معنای مدیرکل به انگلیسی

خواص دارویی و گیاهی

معنای مدیرکل به انگلیسی
معنای مدیرکل به انگلیسی



1
general::
general manager

شبکه مترجمین ایران

2
general::
general director


transnet.ir

3
Law::
Director General

معنای مدیرکل به انگلیسی

فرهنگ تشریحی – کاربردی حقوق تالیف هرمز رشدیه

general manager

مدیر کل (انگلیسی: General manager) به مدیر اجرایی اطلاق می‌گردد، که مسئولیت اصلی آن، مدیریت مستقیم بر منابع درآمد و هزینه‌های شرکت می‌باشد، که عناصر مربوط به این دو عامل، در فهرستی تحت عنوان صورت سود و زیان، درج می‌شوند. مدیر کل معمولاً وظیفه نظارت بر کلیه زیرمجموعه‌های دو بخش بازاریابی و فروش را برعهده دارد و بطور روزانه عملیات حوزه کسب‌وکار شرکت را مدیریت می‌کند و دستورهای لازم را به کارکنان بخش کسب‌وکار، انتقال می‌دهد.

chairperson

general manager

managing director

معنای مدیرکل به انگلیسی

director general

chief executive

director general

general manager

general manager

president

general manager

managing director

director general

general manager

managing director

general manager

manager general

سفارش شما به صورت تدریجی و در حین انجام ترجمه در چند قسمت برای شما ارسال می شود.

می توانید از طریق وب سایت برای مترجم پیام بفرسید و نکات خود را به ایشان اعلام کنید.

برای کتب و سفارشات حجیم می توانید هزینه را در چند قسمت پرداخت کرده و به همان میزان قسمتی از ترجمه
را دریافت نمایید.

ترجمه های انجام شده توسط ترجمه تخصصی ایرانیان تا 20 روز گارانتی دارند.

ساعات کاری:

شنبه تا چهارشنبه: 8 تا 16

پنجشنبه: 8 تا 13

برای اطلاع از آخرین اخبار ، مطالب و تخفیف های سایت ، میتوانید در خبرنامه ما عضو شوید 🙂

برای ارتباط با پشتبانی کافی است در تلگرام با شماره تلفن 989103609801+ در ارتباط باشید و
یا

اینجا

را کلیک کنید.

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

توسط
مدیرکل انجمن، 15 فروردین 1396 در فرهنگ‌های حقوقی

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

معنای مدیرکل به انگلیسی


طراحی و پشتیبانی

طرح و گرافیک ماهان

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

توسط
مدیرکل انجمن، 15 فروردین 1396 در فرهنگ‌های حقوقی

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

معنای مدیرکل به انگلیسی


طراحی و پشتیبانی

طرح و گرافیک ماهان

مدیر کل (انگلیسی: General manager) به مدیر اجرایی اطلاق می‌گردد، که مسئولیت اصلی آن، مدیریت مستقیم بر منابع درآمد و هزینه‌های شرکت می‌باشد، که عناصر مربوط به این دو عامل، در فهرستی تحت عنوان صورت سود و زیان، درج می‌شوند. مدیر کل معمولاً وظیفه نظارت بر کلیه زیرمجموعه‌های دو بخش بازاریابی و فروش را برعهده دارد و بطور روزانه عملیات حوزه کسب‌وکار شرکت را مدیریت می‌کند و دستورهای لازم را به کارکنان بخش کسب‌وکار، انتقال می‌دهد.

در اغلب شرکت‌ها، مدیر کل مسئولیت برنامه‌ریزی راهبردی شرکت را نیز برعهده دارد. از دیگر وظایف یک مدیر کل می‌توان به: تفویض اختیارها، هماهنگی و سازماندهی نیروی انسانی، همچنین تصمیم‌گیری برای رسیدن به نتایج مطلوب، با هدف کسب سود برای سازمان، اشاره نمود.[۱] در بعضی از شرکت‌ها، بسته به نوع فعالیت شرکت، گاهی مدیر ارشد مالی یا مدیر عملیات، به عنوان مدیر کل شرکت فعالیت می‌کنند. در بسیاری از شرکت‌های بزرگ، مدیر کل شرکت، معاون مدیر عامل نیز محسوب می‌شود.

 

Comments are closed.

معنای مدیرکل به انگلیسی
معنای مدیرکل به انگلیسی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *