانلود کردم و نصب کردم ولی ئیغام رجیستری میده میشه رانمایی کنید؟

سلام من می خواهم تمام مطالب یک سایت به عربی
ترجمه شود مثل سایت های چند زبانه

سلام . من ترنسلیت دانلود کردم اما زیاد تو‌زبان عربی بدردم نخورد خیلی از کلمه ها رو اشتباه ترجمه می‌کنه

سلام
من نرم افزار معجم فرید رو هم دیدم به نظرم خیلی خوبه، البته پولیه این نرن افزار.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

کاشت مو روانپزشک متخصصان تغذیه دندانپزشک کاشت ابرو لیفت صورت  لیپوساکشن جراح پلاستیک کلینیک جراحی بینی ارتودنسی

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© استفاده از مطالب چرب زبان با دادن لینک مستقیم به سایت به عنوان منبع بلامانع است.

تبلیغــات     تماس با ما

نظرات و امتیاز ها

برنامه خوبي ممنون از سازنده ها

من چند سال قبل خریده بودم اما وقتی آپدیت کردم اشتراکم رو نشون نمی داد. اما وقتی به پشتیبانی گفتم. اون ها راحت اشتراک سه ساله رو برام رایگان فعال کردن‌. واقعا دستشون درد نکنه

گوگل ترنسلیت با این همه امکانات رایگانه ولی این که فقط عربیه پولیه😂😂😂😂😂😂😮😮

از داخل برنامه پرداخت رو انجام دادم ولی برنامه برام فعال نشد
بیشتر ازینکه شبسه خطا باشه شبیه کلاهبرداری بود ..عاقلان دانند!دانلود برنامه ترجمه عربی به فارسی

دیگران نصب کرده‌اند

دیکشنری عربی به فارسی پیشرفته

ابزارهای کاربردی

دیکشنری عربی به فارسی و بالعکس جامع

کتاب

دیکشنری عربی به فارسی

ابزارهای کاربردی

Arabic Persian Dictionary

آموزشی

دیکشنری کامل عربی به فارسی

کتاب

Arabic Persian Translator

کتاب

Persian-Arabic Translator

کتاب

برنامه‌های مرتبط

نهج البلاغه (عربی،فارسی و انگلیسی)

مذهبی

فانوس

کتاب

آموزش زبان عربی – یادگیری عربی‎

یادگیری زبان عربی

دانلود دعای معراج صوتی

مذهبی

دیکشنری کامل فارسی به عربی

کتاب

نهج البلاغه کامل فارسی،عربی،انگلیسی

مذهبی

بقیهٔ برنامه‌های این سازنده

های دیکشنری انگلیسی به فارسی

ابزارهای کاربردی

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت هوشمند گستر هوتن پارس (استور اندرویدی مایکت) می باشد

اگر گوشی جدید خریده اید، برای استفاده بهتر از گوشی هوشمند خود، برنامه های کاربردی زیر را به شما توصیه میکنیم. فرقی نمی‌کند که یک گوشی پرچمدار، میان‌رده و یا پایین‌رده دارید، قطعاً می‌توانید اپلیکیشنی را پیدا کنید که قابلیت اجرا روی گوشی شما را داشته و نیازتان را برطرف کند.

اگر میخواهید گوشی خود را، بر اساس سلیقه خود شخصی سازی کنید، تصاویر پس زمینه جذاب بر روی آن قرار دهید، تم گوشی خود را عوض کنید یا کیبورد پیش فرض گوشی خود را تغییر دهید، برنامه های زیر را از دست ندهید.

برنامه های اندروید انواع مختلفی دارند: کاربردی، اجتماعی، آموزشی، خرید، سرگرمی و …. در زیر دسته های مختلف برنامه های اندرویدی را برای شما گرد آوری کرده ایم.

با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته می توانیم مشخصه هایی از شرایط جوی مثل دما، میزان رطوبت نسبی، سرعت و جریان باد، احتمال بارندگی، فشار هوا و امکان وقوع سیل، طوفان، و… را در تمام با دقت بالایی در ۲۴ ساعت شبانه روز و حتی برای چند روز بعد پیش بینی کنیم.

اپلیکیشن‌های کاربردی استفاده از امکانات مختلف گوشی شما را ساده‌تر می‌کنند. همچنین می توانید از آن‌ها برای مدیریت این امکانات استفاده کنید. اگر به اپلیکیشنی برای مدیریت حجم اینترنت مصرفی، استفاده از چراغ قوه گوشی و یا کشتن ویروس‌ها و بدافزارها نیاز دارید، سری به این دسته بندی بزنید.دانلود برنامه ترجمه عربی به فارسی

فرقی نمی کند که پیر باشید یا جوان، فرقی نمی کند چه شغلی دارید، زن یا مرد بودن هم خیلی مهم نیست؛ با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته در جریان آخرین اخبار درباره‌ی موضوعاتی که علاقه دارید قرار می‌گیرید.

اگر به غذا و آشپزی علاقه دارید یا قصد دارید دستور پخت یک غذای جدید را یاد بگیرید، نظرات افراد مختلف درباره‌ی رستوران موردنظرتان را بدانید یا به‌صورت آنلاین غذا سفارش بدهید، حتماً سری به اپلیکیشن‌های این دسته بزنید.

فرقی نمی کند که به یک حسابدار شخصی برای مدیریت هزینه‌ها احتیاج دارید، می خواهید اپلیکیشن موبایل بانک موردنظرتان را نصب کنید یا با یکی از اپلیکیشن های پرداخت پول کارت به کارت کنید، همه ی این ها را می توانید در دسته بندی مالی مایکت پیدا کنید.

امروزه اپلیکیشن های آموزشی به عنوان راهی کم هزینه و آسان برای یادگیری به حساب می آیند و دسترسی به آموزش سطح بالا و حرفه ای را برای ما راحت تر کرده اند. اگر پیش از این کلاس درس تنها محل یادگیری بود، باید وب سایت ها و برنامه های اندرویدی را هم به آن اضافه کنیم.

امروزه با پیشرفت علم پزشکی و همه‌گیر شدن موبایل‌های هوشمند، اپلیکیشن‌های سلامتی می‌توانند به شما در حفظ سلامتی، داشتن تغذیه و بدنی سالم‌تر کمک کرده و دسترسی به مراکز درمانی و اطلاعات پایه‌ی پزشکی را راحت‌تر کنند.

در این دسته می‌توانید اپلیکیشن‌های کالری شمار را پیدا کنید که رژیم‌های غذایی سالم را در اختیارتان گذاشته و کمک می‌کنند تا میزان کالری مصرفی روزانه‌ی خود را کنترل کنید. هم چنین با کمک از اپلیکیشن‌های ورزشی می‌توانید بدنی سالم و ورزیده داشته باشید.

امروزه چیزی نزدیک به نیمی از خرید های اینترنتی توسط موبایل انجام می شود و خرید آنلاین بیش از این که یک انتخاب لوکس باشد، تبدیل به انتخابی شده که راحت تر و بی دردسر از خرید حضوری است. با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته می توانید یک خرید آنلاین سریع و بی دردسر داشته باشید.

این برنامه‌ها به شما کمک می کنند تا سبک زندگی مورد علاقه ی خود را دنبال کرده و کارهای روزمره و کارهای مربوط به منزل، مثل تعمیرات یا تغییر ، را راحت تر انجام بدهید.

احتمالاً شما هم وقتی با یک موقعیت کسل کننده مواجه می شوید اولین کاری که میکنید درآوردن گوشی از جیب و اسکرول کردن اینستاگرام و توییتر یا پخش کردن آهنگی برای گوش کردن و سریالی برای تماشا کردن است. هر کدام از ما راهی برای این کسالت کلافه کننده داریم ولی مقصد مشترک اکثرمان گوشی هوشمندمان است.

اگر اهل سفر باشید، مسلماً با چالش هایی مثل رزرو هتل، خرید بلیت اتوبوس و قطار و هواپیما، مسیریابی در شهری که هیچ شناختی از آن ندارید و… روبرو شده اید. اپلیکیشن های این دسته می توانند برای هر کدام از این چالش ها راه حلی سریع و قابل اطمینان در اختیارتان بگذارند.

با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته می‌توانید پیام‌رسان یا رسانه‌ی اجتماعی موردعلاقه‌تان را دانلود و نصب کنید و به ابزارهایی برای مدیریت بهتر صفحه‌ی اینستاگرام یا کانال تلگرامی‌تان دسترسی داشته باشید.

با استفاده از اپلیکیشن های دسته ی شخصی سازی می توانید کیبورد، منوها، تم گوشی، تصویر پس زمینه، تم صفحه ی قفل گوشی و بسیاری از ویژگی های تصویری دستگاه اندرویدیتان را تغییر داده و ظاهری جدید به آن ببخشید.

اولین گزینه‌ی اکثر ما برای گوش کردن به موسیقی گوشی هوشمندان است. با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته می‌توانید به سرویس‌های آنلاین پخش موسیقی دسترسی داشته باشید و یا یک موزیک پلیر جدید با امکانات بیشتر برای گوشی خود دانلود کنید.

همه‌گیر شدن رسانه‌های اجتماعی بین آدم‌ها باعث شده تا سر و کارمان با فیلم و عکس هم بیشتر شود. با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته می‌توانید عکس‌ها را مطابق سلیقه خودتان ویرایش کنید، تصاویر جدید بسازید و یا با بهم چسباندن عکس‌ها و ویدیوهای مختلف، ویدیوی خاص خودتان را بسازید.

برای خیلی‌ها هنوز هم منبعی بهتر از کتاب برای مطالعه و یادگرفتن چیزهای جدید وجود ندارد. از طرفی کتاب الکترونیکی دیگر یک مفهوم لوکس و دست نیافتنی نیست. با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته می‌توانید با هزینه‌ی کمتر به انبوهی از کتاب‌های دیجیتال و منابع مطالعاتی دسترسی داشته باشید.

دنیای امروز کسب و کار با علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات گره خورده فعالیت‌های اقتصادی بدون کمک سیستم های دیجیتالی و کامپیوترها رسماً فلج می شوند. برای همین تسلط به ابزار دیجیتال و برنامه ها و نرم افزارهای کامپیوتری پایه برای کسب درآمد و فعالیت های تجاری ضروری هستند.

با استفاده از اپلیکیشن های این دسته می توانید از اوقات شرعی با خبر شده، برای خودتان یادآور اذان بگذارید، به صورت روزانه سوره‌ای از قرآن قرائت کنید به منابع متنوعی از محتواهای مذهبی مثل ادعیه، مداحی‌ها، سخنرانی‌ها، احکام و آموزه‌های دینی و حتی والپیپرهای مذهبی دسترسی داشته باشید.

فرقی نمی‌کند به چه ورزش یا تیمی علاقه دارید، پیگیری اخبار دنیای ورزش و تماشای رقابت های ورزشی پای ثابت روزمره ی خیلی از ماست و در صدر آن هم فوتبال قرار دارد. با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته در جریان آخرین اخبار ورزشی قرار گرفته و یا برای انجام تمرینات ورزشی یک مربی مجازی همراه خود داشته باشید.

1.وارد مایکت شوید.2. از طریق دسته‌بندی‌های مختلف، جست‌وجو و یا از طریق لیست‌هایی که تیم محتوای مایکت آن‌ها را برای استفاده‌ی کاربران آماده کرده، برنامه‌ی اندرویدی مورد نظر خود را دانلود کنید.3.سپس بر روی دکمه نصب یا Install بزنید تا برنامه روی گوشی شما نصب شود.

در مایکت برنامه های ناسازگار با گوشی شما شناسایی شده و دکمه «نصب» یا «Install» آنها غیر فعال میباشد. مهم‌ترین نیازمندی اکثر اپلیکیشن‌ها، نسخه‌ی اندرویدی است که روی گوشی شما نصب شده و کمتر اپلیکیشنی را می‌توان پیدا کرد که به‌خاطر ضعف سخت‌افزاری روی گوشی شما اجرا نشود.

هر برنامه ای به مایکت اضافه شود، توسط سه برنامه‌ی امنیتی مختلف (از جمله آنتی‌ویروس لوک‌اوت) چک می‌شود تا برای دستگاه کاربران مایکت مخرب نباشند. علاوه بر بررسی توسط آنتی‌ویروس‌ها، توسط کارشناسان مایکت نیز تست می‌شود تا از سلامت کارکرد آن اطمینان حاصل شود.

چند راه پیش روی شماست:۱- با استفاده از بخش جست‌وجوی مایکت نام یا موضوع اپلیکیشن مورد نظر خود را جست‌وجو کرده و مستقیماً آن را دانلود کنید.۲- با توجه به نیازی که دارید سری به دسته‌بندی‌های مایکت بزنید. داخل هر دسته‌بندی تعدادی لیست قرار دارند که محتوای آن‌ها توسط کارشناسان مایکت جمع‌آوری شده و هر یک قابلیت خاصی را در اختیار کاربر می‌گذارند.۳- سری به صفحه‌ی اینستاگرام مایکت و یا مایکت‌مگ زده و در آن‌جا از برنامه‌هایی که تیم محتوای مایکت معرفی کرده استفاده کنید.۴- اگر کاربران دیگر را در مایکت دنبال کنید، با خواندن نقد و بررسی‌هایی که منتشر کرده و لیست‌هایی که روی پروفایل خود می‌گذارند، می‌توانید نکات مثبت و منفی برنامه‌های مختلف را خوانده و یا با برنامه‌های جدید آشنا شوید.

بله. برای عضویت در مایکت و دانلود برنامه از آن نیازی به پرداخت هزینه ندارید.

در صورت مشاهده هرگونه مشکل، قبل و بعد از دانلود و نصب برنامه می توانید با کارشناسان مایکت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت هوشمند گستر هوتن پارس (استور اندرویدی مایکت) می باشد

با اجرای فایل دریافتی، ابتدا مایکت بر روی دستگاه اندرویدی شما نصب خواهد شد. بلافاصله پس از باز شدن اپلیکیشن مایکت، دانلود خواهد شد.

هر کدام از ما با توجه به علاقه و اهداف خود مجموعه ای از برنامه های اندرویدی را روی گوشی یا تبلت خود نصب می کنیم. این برنامه ها به ما در انجام امور روزمره کمک بسیاری می کنند، به طوری که بدون آن ها کارمان لنگ می ماند. اما گروه دیگری از اپلیکیشن های اندرویدی هستند که فارغ از علاقه یا هدف حتما می بایست آن ها را روی گوشی خود نصب کنید. در واقع اگر یک موبایل جدید بخرید این برنامه ها اولین عناوینی هستند که می بایست روی آن نصب کنید. این اپلیکیشن ها که با عنوان برنامه های کاربردی شناخته می شوند کار شما را در انجام امور روزانه حسابی آسان می کنند. این برنامه ها اما با توجه به کاربردی که دارند به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند به طوری که می توان آن ها را متنوع ترین دسته بندی برنامه های اندرویدی دانست. از تقویم ها و ماشین حساب های مختلف تا آنتی ویروس ها و برنامه های مدیریت دانلود که تقریبا همه کاربران به آن ها نیاز دارند.

ابتدا به سراغ تقویم ها می رویم که در چند سال اخیر پیشرفت فوق العاده ای را در اضافه کردن قابلیت های متنوع داشته اند. وقتی صحبت از تقویم به میان می آید مشاهده تاریخ نخستین و گاهی تنها قابلیتی است که به ذهن بسیاری از افراد می رسد. اما تقویم های اندرویدی بسیار پرکاربردتر هستند و قابلیت هایی مثل ارائه همزمان سه تقویم شمسی، میلادی و قمری، یادآوری مناسبت ها در قالب نوتیفیکیشن و حتی پخش اذان را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. البته ممکن است بسیاری از این قابلیت ها در نگاه اول چندان چشمگیر نباشند اما با توجه به مشغله های روزمره ای که همه ما با آن ها سر و کار داریم، وجود یک تقویم فارسی اندرویدی که همه چیز را به ما یادآوری کند بسیار ضروری است.

حالا که خیالتان از زمان و تاریخ راحت شد بد نیست فکری هم به حال سلامت گوشی و جلوگیری از ورود ویروس ها بکنید. فایل های دانلود شده از اینترنت، فیلم ها و موسیقی هایی که از دوستانتان گرفتید یا حتی برنامه هایی که روی گوشی نصب کردید همگی می توانند منبع ویروس باشند و دستگاه شما را آلوده کنند. با نصب آنتی ویروس های اندرویدی اما می توانید از ورود هرگونه بدافزار به دستگاه خود جلوگیری کنید. بنابراین هرگاه گوشی شما با خطری مواجه شود، برنامه با ارائه یک هشدار شما را از تهدید مربوطه با خبر می کند تا از ورود فایل به دستگاه خود جلوگیری کنید. همچنین اگر تا قبل از این هیچ آنتی ویروسی نصب نکرده اید و دستگاهتان آلوده شده، می توانید با نصب یکی از این برنامه ها موبایل خود را از هر گونه ویروسی پاک کنید.

بعد از تقویم ها و آنتی ویروس ها اکنون به سراغ برنامه های مدیریت زمان می رویم که روز کاری ما را به منظم ترین حالت ممکن شکل می دهند. اگر شما هم روز پر مشغله ای دارید و از صبح که بیدار می شوید مدام در حال فعالیت و انجام تسک های مختلف هستید، بدون شک نیاز به یک دستیار دارید که هیچ تسکی را فراموش نکند و همواره همراهتان باشد. برنامه های مدیریت زمان یا برنامه ریز اندرویدی که با عنوان Task Manager شناخته می شوند دقیقا حکم یک دستیار هوشمند و حواس جمع را برای شما ایفا می کنند. برنامه های خود را روی تقویم و با ساعت مربوطه یادداشت کنید تا اپلیکیشن در موعد مقرر آن ها را به شما یادآوری کند. این یادآوری معمولا در قالب نوتیفیکیشن انجام می شود تا هیچکدام از اموری که برایتان اهمیت دارند را فراموش نکنید.

اما یکی دیگر از لیست های محبوب برنامه های کاربردی اپلیکیشن های انتقال فایل هستند که به شما کمک می کنند تا فایل های سنگین را در مدت زمان کوتاهی جا به جا کنید. اگر صاحب یک دستگاه اندرویدی باشید بدون شک با چالش انتقال فایل های حجیم دست و پنجه نرم کرده اید. اما برنامه هایی مثل زاپیا Zapya و شریت SHAREit این مشکل را به طور کامل برطرف کرده اند و شما می توانید از گوشی خود به دستگاه های مختلف (گوشی، تبلت، کامیپوتر) فایل انتقال دهید. امروزه با توجه کیفیت فوق العاده دوربین گوشی های هوشمند و افزایش چشمگیر کیفیت محتوای تصویری، حجم فایل های موجود در دستگاه های اندرویدی نیز بسیار شده است. بنابراین داشتن یکی از این برنامه ها روی گوشی شما بسیار ضروری است و همین امر نیز آن ها را در گروه ابزارهای کاربردی قرار می دهد.دانلود برنامه ترجمه عربی به فارسی

اما قبل از اینکه با استفاده از زاپیا فایل های خود را جا به جا کنید احتمالا آن ها را از جایی دانلود کرده اید. این روزها اینترنت منبع اصلی تمام کاربران برای دانلود فیلم، موسیقی، فایل های آموزشی مختلف و…. است. اینترنت با وجود تمام نکات مثبتی که دارد چالش های مخصوص به خود مانند قطع و وصلی های بی موقع، سرعت پایین و… را دارد. پاسخ اندروید به این مشکلات اپلیکیشن هایی است که تا حدی به شما در مدیریت این اوضاع کمک می کنند.

برنامه های مدیریت دانلود یا همان Download Managers شاید کاربردی ترین های این لیست باشند. این اپلیکیشن ها به شما کمک می کنند که چند فایل را به صورت همزمان دانلود کنید. همچنین دیگر لازم نیست نگران قطع شدن اینترنت و از دست رفتن فایل های دانلودی خود باشید، چرا که از هرجا دانلود قطع شده باشد می تواند کار را از سر گرفته و ادامه فایل را دانلود کنید. ADM (Advanced Download Manager) محبوب ترین اپلیکیشن این لیست است که قابلیت های متعددی را در زمینه مدیریت دانلود در اختیار شما قرار می دهد.

تا بحث اینترنت داغ است بد نیست نگاهی هم به مروگرها بندازیم که برای یک تجربه لذت بخش از گشت و گذار در اینترنت ضروری هستند. احتمالا اگر از شما هم در مورد مهم ترین ویژگی یک مرورگر سوال کنند روانی و آسانی کار با آن برایتان در اولویت قرار دارد. مرورگرها در واقع وسیله نقلیه شما برای گشت و گذار در فضای وب هستند و قابلیت هایی مثل تماشای آنلاین ویدیو، ذخیره صفحات مختلف و امکان تماشای آن ها در حالت آفلاین و بازکردن صفحات متعدد به صورت همزمان را به شما می دهند. سازگاری آسان با افزونه (Extension) های مختلف نیز یکی دیگر از قابلیت های ضروری برای یک مرورگر به حساب می آید. با در نظر گرفتن همه این موارد به دو برنامه Google Chrome و Mozilla Firefox به عنوان بهترین های لیست مرورگرها اشاره کرد.

اما اگر قرار باشد چالشی را به عنوان مهم ترین دغدغه کاربران دنیای تکنولوژی انتخاب کنیم احتمالا امنیت اصلی ترین انتخابمان باشد. این روزها گوشی ها و تبلت ها تبدیل به شخصی ترین وسایل افراد شده اند و اطلاعات بسیاری در آن ها وجود دارد که دوست نداریم دیگران از آن ها مطلع شوند. به همین دلیل اهمیت برنامه های امنیت (Security) نیز حسابی افزایش پیدا کرده است. فارغ از اثر انگشت، رمز عبور و الگوهایی که برای باز کردن گوشی خود تعیین می کنید بد نیست قفل ها مجزایی را نیز برای برنامه های خود در نظر بگیرید. به این ترتیب اگر به هر دلیلی قفل گوشی شما باز شود خیالتان از امنیت اطلاعات داخل آن راحت خواهد بود. قفل های برنامه (App Lock) به شما این امکان را می دهند تا هر اپلیکیشنی را به صورت مجزا و با رمزی که می خواهید قفل کرده تا دغدغه ای مبنی بر لو رفتن اطلاعات آن نداشته باشید.

در انتها نیز اشاره ای به برنامه های فضای ابری می کنیم که دغدغه پر شدن حافظه دستگاه شما را برایتان برطرف می کنند. البته این روزها حافظه گوشی های هوشمند ارتقا پیدا کرده و بسیاری از موبایل ها فضای ۱۲۸ گیگابایتی را به کاربران ارائه می دهند. اما با این وجود برنامه های فضای ابری نیز می توانند کمک بسیاری به شما به خصوص برای سازماندهی و ذخیره فایل های کاری بکنند. آنلاین بودن این سرویس ها نیز آن ها را برای افراد مختلف در هر زمانی قابل دسترس می کند. Google Drive و Microsoft OneDrive بهترین نمونه های سرویس های ذخیره سازی ابری هستند که البته فضای محدودی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهند اما همچنان برای ذخیره سازی اسناد و مدارک کاری بسیار مناسب هستند.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت هوشمند گستر هوتن پارس (استور اندرویدی مایکت) می باشد

با اجرای فایل دریافتی، ابتدا مایکت بر روی دستگاه اندرویدی شما نصب خواهد شد. بلافاصله پس از باز شدن اپلیکیشن مایکت، دانلود خواهد شد.

null

دیکشنری عربی به فارسی و فارسی به عربی
( مترجم کلمه و متن )

توضیحات مختصر در باره نرم افزار دیکشنری عربی به فارسی و بلعکس :
زبان عربی یکی از شش زبان رسمی سازمان ملل متحد است .
زبان عربی امروز دارای لهجه ها و گویش های متعددی هست و زبان عربی مدرن استاندارد به عنوان زبان رسمی نوشتار در همه کشورهای عرب پذیرفته شده می باشد .

در برنامه دیکشنری عربی به فارسی شما علاوه بر لغت نامه عربی با لغات و اصطلاحات پرکاربرد عربی در زبان فارسی و معادل فارسی آن آشنا می شوید .

توضیحات کلی درباره عملکرد نرم افزار دیکشنری عربی به فارسی
کاملا آفلاین بدون نیاز به اینترنت برای ترجمه کلمات عربی به فارسی و فارسی به عربی
با قابلیت ذخیره موارد دلخواه و کلمات جستجو شده
اشتراک گذاری کلمات دلخواه
ترجمه آنلاین به 20 زبان زنده دنیا
امکان اضافه کردن لغات جدید به دیتای نرم افزار
امکان کپی گرفتن از واژه انتخاب شده و ترجمه آن
دسترسی سریع
کاملا رایگان

این برنامه شامل :
– دیکشنری جامع عربی به فارسی
– دیکشنری جامع فارسی به عربی
– دشکنری آنلاین 20 زبان زنده دنیا
– دیتابیس غنی از کلمات و لغات فارسی و عربی
– دیتابیس غنی از عبارات
– قابلیت افزودن لغات جدید و ویرایش آنها
– قا بلیت نمایش لغات جستجو شده
– قابلیت نمایش و ذخیره لغات دلخواه

دانلود رایگان نرم افزار دیکشنری عربی به فارسی

امکانات نرم افزار دیکشنری فارسی به عربی :
* بدون نیاز به اینترنت
* لیست علاقه مندی
* لیست جستجو های اخیر
* قابلیت جستجو
* سرعت بالا
* اشتراک گذاری لغات
* افزودن لغات جدید
* دسترسی سریع به دیکشنری آنلاین گوگل ( بصورت – آنلاین )

دانلود رایگان نرم افزار دیکشنری فارسی به عربی

دانلود مترجم مایکروسافت Microsoft Translator اندروید

 

دانلود برنامه ترجمه عربی به فارسی

Translate Box را می توان یک مترجم تمام عیار و کامل برای اندروید نام برد ، این مترجم ترکیبی از چهار مترجم مشهور و محبوب اندروید می باشد ، Translate Box ترکیبی از مترجم گوگل ، مترجم مایکروسافت ، مترجم یاندکس و مترجم بایدو می باشد ، و همین امر باعث می شود شما بهترین کارایی را از این مترجم داشته باشید ؛ ترجمه بیش از 70 زبان محلی و رسمی دنیا باعث می شود کاملترین مترجم برای اندروید را در جیب خود داشته باشید ، این اپ از Xung Le عرضه شده است و از زبان شیرین پارسی نیز پشتیبانی میکند و شما را از داشتن هر گونه مترجم دیگر بی نیاز می کند ، توسط نرم افزار شما قادر به ترجمه متون و کلمات به زبان های مختلف خواهید بود. مدت زمان زیادی از عرضه این نرم افزار نمی گذرد ولی در گوگل پلی با دانلود بیش از یک میلیون بار دانلود شده است و امتیاز عالی 4.3 از 5.0 را کسب کرده است، نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 4.0.3 به بالا را دارا می باشد.

دانلود آی ترنسلیت iTranslate

مترجم متن صوتی اندروید

با پشتیبانی از 90 زبان از جمله زبان شیرین فارسی

نسخه فول و انلاک شده

 

Translator App – Go Translate نرم افزاری رایگان، ساده و در عین حال قدرتمند می باشد که ترجمه های با کیفیتی را ارائه می کند. می توانید به سرعت و به راحتی ترجمه های خود را انجام دهید. حتی از برخی از اصطلاحات سایر زبان ها پشتیبانی می شود. می توانید صفحات وب را به راحتی ترجمه نمایید. در حال حاضر از بیش از 100 زبان زنده دنیا پشتیبانی می شود. Translator App – Go Translate ترجمه را به شکل فوری انجام می دهد و نیازیبه صبر نخواهید داشت.

رابط کاربری این برنامه دوستانه می باشد و کار کردن با آن لذت بخش می باشد. می توانید ترجمه هایی که انجام داده اید را با دیگران به اشتراک بگذارید. Translator App – Go Translate امتیاز 4.8 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است و بیش از ده هزار کاربر دارد. مشکلات نسخه های قبل برطرف شده است و با خیال راحت می توانید از برنامه استفاده نمایید. می توانید دو زبان دلخواه خود را وارد برنامه کنید و باقی کارها را به برنامه بسپارید. Translator App – Go Translate کم حجم می باشد و برای استفاده از آن لازم است ارتباط اینترنتی داشته باشید. به شکل آفلاین امکان استفاده از این نرم افزار وجود ندارد. Translator App – Go Translate با انواع گوشی ها و تبلت ها سازگار است و می توانید آن را روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید. دانلود مترجم گوگل و دانلود مترجم مایکروسافت از دیگر مترجم های قدرتمند اندروید می باشند.

Multi Language Translator Pro نام ابزار قدرتمند ترجمه متون و کلمات برای اندروید می باشد ، شما قابلیت ترجمه متن و کلمه به زبان مورد نیاز خود را دارا خواهید بود و نرم افزار دارای ویژگی ها و افزودنی های عالی می باشد که می توانید ترجمه خود را بهتر از سایر نرم افزارها ارائه دهید ، نرم افزار قابلیت ترجمه ایمیل ، پیامک ، فیسبوک و توییت ها را دارا می باشد و شما قادر به تجرمه متون و کلمات به بیش از 50 زبان مختلف خواهید بود ، این نرم افزار عالی از زبان شیرین فارسی نیز پشتیبانی می کند و قادر به ترجمه متن از زبان های مختلف به زبان فارسی و بلعکس خواهید بود .نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 1.6 به بالا را دارا می باشد.

دانلود مترجم مایکروسافت Microsoft Translator اندروید

 

دانلود برنامه ترجمه عربی به فارسی

Translate Box را می توان یک مترجم تمام عیار و کامل برای اندروید نام برد ، این مترجم ترکیبی از چهار مترجم مشهور و محبوب اندروید می باشد ، Translate Box ترکیبی از مترجم گوگل ، مترجم مایکروسافت ، مترجم یاندکس و مترجم بایدو می باشد ، و همین امر باعث می شود شما بهترین کارایی را از این مترجم داشته باشید ؛ ترجمه بیش از 70 زبان محلی و رسمی دنیا باعث می شود کاملترین مترجم برای اندروید را در جیب خود داشته باشید ، این اپ از Xung Le عرضه شده است و از زبان شیرین پارسی نیز پشتیبانی میکند و شما را از داشتن هر گونه مترجم دیگر بی نیاز می کند ، توسط نرم افزار شما قادر به ترجمه متون و کلمات به زبان های مختلف خواهید بود. مدت زمان زیادی از عرضه این نرم افزار نمی گذرد ولی در گوگل پلی با دانلود بیش از یک میلیون بار دانلود شده است و امتیاز عالی 4.3 از 5.0 را کسب کرده است، نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 4.0.3 به بالا را دارا می باشد.

Translator App – Go Translate نرم افزاری رایگان، ساده و در عین حال قدرتمند می باشد که ترجمه های با کیفیتی را ارائه می کند. می توانید به سرعت و به راحتی ترجمه های خود را انجام دهید. حتی از برخی از اصطلاحات سایر زبان ها پشتیبانی می شود. می توانید صفحات وب را به راحتی ترجمه نمایید. در حال حاضر از بیش از 100 زبان زنده دنیا پشتیبانی می شود. Translator App – Go Translate ترجمه را به شکل فوری انجام می دهد و نیازیبه صبر نخواهید داشت.

رابط کاربری این برنامه دوستانه می باشد و کار کردن با آن لذت بخش می باشد. می توانید ترجمه هایی که انجام داده اید را با دیگران به اشتراک بگذارید. Translator App – Go Translate امتیاز 4.8 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است و بیش از ده هزار کاربر دارد. مشکلات نسخه های قبل برطرف شده است و با خیال راحت می توانید از برنامه استفاده نمایید. می توانید دو زبان دلخواه خود را وارد برنامه کنید و باقی کارها را به برنامه بسپارید. Translator App – Go Translate کم حجم می باشد و برای استفاده از آن لازم است ارتباط اینترنتی داشته باشید. به شکل آفلاین امکان استفاده از این نرم افزار وجود ندارد. Translator App – Go Translate با انواع گوشی ها و تبلت ها سازگار است و می توانید آن را روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید. دانلود مترجم گوگل و دانلود مترجم مایکروسافت از دیگر مترجم های قدرتمند اندروید می باشند.

Multi Language Translator Pro نام ابزار قدرتمند ترجمه متون و کلمات برای اندروید می باشد ، شما قابلیت ترجمه متن و کلمه به زبان مورد نیاز خود را دارا خواهید بود و نرم افزار دارای ویژگی ها و افزودنی های عالی می باشد که می توانید ترجمه خود را بهتر از سایر نرم افزارها ارائه دهید ، نرم افزار قابلیت ترجمه ایمیل ، پیامک ، فیسبوک و توییت ها را دارا می باشد و شما قادر به تجرمه متون و کلمات به بیش از 50 زبان مختلف خواهید بود ، این نرم افزار عالی از زبان شیرین فارسی نیز پشتیبانی می کند و قادر به ترجمه متن از زبان های مختلف به زبان فارسی و بلعکس خواهید بود .نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 1.6 به بالا را دارا می باشد.

Language Translator Free App به خوبی قادر است انواع متون شما را ترجمه کند. این اپلیکیشن برای تبلت ها نیز بهینه سازی شده است و بدون افت کیفیت در اینگونه از سیستم ها نیز می توانید از این نرم افزار استفاده کنید. اگر به دنبال مکالمه با افراد خارج از کشور خود هستید و زبان آن ها را نمی دانید، این برنامه امکان مکالمه را برای شما به وجود می آورد. ترجمه ها به شکل کاملا رایگان انجام می شوند و نیازی به پرداخت درون برنامه ای ندارید و هر زمان که بخواهید می توانیدب رنامه را بروز کنید. در Language Translator Free App امکان تبدیل متن به صدا، جست و جوی صدا، ترجمه کردن تمام زبان های زنده دنیا از جمله فارسی، یادگیری زبان های جدید، و … را خواهید داشت. می توانید متن هایتان را از کلیپ برد درون برنامه paste کنید و به شکل فوری ترجمه آ« ها را مشاهده کنید.

علاوه بر این می توانید کلمات دلخواه خود را به شکل صوتی ترجمه نمایید. این نرم افزار رابط کاربری ساده، اما در عین حال گیرایی دارد که کار شما را در ترجمه انواع جملات و لغات راحت می سازد. نسخه جدید Language Translator Free App حجم کمتری دارد و عملکردش بهینه تر شده است. این نرم افزار بیش از ده هزار کاربر دارد و امتیاز 4.9 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است. این اپ را می توانید روی اندروید 4 به بالا اجرا کنید.

دیکشنری

تاریخ انتشار برنامه : 20 مرداد 1394بروزرسانی شده در تاریخ : 22 آذر 1400

دیکشنری عربی به فارسی و بالعکس موفق (جامع) برای اندروید ، مجموعه کاملی از ترجمه و تلفظ لغات و اصطلاحات عمومی عربی شامل (دیکشنری کامل اصطلاحات قرآنی و نهج البلاغه – دیکشنری عربی به فارسی (جامع) – دیکشنری فارسی به عربی (جامع) – دیکشنری عربی به عربی (جامع) – ریشه لغات عربی – دیکشنری فارسی به عربی عراقی و بالعکس) را به صورت نرم افزاری در اختیار شما قرار میدهد که مناسب برای تمامی افراد است.

زبان عربی یکی از زبانهای سامی و یکی از شش زبانهای رسمی سازمان ملل متحد، زبان رسمی در جهان عرب و زبان اقلیت در بقیه کشورهای شمال آفریقا است. عربی زبان رسمی ۲۲ کشور و با حدود ۳۵۰ میلیون نفر گویشور است که از خاورمیانه آغاز شده و تا شمال باختری آفریقا ادامه می یابد و جزء پرگویشترین زبانهای جهان است.

دیکشنری عربی به فارسی و بالعکس موفق برای اندروید ، جهت استفاده کاربران اندروید برای ترجمه واژه ها و اصطلاحات زبان عربی طراحی شده است . این نرم افزار ، با استفاده از بانک لغات غنی (425 هزار لغت و اصطلاح عربی) توانسته نظر بسیاری از استفاده کنندگان دیکشنری را به خود جلب نماید.دانلود برنامه ترجمه عربی به فارسی

دامنه لغات گردآوری شده در این نرم افزار کاربر را قادر می سازد که بتواند متون زبان عربی را با کمک این دیکشنری سریعتر و با دقت بیشتری مطالعه نماید. جهت دانلود دیکشنری عربی به فارسی و بالعکس موفق با ما همراه باشید.

امکانات نرم افزار:

قابل نصب بر روی اندروید ۴٫۴٫۲ و بالاتر

*** توصیه می شود قبل از دانلود دیکشنری عربی به فارسی و بالعکس جامع موفق و نصب نسخه جدید نرم افزار ، ابتدا نسخه قدیمی را پاک کرده و بعد اقدام به نصب ورژن جدید نمایید***

*** نظرات و پیشنهادات خود را درباره این نرم افزار در بخش (نظرات و پیشنهادات داخل نرم افزار) و یا (دیدگاه ها در پایین همین صفحه) ثبت نمایید ***

*** دریافت بروزرسانی این نرم افزار به صورت رایگان فقط در وب سایت ما ***

دانلود جدیدترین نسخه دیکشنری عربی به فارسی و بالعکس موفق (جامع) و عراقی

نسخه ۳٫۵ ، نسخه ۴ ، نسخه ۴٫۵ ، نسخه ۵ ، نسخه ۶ ، نسخه ۶٫۵ ، نسخه ۷ ، نسخه ۸ ، نسخه ۱۰ ، نسخه ۱۱ ، نسخه ۱۲ ، نسخه ۱۲٫۲ ، نسخه 12/5 ، نسخه 12/9

ترافیک دانلود نیم بها

بروزرسانی شده در تاریخ : 22 آذر 1400

دریافت کد تخفیف خرید با عضویت در شبکه های اجتماعی ما

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

نویسنده : سرپرست گروه نرم افزاری موفق

تعداد نظرات : 5

دسته : برنامه اندروید , دیکشنری

برچسب : پکیج زبان عربی

بروزرسانی شده در تاریخ : 22 آذر 1400

آموزش زبان عربی موفق به همراه تلفظ

دیکشنری برق انگلیسی به فارسی و بالعکس موفق

دیکشنری پزشکی انگلیسی به فارسی و بالعکس…

دیکشنری حسابداری انگلیسی به فارسی و…

دیکشنری کامپیوتر و فناوری اطلاعات موفق

دیکشنری معماری انگلیسی به فارسی و بالعکس…

دیکشنری نفت و گاز انگلیسی به فارسی و…

دیکشنری صنایع انگلیسی به فارسی و بالعکس…

دیکشنری پلیمر انگلیسی به فارسی و بالعکس…

دیکشنری روانشناسی انگلیسی به فارسی و…

دیکشنری مهندسی مواد انگلیسی به فارسی و…

دیکشنری ریاضی و آمار انگلیسی به فارسی و…

دیکشنری عمران انگلیسی به فارسی و بالعکس…

دانلود برنامه ترجمه عربی به فارسی

دیکشنری زمین شناسی انگلیسی به فارسی و…

دیکشنری آمار انگلیسی به فارسی و بالعکس موفق

دیکشنری حقوقی انگلیسی به فارسی و بالعکس…

لغت نامه دهخدا کامل (فرهنگ دهخدا)

دیکشنری الکترونیک انگلیسی به فارسی و…

دیکشنری انگلیسی به فارسی و بالعکس موفق…

دیکشنری نساجی و لباس انگلیسی به فارسی و…

دیکشنری مکانیک انگلیسی به فارسی و بالعکس…

دیکشنری آلمانی به فارسی و بالعکس موفق (جامع)

مهندس پژمان پناهی موفق (کارشناس نرم افزار ، طراح و توسعه دهنده و برنامه نویس وب و اپلیکیشن های اندروید و جاوا ، شبکه ، وردپرس ، سئو)


https://www.apkm.ir

ممنون

عالی

تشکر برای طراحی کاملترین دیکشنری عربی اندروید

عالی و جامع مخصوصا دیکشنری عربی به عربی

تشکر برای تهیه این برنامه خوب و جامع

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

وب‌ سایت

جهت رضایت و خشنودی شما ، پشتیبانی فنی ، هفت روز هفته آماده پاسخگویی میباشد


ضمانت و پشتیبانی کاملفعالسازی آنی

سوالات متداول

درگاه پرداخت امن اینترنتی زرین پال

اینترنت مصرفی در وبسایت گره نرم افزاری موفق نیم بها می باشد.

قابل استفاده در نرم افزارهای آموزش زبان آلمانی – اردو – ارمنی – اسپانیایی – انگلیسی – اوکراینی – ایتالیایی – برزیلی – پرتغالی – تایلندی – ترکی استانبولی – چینی – دانمارکی – روسی – ژاپنی – سوئدی – عربی – فرانسوی – فنلاندی – کره ای – گرجی – مجاری – نروژی – هلندی – هندی و یونانی موفق

%40 تخفیف ویژه نوروزکد تخفیف : nowruzقابل استفاده تا پایان روز چهارشنبه 7-1-1401

دانلود بهترین برنامه ها از طریق شبکه های اجتماعی

آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ خواهد بود

پکیج زبان آلمانی
پکیج زبان انگلیسی
پکیج زبان عربی

درگاه پرداخت امن اینترنتی زرین پال

کانال تلگرام

صفحه اینستاگرام

نشانی
ایران – مازندران – بابلسر – میدان امیر پازواری

ساعت کاری
شنبه تا چهارشنبه: ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر
پنجشنبه: ۱۱ صبح تا ۲ بعد از ظهر

تماس با پشتیبان فنی
(تلفن ، واتساپ ، تلگرام)
۹۸۹۳۶۹۱۸۰۷۰۶+

طراحی وبسایت : پژمان پناهی موفق

تمامی حقوق مادی و معنوی نرم افزارهای ارایه شده در این وبسایت متعلق به گروه نرم افزاری موفق می باشد.

Copyright © 1394-1401

رعایت اعراب گذاری ، توجه به تفاوت معنا و درج ریشه در بسیاری از کلماتبهرمندی از جملات در ترجمه برخی کلماتجستجو پیشرفته بدون حساسیت نسبت به حروف عربی و اعراب

💎 بدون خرید لایسنس در صورت نمایش تبلیغات می‌توانید از برنامه استفاده نمایید. همچنین در صورت آفلاین بودن می‌توانید واژه‌های آغاز شده با هشت حرف اول را جستجو کنید، در غیر این صورت این برنامه درون‌خرید می‌باشد. لطفا قبل از خرید، برنامه را کامل تست کنید و از کارکرد آن مطمئن شوید.💎 تبلیغات تنها در صورت باز بودن برنامه و در صفحه اصلی نمایش داده می شوند.

≡ امکان ترجمه متن ، جمله‌یابی و دریافت متن‌های کپی شده در کلیپبرد برای ترجمه در مترجم آنلاین گوگل و مایکروسافت≡ امکان ارسال متن از سایر برنامه‌ها برای ترجمه در مترجم آنلاین گوگل و مایکروسافت≡ امکان ترجمه متن و جمله یابی در مترجم آنلاین گوگل و مایکروسافت با پشتیبانی از بیش از 100 زبان زنده دنیا و تشخیص هوشمند زبان ورودی مناسب برای ترجمه جملات در هنگام استفاده از شبکه‌های اجتماعی

💎 سازگاری کامل با اندروید ۶ و ۷💎 سازگاری با انواع صفحه نمایش گوشی و تبلت و پشتیبانی کامل از نمایش عمودی و افقی💎 دامنه لغات آفلاین بی نظیر💎 امکان ایجاد دسته بندی‌های مختلف برای کلمات و افزودن و حذف کلمات دلخواه با معانی دلخواه به آنها💎 امکان انتخاب بخش‌های مختلف متن برای ترجمه ، کپی یا اشتراک گذاری ( بر روی متن دو بار کلیک نمایید و یا چند لحظه انگشتتان را روی متن نگاه دارید )🎤 امکان جستجوی صوتی فارسی🔎 امکان جستجوی عربی به فارسی ، فارسی به عربی بدون نیاز به تغییر زبان دستگاه🔎 بهره‌مندی از لیست الفبایی انطباق پذیر ( پیشنهاد واژه با قابلیت نمایش همزمان معنای واژه پیشنهادی )🔎 امکان نمایش پنجره مترجم بر روی تمامی برنامه های باز🔎 ایجاد لینک خودکار برای جستجوی واژه‌ها و جملات ناموجود در دیتابیس آفلاین🔎 استفاده از سریع ترین الگوریتم‌های جستجو و پاسخ‌دهی بدون مکث ، تنها در برنامه‌های گروه نرم‌افزاری ققنوس🎨 بهره‌مندی از 9 فونت مناسب + امکان تغییر اندازه🎨 بهره‌مندی از امکان نمایش ابتدای متن و تمام متن🎨 رابط کاربری بسیار زیبا و روان🎨 امکان شخصی سازی و تغییر کامل رنگ‌ها★ فاقد هرگونه اجرای مخفی و هر ‍نوع پیغام و اعلام🗸 امکان انتقال به حافظه📎 امکان ارسال و به اشتراک‌گذاری آسان✯ بهره‌مندی از لیست جستجوهای اخیر (تا ۳۰۰ جستجوی اخیر)✯ امکان نشان‌گذاری واژه‌ها (نامحدود)✯ امکان مرتب سازی تاریخچه جستجو و نشان‌ها به ترتیب حروف الفبا یا زمان اضافه شدن با امکان حذفدانلود برنامه ترجمه عربی به فارسی

منابع:☆ دیکشنری عربی به فارسی☆ دیکشنری فارسی به عربی

نکته: اعتبار خرید برای حساب شما دائمی است و در صورت حذف و نصب و یا خطا در خرید لطفا دوباره  کلید خرید را بزنید و هزینه‌ای از شما کسر نخواهد شد.

لغت کلیدی:فرهنگ لغت ، واژه نامه ، لغت نامه ، لغتنامه ، ویکی واژه ، دیکشنری تخصصی ، مرجع مخفف ، اصطلاحات عربی، آموزش عربی، بهترین

اگر به دنبال دستیار حرفه ای برای ترجمه میگردید این برنامه با قابلیت های شگفت انگیز شما را شگفت زده خواهد کرد مترجم آنلاین با استفاده از استانداردهای گوگل بهترین ترجمه را با پشتیبانی بیش از ۹۰ زبان زنده دنیا را در اختیار شما قرار میدهد

توجه؛ برای ترجمه از طریق عکس باید بعداز انتخاب عکس از دوربین یا گالری سپس همان متن داخل عکس به صورت پیش نمایش نشان داده شده و خودکار در برنامه کپی میشود سپس شما متن کپی شده را در صفحه مترجم ها الحاق (paste) کنید و دکمه » را بزنید

مترجم صوتی : بدون نیاز به نوشتن حرف بزن و ترجمه کن

مترجم تصویر : عکس یا تصاویر دارای متون انگلیسی را با قابلیت OCR در کسری از ثانیه ترجمه کن

ارسال : متن ترجمه شده را با دوستات به اشتراک بذار

رابط کاربری : دارای رابط کاربری زیبا و راحتی کار با برنامه

زبان ها : با قابلیت پشتیبانی از ۹۰ زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی،فارسی،عربی،فرانسوی،آلمانی،ژاپنی،هندی و …

شاید تا به حال برای شما هم پیش آمده که در صفحات شبکه‌های اجتماعی به جملات انگلیسی یا هر زبان دیگری برخورد کرده باشید که معنی آن را ندانید. یا قصد سفر به کشوری داشته باشید که هیچ چیز از زبان آن‌ها ندانید. با استفاده از اپلیکیشنی که امروز می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، دیگر نیازی نیست برای یافتن ترجمه جملات مورد نظر خود به دیکشنری‌های مختلف مراجعه کنید.

‏‏جامع ترین دیکشنری عربی به فارسی و فارسی به عربی و عربی به عربی ‏دیکشنری المنجد با بهره مندی از از الگوریتم جستجوی بسیار قوی نرم افزاری بسیار سبک و کاربردی را برای  عموم کاربران فراهم آورده است.‏امکانات ویژه و منحصر بفرد :‏✔✔ امکان دانلود لغت نامه از میان مجموعه ای عظیم از لغت نامه ها‏✔✔ امکان  لایک کردن لغت نامه های مورد علاقه‏✔✔ امکان جست و جو در ابتدا ، وسط و انتهای کلمات‏امکانات این دیکشنری:‏✔ قابلیت جستجوی همزمان در چند دیکشنری‏✔ جستجوی بسیار سریع در برنامه‏✔ بهره مندی از آخرین تکنولوژی ترجمه متن‏✔ تغییر زبان جست و جو با یک کلیک‏✔ قابلیت تبدیل گفتار به نوشتار‏✔ شامل انواع لغتنامه های فارسی به عربی‏✔ شامل انواع لغتنامه های  عربی به عربی ‏✔ شامل انواع لغتنامه های  عربی به فارسی‏✔ افزوده شدن لغت نامه های جدید  به برنامه بطور پیوسته‏✔ امکان اضافه کردن لغات به لیست علاقه مندی‏✔ تاریخچه کلمات جستجو شده‏✔ فوق بهینه بودن برنامه در استفاده از سخت افزار گوشی‏✔ تنظیمات ساده و کاربردی‏✔ نصب بر روی اندروید 3 به بالا‏✔ پشتیبانی شبانه روزی از برنامه‏✔ قابلیت اشتراک گذاری واژگان‏✔ بخش اعلانات با هدف آموزش های دوره ای عربی‏✔ کم حجم بودن برنامه  و….‏تعدادی از لغت نامه های موجود در برنامه :‏عربی به فارسی :‏❖ابجد‏❖واژگان قرآنی‏❖جامع‏❖دیکشنری عربی – فارسی‏فارسی به عربی :‏❖المنجد‏❖واژگان قرآنی‏سایر لغت نامه ها :‏❖القاموس‏❖معجم الوسیط‏❖الامثال‏❖مفردات قرآن‏❖مقاییس اللغه‏❖❖برای استفاده بهتر از برنامه به بخش راهنمای موجود در برنامه مراجعه فرمایید .‏توجه: در نسخه رایگان امکان استفاده از همه ی بخش های ویژه بمدت محدود امکان پذیر است.‏منتظر انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز هستیم.‏کلمات کلیدی:‏فرهنگ لغت ، واژه نامه ، لغت نامه ، دیکشنری ، لغتنامه ، ویکی واژه ، دیکشنری تخصصی ، مرجع مخفف ها ، مرجع اصطلاحات ، اصطلاحات عربی ، مخفف ها ، دیکشنری عربی ، دیکشنری زبان آموزان ، ویکی واژه اختصارات ، قاموس زبان ، آموزش عربی ، فرهنگ لغت عربی ، مفاهیم عربی ، واژه نامه فارسی به عربی

استفاده از مطالب وب‌سایت مایکت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

با اجرای فایل دریافتی، ابتدا مایکت بر روی دستگاه اندرویدی شما نصب خواهد شد. بلافاصله پس از باز شدن اپلیکیشن مایکت، دانلود خواهد شد.

خانه » بلاگ » آموزش آسان زبان عربی » آموزش آسان زبان عربی مقدماتی » دانلود ۳ تا از بهترین و جدیدترین دیکشنری های عربی به فارسی و برعکس

در این مقاله کامل، بر حسب تجربه چندین ساله و نظرات اساتید مختلف در حیطه زبان عربی، ۵ تا از بهترین و جدیدترین دیکشنری های عربی به فارسی و فارسی به عربی برای موبایل و کامپیوتر (ترجمه متن و واژگان) که دارای تلفظ هم هستند را به شما معرفی و جهت دانلود قرار می دهیم. دقت کنید که فقط دیکشنری های آفلاین (بدون نیاز به اینترنت) را معرفی می کنیم و برای دیکشنری آنلاین توصیه ما فقط استفاده از این سرویس است.

دقت کنید که در زبان عربی بیش از ۱۰۰ هزار واژه وجود دارد و برنامه های دیکشنری به جز این هایی که معرفی می کنیم عمدتا بیش از ۴۰ هزار واژه ندارند. این ۳ دیکشنری زیر برای اندروید بهترین هستند و تقریبا قابل قیاس با سایر دیکشنری های دیگر نمی باشند:

این برنامه که شب و روز بر روی آن کار می شود، هر روز هوشمند تر شده و هر روز واژه های بیشتری به شکل صحیح برای آن ترجمه می شود، در زمینه زبان عربی به فارسی و برعکس، بهترین است. همین ۲ سال پیش بود که گوگل این برنامه آنلاین را بصورت آفلاین هم عرضه کرد و از آن به بعد بود که کاربران برای نصب آن روی گوشی های هوشمند خود هجوم بردند. این برنامه دارای ظاهر کاربری بسیار ساده و همچنین قابلیت ترجمه متون و واژگان به بهترین شکل ممکن می باشد. در این لیست هیچ رقیبی ندارد و می توانید جدیدترین نسخه آن را به راحتی از طریق لینک های زیر دانلود نمایید:

دانلود برنامه ترجمه عربی به فارسی

این دیکشنری که بعنوان دیکشنری پیشنهادی در اولویت دوم ما مطرح می شود توسط غول تکنولوژی شرکت مایکروسافت ساخته شده است که هم واژگان و هم متون را برای شما ترجمه می کند. انصافا با گوگل ترنسلیت قابل مقایسه نیست ولی بعضی از کلمات فارسی در آن بهتر از گوگل ترنسلیت ترجمه می شوند. رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و برخی قابلیت های گوگل ترنسلیت مثل ترجمه میان برنامه ای را دارا نیست. ضمنا دایره لغاتش از گوگل ضعیف تر است هر چند بسیار سبک بوده و ظاهر مدرنی دارد:

دیکشنری عربی به فارسی ، فارسی به عربی و عربی به عربی المنجد دیکشنری المنجد با بهره مندی از از الگوریتم جستجوی بسیار قوی نرم افزاری بسیار سبک و کاربردی را برای عموم کاربران فراهم آورده است و برای کاربران موبایل یک دیکشنری ایده آل است. یکی از زبان هایی که یادگیری آن میتواند برای ما ایرانی ها مفید باشد، زبان عربی است که هم کتب اسلامی مختلف و قرآن کریم با آن نوشته شده اند و هم اینکه در سفر به کشورهای عربی برای برقراری ارتباط با مردم آنها سودمند خواهد بود:

از دست ندهید: معرفی بهترین منابع برای یادگیری زبان عربی (کتاب+نرم افزار+وب سایت)

در بخش کامپیوتر، قضیه کمی فرق دارد و خیلی در زمینه دیکشنری های عربی به فارسی و برعکس کار نشده است. بعنوان مثال شما نمی توانید بصورت آفلاین گوگل ترنسلیت را بر روی سیستم خود نصب کنید ولی اگر به اینترنت دسترسی دارید توصیه ما فقط استفاده از این مترجم است. در غیر این صورت به ترتیب اولویت:

یکی از کارشده ترین دیکشنری ها در زمینه ترجمه فارسی به عربی و برعکس می باشد که نسخه pro یا حرفه ای آن خیلی سریع، کلمات و جملات عربی را به فارسی و برعکس تبدیل می کند. پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود. ظاهر کاربری آن خیلی ساده نیست ولی در زمینه ترجمه عربی به فارسی و برعکس سال ها تجربه دارد و هر روز هوش مصنوعی آن کامل تر می شود:

این نرم افزار یکی از معروف ترین نرم افزارهای دیکشنری عربی به فارسی و برعکس می باشد. با وجودیکه مدتی است بروز نشده، هنوز لغات زیادی در خود دارد و می توانید در ویندوزهای ایکس پی، ویستا و ۷ آن را نصب نمایید:

هر گونه سوالی در این زمینه یا نظری درباره دیکشنری های عربی به فارسی و فارسی به عربی دارید در بخش نظرات با ما مطرح فرمایید.

سلام من نرم افزار القاموس رو برای لب تابم دانلود کردم و نصب کردم ولی ئیغام رجیستری میده میشه رانمایی کنید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تهران-خیابان انقلاب  تلفن تماس ۰۹۱۹۱۲۱۰۰۰۸ تلفن ثابت ۲۸۴۲۶۹۲۹ -۰۲۱

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© نشر مطالب چـــرب زبـــان تنها با دادن لینک مستقیم به عنوان منبع امکان پذیر است. سلامتی-زیبایی

نرم افزار Global Translator مترجم عالی و چند زبانه برای اندروید

Global Translator Pro ابزاری کم حجم و سریع برای ترجمه متون برای گوشی و تبلت های اندروید می باشد. این ابزار قابلیت بیش از 40 زبان مختلف به یکدیگر را دارا می باشد و همچنین قابلیت تلفظ کلمات را نیز دارا می باشد. این ابزار برای اتصال به سرور مترجم احتیاج به اینترنت دارد. از دیگر قابلیت های این ابزار قابلیت خواندن متون با استفاده از دوربین گوشی و  همچنین قابلیت ورودی صدا از طریق میکروفون و ترجمه آن می باشد. البته این اولین نسخه از نرم افزار است و ممکن است اشتباهاتی در آن صورت گرفته باشد. این نرم افزار شبیه به مترجم گوگل یا بینگ می باشد ، اما برای استفاده در گوشی و تبلت بهینه سازی شده شده است. مترجم متن از زبان فارسی نیز به خوبی پشتیبانی می کند.نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 4.0 به بالا را دارا می باشد.

Translate Platinum نرم افزاری ساده برای ترجمه می باشد که از بیش از 100 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند. با این برنامه می توانید صدا، تصویر یا متن را بدون زحمت ترجمه کنید. این اپلیکیشن از بیش از 64 زبان برای تبدیل دست نوشته به متن قابل ویرایش پشتیبانی می کند. برای ترجمه صوتی، 30 زبان، و برای ترجمه OCR از روی تصاویر، از 17 زبان پشتیبانی می شود. اگرچه ترجمه های ماشینی هیچوقت نمی توانند جایگزین ترجمه های انسانی شوند، ترجمه های این برنامه توسط افراد بررسی می شوند و بهبود پیدا می کنند تا همیشه بهترین ترجمه ها را تجربه کنید. Translate Platinum طراحی مناسبی دارد که کار کردن با آن را آسان می سازد.

این اپلیکیشن تا جای ممکن بدون باگ طراحی شده است و در انواع گوشی ها بدون مشکل اجرا می گردد. Translate Platinum از زبان شیرین فارسی هم پشتیبانی می کند. بیش از نیم میلیون کاربر این برنامه را دانلود کرده اند. بخش تاریخچه ترجمه ها هم اضافه شده است و از اکنون می توانید ترجمه هایی که قبلا کرده اید را در لیستی مناسب مشاهده کنید. طراحی ماشینی برنامه باز طراحی شده است و ترجمه های دقیق تری را در اختیار شما می گذارد. Translate Platinum نسبت به برنامه های مشابه حجم نسبتا کمی دارد و کار کردن با آن راحت می باشد. این برنامه را می توانید روی اندروید 5 به بالا اجرا کنید. دانلود مترجم گوگل و دانلود مترجم مایکروسافت از دیگر مترجم های قدرتمند اندروید می باشند.

Translate Box را می توان یک مترجم تمام عیار و کامل برای اندروید نام برد ، این مترجم ترکیبی از چهار مترجم مشهور و محبوب اندروید می باشد ، Translate Box ترکیبی از مترجم گوگل ، مترجم مایکروسافت ، مترجم یاندکس و مترجم بایدو می باشد ، و همین امر باعث می شود شما بهترین کارایی را از این مترجم داشته باشید ؛ ترجمه بیش از 70 زبان محلی و رسمی دنیا باعث می شود کاملترین مترجم برای اندروید را در جیب خود داشته باشید ، این اپ از Xung Le عرضه شده است و از زبان شیرین پارسی نیز پشتیبانی میکند و شما را از داشتن هر گونه مترجم دیگر بی نیاز می کند ، توسط نرم افزار شما قادر به ترجمه متون و کلمات به زبان های مختلف خواهید بود. مدت زمان زیادی از عرضه این نرم افزار نمی گذرد ولی در گوگل پلی با دانلود بیش از یک میلیون بار دانلود شده است و امتیاز عالی 4.3 از 5.0 را کسب کرده است، نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 4.0.3 به بالا را دارا می باشد.

Multi Language Translator Pro نام ابزار قدرتمند ترجمه متون و کلمات برای اندروید می باشد ، شما قابلیت ترجمه متن و کلمه به زبان مورد نیاز خود را دارا خواهید بود و نرم افزار دارای ویژگی ها و افزودنی های عالی می باشد که می توانید ترجمه خود را بهتر از سایر نرم افزارها ارائه دهید ، نرم افزار قابلیت ترجمه ایمیل ، پیامک ، فیسبوک و توییت ها را دارا می باشد و شما قادر به تجرمه متون و کلمات به بیش از 50 زبان مختلف خواهید بود ، این نرم افزار عالی از زبان شیرین فارسی نیز پشتیبانی می کند و قادر به ترجمه متن از زبان های مختلف به زبان فارسی و بلعکس خواهید بود .نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 1.6 به بالا را دارا می باشد.دانلود برنامه ترجمه متن عربی به فارسی0خرید کرم گلدن کویین
خرید صابون صندل
صابون صندل
خرید ژل شاخکی آلوئه ورا
خرید گین اپ
خرید شامپو تریاک

خرید شامپو تریاک دکتر اسکین
خرید صابون تریاک

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

©
2022 (کامل متن)

با نیروی وردپرس

دانلود برنامه ترجمه عربی به فارسی
دانلود برنامه ترجمه عربی به فارسی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *