مترجم متن عربی به فارسی اندروید

خواص دارویی و گیاهی

مترجم متن عربی به فارسی اندروید
مترجم متن عربی به فارسی اندروید

Copy Right By 2016 – 1395

رعایت اعراب گذاری ، توجه به تفاوت معنا و درج ریشه در بسیاری از کلماتبهرمندی از جملات در ترجمه برخی کلماتجستجو پیشرفته بدون حساسیت نسبت به حروف عربی و اعراب

💎 بدون خرید لایسنس در صورت نمایش تبلیغات می‌توانید از برنامه استفاده نمایید. همچنین در صورت آفلاین بودن می‌توانید واژه‌های آغاز شده با هشت حرف اول را جستجو کنید، در غیر این صورت این برنامه درون‌خرید می‌باشد. لطفا قبل از خرید، برنامه را کامل تست کنید و از کارکرد آن مطمئن شوید.💎 تبلیغات تنها در صورت باز بودن برنامه و در صفحه اصلی نمایش داده می شوند.

≡ امکان ترجمه متن ، جمله‌یابی و دریافت متن‌های کپی شده در کلیپبرد برای ترجمه در مترجم آنلاین گوگل و مایکروسافت≡ امکان ارسال متن از سایر برنامه‌ها برای ترجمه در مترجم آنلاین گوگل و مایکروسافت≡ امکان ترجمه متن و جمله یابی در مترجم آنلاین گوگل و مایکروسافت با پشتیبانی از بیش از 100 زبان زنده دنیا و تشخیص هوشمند زبان ورودی مناسب برای ترجمه جملات در هنگام استفاده از شبکه‌های اجتماعی

💎 سازگاری کامل با اندروید ۶ و ۷💎 سازگاری با انواع صفحه نمایش گوشی و تبلت و پشتیبانی کامل از نمایش عمودی و افقی💎 دامنه لغات آفلاین بی نظیر💎 امکان ایجاد دسته بندی‌های مختلف برای کلمات و افزودن و حذف کلمات دلخواه با معانی دلخواه به آنها💎 امکان انتخاب بخش‌های مختلف متن برای ترجمه ، کپی یا اشتراک گذاری ( بر روی متن دو بار کلیک نمایید و یا چند لحظه انگشتتان را روی متن نگاه دارید )🎤 امکان جستجوی صوتی فارسی🔎 امکان جستجوی عربی به فارسی ، فارسی به عربی بدون نیاز به تغییر زبان دستگاه🔎 بهره‌مندی از لیست الفبایی انطباق پذیر ( پیشنهاد واژه با قابلیت نمایش همزمان معنای واژه پیشنهادی )🔎 امکان نمایش پنجره مترجم بر روی تمامی برنامه های باز🔎 ایجاد لینک خودکار برای جستجوی واژه‌ها و جملات ناموجود در دیتابیس آفلاین🔎 استفاده از سریع ترین الگوریتم‌های جستجو و پاسخ‌دهی بدون مکث ، تنها در برنامه‌های گروه نرم‌افزاری ققنوس🎨 بهره‌مندی از 9 فونت مناسب + امکان تغییر اندازه🎨 بهره‌مندی از امکان نمایش ابتدای متن و تمام متن🎨 رابط کاربری بسیار زیبا و روان🎨 امکان شخصی سازی و تغییر کامل رنگ‌ها★ فاقد هرگونه اجرای مخفی و هر ‍نوع پیغام و اعلام🗸 امکان انتقال به حافظه📎 امکان ارسال و به اشتراک‌گذاری آسان✯ بهره‌مندی از لیست جستجوهای اخیر (تا ۳۰۰ جستجوی اخیر)✯ امکان نشان‌گذاری واژه‌ها (نامحدود)✯ امکان مرتب سازی تاریخچه جستجو و نشان‌ها به ترتیب حروف الفبا یا زمان اضافه شدن با امکان حذف

مترجم متن عربی به فارسی اندروید

منابع:☆ دیکشنری عربی به فارسی☆ دیکشنری فارسی به عربی

📧 ایمیل ما:phoenix.a.app@gmail.com

نکته: اعتبار خرید برای حساب شما دائمی است و در صورت حذف و نصب و یا خطا در خرید لطفا دوباره  کلید خرید را بزنید و هزینه‌ای از شما کسر نخواهد شد.

لغت کلیدی:فرهنگ لغت ، واژه نامه ، لغت نامه ، لغتنامه ، ویکی واژه ، دیکشنری تخصصی ، مرجع مخفف ، اصطلاحات عربی، آموزش عربی، بهترین

صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند.

پرمخاطب‌ترین اپ‌استور (اندروید) فارسی‌زبانان

null

دیکشنری عربی به فارسی و فارسی به عربی
( مترجم کلمه و متن )

توضیحات مختصر در باره نرم افزار دیکشنری عربی به فارسی و بلعکس :
زبان عربی یکی از شش زبان رسمی سازمان ملل متحد است .
زبان عربی امروز دارای لهجه ها و گویش های متعددی هست و زبان عربی مدرن استاندارد به عنوان زبان رسمی نوشتار در همه کشورهای عرب پذیرفته شده می باشد .

در برنامه دیکشنری عربی به فارسی شما علاوه بر لغت نامه عربی با لغات و اصطلاحات پرکاربرد عربی در زبان فارسی و معادل فارسی آن آشنا می شوید .

توضیحات کلی درباره عملکرد نرم افزار دیکشنری عربی به فارسی
کاملا آفلاین بدون نیاز به اینترنت برای ترجمه کلمات عربی به فارسی و فارسی به عربی
با قابلیت ذخیره موارد دلخواه و کلمات جستجو شده
اشتراک گذاری کلمات دلخواه
ترجمه آنلاین به 20 زبان زنده دنیا
امکان اضافه کردن لغات جدید به دیتای نرم افزار
امکان کپی گرفتن از واژه انتخاب شده و ترجمه آن
دسترسی سریع
کاملا رایگان

این برنامه شامل :
– دیکشنری جامع عربی به فارسی
– دیکشنری جامع فارسی به عربی
– دشکنری آنلاین 20 زبان زنده دنیا
– دیتابیس غنی از کلمات و لغات فارسی و عربی
– دیتابیس غنی از عبارات
– قابلیت افزودن لغات جدید و ویرایش آنها
– قا بلیت نمایش لغات جستجو شده
– قابلیت نمایش و ذخیره لغات دلخواه

دانلود رایگان نرم افزار دیکشنری عربی به فارسی

امکانات نرم افزار دیکشنری فارسی به عربی :
* بدون نیاز به اینترنت
* لیست علاقه مندی
* لیست جستجو های اخیر
* قابلیت جستجو
* سرعت بالا
* اشتراک گذاری لغات
* افزودن لغات جدید
* دسترسی سریع به دیکشنری آنلاین گوگل ( بصورت – آنلاین )

دانلود رایگان نرم افزار دیکشنری فارسی به عربی

آموزش آسان زبان عربی | آموزش آسان زبان عربی مقدماتی | دانلود ۳ تا از بهترین و جدیدترین دیکشنری های عربی به فارسی و برعکس

در این مقاله کامل، بر حسب تجربه چندین ساله و نظرات اساتید مختلف در حیطه زبان عربی، ۵ تا از بهترین و جدیدترین دیکشنری های عربی به فارسی و فارسی به عربی برای موبایل و کامپیوتر (ترجمه متن و واژگان) که دارای تلفظ هم هستند را به شما معرفی و جهت دانلود قرار می دهیم. دقت کنید که فقط دیکشنری های آفلاین (بدون نیاز به اینترنت) را معرفی می کنیم و برای دیکشنری آنلاین توصیه ما فقط استفاده از این سرویس است.

دقت کنید که در زبان عربی بیش از ۱۰۰ هزار واژه وجود دارد و برنامه های دیکشنری به جز این هایی که معرفی می کنیم عمدتا بیش از ۴۰ هزار واژه ندارند. این ۳ دیکشنری زیر برای اندروید بهترین هستند و تقریبا قابل قیاس با سایر دیکشنری های دیگر نمی باشند:

این برنامه که شب و روز بر روی آن کار می شود، هر روز هوشمند تر شده و هر روز واژه های بیشتری به شکل صحیح برای آن ترجمه می شود، در زمینه زبان عربی به فارسی و برعکس، بهترین است. همین ۲ سال پیش بود که گوگل این برنامه آنلاین را بصورت آفلاین هم عرضه کرد و از آن به بعد بود که کاربران برای نصب آن روی گوشی های هوشمند خود هجوم بردند. این برنامه دارای ظاهر کاربری بسیار ساده و همچنین قابلیت ترجمه متون و واژگان به بهترین شکل ممکن می باشد. در این لیست هیچ رقیبی ندارد و می توانید جدیدترین نسخه آن را به راحتی از طریق لینک های زیر دانلود نمایید:

مترجم متن عربی به فارسی اندروید

≡    لینک دانلود برای اندروید

   لینک دانلود از گوگل پلی

 لینک دانلود از اپ استور (ios)

این دیکشنری که بعنوان دیکشنری پیشنهادی در اولویت دوم ما مطرح می شود توسط غول تکنولوژی شرکت مایکروسافت ساخته شده است که هم واژگان و هم متون را برای شما ترجمه می کند. انصافا با گوگل ترنسلیت قابل مقایسه نیست ولی بعضی از کلمات فارسی در آن بهتر از گوگل ترنسلیت ترجمه می شوند. رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و برخی قابلیت های گوگل ترنسلیت مثل ترجمه میان برنامه ای را دارا نیست. ضمنا دایره لغاتش از گوگل ضعیف تر است هر چند بسیار سبک بوده و ظاهر مدرنی دارد:

≡    لینک دانلود برای اندروید

   لینک دانلود از گوگل پلی

 لینک دانلود از اپ استور (ios)

دیکشنری عربی به فارسی ، فارسی به عربی و عربی به عربی المنجد دیکشنری المنجد با بهره مندی از از الگوریتم جستجوی بسیار قوی نرم افزاری بسیار سبک و کاربردی را برای عموم کاربران فراهم آورده است و برای کاربران موبایل یک دیکشنری ایده آل است. یکی از زبان هایی که یادگیری آن میتواند برای ما ایرانی ها مفید باشد، زبان عربی است که هم کتب اسلامی مختلف و قرآن کریم با آن نوشته شده اند و هم اینکه در سفر به کشورهای عربی برای برقراری ارتباط با مردم آنها سودمند خواهد بود:

≡    لینک دانلود از مایکت

   لینک دانلود از مایکت

 لینک دانلود از اپ استور (ios)

از دست ندهید: معرفی بهترین منابع برای یادگیری زبان عربی (کتاب+نرم افزار+وب سایت)

در بخش کامپیوتر، قضیه کمی فرق دارد و خیلی در زمینه دیکشنری های عربی به فارسی و برعکس کار نشده است. بعنوان مثال شما نمی توانید بصورت آفلاین گوگل ترنسلیت را بر روی سیستم خود نصب کنید ولی اگر به اینترنت دسترسی دارید توصیه ما فقط استفاده از این مترجم است. در غیر این صورت به ترتیب اولویت:

یکی از کارشده ترین دیکشنری ها در زمینه ترجمه فارسی به عربی و برعکس می باشد که نسخه pro یا حرفه ای آن خیلی سریع، کلمات و جملات عربی را به فارسی و برعکس تبدیل می کند. پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود. ظاهر کاربری آن خیلی ساده نیست ولی در زمینه ترجمه عربی به فارسی و برعکس سال ها تجربه دارد و هر روز هوش مصنوعی آن کامل تر می شود:

≡    لینک دانلود برای کامپیوتر

این نرم افزار یکی از معروف ترین نرم افزارهای دیکشنری عربی به فارسی و برعکس می باشد. با وجودیکه مدتی است بروز نشده، هنوز لغات زیادی در خود دارد و می توانید در ویندوزهای ایکس پی، ویستا و ۷ آن را نصب نمایید:

≡    لینک دانلود برای کامپیوتر

هر گونه سوالی در این زمینه یا نظری درباره دیکشنری های عربی به فارسی و فارسی به عربی دارید در بخش نظرات با ما مطرح فرمایید.

سلام من نرم افزار القاموس رو برای لب تابم دانلود کردم و نصب کردم ولی ئیغام رجیستری میده میشه رانمایی کنید؟

سلام من می خواهم تمام مطالب یک سایت به عربی
ترجمه شود مثل سایت های چند زبانه

سلام . من ترنسلیت دانلود کردم اما زیاد تو‌زبان عربی بدردم نخورد خیلی از کلمه ها رو اشتباه ترجمه می‌کنه

سلام
من نرم افزار معجم فرید رو هم دیدم به نظرم خیلی خوبه، البته پولیه این نرن افزار.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

کاشت مو روانپزشک متخصصان تغذیه دندانپزشک کاشت ابرو لیفت صورت  لیپوساکشن جراح پلاستیک کلینیک جراحی بینی ارتودنسی

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© استفاده از مطالب چرب زبان با دادن لینک مستقیم به سایت به عنوان منبع بلامانع است.

تبلیغــات     تماس با ما

دانلود مترجم مایکروسافت Microsoft Translator اندروید

 

مترجم متن عربی به فارسی اندروید

Translate Box را می توان یک مترجم تمام عیار و کامل برای اندروید نام برد ، این مترجم ترکیبی از چهار مترجم مشهور و محبوب اندروید می باشد ، Translate Box ترکیبی از مترجم گوگل ، مترجم مایکروسافت ، مترجم یاندکس و مترجم بایدو می باشد ، و همین امر باعث می شود شما بهترین کارایی را از این مترجم داشته باشید ؛ ترجمه بیش از 70 زبان محلی و رسمی دنیا باعث می شود کاملترین مترجم برای اندروید را در جیب خود داشته باشید ، این اپ از Xung Le عرضه شده است و از زبان شیرین پارسی نیز پشتیبانی میکند و شما را از داشتن هر گونه مترجم دیگر بی نیاز می کند ، توسط نرم افزار شما قادر به ترجمه متون و کلمات به زبان های مختلف خواهید بود. مدت زمان زیادی از عرضه این نرم افزار نمی گذرد ولی در گوگل پلی با دانلود بیش از یک میلیون بار دانلود شده است و امتیاز عالی 4.3 از 5.0 را کسب کرده است، نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 4.0.3 به بالا را دارا می باشد.

دانلود آی ترنسلیت iTranslate

مترجم متن صوتی اندروید

با پشتیبانی از 90 زبان از جمله زبان شیرین فارسی

نسخه فول و انلاک شده

 

Translator App – Go Translate نرم افزاری رایگان، ساده و در عین حال قدرتمند می باشد که ترجمه های با کیفیتی را ارائه می کند. می توانید به سرعت و به راحتی ترجمه های خود را انجام دهید. حتی از برخی از اصطلاحات سایر زبان ها پشتیبانی می شود. می توانید صفحات وب را به راحتی ترجمه نمایید. در حال حاضر از بیش از 100 زبان زنده دنیا پشتیبانی می شود. Translator App – Go Translate ترجمه را به شکل فوری انجام می دهد و نیازیبه صبر نخواهید داشت.

رابط کاربری این برنامه دوستانه می باشد و کار کردن با آن لذت بخش می باشد. می توانید ترجمه هایی که انجام داده اید را با دیگران به اشتراک بگذارید. Translator App – Go Translate امتیاز 4.8 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است و بیش از ده هزار کاربر دارد. مشکلات نسخه های قبل برطرف شده است و با خیال راحت می توانید از برنامه استفاده نمایید. می توانید دو زبان دلخواه خود را وارد برنامه کنید و باقی کارها را به برنامه بسپارید. Translator App – Go Translate کم حجم می باشد و برای استفاده از آن لازم است ارتباط اینترنتی داشته باشید. به شکل آفلاین امکان استفاده از این نرم افزار وجود ندارد. Translator App – Go Translate با انواع گوشی ها و تبلت ها سازگار است و می توانید آن را روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید. دانلود مترجم گوگل و دانلود مترجم مایکروسافت از دیگر مترجم های قدرتمند اندروید می باشند.

Multi Language Translator Pro نام ابزار قدرتمند ترجمه متون و کلمات برای اندروید می باشد ، شما قابلیت ترجمه متن و کلمه به زبان مورد نیاز خود را دارا خواهید بود و نرم افزار دارای ویژگی ها و افزودنی های عالی می باشد که می توانید ترجمه خود را بهتر از سایر نرم افزارها ارائه دهید ، نرم افزار قابلیت ترجمه ایمیل ، پیامک ، فیسبوک و توییت ها را دارا می باشد و شما قادر به تجرمه متون و کلمات به بیش از 50 زبان مختلف خواهید بود ، این نرم افزار عالی از زبان شیرین فارسی نیز پشتیبانی می کند و قادر به ترجمه متن از زبان های مختلف به زبان فارسی و بلعکس خواهید بود .نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 1.6 به بالا را دارا می باشد.

آموزش آسان زبان عربی | آموزش آسان زبان عربی مقدماتی | دانلود ۳ تا از بهترین و جدیدترین دیکشنری های عربی به فارسی و برعکس

در این مقاله کامل، بر حسب تجربه چندین ساله و نظرات اساتید مختلف در حیطه زبان عربی، ۵ تا از بهترین و جدیدترین دیکشنری های عربی به فارسی و فارسی به عربی برای موبایل و کامپیوتر (ترجمه متن و واژگان) که دارای تلفظ هم هستند را به شما معرفی و جهت دانلود قرار می دهیم. دقت کنید که فقط دیکشنری های آفلاین (بدون نیاز به اینترنت) را معرفی می کنیم و برای دیکشنری آنلاین توصیه ما فقط استفاده از این سرویس است.

دقت کنید که در زبان عربی بیش از ۱۰۰ هزار واژه وجود دارد و برنامه های دیکشنری به جز این هایی که معرفی می کنیم عمدتا بیش از ۴۰ هزار واژه ندارند. این ۳ دیکشنری زیر برای اندروید بهترین هستند و تقریبا قابل قیاس با سایر دیکشنری های دیگر نمی باشند:

مترجم متن عربی به فارسی اندروید

این برنامه که شب و روز بر روی آن کار می شود، هر روز هوشمند تر شده و هر روز واژه های بیشتری به شکل صحیح برای آن ترجمه می شود، در زمینه زبان عربی به فارسی و برعکس، بهترین است. همین ۲ سال پیش بود که گوگل این برنامه آنلاین را بصورت آفلاین هم عرضه کرد و از آن به بعد بود که کاربران برای نصب آن روی گوشی های هوشمند خود هجوم بردند. این برنامه دارای ظاهر کاربری بسیار ساده و همچنین قابلیت ترجمه متون و واژگان به بهترین شکل ممکن می باشد. در این لیست هیچ رقیبی ندارد و می توانید جدیدترین نسخه آن را به راحتی از طریق لینک های زیر دانلود نمایید:دانلود مترجم متن عربی به فارسی برای اندروید

این دیکشنری که بعنوان دیکشنری پیشنهادی در اولویت دوم ما مطرح می شود توسط غول تکنولوژی شرکت مایکروسافت ساخته شده است که هم واژگان و هم متون را برای شما ترجمه می کند. انصافا با گوگل ترنسلیت قابل مقایسه نیست ولی بعضی از کلمات فارسی در آن بهتر از گوگل ترنسلیت ترجمه می شوند. رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و برخی قابلیت های گوگل ترنسلیت مثل ترجمه میان برنامه ای را دارا نیست. ضمنا دایره لغاتش از گوگل ضعیف تر است هر چند بسیار سبک بوده و ظاهر مدرنی دارد:

دیکشنری عربی به فارسی ، فارسی به عربی و عربی به عربی المنجد دیکشنری المنجد با بهره مندی از از الگوریتم جستجوی بسیار قوی نرم افزاری بسیار سبک و کاربردی را برای عموم کاربران فراهم آورده است و برای کاربران موبایل یک دیکشنری ایده آل است. یکی از زبان هایی که یادگیری آن میتواند برای ما ایرانی ها مفید باشد، زبان عربی است که هم کتب اسلامی مختلف و قرآن کریم با آن نوشته شده اند و هم اینکه در سفر به کشورهای عربی برای برقراری ارتباط با مردم آنها سودمند خواهد بود:

از دست ندهید: معرفی بهترین منابع برای یادگیری زبان عربی (کتاب+نرم افزار+وب سایت)

در بخش کامپیوتر، قضیه کمی فرق دارد و خیلی در زمینه دیکشنری های عربی به فارسی و برعکس کار نشده است. بعنوان مثال شما نمی توانید بصورت آفلاین گوگل ترنسلیت را بر روی سیستم خود نصب کنید ولی اگر به اینترنت دسترسی دارید توصیه ما فقط استفاده از این مترجم است. در غیر این صورت به ترتیب اولویت:

یکی از کارشده ترین دیکشنری ها در زمینه ترجمه فارسی به عربی و برعکس می باشد که نسخه pro یا حرفه ای آن خیلی سریع، کلمات و جملات عربی را به فارسی و برعکس تبدیل می کند. پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود. ظاهر کاربری آن خیلی ساده نیست ولی در زمینه ترجمه عربی به فارسی و برعکس سال ها تجربه دارد و هر روز هوش مصنوعی آن کامل تر می شود:

این نرم افزار یکی از معروف ترین نرم افزارهای دیکشنری عربی به فارسی و برعکس می باشد. با وجودیکه مدتی است بروز نشده، هنوز لغات زیادی در خود دارد و می توانید در ویندوزهای ایکس پی، ویستا و ۷ آن را نصب نمایید:

هر گونه سوالی در این زمینه یا نظری درباره دیکشنری های عربی به فارسی و فارسی به عربی دارید در بخش نظرات با ما مطرح فرمایید.

سلام من نرم افزار القاموس رو برای لب تابم دانلود کردم و نصب کردم ولی ئیغام رجیستری میده میشه رانمایی کنید؟

سلام من می خواهم تمام مطالب یک سایت به عربی
ترجمه شود مثل سایت های چند زبانه

سلام . من ترنسلیت دانلود کردم اما زیاد تو‌زبان عربی بدردم نخورد خیلی از کلمه ها رو اشتباه ترجمه می‌کنه

سلام
من نرم افزار معجم فرید رو هم دیدم به نظرم خیلی خوبه، البته پولیه این نرن افزار.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاشت مو روانپزشک متخصصان تغذیه دندانپزشک کاشت ابرو لیفت صورت  لیپوساکشن جراح پلاستیک کلینیک جراحی بینی ارتودنسی

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© استفاده از مطالب چرب زبان با دادن لینک مستقیم به سایت به عنوان منبع بلامانع است.

مترجم متن عربی به فارسی اندروید

رعایت اعراب گذاری ، توجه به تفاوت معنا و درج ریشه در بسیاری از کلماتبهرمندی از جملات در ترجمه برخی کلماتجستجو پیشرفته بدون حساسیت نسبت به حروف عربی و اعراب

💎 بدون خرید لایسنس در صورت نمایش تبلیغات می‌توانید از برنامه استفاده نمایید. همچنین در صورت آفلاین بودن می‌توانید واژه‌های آغاز شده با هشت حرف اول را جستجو کنید، در غیر این صورت این برنامه درون‌خرید می‌باشد. لطفا قبل از خرید، برنامه را کامل تست کنید و از کارکرد آن مطمئن شوید.💎 تبلیغات تنها در صورت باز بودن برنامه و در صفحه اصلی نمایش داده می شوند.

≡ امکان ترجمه متن ، جمله‌یابی و دریافت متن‌های کپی شده در کلیپبرد برای ترجمه در مترجم آنلاین گوگل و مایکروسافت≡ امکان ارسال متن از سایر برنامه‌ها برای ترجمه در مترجم آنلاین گوگل و مایکروسافت≡ امکان ترجمه متن و جمله یابی در مترجم آنلاین گوگل و مایکروسافت با پشتیبانی از بیش از 100 زبان زنده دنیا و تشخیص هوشمند زبان ورودی مناسب برای ترجمه جملات در هنگام استفاده از شبکه‌های اجتماعی

💎 سازگاری کامل با اندروید ۶ و ۷💎 سازگاری با انواع صفحه نمایش گوشی و تبلت و پشتیبانی کامل از نمایش عمودی و افقی💎 دامنه لغات آفلاین بی نظیر💎 امکان ایجاد دسته بندی‌های مختلف برای کلمات و افزودن و حذف کلمات دلخواه با معانی دلخواه به آنها💎 امکان انتخاب بخش‌های مختلف متن برای ترجمه ، کپی یا اشتراک گذاری ( بر روی متن دو بار کلیک نمایید و یا چند لحظه انگشتتان را روی متن نگاه دارید )🎤 امکان جستجوی صوتی فارسی🔎 امکان جستجوی عربی به فارسی ، فارسی به عربی بدون نیاز به تغییر زبان دستگاه🔎 بهره‌مندی از لیست الفبایی انطباق پذیر ( پیشنهاد واژه با قابلیت نمایش همزمان معنای واژه پیشنهادی )🔎 امکان نمایش پنجره مترجم بر روی تمامی برنامه های باز🔎 ایجاد لینک خودکار برای جستجوی واژه‌ها و جملات ناموجود در دیتابیس آفلاین🔎 استفاده از سریع ترین الگوریتم‌های جستجو و پاسخ‌دهی بدون مکث ، تنها در برنامه‌های گروه نرم‌افزاری ققنوس🎨 بهره‌مندی از 9 فونت مناسب + امکان تغییر اندازه🎨 بهره‌مندی از امکان نمایش ابتدای متن و تمام متن🎨 رابط کاربری بسیار زیبا و روان🎨 امکان شخصی سازی و تغییر کامل رنگ‌ها★ فاقد هرگونه اجرای مخفی و هر ‍نوع پیغام و اعلام🗸 امکان انتقال به حافظه📎 امکان ارسال و به اشتراک‌گذاری آسان✯ بهره‌مندی از لیست جستجوهای اخیر (تا ۳۰۰ جستجوی اخیر)✯ امکان نشان‌گذاری واژه‌ها (نامحدود)✯ امکان مرتب سازی تاریخچه جستجو و نشان‌ها به ترتیب حروف الفبا یا زمان اضافه شدن با امکان حذفدانلود مترجم متن عربی به فارسی برای اندروید

منابع:☆ دیکشنری عربی به فارسی☆ دیکشنری فارسی به عربی

نکته: اعتبار خرید برای حساب شما دائمی است و در صورت حذف و نصب و یا خطا در خرید لطفا دوباره  کلید خرید را بزنید و هزینه‌ای از شما کسر نخواهد شد.

لغت کلیدی:فرهنگ لغت ، واژه نامه ، لغت نامه ، لغتنامه ، ویکی واژه ، دیکشنری تخصصی ، مرجع مخفف ، اصطلاحات عربی، آموزش عربی، بهترین

صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند.

پرمخاطب‌ترین اپ‌استور (اندروید) فارسی‌زبانان

دانلود مترجم متن عربی به فارسی برای اندروید

Translate Box را می توان یک مترجم تمام عیار و کامل برای اندروید نام برد ، این مترجم ترکیبی از چهار مترجم مشهور و محبوب اندروید می باشد ، Translate Box ترکیبی از مترجم گوگل ، مترجم مایکروسافت ، مترجم یاندکس و مترجم بایدو می باشد ، و همین امر باعث می شود شما بهترین کارایی را از این مترجم داشته باشید ؛ ترجمه بیش از 70 زبان محلی و رسمی دنیا باعث می شود کاملترین مترجم برای اندروید را در جیب خود داشته باشید ، این اپ از Xung Le عرضه شده است و از زبان شیرین پارسی نیز پشتیبانی میکند و شما را از داشتن هر گونه مترجم دیگر بی نیاز می کند ، توسط نرم افزار شما قادر به ترجمه متون و کلمات به زبان های مختلف خواهید بود. مدت زمان زیادی از عرضه این نرم افزار نمی گذرد ولی در گوگل پلی با دانلود بیش از یک میلیون بار دانلود شده است و امتیاز عالی 4.3 از 5.0 را کسب کرده است، نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 4.0.3 به بالا را دارا می باشد.

Translator App – Go Translate نرم افزاری رایگان، ساده و در عین حال قدرتمند می باشد که ترجمه های با کیفیتی را ارائه می کند. می توانید به سرعت و به راحتی ترجمه های خود را انجام دهید. حتی از برخی از اصطلاحات سایر زبان ها پشتیبانی می شود. می توانید صفحات وب را به راحتی ترجمه نمایید. در حال حاضر از بیش از 100 زبان زنده دنیا پشتیبانی می شود. Translator App – Go Translate ترجمه را به شکل فوری انجام می دهد و نیازیبه صبر نخواهید داشت.

رابط کاربری این برنامه دوستانه می باشد و کار کردن با آن لذت بخش می باشد. می توانید ترجمه هایی که انجام داده اید را با دیگران به اشتراک بگذارید. Translator App – Go Translate امتیاز 4.8 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است و بیش از ده هزار کاربر دارد. مشکلات نسخه های قبل برطرف شده است و با خیال راحت می توانید از برنامه استفاده نمایید. می توانید دو زبان دلخواه خود را وارد برنامه کنید و باقی کارها را به برنامه بسپارید. Translator App – Go Translate کم حجم می باشد و برای استفاده از آن لازم است ارتباط اینترنتی داشته باشید. به شکل آفلاین امکان استفاده از این نرم افزار وجود ندارد. Translator App – Go Translate با انواع گوشی ها و تبلت ها سازگار است و می توانید آن را روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید. دانلود مترجم گوگل و دانلود مترجم مایکروسافت از دیگر مترجم های قدرتمند اندروید می باشند.

Multi Language Translator Pro نام ابزار قدرتمند ترجمه متون و کلمات برای اندروید می باشد ، شما قابلیت ترجمه متن و کلمه به زبان مورد نیاز خود را دارا خواهید بود و نرم افزار دارای ویژگی ها و افزودنی های عالی می باشد که می توانید ترجمه خود را بهتر از سایر نرم افزارها ارائه دهید ، نرم افزار قابلیت ترجمه ایمیل ، پیامک ، فیسبوک و توییت ها را دارا می باشد و شما قادر به تجرمه متون و کلمات به بیش از 50 زبان مختلف خواهید بود ، این نرم افزار عالی از زبان شیرین فارسی نیز پشتیبانی می کند و قادر به ترجمه متن از زبان های مختلف به زبان فارسی و بلعکس خواهید بود .نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 1.6 به بالا را دارا می باشد.

دانلود مترجم متن عربی به فارسی برای اندروید

Translate Box را می توان یک مترجم تمام عیار و کامل برای اندروید نام برد ، این مترجم ترکیبی از چهار مترجم مشهور و محبوب اندروید می باشد ، Translate Box ترکیبی از مترجم گوگل ، مترجم مایکروسافت ، مترجم یاندکس و مترجم بایدو می باشد ، و همین امر باعث می شود شما بهترین کارایی را از این مترجم داشته باشید ؛ ترجمه بیش از 70 زبان محلی و رسمی دنیا باعث می شود کاملترین مترجم برای اندروید را در جیب خود داشته باشید ، این اپ از Xung Le عرضه شده است و از زبان شیرین پارسی نیز پشتیبانی میکند و شما را از داشتن هر گونه مترجم دیگر بی نیاز می کند ، توسط نرم افزار شما قادر به ترجمه متون و کلمات به زبان های مختلف خواهید بود. مدت زمان زیادی از عرضه این نرم افزار نمی گذرد ولی در گوگل پلی با دانلود بیش از یک میلیون بار دانلود شده است و امتیاز عالی 4.3 از 5.0 را کسب کرده است، نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 4.0.3 به بالا را دارا می باشد.

Translator App – Go Translate نرم افزاری رایگان، ساده و در عین حال قدرتمند می باشد که ترجمه های با کیفیتی را ارائه می کند. می توانید به سرعت و به راحتی ترجمه های خود را انجام دهید. حتی از برخی از اصطلاحات سایر زبان ها پشتیبانی می شود. می توانید صفحات وب را به راحتی ترجمه نمایید. در حال حاضر از بیش از 100 زبان زنده دنیا پشتیبانی می شود. Translator App – Go Translate ترجمه را به شکل فوری انجام می دهد و نیازیبه صبر نخواهید داشت.

رابط کاربری این برنامه دوستانه می باشد و کار کردن با آن لذت بخش می باشد. می توانید ترجمه هایی که انجام داده اید را با دیگران به اشتراک بگذارید. Translator App – Go Translate امتیاز 4.8 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است و بیش از ده هزار کاربر دارد. مشکلات نسخه های قبل برطرف شده است و با خیال راحت می توانید از برنامه استفاده نمایید. می توانید دو زبان دلخواه خود را وارد برنامه کنید و باقی کارها را به برنامه بسپارید. Translator App – Go Translate کم حجم می باشد و برای استفاده از آن لازم است ارتباط اینترنتی داشته باشید. به شکل آفلاین امکان استفاده از این نرم افزار وجود ندارد. Translator App – Go Translate با انواع گوشی ها و تبلت ها سازگار است و می توانید آن را روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید. دانلود مترجم گوگل و دانلود مترجم مایکروسافت از دیگر مترجم های قدرتمند اندروید می باشند.

Multi Language Translator Pro نام ابزار قدرتمند ترجمه متون و کلمات برای اندروید می باشد ، شما قابلیت ترجمه متن و کلمه به زبان مورد نیاز خود را دارا خواهید بود و نرم افزار دارای ویژگی ها و افزودنی های عالی می باشد که می توانید ترجمه خود را بهتر از سایر نرم افزارها ارائه دهید ، نرم افزار قابلیت ترجمه ایمیل ، پیامک ، فیسبوک و توییت ها را دارا می باشد و شما قادر به تجرمه متون و کلمات به بیش از 50 زبان مختلف خواهید بود ، این نرم افزار عالی از زبان شیرین فارسی نیز پشتیبانی می کند و قادر به ترجمه متن از زبان های مختلف به زبان فارسی و بلعکس خواهید بود .نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 1.6 به بالا را دارا می باشد.

Language Translator Free App به خوبی قادر است انواع متون شما را ترجمه کند. این اپلیکیشن برای تبلت ها نیز بهینه سازی شده است و بدون افت کیفیت در اینگونه از سیستم ها نیز می توانید از این نرم افزار استفاده کنید. اگر به دنبال مکالمه با افراد خارج از کشور خود هستید و زبان آن ها را نمی دانید، این برنامه امکان مکالمه را برای شما به وجود می آورد. ترجمه ها به شکل کاملا رایگان انجام می شوند و نیازی به پرداخت درون برنامه ای ندارید و هر زمان که بخواهید می توانیدب رنامه را بروز کنید. در Language Translator Free App امکان تبدیل متن به صدا، جست و جوی صدا، ترجمه کردن تمام زبان های زنده دنیا از جمله فارسی، یادگیری زبان های جدید، و … را خواهید داشت. می توانید متن هایتان را از کلیپ برد درون برنامه paste کنید و به شکل فوری ترجمه آ« ها را مشاهده کنید.

علاوه بر این می توانید کلمات دلخواه خود را به شکل صوتی ترجمه نمایید. این نرم افزار رابط کاربری ساده، اما در عین حال گیرایی دارد که کار شما را در ترجمه انواع جملات و لغات راحت می سازد. نسخه جدید Language Translator Free App حجم کمتری دارد و عملکردش بهینه تر شده است. این نرم افزار بیش از ده هزار کاربر دارد و امتیاز 4.9 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است. این اپ را می توانید روی اندروید 4 به بالا اجرا کنید.

دیکشنری عربی به فارسی و فارسی به عربی
( مترجم کلمه و متن )

توضیحات مختصر در باره نرم افزار دیکشنری عربی به فارسی و بلعکس :
زبان عربی یکی از شش زبان رسمی سازمان ملل متحد است .
زبان عربی امروز دارای لهجه ها و گویش های متعددی هست و زبان عربی مدرن استاندارد به عنوان زبان رسمی نوشتار در همه کشورهای عرب پذیرفته شده می باشد .

در برنامه دیکشنری عربی به فارسی شما علاوه بر لغت نامه عربی با لغات و اصطلاحات پرکاربرد عربی در زبان فارسی و معادل فارسی آن آشنا می شوید .

توضیحات کلی درباره عملکرد نرم افزار دیکشنری عربی به فارسی
کاملا آفلاین بدون نیاز به اینترنت برای ترجمه کلمات عربی به فارسی و فارسی به عربی
با قابلیت ذخیره موارد دلخواه و کلمات جستجو شده
اشتراک گذاری کلمات دلخواه
ترجمه آنلاین به 20 زبان زنده دنیا
امکان اضافه کردن لغات جدید به دیتای نرم افزار
امکان کپی گرفتن از واژه انتخاب شده و ترجمه آن
دسترسی سریع
کاملا رایگان

این برنامه شامل :
– دیکشنری جامع عربی به فارسی
– دیکشنری جامع فارسی به عربی
– دشکنری آنلاین 20 زبان زنده دنیا
– دیتابیس غنی از کلمات و لغات فارسی و عربی
– دیتابیس غنی از عبارات
– قابلیت افزودن لغات جدید و ویرایش آنها
– قا بلیت نمایش لغات جستجو شده
– قابلیت نمایش و ذخیره لغات دلخواه

دانلود رایگان نرم افزار دیکشنری عربی به فارسی

امکانات نرم افزار دیکشنری فارسی به عربی :
* بدون نیاز به اینترنت
* لیست علاقه مندی
* لیست جستجو های اخیر
* قابلیت جستجو
* سرعت بالا
* اشتراک گذاری لغات
* افزودن لغات جدید
* دسترسی سریع به دیکشنری آنلاین گوگل ( بصورت – آنلاین )

دانلود رایگان نرم افزار دیکشنری فارسی به عربی

من چند سال قبل خریده بودم اما وقتی آپدیت کردم اشتراکم رو نشون نمی داد. اما وقتی به پشتیبانی گفتم. اون ها راحت اشتراک سه ساله رو برام رایگان فعال کردن‌. واقعا دستشون درد نکنه

گوگل ترنسلیت با این همه امکانات رایگانه ولی این که فقط عربیه پولیه😂😂😂😂😂😂😮😮

از داخل برنامه پرداخت رو انجام دادم ولی برنامه برام فعال نشد
بیشتر ازینکه شبسه خطا باشه شبیه کلاهبرداری بود ..عاقلان دانند!دانلود مترجم متن عربی به فارسی برای اندروید

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت هوشمند گستر هوتن پارس (استور اندرویدی مایکت) می باشد

Translator Voice Translate Pro یک برنامه قدرتمند برای ترجمه متن در بیش از 70 زبان مختلف از جمله فارسی است. با استفاده از این برنامه می‌توانید با خارجی‌ها ارتباط برقرار کنید و در زبان‌های دیگر به تحقیق بپردازید.

دانلود مترجم متن عربی به فارسی برای اندروید

به اشتراک گذاری ترجمه از طریق ایمیل و شبکه‌های اجتماعی

رعایت اعراب گذاری ، توجه به تفاوت معنا و درج ریشه در بسیاری از کلماتبهرمندی از جملات در ترجمه برخی کلماتجستجو پیشرفته بدون حساسیت نسبت به حروف عربی و اعراب

💎 بدون خرید لایسنس در صورت نمایش تبلیغات می‌توانید از برنامه استفاده نمایید. همچنین در صورت آفلاین بودن می‌توانید واژه‌های آغاز شده با هشت حرف اول را جستجو کنید، در غیر این صورت این برنامه درون‌خرید می‌باشد. لطفا قبل از خرید، برنامه را کامل تست کنید و از کارکرد آن مطمئن شوید.💎 تبلیغات تنها در صورت باز بودن برنامه و در صفحه اصلی نمایش داده می شوند.

≡ امکان ترجمه متن ، جمله‌یابی و دریافت متن‌های کپی شده در کلیپبرد برای ترجمه در مترجم آنلاین گوگل و مایکروسافت≡ امکان ارسال متن از سایر برنامه‌ها برای ترجمه در مترجم آنلاین گوگل و مایکروسافت≡ امکان ترجمه متن و جمله یابی در مترجم آنلاین گوگل و مایکروسافت با پشتیبانی از بیش از 100 زبان زنده دنیا و تشخیص هوشمند زبان ورودی مناسب برای ترجمه جملات در هنگام استفاده از شبکه‌های اجتماعی

💎 سازگاری کامل با اندروید ۶ و ۷💎 سازگاری با انواع صفحه نمایش گوشی و تبلت و پشتیبانی کامل از نمایش عمودی و افقی💎 دامنه لغات آفلاین بی نظیر💎 امکان ایجاد دسته بندی‌های مختلف برای کلمات و افزودن و حذف کلمات دلخواه با معانی دلخواه به آنها💎 امکان انتخاب بخش‌های مختلف متن برای ترجمه ، کپی یا اشتراک گذاری ( بر روی متن دو بار کلیک نمایید و یا چند لحظه انگشتتان را روی متن نگاه دارید )🎤 امکان جستجوی صوتی فارسی🔎 امکان جستجوی عربی به فارسی ، فارسی به عربی بدون نیاز به تغییر زبان دستگاه🔎 بهره‌مندی از لیست الفبایی انطباق پذیر ( پیشنهاد واژه با قابلیت نمایش همزمان معنای واژه پیشنهادی )🔎 امکان نمایش پنجره مترجم بر روی تمامی برنامه های باز🔎 ایجاد لینک خودکار برای جستجوی واژه‌ها و جملات ناموجود در دیتابیس آفلاین🔎 استفاده از سریع ترین الگوریتم‌های جستجو و پاسخ‌دهی بدون مکث ، تنها در برنامه‌های گروه نرم‌افزاری ققنوس🎨 بهره‌مندی از 9 فونت مناسب + امکان تغییر اندازه🎨 بهره‌مندی از امکان نمایش ابتدای متن و تمام متن🎨 رابط کاربری بسیار زیبا و روان🎨 امکان شخصی سازی و تغییر کامل رنگ‌ها★ فاقد هرگونه اجرای مخفی و هر ‍نوع پیغام و اعلام🗸 امکان انتقال به حافظه📎 امکان ارسال و به اشتراک‌گذاری آسان✯ بهره‌مندی از لیست جستجوهای اخیر (تا ۳۰۰ جستجوی اخیر)✯ امکان نشان‌گذاری واژه‌ها (نامحدود)✯ امکان مرتب سازی تاریخچه جستجو و نشان‌ها به ترتیب حروف الفبا یا زمان اضافه شدن با امکان حذفدانلود مترجم متن عربی به فارسی برای اندروید

منابع:☆ دیکشنری عربی به فارسی☆ دیکشنری فارسی به عربی

نکته: اعتبار خرید برای حساب شما دائمی است و در صورت حذف و نصب و یا خطا در خرید لطفا دوباره  کلید خرید را بزنید و هزینه‌ای از شما کسر نخواهد شد.

لغت کلیدی:فرهنگ لغت ، واژه نامه ، لغت نامه ، لغتنامه ، ویکی واژه ، دیکشنری تخصصی ، مرجع مخفف ، اصطلاحات عربی، آموزش عربی، بهترین

اگر به دنبال دستیار حرفه ای برای ترجمه میگردید این برنامه با قابلیت های شگفت انگیز شما را شگفت زده خواهد کرد مترجم آنلاین با استفاده از استانداردهای گوگل بهترین ترجمه را با پشتیبانی بیش از ۹۰ زبان زنده دنیا را در اختیار شما قرار میدهد

توجه؛ برای ترجمه از طریق عکس باید بعداز انتخاب عکس از دوربین یا گالری سپس همان متن داخل عکس به صورت پیش نمایش نشان داده شده و خودکار در برنامه کپی میشود سپس شما متن کپی شده را در صفحه مترجم ها الحاق (paste) کنید و دکمه » را بزنید

مترجم صوتی : بدون نیاز به نوشتن حرف بزن و ترجمه کن

مترجم تصویر : عکس یا تصاویر دارای متون انگلیسی را با قابلیت OCR در کسری از ثانیه ترجمه کن

ارسال : متن ترجمه شده را با دوستات به اشتراک بذار

رابط کاربری : دارای رابط کاربری زیبا و راحتی کار با برنامه

زبان ها : با قابلیت پشتیبانی از ۹۰ زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی،فارسی،عربی،فرانسوی،آلمانی،ژاپنی،هندی و …

شاید تا به حال برای شما هم پیش آمده که در صفحات شبکه‌های اجتماعی به جملات انگلیسی یا هر زبان دیگری برخورد کرده باشید که معنی آن را ندانید. یا قصد سفر به کشوری داشته باشید که هیچ چیز از زبان آن‌ها ندانید. با استفاده از اپلیکیشنی که امروز می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، دیگر نیازی نیست برای یافتن ترجمه جملات مورد نظر خود به دیکشنری‌های مختلف مراجعه کنید.

‏‏جامع ترین دیکشنری عربی به فارسی و فارسی به عربی و عربی به عربی ‏دیکشنری المنجد با بهره مندی از از الگوریتم جستجوی بسیار قوی نرم افزاری بسیار سبک و کاربردی را برای  عموم کاربران فراهم آورده است.‏امکانات ویژه و منحصر بفرد :‏✔✔ امکان دانلود لغت نامه از میان مجموعه ای عظیم از لغت نامه ها‏✔✔ امکان  لایک کردن لغت نامه های مورد علاقه‏✔✔ امکان جست و جو در ابتدا ، وسط و انتهای کلمات‏امکانات این دیکشنری:‏✔ قابلیت جستجوی همزمان در چند دیکشنری‏✔ جستجوی بسیار سریع در برنامه‏✔ بهره مندی از آخرین تکنولوژی ترجمه متن‏✔ تغییر زبان جست و جو با یک کلیک‏✔ قابلیت تبدیل گفتار به نوشتار‏✔ شامل انواع لغتنامه های فارسی به عربی‏✔ شامل انواع لغتنامه های  عربی به عربی ‏✔ شامل انواع لغتنامه های  عربی به فارسی‏✔ افزوده شدن لغت نامه های جدید  به برنامه بطور پیوسته‏✔ امکان اضافه کردن لغات به لیست علاقه مندی‏✔ تاریخچه کلمات جستجو شده‏✔ فوق بهینه بودن برنامه در استفاده از سخت افزار گوشی‏✔ تنظیمات ساده و کاربردی‏✔ نصب بر روی اندروید 3 به بالا‏✔ پشتیبانی شبانه روزی از برنامه‏✔ قابلیت اشتراک گذاری واژگان‏✔ بخش اعلانات با هدف آموزش های دوره ای عربی‏✔ کم حجم بودن برنامه  و….‏تعدادی از لغت نامه های موجود در برنامه :‏عربی به فارسی :‏❖ابجد‏❖واژگان قرآنی‏❖جامع‏❖دیکشنری عربی – فارسی‏فارسی به عربی :‏❖المنجد‏❖واژگان قرآنی‏سایر لغت نامه ها :‏❖القاموس‏❖معجم الوسیط‏❖الامثال‏❖مفردات قرآن‏❖مقاییس اللغه‏❖❖برای استفاده بهتر از برنامه به بخش راهنمای موجود در برنامه مراجعه فرمایید .‏توجه: در نسخه رایگان امکان استفاده از همه ی بخش های ویژه بمدت محدود امکان پذیر است.‏منتظر انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز هستیم.‏کلمات کلیدی:‏فرهنگ لغت ، واژه نامه ، لغت نامه ، دیکشنری ، لغتنامه ، ویکی واژه ، دیکشنری تخصصی ، مرجع مخفف ها ، مرجع اصطلاحات ، اصطلاحات عربی ، مخفف ها ، دیکشنری عربی ، دیکشنری زبان آموزان ، ویکی واژه اختصارات ، قاموس زبان ، آموزش عربی ، فرهنگ لغت عربی ، مفاهیم عربی ، واژه نامه فارسی به عربی

استفاده از مطالب وب‌سایت مایکت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

با اجرای فایل دریافتی، ابتدا مایکت بر روی دستگاه اندرویدی شما نصب خواهد شد. بلافاصله پس از باز شدن اپلیکیشن مایکت، دانلود خواهد شد.

خانه » بلاگ » آموزش آسان زبان عربی » آموزش آسان زبان عربی مقدماتی » دانلود ۳ تا از بهترین و جدیدترین دیکشنری های عربی به فارسی و برعکس

در این مقاله کامل، بر حسب تجربه چندین ساله و نظرات اساتید مختلف در حیطه زبان عربی، ۵ تا از بهترین و جدیدترین دیکشنری های عربی به فارسی و فارسی به عربی برای موبایل و کامپیوتر (ترجمه متن و واژگان) که دارای تلفظ هم هستند را به شما معرفی و جهت دانلود قرار می دهیم. دقت کنید که فقط دیکشنری های آفلاین (بدون نیاز به اینترنت) را معرفی می کنیم و برای دیکشنری آنلاین توصیه ما فقط استفاده از این سرویس است.

دقت کنید که در زبان عربی بیش از ۱۰۰ هزار واژه وجود دارد و برنامه های دیکشنری به جز این هایی که معرفی می کنیم عمدتا بیش از ۴۰ هزار واژه ندارند. این ۳ دیکشنری زیر برای اندروید بهترین هستند و تقریبا قابل قیاس با سایر دیکشنری های دیگر نمی باشند:

این برنامه که شب و روز بر روی آن کار می شود، هر روز هوشمند تر شده و هر روز واژه های بیشتری به شکل صحیح برای آن ترجمه می شود، در زمینه زبان عربی به فارسی و برعکس، بهترین است. همین ۲ سال پیش بود که گوگل این برنامه آنلاین را بصورت آفلاین هم عرضه کرد و از آن به بعد بود که کاربران برای نصب آن روی گوشی های هوشمند خود هجوم بردند. این برنامه دارای ظاهر کاربری بسیار ساده و همچنین قابلیت ترجمه متون و واژگان به بهترین شکل ممکن می باشد. در این لیست هیچ رقیبی ندارد و می توانید جدیدترین نسخه آن را به راحتی از طریق لینک های زیر دانلود نمایید:

دانلود مترجم متن عربی به فارسی برای اندروید

این دیکشنری که بعنوان دیکشنری پیشنهادی در اولویت دوم ما مطرح می شود توسط غول تکنولوژی شرکت مایکروسافت ساخته شده است که هم واژگان و هم متون را برای شما ترجمه می کند. انصافا با گوگل ترنسلیت قابل مقایسه نیست ولی بعضی از کلمات فارسی در آن بهتر از گوگل ترنسلیت ترجمه می شوند. رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و برخی قابلیت های گوگل ترنسلیت مثل ترجمه میان برنامه ای را دارا نیست. ضمنا دایره لغاتش از گوگل ضعیف تر است هر چند بسیار سبک بوده و ظاهر مدرنی دارد:

دیکشنری عربی به فارسی ، فارسی به عربی و عربی به عربی المنجد دیکشنری المنجد با بهره مندی از از الگوریتم جستجوی بسیار قوی نرم افزاری بسیار سبک و کاربردی را برای عموم کاربران فراهم آورده است و برای کاربران موبایل یک دیکشنری ایده آل است. یکی از زبان هایی که یادگیری آن میتواند برای ما ایرانی ها مفید باشد، زبان عربی است که هم کتب اسلامی مختلف و قرآن کریم با آن نوشته شده اند و هم اینکه در سفر به کشورهای عربی برای برقراری ارتباط با مردم آنها سودمند خواهد بود:

از دست ندهید: معرفی بهترین منابع برای یادگیری زبان عربی (کتاب+نرم افزار+وب سایت)

در بخش کامپیوتر، قضیه کمی فرق دارد و خیلی در زمینه دیکشنری های عربی به فارسی و برعکس کار نشده است. بعنوان مثال شما نمی توانید بصورت آفلاین گوگل ترنسلیت را بر روی سیستم خود نصب کنید ولی اگر به اینترنت دسترسی دارید توصیه ما فقط استفاده از این مترجم است. در غیر این صورت به ترتیب اولویت:

یکی از کارشده ترین دیکشنری ها در زمینه ترجمه فارسی به عربی و برعکس می باشد که نسخه pro یا حرفه ای آن خیلی سریع، کلمات و جملات عربی را به فارسی و برعکس تبدیل می کند. پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود. ظاهر کاربری آن خیلی ساده نیست ولی در زمینه ترجمه عربی به فارسی و برعکس سال ها تجربه دارد و هر روز هوش مصنوعی آن کامل تر می شود:

این نرم افزار یکی از معروف ترین نرم افزارهای دیکشنری عربی به فارسی و برعکس می باشد. با وجودیکه مدتی است بروز نشده، هنوز لغات زیادی در خود دارد و می توانید در ویندوزهای ایکس پی، ویستا و ۷ آن را نصب نمایید:

هر گونه سوالی در این زمینه یا نظری درباره دیکشنری های عربی به فارسی و فارسی به عربی دارید در بخش نظرات با ما مطرح فرمایید.

سلام من نرم افزار القاموس رو برای لب تابم دانلود کردم و نصب کردم ولی ئیغام رجیستری میده میشه رانمایی کنید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تهران-خیابان انقلاب  تلفن تماس ۰۹۱۹۱۲۱۰۰۰۸ تلفن ثابت ۲۸۴۲۶۹۲۹ -۰۲۱

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© نشر مطالب چـــرب زبـــان تنها با دادن لینک مستقیم به عنوان منبع امکان پذیر است. سلامتی-زیبایی

نرم افزار Global Translator مترجم عالی و چند زبانه برای اندروید

Global Translator Pro ابزاری کم حجم و سریع برای ترجمه متون برای گوشی و تبلت های اندروید می باشد. این ابزار قابلیت بیش از 40 زبان مختلف به یکدیگر را دارا می باشد و همچنین قابلیت تلفظ کلمات را نیز دارا می باشد. این ابزار برای اتصال به سرور مترجم احتیاج به اینترنت دارد. از دیگر قابلیت های این ابزار قابلیت خواندن متون با استفاده از دوربین گوشی و  همچنین قابلیت ورودی صدا از طریق میکروفون و ترجمه آن می باشد. البته این اولین نسخه از نرم افزار است و ممکن است اشتباهاتی در آن صورت گرفته باشد. این نرم افزار شبیه به مترجم گوگل یا بینگ می باشد ، اما برای استفاده در گوشی و تبلت بهینه سازی شده شده است. مترجم متن از زبان فارسی نیز به خوبی پشتیبانی می کند.نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 4.0 به بالا را دارا می باشد.

Translate Platinum نرم افزاری ساده برای ترجمه می باشد که از بیش از 100 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند. با این برنامه می توانید صدا، تصویر یا متن را بدون زحمت ترجمه کنید. این اپلیکیشن از بیش از 64 زبان برای تبدیل دست نوشته به متن قابل ویرایش پشتیبانی می کند. برای ترجمه صوتی، 30 زبان، و برای ترجمه OCR از روی تصاویر، از 17 زبان پشتیبانی می شود. اگرچه ترجمه های ماشینی هیچوقت نمی توانند جایگزین ترجمه های انسانی شوند، ترجمه های این برنامه توسط افراد بررسی می شوند و بهبود پیدا می کنند تا همیشه بهترین ترجمه ها را تجربه کنید. Translate Platinum طراحی مناسبی دارد که کار کردن با آن را آسان می سازد.

این اپلیکیشن تا جای ممکن بدون باگ طراحی شده است و در انواع گوشی ها بدون مشکل اجرا می گردد. Translate Platinum از زبان شیرین فارسی هم پشتیبانی می کند. بیش از نیم میلیون کاربر این برنامه را دانلود کرده اند. بخش تاریخچه ترجمه ها هم اضافه شده است و از اکنون می توانید ترجمه هایی که قبلا کرده اید را در لیستی مناسب مشاهده کنید. طراحی ماشینی برنامه باز طراحی شده است و ترجمه های دقیق تری را در اختیار شما می گذارد. Translate Platinum نسبت به برنامه های مشابه حجم نسبتا کمی دارد و کار کردن با آن راحت می باشد. این برنامه را می توانید روی اندروید 5 به بالا اجرا کنید. دانلود مترجم گوگل و دانلود مترجم مایکروسافت از دیگر مترجم های قدرتمند اندروید می باشند.

Translate Box را می توان یک مترجم تمام عیار و کامل برای اندروید نام برد ، این مترجم ترکیبی از چهار مترجم مشهور و محبوب اندروید می باشد ، Translate Box ترکیبی از مترجم گوگل ، مترجم مایکروسافت ، مترجم یاندکس و مترجم بایدو می باشد ، و همین امر باعث می شود شما بهترین کارایی را از این مترجم داشته باشید ؛ ترجمه بیش از 70 زبان محلی و رسمی دنیا باعث می شود کاملترین مترجم برای اندروید را در جیب خود داشته باشید ، این اپ از Xung Le عرضه شده است و از زبان شیرین پارسی نیز پشتیبانی میکند و شما را از داشتن هر گونه مترجم دیگر بی نیاز می کند ، توسط نرم افزار شما قادر به ترجمه متون و کلمات به زبان های مختلف خواهید بود. مدت زمان زیادی از عرضه این نرم افزار نمی گذرد ولی در گوگل پلی با دانلود بیش از یک میلیون بار دانلود شده است و امتیاز عالی 4.3 از 5.0 را کسب کرده است، نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 4.0.3 به بالا را دارا می باشد.

Multi Language Translator Pro نام ابزار قدرتمند ترجمه متون و کلمات برای اندروید می باشد ، شما قابلیت ترجمه متن و کلمه به زبان مورد نیاز خود را دارا خواهید بود و نرم افزار دارای ویژگی ها و افزودنی های عالی می باشد که می توانید ترجمه خود را بهتر از سایر نرم افزارها ارائه دهید ، نرم افزار قابلیت ترجمه ایمیل ، پیامک ، فیسبوک و توییت ها را دارا می باشد و شما قادر به تجرمه متون و کلمات به بیش از 50 زبان مختلف خواهید بود ، این نرم افزار عالی از زبان شیرین فارسی نیز پشتیبانی می کند و قادر به ترجمه متن از زبان های مختلف به زبان فارسی و بلعکس خواهید بود .نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 1.6 به بالا را دارا می باشد.دانلود برنامه ترجمه متن عربی به فارسی0خرید کرم گلدن کویین
خرید صابون صندل
صابون صندل
خرید ژل شاخکی آلوئه ورا
خرید گین اپ
خرید شامپو تریاک

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

با نیروی وردپرس

دانلود مترجم متن عربی به فارسی برای اندروید0خرید کرم گلدن کویین
خرید صابون صندل
صابون صندل
خرید ژل شاخکی آلوئه ورا
خرید گین اپ
خرید شامپو تریاک

خرید شامپو تریاک دکتر اسکین
خرید صابون تریاک

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

©
2022 (کامل متن)

با نیروی وردپرس

آموزش آسان زبان عربی | آموزش آسان زبان عربی مقدماتی | دانلود ۳ تا از بهترین و جدیدترین دیکشنری های عربی به فارسی و برعکس

در این مقاله کامل، بر حسب تجربه چندین ساله و نظرات اساتید مختلف در حیطه زبان عربی، ۵ تا از بهترین و جدیدترین دیکشنری های عربی به فارسی و فارسی به عربی برای موبایل و کامپیوتر (ترجمه متن و واژگان) که دارای تلفظ هم هستند را به شما معرفی و جهت دانلود قرار می دهیم. دقت کنید که فقط دیکشنری های آفلاین (بدون نیاز به اینترنت) را معرفی می کنیم و برای دیکشنری آنلاین توصیه ما فقط استفاده از این سرویس است.

دقت کنید که در زبان عربی بیش از ۱۰۰ هزار واژه وجود دارد و برنامه های دیکشنری به جز این هایی که معرفی می کنیم عمدتا بیش از ۴۰ هزار واژه ندارند. این ۳ دیکشنری زیر برای اندروید بهترین هستند و تقریبا قابل قیاس با سایر دیکشنری های دیگر نمی باشند:

مترجم متن عربی به فارسی اندروید

این برنامه که شب و روز بر روی آن کار می شود، هر روز هوشمند تر شده و هر روز واژه های بیشتری به شکل صحیح برای آن ترجمه می شود، در زمینه زبان عربی به فارسی و برعکس، بهترین است. همین ۲ سال پیش بود که گوگل این برنامه آنلاین را بصورت آفلاین هم عرضه کرد و از آن به بعد بود که کاربران برای نصب آن روی گوشی های هوشمند خود هجوم بردند. این برنامه دارای ظاهر کاربری بسیار ساده و همچنین قابلیت ترجمه متون و واژگان به بهترین شکل ممکن می باشد. در این لیست هیچ رقیبی ندارد و می توانید جدیدترین نسخه آن را به راحتی از طریق لینک های زیر دانلود نمایید:

این دیکشنری که بعنوان دیکشنری پیشنهادی در اولویت دوم ما مطرح می شود توسط غول تکنولوژی شرکت مایکروسافت ساخته شده است که هم واژگان و هم متون را برای شما ترجمه می کند. انصافا با گوگل ترنسلیت قابل مقایسه نیست ولی بعضی از کلمات فارسی در آن بهتر از گوگل ترنسلیت ترجمه می شوند. رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و برخی قابلیت های گوگل ترنسلیت مثل ترجمه میان برنامه ای را دارا نیست. ضمنا دایره لغاتش از گوگل ضعیف تر است هر چند بسیار سبک بوده و ظاهر مدرنی دارد:

دیکشنری عربی به فارسی ، فارسی به عربی و عربی به عربی المنجد دیکشنری المنجد با بهره مندی از از الگوریتم جستجوی بسیار قوی نرم افزاری بسیار سبک و کاربردی را برای عموم کاربران فراهم آورده است و برای کاربران موبایل یک دیکشنری ایده آل است. یکی از زبان هایی که یادگیری آن میتواند برای ما ایرانی ها مفید باشد، زبان عربی است که هم کتب اسلامی مختلف و قرآن کریم با آن نوشته شده اند و هم اینکه در سفر به کشورهای عربی برای برقراری ارتباط با مردم آنها سودمند خواهد بود:

از دست ندهید: معرفی بهترین منابع برای یادگیری زبان عربی (کتاب+نرم افزار+وب سایت)

در بخش کامپیوتر، قضیه کمی فرق دارد و خیلی در زمینه دیکشنری های عربی به فارسی و برعکس کار نشده است. بعنوان مثال شما نمی توانید بصورت آفلاین گوگل ترنسلیت را بر روی سیستم خود نصب کنید ولی اگر به اینترنت دسترسی دارید توصیه ما فقط استفاده از این مترجم است. در غیر این صورت به ترتیب اولویت:

یکی از کارشده ترین دیکشنری ها در زمینه ترجمه فارسی به عربی و برعکس می باشد که نسخه pro یا حرفه ای آن خیلی سریع، کلمات و جملات عربی را به فارسی و برعکس تبدیل می کند. پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود. ظاهر کاربری آن خیلی ساده نیست ولی در زمینه ترجمه عربی به فارسی و برعکس سال ها تجربه دارد و هر روز هوش مصنوعی آن کامل تر می شود:

این نرم افزار یکی از معروف ترین نرم افزارهای دیکشنری عربی به فارسی و برعکس می باشد. با وجودیکه مدتی است بروز نشده، هنوز لغات زیادی در خود دارد و می توانید در ویندوزهای ایکس پی، ویستا و ۷ آن را نصب نمایید:

هر گونه سوالی در این زمینه یا نظری درباره دیکشنری های عربی به فارسی و فارسی به عربی دارید در بخش نظرات با ما مطرح فرمایید.

سلام من نرم افزار القاموس رو برای لب تابم دانلود کردم و نصب کردم ولی ئیغام رجیستری میده میشه رانمایی کنید؟

سلام من می خواهم تمام مطالب یک سایت به عربی
ترجمه شود مثل سایت های چند زبانه

سلام . من ترنسلیت دانلود کردم اما زیاد تو‌زبان عربی بدردم نخورد خیلی از کلمه ها رو اشتباه ترجمه می‌کنه

سلام
من نرم افزار معجم فرید رو هم دیدم به نظرم خیلی خوبه، البته پولیه این نرن افزار.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاشت مو روانپزشک متخصصان تغذیه دندانپزشک کاشت ابرو لیفت صورت  لیپوساکشن جراح پلاستیک کلینیک جراحی بینی ارتودنسی

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© استفاده از مطالب چرب زبان با دادن لینک مستقیم به سایت به عنوان منبع بلامانع است.

مترجم متن عربی به فارسی اندروید

رعایت اعراب گذاری ، توجه به تفاوت معنا و درج ریشه در بسیاری از کلماتبهرمندی از جملات در ترجمه برخی کلماتجستجو پیشرفته بدون حساسیت نسبت به حروف عربی و اعراب

💎 بدون خرید لایسنس در صورت نمایش تبلیغات می‌توانید از برنامه استفاده نمایید. همچنین در صورت آفلاین بودن می‌توانید واژه‌های آغاز شده با هشت حرف اول را جستجو کنید، در غیر این صورت این برنامه درون‌خرید می‌باشد. لطفا قبل از خرید، برنامه را کامل تست کنید و از کارکرد آن مطمئن شوید.💎 تبلیغات تنها در صورت باز بودن برنامه و در صفحه اصلی نمایش داده می شوند.

≡ امکان ترجمه متن ، جمله‌یابی و دریافت متن‌های کپی شده در کلیپبرد برای ترجمه در مترجم آنلاین گوگل و مایکروسافت≡ امکان ارسال متن از سایر برنامه‌ها برای ترجمه در مترجم آنلاین گوگل و مایکروسافت≡ امکان ترجمه متن و جمله یابی در مترجم آنلاین گوگل و مایکروسافت با پشتیبانی از بیش از 100 زبان زنده دنیا و تشخیص هوشمند زبان ورودی مناسب برای ترجمه جملات در هنگام استفاده از شبکه‌های اجتماعی

💎 سازگاری کامل با اندروید ۶ و ۷💎 سازگاری با انواع صفحه نمایش گوشی و تبلت و پشتیبانی کامل از نمایش عمودی و افقی💎 دامنه لغات آفلاین بی نظیر💎 امکان ایجاد دسته بندی‌های مختلف برای کلمات و افزودن و حذف کلمات دلخواه با معانی دلخواه به آنها💎 امکان انتخاب بخش‌های مختلف متن برای ترجمه ، کپی یا اشتراک گذاری ( بر روی متن دو بار کلیک نمایید و یا چند لحظه انگشتتان را روی متن نگاه دارید )🎤 امکان جستجوی صوتی فارسی🔎 امکان جستجوی عربی به فارسی ، فارسی به عربی بدون نیاز به تغییر زبان دستگاه🔎 بهره‌مندی از لیست الفبایی انطباق پذیر ( پیشنهاد واژه با قابلیت نمایش همزمان معنای واژه پیشنهادی )🔎 امکان نمایش پنجره مترجم بر روی تمامی برنامه های باز🔎 ایجاد لینک خودکار برای جستجوی واژه‌ها و جملات ناموجود در دیتابیس آفلاین🔎 استفاده از سریع ترین الگوریتم‌های جستجو و پاسخ‌دهی بدون مکث ، تنها در برنامه‌های گروه نرم‌افزاری ققنوس🎨 بهره‌مندی از 9 فونت مناسب + امکان تغییر اندازه🎨 بهره‌مندی از امکان نمایش ابتدای متن و تمام متن🎨 رابط کاربری بسیار زیبا و روان🎨 امکان شخصی سازی و تغییر کامل رنگ‌ها★ فاقد هرگونه اجرای مخفی و هر ‍نوع پیغام و اعلام🗸 امکان انتقال به حافظه📎 امکان ارسال و به اشتراک‌گذاری آسان✯ بهره‌مندی از لیست جستجوهای اخیر (تا ۳۰۰ جستجوی اخیر)✯ امکان نشان‌گذاری واژه‌ها (نامحدود)✯ امکان مرتب سازی تاریخچه جستجو و نشان‌ها به ترتیب حروف الفبا یا زمان اضافه شدن با امکان حذف

منابع:☆ دیکشنری عربی به فارسی☆ دیکشنری فارسی به عربی

نکته: اعتبار خرید برای حساب شما دائمی است و در صورت حذف و نصب و یا خطا در خرید لطفا دوباره  کلید خرید را بزنید و هزینه‌ای از شما کسر نخواهد شد.

لغت کلیدی:فرهنگ لغت ، واژه نامه ، لغت نامه ، لغتنامه ، ویکی واژه ، دیکشنری تخصصی ، مرجع مخفف ، اصطلاحات عربی، آموزش عربی، بهترین

صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند.

پرمخاطب‌ترین اپ‌استور (اندروید) فارسی‌زبانان

Translate Box را می توان یک مترجم تمام عیار و کامل برای اندروید نام برد ، این مترجم ترکیبی از چهار مترجم مشهور و محبوب اندروید می باشد ، Translate Box ترکیبی از مترجم گوگل ، مترجم مایکروسافت ، مترجم یاندکس و مترجم بایدو می باشد ، و همین امر باعث می شود شما بهترین کارایی را از این مترجم داشته باشید ؛ ترجمه بیش از 70 زبان محلی و رسمی دنیا باعث می شود کاملترین مترجم برای اندروید را در جیب خود داشته باشید ، این اپ از Xung Le عرضه شده است و از زبان شیرین پارسی نیز پشتیبانی میکند و شما را از داشتن هر گونه مترجم دیگر بی نیاز می کند ، توسط نرم افزار شما قادر به ترجمه متون و کلمات به زبان های مختلف خواهید بود. مدت زمان زیادی از عرضه این نرم افزار نمی گذرد ولی در گوگل پلی با دانلود بیش از یک میلیون بار دانلود شده است و امتیاز عالی 4.3 از 5.0 را کسب کرده است، نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 4.0.3 به بالا را دارا می باشد.

Translator App – Go Translate نرم افزاری رایگان، ساده و در عین حال قدرتمند می باشد که ترجمه های با کیفیتی را ارائه می کند. می توانید به سرعت و به راحتی ترجمه های خود را انجام دهید. حتی از برخی از اصطلاحات سایر زبان ها پشتیبانی می شود. می توانید صفحات وب را به راحتی ترجمه نمایید. در حال حاضر از بیش از 100 زبان زنده دنیا پشتیبانی می شود. Translator App – Go Translate ترجمه را به شکل فوری انجام می دهد و نیازیبه صبر نخواهید داشت.

رابط کاربری این برنامه دوستانه می باشد و کار کردن با آن لذت بخش می باشد. می توانید ترجمه هایی که انجام داده اید را با دیگران به اشتراک بگذارید. Translator App – Go Translate امتیاز 4.8 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است و بیش از ده هزار کاربر دارد. مشکلات نسخه های قبل برطرف شده است و با خیال راحت می توانید از برنامه استفاده نمایید. می توانید دو زبان دلخواه خود را وارد برنامه کنید و باقی کارها را به برنامه بسپارید. Translator App – Go Translate کم حجم می باشد و برای استفاده از آن لازم است ارتباط اینترنتی داشته باشید. به شکل آفلاین امکان استفاده از این نرم افزار وجود ندارد. Translator App – Go Translate با انواع گوشی ها و تبلت ها سازگار است و می توانید آن را روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید. دانلود مترجم گوگل و دانلود مترجم مایکروسافت از دیگر مترجم های قدرتمند اندروید می باشند.

Multi Language Translator Pro نام ابزار قدرتمند ترجمه متون و کلمات برای اندروید می باشد ، شما قابلیت ترجمه متن و کلمه به زبان مورد نیاز خود را دارا خواهید بود و نرم افزار دارای ویژگی ها و افزودنی های عالی می باشد که می توانید ترجمه خود را بهتر از سایر نرم افزارها ارائه دهید ، نرم افزار قابلیت ترجمه ایمیل ، پیامک ، فیسبوک و توییت ها را دارا می باشد و شما قادر به تجرمه متون و کلمات به بیش از 50 زبان مختلف خواهید بود ، این نرم افزار عالی از زبان شیرین فارسی نیز پشتیبانی می کند و قادر به ترجمه متن از زبان های مختلف به زبان فارسی و بلعکس خواهید بود .نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 1.6 به بالا را دارا می باشد.

Translate Box را می توان یک مترجم تمام عیار و کامل برای اندروید نام برد ، این مترجم ترکیبی از چهار مترجم مشهور و محبوب اندروید می باشد ، Translate Box ترکیبی از مترجم گوگل ، مترجم مایکروسافت ، مترجم یاندکس و مترجم بایدو می باشد ، و همین امر باعث می شود شما بهترین کارایی را از این مترجم داشته باشید ؛ ترجمه بیش از 70 زبان محلی و رسمی دنیا باعث می شود کاملترین مترجم برای اندروید را در جیب خود داشته باشید ، این اپ از Xung Le عرضه شده است و از زبان شیرین پارسی نیز پشتیبانی میکند و شما را از داشتن هر گونه مترجم دیگر بی نیاز می کند ، توسط نرم افزار شما قادر به ترجمه متون و کلمات به زبان های مختلف خواهید بود. مدت زمان زیادی از عرضه این نرم افزار نمی گذرد ولی در گوگل پلی با دانلود بیش از یک میلیون بار دانلود شده است و امتیاز عالی 4.3 از 5.0 را کسب کرده است، نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 4.0.3 به بالا را دارا می باشد.

Translator App – Go Translate نرم افزاری رایگان، ساده و در عین حال قدرتمند می باشد که ترجمه های با کیفیتی را ارائه می کند. می توانید به سرعت و به راحتی ترجمه های خود را انجام دهید. حتی از برخی از اصطلاحات سایر زبان ها پشتیبانی می شود. می توانید صفحات وب را به راحتی ترجمه نمایید. در حال حاضر از بیش از 100 زبان زنده دنیا پشتیبانی می شود. Translator App – Go Translate ترجمه را به شکل فوری انجام می دهد و نیازیبه صبر نخواهید داشت.

رابط کاربری این برنامه دوستانه می باشد و کار کردن با آن لذت بخش می باشد. می توانید ترجمه هایی که انجام داده اید را با دیگران به اشتراک بگذارید. Translator App – Go Translate امتیاز 4.8 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است و بیش از ده هزار کاربر دارد. مشکلات نسخه های قبل برطرف شده است و با خیال راحت می توانید از برنامه استفاده نمایید. می توانید دو زبان دلخواه خود را وارد برنامه کنید و باقی کارها را به برنامه بسپارید. Translator App – Go Translate کم حجم می باشد و برای استفاده از آن لازم است ارتباط اینترنتی داشته باشید. به شکل آفلاین امکان استفاده از این نرم افزار وجود ندارد. Translator App – Go Translate با انواع گوشی ها و تبلت ها سازگار است و می توانید آن را روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید. دانلود مترجم گوگل و دانلود مترجم مایکروسافت از دیگر مترجم های قدرتمند اندروید می باشند.

Multi Language Translator Pro نام ابزار قدرتمند ترجمه متون و کلمات برای اندروید می باشد ، شما قابلیت ترجمه متن و کلمه به زبان مورد نیاز خود را دارا خواهید بود و نرم افزار دارای ویژگی ها و افزودنی های عالی می باشد که می توانید ترجمه خود را بهتر از سایر نرم افزارها ارائه دهید ، نرم افزار قابلیت ترجمه ایمیل ، پیامک ، فیسبوک و توییت ها را دارا می باشد و شما قادر به تجرمه متون و کلمات به بیش از 50 زبان مختلف خواهید بود ، این نرم افزار عالی از زبان شیرین فارسی نیز پشتیبانی می کند و قادر به ترجمه متن از زبان های مختلف به زبان فارسی و بلعکس خواهید بود .نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 1.6 به بالا را دارا می باشد.

Language Translator Free App به خوبی قادر است انواع متون شما را ترجمه کند. این اپلیکیشن برای تبلت ها نیز بهینه سازی شده است و بدون افت کیفیت در اینگونه از سیستم ها نیز می توانید از این نرم افزار استفاده کنید. اگر به دنبال مکالمه با افراد خارج از کشور خود هستید و زبان آن ها را نمی دانید، این برنامه امکان مکالمه را برای شما به وجود می آورد. ترجمه ها به شکل کاملا رایگان انجام می شوند و نیازی به پرداخت درون برنامه ای ندارید و هر زمان که بخواهید می توانیدب رنامه را بروز کنید. در Language Translator Free App امکان تبدیل متن به صدا، جست و جوی صدا، ترجمه کردن تمام زبان های زنده دنیا از جمله فارسی، یادگیری زبان های جدید، و … را خواهید داشت. می توانید متن هایتان را از کلیپ برد درون برنامه paste کنید و به شکل فوری ترجمه آ« ها را مشاهده کنید.

علاوه بر این می توانید کلمات دلخواه خود را به شکل صوتی ترجمه نمایید. این نرم افزار رابط کاربری ساده، اما در عین حال گیرایی دارد که کار شما را در ترجمه انواع جملات و لغات راحت می سازد. نسخه جدید Language Translator Free App حجم کمتری دارد و عملکردش بهینه تر شده است. این نرم افزار بیش از ده هزار کاربر دارد و امتیاز 4.9 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است. این اپ را می توانید روی اندروید 4 به بالا اجرا کنید.

Translator Voice Translate Pro یک برنامه قدرتمند برای ترجمه متن در بیش از 70 زبان مختلف از جمله فارسی است. با استفاده از این برنامه می‌توانید با خارجی‌ها ارتباط برقرار کنید و در زبان‌های دیگر به تحقیق بپردازید.

به اشتراک گذاری ترجمه از طریق ایمیل و شبکه‌های اجتماعی

دیکشنری عربی به فارسی و فارسی به عربی
( مترجم کلمه و متن )

توضیحات مختصر در باره نرم افزار دیکشنری عربی به فارسی و بلعکس :
زبان عربی یکی از شش زبان رسمی سازمان ملل متحد است .
زبان عربی امروز دارای لهجه ها و گویش های متعددی هست و زبان عربی مدرن استاندارد به عنوان زبان رسمی نوشتار در همه کشورهای عرب پذیرفته شده می باشد .

در برنامه دیکشنری عربی به فارسی شما علاوه بر لغت نامه عربی با لغات و اصطلاحات پرکاربرد عربی در زبان فارسی و معادل فارسی آن آشنا می شوید .

توضیحات کلی درباره عملکرد نرم افزار دیکشنری عربی به فارسی
کاملا آفلاین بدون نیاز به اینترنت برای ترجمه کلمات عربی به فارسی و فارسی به عربی
با قابلیت ذخیره موارد دلخواه و کلمات جستجو شده
اشتراک گذاری کلمات دلخواه
ترجمه آنلاین به 20 زبان زنده دنیا
امکان اضافه کردن لغات جدید به دیتای نرم افزار
امکان کپی گرفتن از واژه انتخاب شده و ترجمه آن
دسترسی سریع
کاملا رایگان

این برنامه شامل :
– دیکشنری جامع عربی به فارسی
– دیکشنری جامع فارسی به عربی
– دشکنری آنلاین 20 زبان زنده دنیا
– دیتابیس غنی از کلمات و لغات فارسی و عربی
– دیتابیس غنی از عبارات
– قابلیت افزودن لغات جدید و ویرایش آنها
– قا بلیت نمایش لغات جستجو شده
– قابلیت نمایش و ذخیره لغات دلخواه

دانلود رایگان نرم افزار دیکشنری عربی به فارسی

امکانات نرم افزار دیکشنری فارسی به عربی :
* بدون نیاز به اینترنت
* لیست علاقه مندی
* لیست جستجو های اخیر
* قابلیت جستجو
* سرعت بالا
* اشتراک گذاری لغات
* افزودن لغات جدید
* دسترسی سریع به دیکشنری آنلاین گوگل ( بصورت – آنلاین )

دانلود رایگان نرم افزار دیکشنری فارسی به عربی

خانه » بلاگ » آموزش آسان زبان عربی » آموزش آسان زبان عربی مقدماتی » دانلود ۳ تا از بهترین و جدیدترین دیکشنری های عربی به فارسی و برعکس

در این مقاله کامل، بر حسب تجربه چندین ساله و نظرات اساتید مختلف در حیطه زبان عربی، ۵ تا از بهترین و جدیدترین دیکشنری های عربی به فارسی و فارسی به عربی برای موبایل و کامپیوتر (ترجمه متن و واژگان) که دارای تلفظ هم هستند را به شما معرفی و جهت دانلود قرار می دهیم. دقت کنید که فقط دیکشنری های آفلاین (بدون نیاز به اینترنت) را معرفی می کنیم و برای دیکشنری آنلاین توصیه ما فقط استفاده از این سرویس است.

دقت کنید که در زبان عربی بیش از ۱۰۰ هزار واژه وجود دارد و برنامه های دیکشنری به جز این هایی که معرفی می کنیم عمدتا بیش از ۴۰ هزار واژه ندارند. این ۳ دیکشنری زیر برای اندروید بهترین هستند و تقریبا قابل قیاس با سایر دیکشنری های دیگر نمی باشند:

این برنامه که شب و روز بر روی آن کار می شود، هر روز هوشمند تر شده و هر روز واژه های بیشتری به شکل صحیح برای آن ترجمه می شود، در زمینه زبان عربی به فارسی و برعکس، بهترین است. همین ۲ سال پیش بود که گوگل این برنامه آنلاین را بصورت آفلاین هم عرضه کرد و از آن به بعد بود که کاربران برای نصب آن روی گوشی های هوشمند خود هجوم بردند. این برنامه دارای ظاهر کاربری بسیار ساده و همچنین قابلیت ترجمه متون و واژگان به بهترین شکل ممکن می باشد. در این لیست هیچ رقیبی ندارد و می توانید جدیدترین نسخه آن را به راحتی از طریق لینک های زیر دانلود نمایید:

این دیکشنری که بعنوان دیکشنری پیشنهادی در اولویت دوم ما مطرح می شود توسط غول تکنولوژی شرکت مایکروسافت ساخته شده است که هم واژگان و هم متون را برای شما ترجمه می کند. انصافا با گوگل ترنسلیت قابل مقایسه نیست ولی بعضی از کلمات فارسی در آن بهتر از گوگل ترنسلیت ترجمه می شوند. رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و برخی قابلیت های گوگل ترنسلیت مثل ترجمه میان برنامه ای را دارا نیست. ضمنا دایره لغاتش از گوگل ضعیف تر است هر چند بسیار سبک بوده و ظاهر مدرنی دارد:

دیکشنری عربی به فارسی ، فارسی به عربی و عربی به عربی المنجد دیکشنری المنجد با بهره مندی از از الگوریتم جستجوی بسیار قوی نرم افزاری بسیار سبک و کاربردی را برای عموم کاربران فراهم آورده است و برای کاربران موبایل یک دیکشنری ایده آل است. یکی از زبان هایی که یادگیری آن میتواند برای ما ایرانی ها مفید باشد، زبان عربی است که هم کتب اسلامی مختلف و قرآن کریم با آن نوشته شده اند و هم اینکه در سفر به کشورهای عربی برای برقراری ارتباط با مردم آنها سودمند خواهد بود:

از دست ندهید: معرفی بهترین منابع برای یادگیری زبان عربی (کتاب+نرم افزار+وب سایت)

در بخش کامپیوتر، قضیه کمی فرق دارد و خیلی در زمینه دیکشنری های عربی به فارسی و برعکس کار نشده است. بعنوان مثال شما نمی توانید بصورت آفلاین گوگل ترنسلیت را بر روی سیستم خود نصب کنید ولی اگر به اینترنت دسترسی دارید توصیه ما فقط استفاده از این مترجم است. در غیر این صورت به ترتیب اولویت:

یکی از کارشده ترین دیکشنری ها در زمینه ترجمه فارسی به عربی و برعکس می باشد که نسخه pro یا حرفه ای آن خیلی سریع، کلمات و جملات عربی را به فارسی و برعکس تبدیل می کند. پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود. ظاهر کاربری آن خیلی ساده نیست ولی در زمینه ترجمه عربی به فارسی و برعکس سال ها تجربه دارد و هر روز هوش مصنوعی آن کامل تر می شود:

این نرم افزار یکی از معروف ترین نرم افزارهای دیکشنری عربی به فارسی و برعکس می باشد. با وجودیکه مدتی است بروز نشده، هنوز لغات زیادی در خود دارد و می توانید در ویندوزهای ایکس پی، ویستا و ۷ آن را نصب نمایید:

هر گونه سوالی در این زمینه یا نظری درباره دیکشنری های عربی به فارسی و فارسی به عربی دارید در بخش نظرات با ما مطرح فرمایید.

سلام من نرم افزار القاموس رو برای لب تابم دانلود کردم و نصب کردم ولی ئیغام رجیستری میده میشه رانمایی کنید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تهران-خیابان انقلاب  تلفن تماس ۰۹۱۹۱۲۱۰۰۰۸ تلفن ثابت ۲۸۴۲۶۹۲۹ -۰۲۱

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© نشر مطالب چـــرب زبـــان تنها با دادن لینک مستقیم به عنوان منبع امکان پذیر است. سلامتی-زیبایی

رعایت اعراب گذاری ، توجه به تفاوت معنا و درج ریشه در بسیاری از کلماتبهرمندی از جملات در ترجمه برخی کلماتجستجو پیشرفته بدون حساسیت نسبت به حروف عربی و اعراب

💎 بدون خرید لایسنس در صورت نمایش تبلیغات می‌توانید از برنامه استفاده نمایید. همچنین در صورت آفلاین بودن می‌توانید واژه‌های آغاز شده با هشت حرف اول را جستجو کنید، در غیر این صورت این برنامه درون‌خرید می‌باشد. لطفا قبل از خرید، برنامه را کامل تست کنید و از کارکرد آن مطمئن شوید.💎 تبلیغات تنها در صورت باز بودن برنامه و در صفحه اصلی نمایش داده می شوند.

≡ امکان ترجمه متن ، جمله‌یابی و دریافت متن‌های کپی شده در کلیپبرد برای ترجمه در مترجم آنلاین گوگل و مایکروسافت≡ امکان ارسال متن از سایر برنامه‌ها برای ترجمه در مترجم آنلاین گوگل و مایکروسافت≡ امکان ترجمه متن و جمله یابی در مترجم آنلاین گوگل و مایکروسافت با پشتیبانی از بیش از 100 زبان زنده دنیا و تشخیص هوشمند زبان ورودی مناسب برای ترجمه جملات در هنگام استفاده از شبکه‌های اجتماعی

💎 سازگاری کامل با اندروید ۶ و ۷💎 سازگاری با انواع صفحه نمایش گوشی و تبلت و پشتیبانی کامل از نمایش عمودی و افقی💎 دامنه لغات آفلاین بی نظیر💎 امکان ایجاد دسته بندی‌های مختلف برای کلمات و افزودن و حذف کلمات دلخواه با معانی دلخواه به آنها💎 امکان انتخاب بخش‌های مختلف متن برای ترجمه ، کپی یا اشتراک گذاری ( بر روی متن دو بار کلیک نمایید و یا چند لحظه انگشتتان را روی متن نگاه دارید )🎤 امکان جستجوی صوتی فارسی🔎 امکان جستجوی عربی به فارسی ، فارسی به عربی بدون نیاز به تغییر زبان دستگاه🔎 بهره‌مندی از لیست الفبایی انطباق پذیر ( پیشنهاد واژه با قابلیت نمایش همزمان معنای واژه پیشنهادی )🔎 امکان نمایش پنجره مترجم بر روی تمامی برنامه های باز🔎 ایجاد لینک خودکار برای جستجوی واژه‌ها و جملات ناموجود در دیتابیس آفلاین🔎 استفاده از سریع ترین الگوریتم‌های جستجو و پاسخ‌دهی بدون مکث ، تنها در برنامه‌های گروه نرم‌افزاری ققنوس🎨 بهره‌مندی از 9 فونت مناسب + امکان تغییر اندازه🎨 بهره‌مندی از امکان نمایش ابتدای متن و تمام متن🎨 رابط کاربری بسیار زیبا و روان🎨 امکان شخصی سازی و تغییر کامل رنگ‌ها★ فاقد هرگونه اجرای مخفی و هر ‍نوع پیغام و اعلام🗸 امکان انتقال به حافظه📎 امکان ارسال و به اشتراک‌گذاری آسان✯ بهره‌مندی از لیست جستجوهای اخیر (تا ۳۰۰ جستجوی اخیر)✯ امکان نشان‌گذاری واژه‌ها (نامحدود)✯ امکان مرتب سازی تاریخچه جستجو و نشان‌ها به ترتیب حروف الفبا یا زمان اضافه شدن با امکان حذف

منابع:☆ دیکشنری عربی به فارسی☆ دیکشنری فارسی به عربی

نکته: اعتبار خرید برای حساب شما دائمی است و در صورت حذف و نصب و یا خطا در خرید لطفا دوباره  کلید خرید را بزنید و هزینه‌ای از شما کسر نخواهد شد.

لغت کلیدی:فرهنگ لغت ، واژه نامه ، لغت نامه ، لغتنامه ، ویکی واژه ، دیکشنری تخصصی ، مرجع مخفف ، اصطلاحات عربی، آموزش عربی، بهترین

با تشکر از دوستانی که نظر داده بودند . تلاش شد تا نظر دوستان مورد توجه قرار بگیره. مطمئنا قابل مقایسه با نسخه قبلی نخواهد بود. اگه موردی بود در بخش نظرات مطرح کنید. تغییرات برنامه را در بخش تغییرات ملاحظه نمایید.

فرهنگ لغات بسیاری وجود دارد که عمدتا رایگان نیستند یا تعداد لغات زیادی ندارند. سعی کردم برنامه کاربر پسند و بسیار ساده باشد. از جستجوی پیشرفته ای برخوردار است . به طور مثال با تایپ لغت ابد و انتخاب نوع دیکشنری فارسی به عربی یا بالعکس و نوع جستجو ( از ابتدای کلمه یا هر جای کلمه ) لغات مورد نظر یافته شده ، با لمس هر لغت می توایند معنای آن را مشاهده نمایید. برنامه رایگان می باشد و دیتا بیس آن با برنامه های مشابه رایگان رقابت می نماید. امتیاز فراموش نشه. ضمنا خواهشمند است در ثبت نظرات شئونات اسلامی و اخلاقی را رعایت فرمایید.

همیشه برای انجام کارهای تحقیقاتی نیاز به مترجم پیدا می­ کنید این در حالیست که بسیاری از متونی که به زبان­ های دیگر نوشته شده است را خودتان می­ توانید با کمک گرفتن از نرم افزار ترجمه متن ترجمه کنید. ما در اینجا تصمیم گرفتیم تا چند نرم افزار مترجم متن را به شما معرفی کنیم که زبان فارسی را نیز پشتیبانی کند.

پیش از هر چیز شما همیشه می­ توانید بدون پرداخت هزینه و به صورت رایگان از مترجم گوگل یا همان گوگل ترنسلیت به روی کامپیوتر و یا تلفن همراهتان استفاده کنید. گوگل ترنسلیت از آنجایی که زبان ­های بسیاری را پشتیبانی می­ کند می­ تواند در بسیاری موارد پرکاربرد باشد اما گاهی ممکن است در ترجمه متون فارسی به مشکل برخورد کنید بنابراین بد نیست با سایر نرم ­افزارهای پرکاربرد ترجمه متن نیز آشنا شوید تا در صورت لزوم بتوانید از این نرم افزارهای مترجم رایگان نیز کمک بگیرید.

Qtranslate یک نرم افزار ترجمه متن کم حجم است که اکثر زبان­ ها از جمله زبان فارسی را پشتیبانی می ­کند. شما می­ توانید متن خود را از فارسی به زبان­ های دیگر و یا برعکس ترجمه کنید. این نرم افزار برای ترجمه از مترجم ­های آنلاین همانند MicrosoftTranslator ، گوگل ترنسلیت و Babelfish.yahoo کمک می­ گیرد به همین دلیل برای اینکه بتوانید از این نرم افزار استفاده کنید حتما باید به اینترنت متصل باشید.

یکی دیگر از نرم ­افزارهای مترجم که می ­تواند جملات یا کلمات را به شکل مستقل ترجمه کند نرم افزار ترجمه متن Magic Translator است. این نرم افزار مترجم به خوبی از زبان فارسی پشتیبانی می­ کند و به دلیل اینکه درون خود مرورگر وب دارد به راحتی می ­تواند وب­سایت­ هایی که به زبان دیگری هستند را برایتان به زبان فارسی ترجمه کند. مجیک ترنسلیتور ۱۰۰% با یونی کدها سازگار است و می­تواند فایل­ هایی با فرمت­های RTF ، Doc و txt را باز کند. رابط کاربری ساده ­ی این نرم افزار مترجم نیز کار با آن را برای همه راحت کرده است.

این نرم افزار ترجمه متن نیز بسیار کم حجم و قدرتمند است و زبان فارسی را نیز پشتیبانی می­ کند. با استفاده از این نرم افزار می­ توانید فایل­های PDF، پاورپوینت، Word ، صفحات وب، ایمیل­ها و صفحات چت را ترجمه کنید. اما برای ترجمه نیاز است که همواره به اینترنت متصل باشید چرا که برای خواندن و ترجمه متن از دیکشنری آنلاین استفاده می­ شود. این نرم افزار مترجم متن ۵۳ زبان را پشتیبانی می­ کند.

نرم افزار مترجم ترادوس نیز یکی دیگر از نرم­ افزارهای ترجمه متن پرکاربرد است که می­ تواند به شما کمک کند مطالب مورد نظرتان را دقیق ­تر و سریع ­تر ترجمه کنید. ترادوس به خوبی از زبان فارسی پشتیبانی می­ کند و سرعت و دقت بالایی در ترجمه متن دارد. همچنین اصطلاحات شرکت­ های بزرگ نیز در نرم افزار به صورت پیش فرض قرار گرفته است. نرم افزار مترجم ترادوس توسط بیش از ۲۵۰ هزار مترجم در سراسر جهان استفاده می­ شود. ترادوس در نسخه­ های مختلف ویندوز قابل نصب است.

همانند سایر نرم ­افزارهای مترجم متن معرفی شده ، Ace Translator نیز برای اینکه بهترین نتیجه را به شما بدهد باید متصل به اینترنت باشد. این نرم افزار می ­تواند لغات و متون را به ۵۹ زبان مختلف از جمله زبان فارسی ترجمه کند. Ace Translator می­ تواند متن ترجمه شده را از درون برنامه به فایل متنی تبدیل کند و دیگر نیازی به کپی پیست کردن وجود ندارد. حجم برنامه کم است و همچنین با نسخه­ های مختلف ویندوز سازگار است.

این اپلیکیشن یک دیکشنری یا فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی و برعکس است که بیش از ۲۰۰۰۰۰ لغت را در خود نگهداری می­ کند. استفاده از این اپلیکیشن نیاز به اینترنت ندارد و به صورت آفلاین است.

این اپلیکیشن مخصوص زبان فارسی طراحی شده است و دیکشنری­ های تخصصی برای رشته­ های مختلف دارد که می­ تواند برای دانشجویان بسیار کاربردی باشد.

بدون شک دیکشنری آکسفورد یکی از مشهورترین و قابل اعتمادترین دیکشنری­ هاست که حالا با نسخه موبایل خود به راحتی در دسترس عموم قرار گرفته است. لغت­نامه آکسفورد به طور مستمر به روز رسانی می­ شود و دایره لغات آن هر روز در حال گسترش است.

این اپلیکیشن یکی از بهترین لغت­ نامه ­های فارسی برای موبایل است که مخصوص سیستم عامل اندروید طراحی شده است. این دیکشنری لغات را به صورت موضوعی و تخصصی در رشته­ های مختلف در نظر گرفته و معانی متفاوتی بر اساس کاربرد آن­ها ارائه می­دهد. همچنین از ویژگی ­های آن می­توان به دسترسی به واژگان فرهنگ لغات دهخدا و دکتر معین اشاره کرد.

پارس دیک نیز یکی دیگر از اپلیکیشن­ های دیکشنری فارسی به انگلیسی و برعکس است که به صورت آفلاین کار می­کند. این دیکشنری بیش از ۲۰۰۰۰۰ لغت انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی را دارد و می ­تواند لغات را با دو لهجه بریتیش و آمریکایی تلفظ کند. همچنین متضادها و مترادف­ های کلمات را نیز نمایش می­ دهد.

نکته ­ای که باید درباره نرم ­افزارهای مترجم متن بدانید این است که نتیجه نهایی همیشه ۱۰۰% آن چیزی نیست که شما می­ خواهید چرا که در نهایت متن توسط ربات ترجمه می­ شود و برای بهبود آن نیاز است بازخوانی و ویرایش شود. اما در هر حال استفاده از این نرم ­افزارها برای ترجمه متن می­تواند حداقل تا ۲۰% سرعت کار ترجمه را برای شما بالاتر ببرد.

اگر هنوز ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال نکرده‌اید، همین الان وارد تلگرام و اینستاگرام شوید و به جمع صدها دنبال‌کننده رایت می بپیوندید.

علاوه بر به اشتراک‌گذاشتن آخرین مطالب مفید و کاربردی سایت، تخفیف‌های ویژه و باورنکردنی ترجمه و ویرایش تخصصی، از این به‌بعد به‌صورت محدود فقط و فقط در تلگرام و اینستاگرام منتشر می‌شوند. 

خواهش می کنم، خوشحالیم که معرفی این نرم افزار ها برای شما مفید واقع شده است.

خواهش می کنم، نظر لطف شماست. خوشحالیم که مفید بوده.

سلام ببخشید از بین این نرم افزارها کدومشون متن بهتر ترجمه میکنن؟که قابل فهم باشه…

سلام، هر کدام نقص ها و مزایای خود را دارند و معمولا برای زبان فارسی زیاد خوب عمل نمی کنند. نرم افزار ها هیچگاه جای ترجمه انسانی را نمی گیرند.

با عضویت در خبرنامه ایمیلی رایت می، جدیدترین و مفیدترین مطالب سایت را به‌همراه تخفیف‌های ویژه و مناسبتی در ایمیل خود دریافت نمایید:

ما هم مثل شما از اسپم متنفریم و ایمیل‌های اسپم و تبلیغاتی ارسال نخواهیم کرد

نرم افزار ترجمه متن عربی به فارسی و بالعکس0خرید کرم گلدن کویین
خرید صابون صندل
صابون صندل
خرید ژل شاخکی آلوئه ورا
خرید گین اپ
خرید شامپو تریاک

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

با نیروی وردپرس

خانه » بلاگ » آموزش آسان زبان عربی » آموزش آسان زبان عربی مقدماتی » دانلود ۳ تا از بهترین و جدیدترین دیکشنری های عربی به فارسی و برعکس

در این مقاله کامل، بر حسب تجربه چندین ساله و نظرات اساتید مختلف در حیطه زبان عربی، ۵ تا از بهترین و جدیدترین دیکشنری های عربی به فارسی و فارسی به عربی برای موبایل و کامپیوتر (ترجمه متن و واژگان) که دارای تلفظ هم هستند را به شما معرفی و جهت دانلود قرار می دهیم. دقت کنید که فقط دیکشنری های آفلاین (بدون نیاز به اینترنت) را معرفی می کنیم و برای دیکشنری آنلاین توصیه ما فقط استفاده از این سرویس است.

دقت کنید که در زبان عربی بیش از ۱۰۰ هزار واژه وجود دارد و برنامه های دیکشنری به جز این هایی که معرفی می کنیم عمدتا بیش از ۴۰ هزار واژه ندارند. این ۳ دیکشنری زیر برای اندروید بهترین هستند و تقریبا قابل قیاس با سایر دیکشنری های دیگر نمی باشند:

این برنامه که شب و روز بر روی آن کار می شود، هر روز هوشمند تر شده و هر روز واژه های بیشتری به شکل صحیح برای آن ترجمه می شود، در زمینه زبان عربی به فارسی و برعکس، بهترین است. همین ۲ سال پیش بود که گوگل این برنامه آنلاین را بصورت آفلاین هم عرضه کرد و از آن به بعد بود که کاربران برای نصب آن روی گوشی های هوشمند خود هجوم بردند. این برنامه دارای ظاهر کاربری بسیار ساده و همچنین قابلیت ترجمه متون و واژگان به بهترین شکل ممکن می باشد. در این لیست هیچ رقیبی ندارد و می توانید جدیدترین نسخه آن را به راحتی از طریق لینک های زیر دانلود نمایید:

این دیکشنری که بعنوان دیکشنری پیشنهادی در اولویت دوم ما مطرح می شود توسط غول تکنولوژی شرکت مایکروسافت ساخته شده است که هم واژگان و هم متون را برای شما ترجمه می کند. انصافا با گوگل ترنسلیت قابل مقایسه نیست ولی بعضی از کلمات فارسی در آن بهتر از گوگل ترنسلیت ترجمه می شوند. رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و برخی قابلیت های گوگل ترنسلیت مثل ترجمه میان برنامه ای را دارا نیست. ضمنا دایره لغاتش از گوگل ضعیف تر است هر چند بسیار سبک بوده و ظاهر مدرنی دارد:

دیکشنری عربی به فارسی ، فارسی به عربی و عربی به عربی المنجد دیکشنری المنجد با بهره مندی از از الگوریتم جستجوی بسیار قوی نرم افزاری بسیار سبک و کاربردی را برای عموم کاربران فراهم آورده است و برای کاربران موبایل یک دیکشنری ایده آل است. یکی از زبان هایی که یادگیری آن میتواند برای ما ایرانی ها مفید باشد، زبان عربی است که هم کتب اسلامی مختلف و قرآن کریم با آن نوشته شده اند و هم اینکه در سفر به کشورهای عربی برای برقراری ارتباط با مردم آنها سودمند خواهد بود:

از دست ندهید: معرفی بهترین منابع برای یادگیری زبان عربی (کتاب+نرم افزار+وب سایت)

در بخش کامپیوتر، قضیه کمی فرق دارد و خیلی در زمینه دیکشنری های عربی به فارسی و برعکس کار نشده است. بعنوان مثال شما نمی توانید بصورت آفلاین گوگل ترنسلیت را بر روی سیستم خود نصب کنید ولی اگر به اینترنت دسترسی دارید توصیه ما فقط استفاده از این مترجم است. در غیر این صورت به ترتیب اولویت:

یکی از کارشده ترین دیکشنری ها در زمینه ترجمه فارسی به عربی و برعکس می باشد که نسخه pro یا حرفه ای آن خیلی سریع، کلمات و جملات عربی را به فارسی و برعکس تبدیل می کند. پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود. ظاهر کاربری آن خیلی ساده نیست ولی در زمینه ترجمه عربی به فارسی و برعکس سال ها تجربه دارد و هر روز هوش مصنوعی آن کامل تر می شود:

این نرم افزار یکی از معروف ترین نرم افزارهای دیکشنری عربی به فارسی و برعکس می باشد. با وجودیکه مدتی است بروز نشده، هنوز لغات زیادی در خود دارد و می توانید در ویندوزهای ایکس پی، ویستا و ۷ آن را نصب نمایید:

هر گونه سوالی در این زمینه یا نظری درباره دیکشنری های عربی به فارسی و فارسی به عربی دارید در بخش نظرات با ما مطرح فرمایید.

سلام من نرم افزار القاموس رو برای لب تابم دانلود کردم و نصب کردم ولی ئیغام رجیستری میده میشه رانمایی کنید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تهران-خیابان انقلاب  تلفن تماس ۰۹۱۹۱۲۱۰۰۰۸ تلفن ثابت ۲۸۴۲۶۹۲۹ -۰۲۱

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© نشر مطالب چـــرب زبـــان تنها با دادن لینک مستقیم به عنوان منبع امکان پذیر است. سلامتی-زیبایی

رعایت اعراب گذاری ، توجه به تفاوت معنا و درج ریشه در بسیاری از کلماتبهرمندی از جملات در ترجمه برخی کلماتجستجو پیشرفته بدون حساسیت نسبت به حروف عربی و اعراب

💎 بدون خرید لایسنس در صورت نمایش تبلیغات می‌توانید از برنامه استفاده نمایید. همچنین در صورت آفلاین بودن می‌توانید واژه‌های آغاز شده با هشت حرف اول را جستجو کنید، در غیر این صورت این برنامه درون‌خرید می‌باشد. لطفا قبل از خرید، برنامه را کامل تست کنید و از کارکرد آن مطمئن شوید.💎 تبلیغات تنها در صورت باز بودن برنامه و در صفحه اصلی نمایش داده می شوند.

≡ امکان ترجمه متن ، جمله‌یابی و دریافت متن‌های کپی شده در کلیپبرد برای ترجمه در مترجم آنلاین گوگل و مایکروسافت≡ امکان ارسال متن از سایر برنامه‌ها برای ترجمه در مترجم آنلاین گوگل و مایکروسافت≡ امکان ترجمه متن و جمله یابی در مترجم آنلاین گوگل و مایکروسافت با پشتیبانی از بیش از 100 زبان زنده دنیا و تشخیص هوشمند زبان ورودی مناسب برای ترجمه جملات در هنگام استفاده از شبکه‌های اجتماعی

💎 سازگاری کامل با اندروید ۶ و ۷💎 سازگاری با انواع صفحه نمایش گوشی و تبلت و پشتیبانی کامل از نمایش عمودی و افقی💎 دامنه لغات آفلاین بی نظیر💎 امکان ایجاد دسته بندی‌های مختلف برای کلمات و افزودن و حذف کلمات دلخواه با معانی دلخواه به آنها💎 امکان انتخاب بخش‌های مختلف متن برای ترجمه ، کپی یا اشتراک گذاری ( بر روی متن دو بار کلیک نمایید و یا چند لحظه انگشتتان را روی متن نگاه دارید )🎤 امکان جستجوی صوتی فارسی🔎 امکان جستجوی عربی به فارسی ، فارسی به عربی بدون نیاز به تغییر زبان دستگاه🔎 بهره‌مندی از لیست الفبایی انطباق پذیر ( پیشنهاد واژه با قابلیت نمایش همزمان معنای واژه پیشنهادی )🔎 امکان نمایش پنجره مترجم بر روی تمامی برنامه های باز🔎 ایجاد لینک خودکار برای جستجوی واژه‌ها و جملات ناموجود در دیتابیس آفلاین🔎 استفاده از سریع ترین الگوریتم‌های جستجو و پاسخ‌دهی بدون مکث ، تنها در برنامه‌های گروه نرم‌افزاری ققنوس🎨 بهره‌مندی از 9 فونت مناسب + امکان تغییر اندازه🎨 بهره‌مندی از امکان نمایش ابتدای متن و تمام متن🎨 رابط کاربری بسیار زیبا و روان🎨 امکان شخصی سازی و تغییر کامل رنگ‌ها★ فاقد هرگونه اجرای مخفی و هر ‍نوع پیغام و اعلام🗸 امکان انتقال به حافظه📎 امکان ارسال و به اشتراک‌گذاری آسان✯ بهره‌مندی از لیست جستجوهای اخیر (تا ۳۰۰ جستجوی اخیر)✯ امکان نشان‌گذاری واژه‌ها (نامحدود)✯ امکان مرتب سازی تاریخچه جستجو و نشان‌ها به ترتیب حروف الفبا یا زمان اضافه شدن با امکان حذف

منابع:☆ دیکشنری عربی به فارسی☆ دیکشنری فارسی به عربی

نکته: اعتبار خرید برای حساب شما دائمی است و در صورت حذف و نصب و یا خطا در خرید لطفا دوباره  کلید خرید را بزنید و هزینه‌ای از شما کسر نخواهد شد.

لغت کلیدی:فرهنگ لغت ، واژه نامه ، لغت نامه ، لغتنامه ، ویکی واژه ، دیکشنری تخصصی ، مرجع مخفف ، اصطلاحات عربی، آموزش عربی، بهترین

همیشه برای انجام کارهای تحقیقاتی نیاز به مترجم پیدا می­ کنید این در حالیست که بسیاری از متونی که به زبان­ های دیگر نوشته شده است را خودتان می­ توانید با کمک گرفتن از نرم افزار ترجمه متن ترجمه کنید. ما در اینجا تصمیم گرفتیم تا چند نرم افزار مترجم متن را به شما معرفی کنیم که زبان فارسی را نیز پشتیبانی کند.

پیش از هر چیز شما همیشه می­ توانید بدون پرداخت هزینه و به صورت رایگان از مترجم گوگل یا همان گوگل ترنسلیت به روی کامپیوتر و یا تلفن همراهتان استفاده کنید. گوگل ترنسلیت از آنجایی که زبان ­های بسیاری را پشتیبانی می­ کند می­ تواند در بسیاری موارد پرکاربرد باشد اما گاهی ممکن است در ترجمه متون فارسی به مشکل برخورد کنید بنابراین بد نیست با سایر نرم ­افزارهای پرکاربرد ترجمه متن نیز آشنا شوید تا در صورت لزوم بتوانید از این نرم افزارهای مترجم رایگان نیز کمک بگیرید.

Qtranslate یک نرم افزار ترجمه متن کم حجم است که اکثر زبان­ ها از جمله زبان فارسی را پشتیبانی می ­کند. شما می­ توانید متن خود را از فارسی به زبان­ های دیگر و یا برعکس ترجمه کنید. این نرم افزار برای ترجمه از مترجم ­های آنلاین همانند MicrosoftTranslator ، گوگل ترنسلیت و Babelfish.yahoo کمک می­ گیرد به همین دلیل برای اینکه بتوانید از این نرم افزار استفاده کنید حتما باید به اینترنت متصل باشید.

یکی دیگر از نرم ­افزارهای مترجم که می ­تواند جملات یا کلمات را به شکل مستقل ترجمه کند نرم افزار ترجمه متن Magic Translator است. این نرم افزار مترجم به خوبی از زبان فارسی پشتیبانی می­ کند و به دلیل اینکه درون خود مرورگر وب دارد به راحتی می ­تواند وب­سایت­ هایی که به زبان دیگری هستند را برایتان به زبان فارسی ترجمه کند. مجیک ترنسلیتور ۱۰۰% با یونی کدها سازگار است و می­تواند فایل­ هایی با فرمت­های RTF ، Doc و txt را باز کند. رابط کاربری ساده ­ی این نرم افزار مترجم نیز کار با آن را برای همه راحت کرده است.

این نرم افزار ترجمه متن نیز بسیار کم حجم و قدرتمند است و زبان فارسی را نیز پشتیبانی می­ کند. با استفاده از این نرم افزار می­ توانید فایل­های PDF، پاورپوینت، Word ، صفحات وب، ایمیل­ها و صفحات چت را ترجمه کنید. اما برای ترجمه نیاز است که همواره به اینترنت متصل باشید چرا که برای خواندن و ترجمه متن از دیکشنری آنلاین استفاده می­ شود. این نرم افزار مترجم متن ۵۳ زبان را پشتیبانی می­ کند.

نرم افزار مترجم ترادوس نیز یکی دیگر از نرم­ افزارهای ترجمه متن پرکاربرد است که می­ تواند به شما کمک کند مطالب مورد نظرتان را دقیق ­تر و سریع ­تر ترجمه کنید. ترادوس به خوبی از زبان فارسی پشتیبانی می­ کند و سرعت و دقت بالایی در ترجمه متن دارد. همچنین اصطلاحات شرکت­ های بزرگ نیز در نرم افزار به صورت پیش فرض قرار گرفته است. نرم افزار مترجم ترادوس توسط بیش از ۲۵۰ هزار مترجم در سراسر جهان استفاده می­ شود. ترادوس در نسخه­ های مختلف ویندوز قابل نصب است.

همانند سایر نرم ­افزارهای مترجم متن معرفی شده ، Ace Translator نیز برای اینکه بهترین نتیجه را به شما بدهد باید متصل به اینترنت باشد. این نرم افزار می ­تواند لغات و متون را به ۵۹ زبان مختلف از جمله زبان فارسی ترجمه کند. Ace Translator می­ تواند متن ترجمه شده را از درون برنامه به فایل متنی تبدیل کند و دیگر نیازی به کپی پیست کردن وجود ندارد. حجم برنامه کم است و همچنین با نسخه­ های مختلف ویندوز سازگار است.

این اپلیکیشن یک دیکشنری یا فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی و برعکس است که بیش از ۲۰۰۰۰۰ لغت را در خود نگهداری می­ کند. استفاده از این اپلیکیشن نیاز به اینترنت ندارد و به صورت آفلاین است.

این اپلیکیشن مخصوص زبان فارسی طراحی شده است و دیکشنری­ های تخصصی برای رشته­ های مختلف دارد که می­ تواند برای دانشجویان بسیار کاربردی باشد.

بدون شک دیکشنری آکسفورد یکی از مشهورترین و قابل اعتمادترین دیکشنری­ هاست که حالا با نسخه موبایل خود به راحتی در دسترس عموم قرار گرفته است. لغت­نامه آکسفورد به طور مستمر به روز رسانی می­ شود و دایره لغات آن هر روز در حال گسترش است.

این اپلیکیشن یکی از بهترین لغت­ نامه ­های فارسی برای موبایل است که مخصوص سیستم عامل اندروید طراحی شده است. این دیکشنری لغات را به صورت موضوعی و تخصصی در رشته­ های مختلف در نظر گرفته و معانی متفاوتی بر اساس کاربرد آن­ها ارائه می­دهد. همچنین از ویژگی ­های آن می­توان به دسترسی به واژگان فرهنگ لغات دهخدا و دکتر معین اشاره کرد.

پارس دیک نیز یکی دیگر از اپلیکیشن­ های دیکشنری فارسی به انگلیسی و برعکس است که به صورت آفلاین کار می­کند. این دیکشنری بیش از ۲۰۰۰۰۰ لغت انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی را دارد و می ­تواند لغات را با دو لهجه بریتیش و آمریکایی تلفظ کند. همچنین متضادها و مترادف­ های کلمات را نیز نمایش می­ دهد.

نکته ­ای که باید درباره نرم ­افزارهای مترجم متن بدانید این است که نتیجه نهایی همیشه ۱۰۰% آن چیزی نیست که شما می­ خواهید چرا که در نهایت متن توسط ربات ترجمه می­ شود و برای بهبود آن نیاز است بازخوانی و ویرایش شود. اما در هر حال استفاده از این نرم ­افزارها برای ترجمه متن می­تواند حداقل تا ۲۰% سرعت کار ترجمه را برای شما بالاتر ببرد.

اگر هنوز ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال نکرده‌اید، همین الان وارد تلگرام و اینستاگرام شوید و به جمع صدها دنبال‌کننده رایت می بپیوندید.

علاوه بر به اشتراک‌گذاشتن آخرین مطالب مفید و کاربردی سایت، تخفیف‌های ویژه و باورنکردنی ترجمه و ویرایش تخصصی، از این به‌بعد به‌صورت محدود فقط و فقط در تلگرام و اینستاگرام منتشر می‌شوند. 

خواهش می کنم، خوشحالیم که معرفی این نرم افزار ها برای شما مفید واقع شده است.

خواهش می کنم، نظر لطف شماست. خوشحالیم که مفید بوده.

سلام ببخشید از بین این نرم افزارها کدومشون متن بهتر ترجمه میکنن؟که قابل فهم باشه…

سلام، هر کدام نقص ها و مزایای خود را دارند و معمولا برای زبان فارسی زیاد خوب عمل نمی کنند. نرم افزار ها هیچگاه جای ترجمه انسانی را نمی گیرند.

با عضویت در خبرنامه ایمیلی رایت می، جدیدترین و مفیدترین مطالب سایت را به‌همراه تخفیف‌های ویژه و مناسبتی در ایمیل خود دریافت نمایید:

ما هم مثل شما از اسپم متنفریم و ایمیل‌های اسپم و تبلیغاتی ارسال نخواهیم کرد

Translator Voice Translate Pro یک برنامه قدرتمند برای ترجمه متن در بیش از 70 زبان مختلف از جمله فارسی است. با استفاده از این برنامه می‌توانید با خارجی‌ها ارتباط برقرار کنید و در زبان‌های دیگر به تحقیق بپردازید.

به اشتراک گذاری ترجمه از طریق ایمیل و شبکه‌های اجتماعی

‏‏جامع ترین دیکشنری عربی به فارسی و فارسی به عربی و عربی به عربی ‏دیکشنری المنجد با بهره مندی از از الگوریتم جستجوی بسیار قوی نرم افزاری بسیار سبک و کاربردی را برای  عموم کاربران فراهم آورده است.‏امکانات ویژه و منحصر بفرد :‏✔✔ امکان دانلود لغت نامه از میان مجموعه ای عظیم از لغت نامه ها‏✔✔ امکان  لایک کردن لغت نامه های مورد علاقه‏✔✔ امکان جست و جو در ابتدا ، وسط و انتهای کلمات‏امکانات این دیکشنری:‏✔ قابلیت جستجوی همزمان در چند دیکشنری‏✔ جستجوی بسیار سریع در برنامه‏✔ بهره مندی از آخرین تکنولوژی ترجمه متن‏✔ تغییر زبان جست و جو با یک کلیک‏✔ قابلیت تبدیل گفتار به نوشتار‏✔ شامل انواع لغتنامه های فارسی به عربی‏✔ شامل انواع لغتنامه های  عربی به عربی ‏✔ شامل انواع لغتنامه های  عربی به فارسی‏✔ افزوده شدن لغت نامه های جدید  به برنامه بطور پیوسته‏✔ امکان اضافه کردن لغات به لیست علاقه مندی‏✔ تاریخچه کلمات جستجو شده‏✔ فوق بهینه بودن برنامه در استفاده از سخت افزار گوشی‏✔ تنظیمات ساده و کاربردی‏✔ نصب بر روی اندروید 3 به بالا‏✔ پشتیبانی شبانه روزی از برنامه‏✔ قابلیت اشتراک گذاری واژگان‏✔ بخش اعلانات با هدف آموزش های دوره ای عربی‏✔ کم حجم بودن برنامه  و….‏تعدادی از لغت نامه های موجود در برنامه :‏عربی به فارسی :‏❖ابجد‏❖واژگان قرآنی‏❖جامع‏❖دیکشنری عربی – فارسی‏فارسی به عربی :‏❖المنجد‏❖واژگان قرآنی‏سایر لغت نامه ها :‏❖القاموس‏❖معجم الوسیط‏❖الامثال‏❖مفردات قرآن‏❖مقاییس اللغه‏❖❖برای استفاده بهتر از برنامه به بخش راهنمای موجود در برنامه مراجعه فرمایید .‏توجه: در نسخه رایگان امکان استفاده از همه ی بخش های ویژه بمدت محدود امکان پذیر است.‏منتظر انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز هستیم.‏کلمات کلیدی:‏فرهنگ لغت ، واژه نامه ، لغت نامه ، دیکشنری ، لغتنامه ، ویکی واژه ، دیکشنری تخصصی ، مرجع مخفف ها ، مرجع اصطلاحات ، اصطلاحات عربی ، مخفف ها ، دیکشنری عربی ، دیکشنری زبان آموزان ، ویکی واژه اختصارات ، قاموس زبان ، آموزش عربی ، فرهنگ لغت عربی ، مفاهیم عربی ، واژه نامه فارسی به عربی

استفاده از مطالب وب‌سایت مایکت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

با اجرای فایل دریافتی، ابتدا مایکت بر روی دستگاه اندرویدی شما نصب خواهد شد. بلافاصله پس از باز شدن اپلیکیشن مایکت، دانلود خواهد شد.

بهترین نرم افزار ترجمه متن عربی به فارسی0خرید کرم گلدن کویین
خرید صابون صندل
صابون صندل
خرید ژل شاخکی آلوئه ورا
خرید گین اپ
خرید شامپو تریاک

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

با نیروی وردپرس

نرم افزار ترجمه متن عربی به فارسی اندروید0خرید کرم گلدن کویین
خرید صابون صندل
صابون صندل
خرید ژل شاخکی آلوئه ورا
خرید گین اپ
خرید شامپو تریاک

خرید شامپو تریاک دکتر اسکین
خرید صابون تریاک

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

©
2022 (کامل متن)

با نیروی وردپرس

Translator Voice Translate Pro یک برنامه قدرتمند برای ترجمه متن در بیش از 70 زبان مختلف از جمله فارسی است. با استفاده از این برنامه می‌توانید با خارجی‌ها ارتباط برقرار کنید و در زبان‌های دیگر به تحقیق بپردازید.

ویژگی‌ها:

قابلیت ترجمه کلمه وعبارات

ترجمه مکالمه

مترجم متن عربی به فارسی اندروید

فرهنگ لغت آفلاین

نگهداری سابقه و لیست علاقه‌مندی‌ها

ترجمه سایت

متن به گفتار

تشخیص گفتار

به اشتراک گذاری ترجمه از طریق ایمیل و شبکه‌های اجتماعی

تشخیص خودکار زبان متن

مترجم متن عربی به فارسی اندروید
مترجم متن عربی به فارسی اندروید
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *