دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی آریان پور pdf

خواص دارویی و گیاهی

دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی آریان پور pdf
دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی آریان پور pdf

Copy Right By 2016 – 1395

عنوان فارسی: آریان پور پیشرو انگلیسی به فارسی فرهنگ لغت Expanssive (2 مجموعه ای ج ) فرهنگ گسترده پیشرو انگلیسی به فارسی آریان پور دو جلد با هم ناشر: Jahan Rayaneh
سال: 2006 زبان: فارسی
تعداد صفحه (نسخه چاپی – نسخه الکترونیکی): 2740-2745 نوع فایل: PDF دانلود نرم افزار مطالعه
حجم: 61.00 مگابایت
دانلود این کتاب

فرهنگ آریان‌پور نام سلسله فرهنگ‌های انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی در حجم‌های گوناگون است که توسط عباس آریان‌پور کاشانی و منوچهر آریان‌پور کاشانی تألیف شده است.

فرهنگ دو جلدی دانشگاهی ( گسترده ) انگلیسی به فارسی دارای بیش از 200 هزار واژه انگلیسی و میلیونها معنی فارسی و ضرب المثل و کاربردهای ویژه
به کار بردن برچسب (مثلاً جانور یا شیمی یا عامیانه یا زننده) برای روشن سازی حوزه کاربردی واژه.
نشانه های هجابندی سرواژه های انگلیسی.
ارائه املاهای گوناگون واژه ها (آمریکایی ، بریتانیایی و غیره).
نشان دادن تلفظ واژه ها (آمریکایی ، برتانیایی و غیره) با بکارگیری نشانه های آوایی دقیق.
ارائه نشانه های دستوری مربوط به هر واژه.
شماره گذاری معانی فارسی هر واژه.
ارائه بیشترین تعداد برابرهای فارسی برای هر سرواژه انگلیسی.
به کار بردن واژه های کلیدی هر عبارت ها و جمله های انگلیسی به همراه ترجمه فارسی.
ارائه برابرهای فارسی اصطلاحات و کاربردهای ویژه سرواژه های انگلیسی.
ارائه مشتقات سرواژه های انگلیسی به همراه معادل های فارسی آنها.
به کارگیری تصویرهای گویا برای روشن سازی هرچه بیشتر معانی.
مشخص سازی سرواژه های انگلیسی که از زبانهای فارسی یا عربی یا ترکی یا سانسکریت ریشه گرفته است.

دانلود کتاب
  |  
کتاب ها
  |  
دانلود مقاله
   |  
ترجمه مقاله
   |  
نرم افزارهای مفید

کتاب چگونه کار می کند
  |  
درخواست حذف اثر
  |  
راهنمای کسب امتیاز
  |  
سیاست حفظ حریم خصوصی
  |  
سیاست ضد هرزنامه

دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی آریان پور pdf

خدمتی از Shift  |  
کپی رایت ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹, Ketab.io (کتابخانه آزاد کتاب)
  |  
ارتباط با ما
دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی آریانپور pdf

تمامی كالاها و خدمات این سایت، حسب مورد، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

رایگان نیست! فرهنگ لغت انگليسي از منبع معتبر و به روز آريان پور.انگليسي به فارسيفارسي به انگليسيانگليسي به انگليسيتلفظ صوتي لغات انگليسيجستجوي متداخلجعبه لايتنرفراخواني فرهنگ لغت از تمام نرم افزارهاي متنيپردازش تصوير (OCR)توضیحات دسترسی ها:1. دسترسی به اینترنت: جهت دریافت بسته های آماده جعبه لایتنر2. دسترسی به دیسک: نگهداری فایلهای پشتیبان بسته لایتنر3. دسترسی به دوربین: امکان عکس گرفتن از صفحه کتاب، متن و … و OCR4. دسترسی به وضعیت گوشی و تماس: جهت رمز گزاری اطلاعاتدانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی آریانپور pdf

This content was uploaded by our users and we assume good faith they have the permission to share this book. If you own the copyright to this book and it is wrongfully on our website, we offer a simple DMCA procedure to remove your content from our site. Start by pressing the button below!

فرهنگ لغت انگلیسی از منبع معتبر و به روز آریان پور
انگلیسی به فارسی
فارسی به انگلیسی
انگلیسی به انگلیسی
تلفظ صوتی لغات انگلیسی
جستجوی متداخل: به عنوان مثال شما می تواند از داخل معنی یک لغت انگلیسی به صورت مستقیم بر روی معنی کلیک کرده و در قسمت فارسی به انگیسی آن لغت را ملاحظه فرمایید
OCR: شما می تواند با عکس گرفتن از لغات انگلیسی آن را برای ترجمه به فرهنگ ارسال نمایید
فراخوانی فرهنگ لغت از تمام نرم افزارهای متنی: می توانید در تمامی نرم افزارهای متنی مانند مرورگر اینترنتی گوشی با انتخاب یک لغت آنرا برای ترجمه به فرهنگ لغت ارسال نمایید.
جعبه لایتنر: با استفاده از این امکان شما می توانید به روشی کاملا پیشرفته معنی لغات را فراگرفته و آموخته های خود را برای همیشه حفظ نمایید.
بسته های آماده برای جعبه لایتنر: بسته های لغت پرکاربردی مانند 504 برای استفاده کاربران در نظر گرفته شده است.

All applications on SlideME are scanned for viruses and exploits, including the Master-Key exploit (courtesy of Bluebox Security), before they are reviewed and approved by our editors.

دیکشنری آندروید-دیکشنری آریان پور یکی از معتبرترین دیکشنری های فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی برای علاقمندان به زبان انگلسی می باشد آموزش و یادگیری زبان انگلیسی مثل گذشته فقط مختص به کلاس درس و حضور در نزد استاد نیست امروزه رسانه های دیجیتال مثل کامپیوتر و گوشی موبایل تا حد زیادی افراد را از داشتن استاد بی نیاز کرده به عبارت دیگر هر دانش آموز و دانشجو رشته زبان انگلیسی و علاقمند به یادگیری زبان انگلیسی می تواند با داشتن یک دیکشنری قدرتمند و صوتی بر روی گوشی آندروید یادگیری زبان انگلیسی را برای خود میسر کند جهت کمک به یادگیری شما علاقمندان به زبان انگلیسی این دیکشنری محبوب و کاربردی را برای گوشی های آندروید ارائه کردیم این دیکشنری قابل ترجمه و تلفظ لغات انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی را داراست همچنین این دیکشنری آندروید بر روی تمامی گوشی دارای سیستم عامل آندروید از جمله گالکسی سامسونگ،سونی ،گوشی های شرکت گوگل و ال جی ،دل و ایسر همچنین گوشی محبوب htc قابل نصب می باشد.

دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی آریانپور pdf

سوم، فايل دیکشنری آریان پور و یا سایر دیکشنری ها را در فولدر Dict ايجاد شده توسط برنامه کپي کنيد. بلو ديکت رو اجرا کنيد.
البته ميتونيد پس از اجراي بلو ديکت در داخل خود برنامه در قسمت نتظيمات، مسير ديکشنري رو مشخص کنيد تا اون رو به نرم افزار اضافه بکنه.

 پسورد فایل ها آدرس سایت می باشد: www.asdownload.net

با سلام خدمت شما عزیزان. بنده مدرس زبان هستم.متاسفانه گوشی من اندروید نیست.گوشی ان8 دارم.نمیتونید لطفا همین دیکشنری برای سیمبین هم تهیه و آپلود کنید؟ با کارم خیلی خیلی لازم دارم. با تشکر.

سلام دوست عزیز نسخه جاوا هنوز ارائه نشده بهتر است شما از سارا دیکشنری استفاده کنید.لینک دانلود

سلام و تشکر از شما
من این فایلو گرفتم و فرمت mdx داشت توی گوشیم اصلا میزنه نمیتونه این فایلو باز کنه و اینستال نمیکنه!!

باید چی کارش کنم؟ مگه برای اندروید نیست؟؟ چرا تو گوشی من نمیخونه؟؟

سلام
ابتدا باید bludict را نصب کنید و این فایل را در پوشه Dict آن کپی کنید.

دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی آریان پور pdf

با سلام منم مثل دوستمون د بالا این فایلو گرفتم و فرمت mdx داشت توی گوشیم اصلا میزنه نمیتونه این فایلو باز کنه و اینستال نمیکنه!!

باید چی کارش کنم؟ مگه برای اندروید نیست؟؟ چرا تو گوشی من نمیخونه؟؟

فایل دانلود شده با پسوند mdx هست که نصب نمییشه رو گوشیم
من اندروید ورژن 4.2 دارم. نمیتونه فایل رو باز کنه
پیغام unable to open میده گوشیم

باسلام
دوستان متاسفانه نمی تونم دیکشنری و نصب کنم .هر دو مرحله رو انجام دادم ولی دیکشنری نصب نمیشه . لطفا راهنمایی کنید . با تشکر

اول، فايل apk.bluedict رو جستجو و نصب کنيد. دوم، برنامه رو اجرا کنيد و ببنديد. سوم، فايل بالا رو در فولدر Dict ايجاد شده توسط برنامه کپي کنيد. بلو ديکت رو اجرا کنيد.
البته ميتونيد پس از اجراي بلو ديکت دز داخل خود برنامه در قسمت نتظيمات، مسير ديکشنري رو مشخص کنيد تا اون رو به نرم افزار اضافه بکنه

سایتتون رو هر جا که تونستم ریپورت کردم
بخاطر اون پاپ آپ بالا

من بلودیکت رو نصب کردم ولی یکی به من بگه فایل دیکشنری کجاست؟!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

» کتابناکهای مرتبط:فرهنگ حسابی (انگلیسی-فارسی)فرهنگ جامع فارسی به ترکی استانبولی – جلد 1فهرست کتب چاپ سنگی تبریز: فارسی و عربی

با اجرای فایل دریافتی، ابتدا مایکت بر روی دستگاه اندرویدی شما نصب خواهد شد. بلافاصله پس از باز شدن اپلیکیشن مایکت، برنامه دیکشنری انگلیسی به فارسی آریان پور +تلفظ دانلود خواهد شد.

دیکشنری لینگوس + دیکشنری های عمومی و تخصصی + دانلود دیکشنری لانگمن

دیکشنری Lingoes دیکشنری لینگوس بیش از 80 زبان مختلف از جمله فارسی را پشتیبانی می کند و بر خلاف اکثر مترجم های قدرتمند ، کاملا رایگان می باشد . نرم افزار دیکشنری Lingoes مانند بابیلون ، دارای دیتابیس قوی از دیگر دیکشنری ها می باشد و علاوه بر کلمات قابلیت ترجمه ی کامل متون و تلفظ آن ها را نیز دارد . همچنین دیکشنری Lingoes این امکان را به شما می دهد که تنها با بردن موس روی متن و انتخاب کلید میانبر ، خود نرم افزار عملیات ترجمه را انجام دهد .دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی آریانپور pdf

در دیکشنری Lingoes وجود برنامه های جانبی با نام Appendix مانند : جدول تناوبی مندلیف ، ماشین حساب مهندسی ، تبدیل ارز کشورهای مختلف به یکدیگر، تبدیل واحد های مختلف اندازه گیری به یکدیگر، محیط دیکشنری لینگوس را بسیار متفاوت و جالب ساخته است ، از این رو به شما کاربران عزیز یاس دانلود پیشنهاد می کنیم دانلود دیکشنری Lingoes لینگوس با تمام دیکشنری های تخصصی فارسی را به صورت رایگان از دست ندهید تا بوسیله ی آن ، مترجمی همیشگی و قدرتمند را در رایانه ی خود داشته باشید .

در خبرنامه یاس دانلود عضو شویـــد تا
جدیدترین هـــای دنیـای اینترنت را در
ایمیل خود دریافت کنید

سایت تنها راه ارتباط با ما نیست !!!
شما می توانید در شبکه های اجتماعی
ما را دنبال کنید .

فروش تسبیح ، انگشتر ، نقره جات ، دستبند ، گردنبند ، گوشواره ، مدال ، نگین و … از جنس سنگ ، نقره و استیل

تمامی حقوق اين وبسايت متعلق به یاس دانلود مي باشد و کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.
سایت و سرور دانلود سایت یاس دانلود در داخل کشور میزبانی می شوند.
طـبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از قالب پیگرد قانونی دارد.
دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی آریانپور pdf0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

©
2021 (کامل متن)

با نیروی وردپرس

Please donate to us. Your money will make a difference – improve the quality of our file sharing community to help more people.

Recommended

STARTUP – SHARE TO SUCCESS

دانلود و مشخصات کتاب ف‍ره‍ن‍گ‌ ی‍ک‌ ج‍ل‍دی‌ پ‍ی‍ش‍رو آری‍ان‌ پ‍ور ف‍ارس‍ی‌ – ان‍گ‍ل‍ی‍س‍ی‌ توسط آری‍ان‌ پ‍ور ک‍اش‍ان‍ی‌، م‍ن‍وچ‍ه‍ر 1383
نام و عنوان ..

دانلود هاتگرام مارکت ویندوز تبلیغات متنی ارزان انجام پروژه متلب سفارش رپورتاژ آگهی خرید رپورتاژ اگهی حذف اکانت اینستاگرام دانلود کتاب از آمازون خرید رپورتاژ اگهی خرید بک لینک ارزان خرید بک لینک ارزان —— خرید بک لینک ارزان گت بلاگز

کتابکو موتور جستجوی کتاب های الکترونیکی در سطح اینترنت می باشد که همانند سایر موتورهای جستجو – مثلا گوگل – می تواند کتاب ها و اطلاعات مربوط به آن ها را استخراج و ایندکس نماید. در میان جستجو و ایندکس کردن کتاب ها، ممکن است کتابکو محتوای شامل کپی رایت را نیز ایندکس نماید. این فرآیند کاملا اجتناب ناپذیر است. چرا که ربات کتابکوکو محتوای شامل کپی رایت را از غیر آن تشخیص نمی دهد. دقیقا مانند موتور جستجوی عکس گوگل و یا گوگل اسکلار که ممکن است شامل محتوای دارای کپی رایت نیز باشد. ما کتاب ها را اسکن و آپلود نمی کنیم.
استفاده از منابع این سایت تماما با مسئولیت و اطلاع استفاده کننده خواهد بود.
اگر شما محتوای خود را در کتاب یافتید و خواستار حذف آن بودید، با ارسال یک ایمیل به دپارتمان حذف آثار از طریق “این ایمیل”، درخواست خود را ارسال نمایید.
کتاب شما در کمتر از یک روز کاری حذف خواهد شد.

عنوان فارسی: آریان پور پیشرو انگلیسی به فارسی فرهنگ لغت Expanssive (2 مجموعه ای ج ) فرهنگ گسترده پیشرو انگلیسی به فارسی آریان پور دو جلد با هم
ناشر: Jahan Rayaneh
سال: 2006 زبان: فارسی
تعداد صفحه (نسخه چاپی – نسخه الکترونیکی): 2740-2745 نوع فایل: PDF دانلود نرم افزار مطالعه

حجم: 61.00 مگابایت

دانلود این کتاب

فرهنگ آریان‌پور نام سلسله فرهنگ‌های انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی در حجم‌های گوناگون است که توسط عباس آریان‌پور کاشانی و منوچهر آریان‌پور کاشانی تألیف شده است.

فرهنگ دو جلدی دانشگاهی ( گسترده ) انگلیسی به فارسی دارای بیش از 200 هزار واژه انگلیسی و میلیونها معنی فارسی و ضرب المثل و کاربردهای ویژه
به کار بردن برچسب (مثلاً جانور یا شیمی یا عامیانه یا زننده) برای روشن سازی حوزه کاربردی واژه.
نشانه های هجابندی سرواژه های انگلیسی.
ارائه املاهای گوناگون واژه ها (آمریکایی ، بریتانیایی و غیره).
نشان دادن تلفظ واژه ها (آمریکایی ، برتانیایی و غیره) با بکارگیری نشانه های آوایی دقیق.
ارائه نشانه های دستوری مربوط به هر واژه.
شماره گذاری معانی فارسی هر واژه.
ارائه بیشترین تعداد برابرهای فارسی برای هر سرواژه انگلیسی.
به کار بردن واژه های کلیدی هر عبارت ها و جمله های انگلیسی به همراه ترجمه فارسی.
ارائه برابرهای فارسی اصطلاحات و کاربردهای ویژه سرواژه های انگلیسی.
ارائه مشتقات سرواژه های انگلیسی به همراه معادل های فارسی آنها.
به کارگیری تصویرهای گویا برای روشن سازی هرچه بیشتر معانی.
مشخص سازی سرواژه های انگلیسی که از زبانهای فارسی یا عربی یا ترکی یا سانسکریت ریشه گرفته است.

خوب

فقط جلد اولش دان میشه

دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی آریان پور pdf

دانلود کتاب
  |  
کتاب ها
  |  

نرم افزارهای مفید

کتابکو چگونه کار می کند
  |  
درخواست حذف اثر
  |  
راهنمای کسب امتیاز
  |  
سیاست حفظ حریم خصوصی
  |  
سیاست ضد هرزنامه

کپی رایت ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۱, ketabkoo.com (کتابکو)
  |  
ارتباط با ما

تمامی كالاها و خدمات این سایت، حسب مورد، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

200 OK

دانلود کتاب الکترونیک A Popular History of Astronomy During the Nineteenth Century PDF eBook
مناسب برای تقویت زبان انگلیسی
برای دانلود به لینک
http://s4shop.com/english/49-a-popular-history-of-astronomy-during-the-nineteenth-century-four…

پس از انتشار نسخه جدید فتوشاپ و اضافه شدن قابلیت و ویژگی های فوق العاده به آن که با استقبال بی نظیر کاربران مواجه شد، کاربران فارسی زبان بی صبرانه منتظر انتشار نسخه ی …

دانلود کتاب الکترونیک PDF میکروکنترلرها
مقدمه ای بر میکرو کنترلرهای 8 XC196KC/KD
برای دانلود به لینک
http://s4shop.com/elm/44–.html
مراجعه کنید.


برچسب‌ها:koliat 86-HK.qxp – پرتال جامع علوم انسانی, بهترین دیکشنری های زبان انگلیسی چه هستند؟ – آقای مترجم, دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی آریانپور pdf – آموزشگاه …, دانلود کتاب آریان پور پیشرو انگلیسی به فارسی فرهنگ …, دیکشنری 5جلدی انگلیسی به فارسی آریانپور – کتاب – …, فرهنگ آریان‌پور – ویکی‌پدیا دانشنامهٔ آزاد, فرهنگ چهار جلدی فارسی به انگلیسی آریان پور – جهان رایانه, فرهنگ واژگان همراه فارسی به انگلیسی پیشرو آریانپور …, فرهنگ واژگان یک جلدی انگلیسی به فارسی پیشرو آریانپور …, کتاب دیکشنری انگلیسی به فارسی آریان پور سایز کوچک, کتاب فرهنگ فشرده فارسی به انگلیسی, کتاب فرهنگ یک جلدی پیشرو آریان‌پور: انگلیسی – فارسی …, کتاب همراه فرهنگ دوسویه همراه پیشرو آریان پور فارسی … – باهوک, معرفی کتاب فرهنگ جیبی فارسی به انگلیسی آریانپور – …, نقدی بر فرهنگ کامل انگلیسی – فارسی آریانپور صفحه ی دوم …

از صفر تا بی‌نهایت

یادگیری خودآموز، صرفه‌جویی در وقت و هزینه

دیکشنری انگلیسی به فارسی Perfect Dictionary شامل 10 هزار لغت پرتکرار زبان انگلیسی است. این دیکشنری شامل ساده‌ترین و مقدماتی‌ترین لغات انگلیسی تا پیشرفته‌ترین آن‌ها می‌باشد. از این جهت هر کسی با هر سطح زبان می‌تواند از استفاده کند.

در ادامه این نوشته به معرفی چند فرهنگ لغت دیگر برای استفاده‌های تخصصی‌تر می‌پردازیم.

نگارنده این مقاله به شخصه، تجربه استفاده از چند فرهنگ لغت مختلف را داشته است. در اینجا راجع به آن‌ها صحبت می‌کنیم.

دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی آریان پور pdf

فرهنگهایی که تاکنون نگارنده از آن‌ها استفاده کرده است مطابق لیست زیر است.

دیکشنری انگلیسی به فارسی حییم اولین فرهنگ لغتی بود که داشتم. این فرهنگ لغت توسط سلیمان حییم و در سال‌های دهه‌ی 30 برای اولین بار منتشر شده است. بعدها این فرهنگ به همراه بقیه‌ی فرهنگ‌های حییم توسط فرهنگ نشر معاصر مورد بازبینی قرار گرفتند.

به سلیمان حییم لقب «پدر فرهنگ‌نویسی دوزبانه» داده‌اند.

برای دهه‌های متوالی فرهنگ‌های حییم بهترین منبع یادگیری زبان انگلیسی برای ایرانیان بوده است.

بدیل مهم فرهنگ حییم، فرهنگ‌های مختلفی بودند که توسط امیرحسن آریان‌پور تالیف شده‌اند. همه ما سالهای دبیرستان (و البته بعضی‌ها دوران تحصیل در دانشگاه)از آن‌ها استفاده کرده‌ایم. 

نسلی که شماره شناسنامه‌هایشان و شماره ملی‌هایشان یکی نیست، کامل به یاد دارند که برای چند دهه به جز این دو فرهنگ عملاً انتخاب دیگری نداشتیم!

فرهنگ دیگری که از آن استفاده کرده‌ام فرهنگ هزاره بوده است. این دیکشنری انگلیسی به فارسی در اوایل دهه‌ی 80 و در دوجلد قطور به بازار آمد و به امپراطوری دو دیکشنری قبلی پایان داد.

من که آن سال‌ها کلاس تافل می‌رفتم نام این دیکشنری را برای اولین بار استاد تافل شنیدم. ایشان این فرهنگ لغت را به همراه فرهنگ لغت نشر نو به ما معرفی کرد.

به واسطه‌ی هیجان زیادی که داشتم هر دو کتاب را خریداری کردم. فرهنگ هزاره در ترجمه‌های متون پیشرفته همیشه بهترین یاور من بوده است.

همتای فرهنگ هزاره، فرهنگ معاصر پویا است. هر دوی این فرهنگ‌ها توسط یک تیم قوی در نشر فرهنگ معاصر تالیف شده‌اند. این دو  دیکشنری انگلیسی به فارسی بیشتر برای مترجمان مناسب است تا زبان‌آموزان.

استفاده از این دو فرهنگ لغت قطور(پویا و هزاره)، به نظر نگارنده، برای زبان‌آموز سطوح قبل از پیشرفته بیشتر به یک شکنجه می‌ماند! پیدا کردن یک لغت در دو جلد کتاب چند هزار صفحه‌ای را تصور کنید. ولی از آن سو، این دو فرهنگ به قدری کامل و قوی تالیف شده که برای افرادی که دستی در ترجمه دارند، عالی هستند.

همانطور که گفتم فرهنگ نشر نو که در یکی از کلاس‌های تافل به من معرفی شد. (قیمت در بهار 99: 95 هزار تومان)

این دیکشنری انگلیسی به فارسی نسبت به دو فرهنگ هزاره و پویا، از حجم مناسب‌تری برخوردار است. اما همچنان برای زبان‌آموزان سطح پیشرفته و مترجمان مناسب است.

از بین فرهنگهای به روز فرهنگ «نشر نو» خیلی مفید و پر از نکات مختلف است. این فرهنگ لغت در دو نسخه‌ی کوچک (جیبی) و بزرگ (رو میزی) منتشر شده است.

این فرهنگ در چاپ‌های قبلی با جلد قرمز به بازار آمده بود و در چاپ جدید با جلد خاکستری به بازار ارائه شده است. از ویژگی های آن می‌توان موارد زیر را نام برد:

این دیکشنری فارسی به انگلیسی بیشتر برای زبان‌آموزان سطح‌های پیشرفته و برای مترجمان مناسب است.

در نهایت دیکشنری انگلیسی به انگلیسی آکسفورد را معرفی می‌کنیم که برای زبان‌آموزان پیشرفته طراحی شده است.

این فرهنگ لغت یک سایت دارد که می‌توانید از آن برای جستجوی معنای لغات استفاده کنید.

اگر نسخه‌ی چاپی فرهنگ لغت آکسفورد را تهیه نمایید، همراه کتاب، یک سی‌دی موجود است که با نصب آن بر روی ویندوز خود می‌توانید در مواردی که به اینترنت دسترسی ندارید از آن استفاده نمایید. 

این دیکشنری انگلیسی به انگلیسی چند مزیت ویژه دارد:

اگر از دیکشنری انگلیسی به فارسی perfect dictionary استفاده کردید و بعد از چندماه دایره لغات شما بالا رفت به طوریکه توانستید خیلی از جملات متداول انگلیسی را به راحتی درک کنید، در این صورت به شما توصیه اکید می‌کنم حتماً یک نسخه از این فرهنگ لغت را تهیه کنید.

همانطور که می‌بینید تعداد فرهنگهای انگلیسی به فارسی زیاد نیستند. چندتایی از آنها هم خیلی قدیمی شده‌اند. در نتیجه انتخاب یک فرهنگ لغت به روز خیلی مهم است.

اگر نیاز به راهنمایی دارید از طریق ایمیل زیر سؤالات خود را مطرح کنید.

diranlou@outlook.com

پیروز و پاینده باشید.

برای اطلاع از جدیدترین مقاله‌ها، فیلم‌ها و همچنین کدهای تخفیف در خبرنامۀ سایت ثبت‌نام کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

دیگران نصب کرده‌اند

دیکشنری مهندسی + عمومی

پنج دیکشنری مهندسی

زیارت نامه

مذهبی

دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی آریان پور pdf

Oxford Collocations Dictionary

کتاب

118 مشاغل مشهد

ابزارهای کاربردی

کلام استاد رائفی پور

مذهبی

درآمد 10 میلیون در ماه | تضمینی

کسب و کار

ماشین حساب هزینه سند خودرو

ابزارهای کاربردی

برنامه‌های پیشنهادی

لغت نامه دهخدا فرهنگ معین، فرهنگ عمید فارسی هوشمند‎

کتاب

دیکشنری پارسیس

کتاب

دیکشنری انگلیسی به فارسی و بالعکس

آموزشی

فرهنگ لغت نام های اصیل ایرانی

کتاب

فرهنگ لغت فارسی

کتاب

دیکشنری و فرهنگ لغت کامل

کتاب

فرهنگ لغت معین

کتاب

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت هوشمند گستر هوتن پارس (استور اندرویدی مایکت) می باشد

دیکشنری آندروید-دیکشنری آریان پور یکی از معتبرترین دیکشنری های فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی برای علاقمندان به زبان انگلسی می باشد آموزش و یادگیری زبان انگلیسی مثل گذشته فقط مختص به کلاس درس و حضور در نزد استاد نیست امروزه رسانه های دیجیتال مثل کامپیوتر و گوشی موبایل تا حد زیادی افراد را از داشتن استاد بی نیاز کرده به عبارت دیگر هر دانش آموز و دانشجو رشته زبان انگلیسی و علاقمند به یادگیری زبان انگلیسی می تواند با داشتن یک دیکشنری قدرتمند و صوتی بر روی گوشی آندروید یادگیری زبان انگلیسی را برای خود میسر کند جهت کمک به یادگیری شما علاقمندان به زبان انگلیسی این دیکشنری محبوب و کاربردی را برای گوشی های آندروید ارائه کردیم این دیکشنری قابل ترجمه و تلفظ لغات انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی را داراست همچنین این دیکشنری آندروید بر روی تمامی گوشی دارای سیستم عامل آندروید از جمله گالکسی سامسونگ،سونی ،گوشی های شرکت گوگل و ال جی ،دل و ایسر همچنین گوشی محبوب htc قابل نصب می باشد.

راهنمای نصب:

اول، فایل apk.bluedict را نصب کنید.

دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی آریان پور pdf

دوم، برنامه رو اجرا کنید و ببندید.

سوم، فایل دیکشنری آریان پور و یا سایر دیکشنری ها را در فولدر Dict ایجاد شده توسط برنامه کپی کنید. بلو دیکت رو اجرا کنید.
البته میتونید پس از اجرای بلو دیکت در داخل خود برنامه در قسمت نتظیمات، مسیر دیکشنری رو مشخص کنید تا اون رو به نرم افزار اضافه بکنه.


Save

دانلود فایل نصبی BlueDict.7.6.5 با لینک مستقیم حجم:4mb

دانلود دیکشنری آریان پور با لینک مستقیم حجم:10mb

پسورد فایل ها آدرس سایت می باشد: www.asdownload.net

با سلام خدمت شما عزیزان. بنده مدرس زبان هستم.متاسفانه گوشی من اندروید نیست.گوشی ان8 دارم.نمیتونید لطفا همین دیکشنری برای سیمبین هم تهیه و آپلود کنید؟ با کارم خیلی خیلی لازم دارم. با تشکر.

سلام دوست عزیز نسخه جاوا هنوز ارائه نشده بهتر است شما از سارا دیکشنری استفاده کنید.
لینک دانلود

سلام و تشکر از شما
من این فایلو گرفتم و فرمت mdx داشت توی گوشیم اصلا میزنه نمیتونه این فایلو باز کنه و اینستال نمیکنه!!

باید چی کارش کنم؟ مگه برای اندروید نیست؟؟ چرا تو گوشی من نمیخونه؟؟

فایل اضافه ای میخواد؟؟

مرسی

سلام
ابتدا باید bludict را نصب کنید و این فایل را در پوشه Dict آن کپی کنید.

با سلام منم مثل دوستمون د بالا این فایلو گرفتم و فرمت mdx داشت توی گوشیم اصلا میزنه نمیتونه این فایلو باز کنه و اینستال نمیکنه!!

باید چی کارش کنم؟ مگه برای اندروید نیست؟؟ چرا تو گوشی من نمیخونه؟؟

فایل اضافه ای میخواد؟؟

مرسی

فایل دانلود شده با پسوند mdx هست که نصب نمییشه رو گوشیم
من اندروید ورژن 4.2 دارم. نمیتونه فایل رو باز کنه
پیغام unable to open میده گوشیم

یکی از دوستان نحوه نصب رو توضیح داده

باسلام
دوستان متاسفانه نمی تونم دیکشنری و نصب کنم .هر دو مرحله رو انجام دادم ولی دیکشنری نصب نمیشه . لطفا راهنمایی کنید . با تشکر

اول، فایل apk.bluedict رو جستجو و نصب کنید. دوم، برنامه رو اجرا کنید و ببندید. سوم، فایل بالا رو در فولدر Dict ایجاد شده توسط برنامه کپی کنید. بلو دیکت رو اجرا کنید.
البته میتونید پس از اجرای بلو دیکت دز داخل خود برنامه در قسمت نتظیمات، مسیر دیکشنری رو مشخص کنید تا اون رو به نرم افزار اضافه بکنه

سایتتون رو هر جا که تونستم ریپورت کردم
بخاطر اون پاپ آپ بالا

چجوری میشه صوتیشو فعال کرد

من بلودیکت رو نصب کردم ولی یکی به من بگه فایل دیکشنری کجاست؟!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی آریان پور pdf
دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی آریان پور pdf
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *