ترجمه خیلی دوست دارم به انگلیسی

خواص دارویی و گیاهی

ترجمه خیلی دوست دارم به انگلیسی
ترجمه خیلی دوست دارم به انگلیسی

Copy Right By 2016 – 1395

در ابتدا این ویدیو انیمیشنی و طنز رو ببینید و با چند تا از روش های خیلی معروف گفتن عاشقتم به زبان انگلیسی آشنا شوید.

لیست مطالب

عاشقتم به انگلیسی

دوستت دارم به انگلیسی

ابراز عشق و علاقه همیشه در زبان های مختلف بیایید معروف ترین عبارات در انگلیسی که مضمون عاشق شدن دارند را ببینید.ترجمه خیلی دوست دارم به انگلیسی

معروف ترین جمله جهان همین جمله است. “عاشقتم”

خیلی از ما از این جمله استفاده کرده ایم و شاید بتوان گفت که این جمله معروف ترین جمله برای بیان عشق در زبان انگلیسی است. “دوستت دارم” هم یکی از ترجمه هایی است که برای این جمله استفاده می شود. ئس اگر می خواهید یک ابراز علاقه بسیار ساده ولی تاثیر گذار داشته باشید حتما بگویید: I Love You

معنی: من عاشقتم

یکی دیگر از مواردی که می توانید استفاده کنید هم این جمله است. ابن عبارت کمی از جمله I love you خاص تر است و کمی حرفه ای تر به نظر می رسید.

معنی: من دیونه توام

اگر می خواهید بگویید خیلی عاشق کسی هستید و یا بیش از حد کسی را دوست دارید می توانید بگویید I Crazy about you

با گفتن این جمله نشان می دهید که عشق شما و علاق تان نسبت بهه شخص بسیار خاص و بیش از حد است.

معنی: تو نیمه منی

این اصطلاح شاید کمی ادبی باشد. شما می خواهید به شخص بگویید که قسمتی از وجود شماست و او را خیلی دوست دارید. پس می گویید you are my other half تا نشان دهید آن شخص نیمه مکمل شماست وعلاقه تان را به شخص با گفتن این جمله نشان می دهید.

معنی: خیلی دوست دارم

شاید ترجمه کلمه به کلمه این جمله کمی جالب باشد: تا خود ماه و برگشتن از آن دوستت دارم. شما می خواهید بگویید تا ته دنیا و تا مسیری بی منتها دوستت دارم. ئس این جمله زیبا را برای عشق خود بگویید.

معنی: با تمام وجود متعلق به توام

این جمله هم نشان دهنده عشق شما به شخص مورد نظرتان است. شما می خواهید بگویید تمام وجودتان سرشار از عشق طرف مقابل است و با این جمله زیبا این مفوم را به او می رسانید.

معنی: من متعلق به توام

خوب کاربرد این جمله هم بسیار مشخص است. خیلی راحت می توانید این جمله را بیان کنید و احساس خودتتتان را با کمترین پیچیدگی و به سادگی به طرف مقابل بیان کنید.

حتما جملات مربوط نحوه گفتن دوستت دارم به زبان اسپانیایی را هم ببینید و خاص باشید

دوستت دارم هم از جمله های بسیار کاربردی است که بسیاری از افرادی که به هم علاقه دارند از آن استفاده می کنند. شما می توانید از تمام جملاتی که برای عاشقتم در بالا گفت شد استفاده کنید و علاوه بر آنها از جملات زیر نیز برای گفتن دوستت دارم در انگلیسی استفاده کنید.

معنی : می پرستمت (خیلی دوست دارم)

خوب اگر کسی را در حد پرستش دوست دارید حتما از این جمله زیبا استفاده کنید.

معنی: تو برام مهمی

اگر می خواهید بگویید کسی برایتان اهمیت دارد و به او علاقه دارید حتما از این عبارت استفاده کنید.

معنی: تو نور زندگی منی

اگر کسی روشنایی زندگی شماست پس حتما او را خیلی دوست دارید.

معنی: تو همه منی

این جمله هم کاملا مشخص است و می توانید با آن معنی دوست داشتن را به فرد مورد نظر خود انتقال دهید.

حتما نحوه گفتن دوستت دارم به فرانسه را نیز ببنید و با زبان عاشق ها صحبت کنید.

جملات عاشقانه انگلیسی میتونه روش خاص و منحصر به فرد برای ابراز احساسات به فرد مورد علاقتون باشه، قضیه جالب تر هم میشه وقتی بخوای این ابراز علاقه رو به زبون دیگه ای انجام بدی و چالش ایجاد کنی.با این مقاله همراه باش تا چند نمونه از این ابراز احساسات به زبون انگلیسی رو یاد بگیری و بکار ببری.

❤ ❤ ❤

متن عاشقانه

❤ ❤ ❤

شعر انگلیسی عاشقانه

ترجمه خیلی دوست دارم به انگلیسی

❤ ❤ ❤

❤ ❤ ❤

❤ ❤ ❤

❤ ❤ ❤

جملات عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی

❤ ❤ ❤

جملات انگلیسی عاشقانه غمگین

❤ ❤ ❤

پیام های عاشقانه انگلیسی

این بود از چندتا متن و جمله عاشقانه که خیلی کاربردین و توی مکالمه هاتون با پارتنرتون میتونین استفادشون کنین.

یک پیشنهاد باحال و جدید برای یادگیری کاربردی زبان انگلیسی دوره های بینگو هست.اگه میخواین انگلیسی رو به بهترین شکل یاد بگیرین، این دوره بیترین انتخاب برای شماست.

پیام‌های تسلیت به انگلیسی به غیر از کاربردهایی که در فضای مجازی و رساندن تسلیت به مردم دیگر کشورها می‌تونه داشته باشه، معانی و مفاهیم بسیار دل‌نشینی داره.

جملات وصفی با ing در زبان انگلیسی به جملاتی گفته می شود که نقش و کار آنها توصیف کردن یک اسم و دادن اطلاعات بیشتر در باره ی آن اسم است؛

دلایل یادگیری زبان برای هر شخصی می‌تونه متفاوت باشه اما در این مقاله به 10 دلیل اصلی یادگیری زبان می‌پردازیم که که اکثر زبان آموزان به دنبالش میان.

خیلی از افراد خاطراتی درباره تلاش ناموفق برای یادگیری زبان انگلیسی دارند و یا دوست دارند یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنند، اما نمی دانند چگونه آن را شروع کنند.

برای مقایسه ی یک صفت یا ویژگی بین دو چیز در انگلیسی از حالت تفضیلی (برتر) صفت ها استفاده می کنیم. به این منظور ابتدا صفت هارو به دو دسته صفات یک بخشی و چند بخشی تقسیم می کنیم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

en

I like you


Tools


About


Stay in touch

I love you so much

I love you very much

I adore you

informal
I’m stuck on sb/sth!

I’ve got it bad!

ترجمه خیلی دوست دارم به انگلیسی

 

+1,I like it 😉

خودم با جواب اقا حمزه لویی موافقم ولی ایناهم اسلنگ هستن

I’m totally into you

I’m smitten with you

I’m hooked on you

love you so much.

با زبان دانان ایران زمین آشنا شوید

@chiMigan ارتباط با ادمین های چی میگن در تلگرام

با زبان دانان ایران زمین آشنا شوید

@chiMigan ارتباط با ادمین های چی میگن در تلگرام

در سایت چی میگن صد ها نفر به شما
در ترجمه جملات یا
اصطلاحات فارسی به انگلیسی و
ترجمه فارسی اصطلاحات
تکنیکی انگلیسی کمک میکنند .

app chiMigan اپ چی‌ میگن


app chiMigan اپ چی‌ میگن


37.9k پرسش


59.0k پاسخ


56.6k نظر


12.7k کاربر

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در
تبدیل جملات فارسی
به انگلیسی، تبدیل اصطلاح
های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی
چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی،
آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن
معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی
انگلیسی است.

ابراز عشق و علاقه به زبان های مختلف خصوصا انگلیسی همیشه از مواردی است که بسیاری از ما ممکن است به دنبالش باشیم تا به کسانی که دوستشان داریم بگوییم عاشقشان هستیم. بیایید محبوب ترین عبارات انگلیسی را که مضمون عشق دارند با هم در این نوشته بررسی کنیم. مانند جمله دوستت دارم به انگلیسی یا عاشقتم به انگلیسی. با ما همراه باشید.

این محبوب ترین عبارت در جهان است. “دوستت دارم” را همه شنیده اند و بارها در مکان های مختلف یا در فیلم های مختلف دیده اند. حتی ممکن است شما نیز بارها و بارها به عزیزانتان با گفتن این جمله ابراز علاقه کرده باشید.

دوستت دارم به انگلیسی I love You گفته می شود. این جمله را بخاطر بسپارید تا به عشقتان ابراز کنید. بدون شک بسیاری از ما از این عبارت استفاده کرده ایم و می توان گفت که این عبارت محبوب ترین عبارت برای ابراز عشق به زبان انگلیسی است. “دوستت دارم” یکی از ترجمه های مورد استفاده در این عبارت است. اگر می خواهید ابراز علاقه بسیار ساده اما مثر داشته باشید ، فراموش نکنید که بگویید: من تو را دوست دارم یا دوستت دارم.

یکی دیگر از کلماتی که می توانید استفاده کنید این عبارت است. این عبارت کمی خاص تر است ، که در آن من شما را دوست دارم یا همان دوستت دارم کمی حرفه ای تر به نظر می رسد.

معنی این عبارت “عاشقتم” است که به انگلیسی می شود:ترجمه خیلی دوست دارم به انگلیسی

I’m in love with you

اگر می خواهید بگویید که کسی را بیش از حد دوست دارید، می توانید بگویید من دیوانه تو ام یا دیوونتم. با گفتن این جمله شما نشان می دهید که عشق و علاقه شما نسبت به فرد بسیار خاص و بی نظیر است. این جمله به انگلیسی I am crazy about you می شود.

این کلمه ممکن است تا حدودی ادبی باشد. شما می خواهید به کسی بگویید که او بخشی از وجود شماست و به عبارتی به شما تعلق دارد و شما واقعاً او را دوست دارید. بنابراین شما می گویید من نیمه دیگر تو هستم یا تو نیمه دیگر من هستی و شما با گفتن این جمله علاقه خود را به فرد نشان می دهید.

تو نیمه گمشده منی به انگلیسی You are my other half می شود.

ترجمه این عبارت بر اساس کلمات ممکن است کمی جالب باشد: من تا ماه و بازگشت دوباره از آن شما را دوست دارم. شما می خواهید بگویید که من شما را تا آخر دنیا و به روشی بی پایان دوست دارم. سعی کنید این عبارت دوست داشتنی را برای عشق خود بگویید. برای اینکه اینگونه ابزار علاقه کنید باید بگویید: I love you to the moon and back

این عبارت همچنین نشان دهنده عشق شما به شخصی است که بدنبال آن هستید. شما می خواهید بگویید که تمام وجود شما از عشق طرف مقابلتان پر شده است و با جمله زیبای I’m head over heels for you این مفهوم دلنشین را به او منتقل می کنید.

اگر میخواهید به کسی بگویید که متعلق به او هستید یا مال او هستید کافیست که بگویید: I am Yours

استفاده از این عبارت کاملاً واضح است. شما می توانید این جمله را به راحتی بگویید و احساسات خود را بدون سختی و با ساده ترین حالت به طرف مقابل بیان کنید.

البته برای گفتن دوستت دارم به انگلیسی می توانید از عبارتهای دیگری نیز استفاده کنید که در ادامه با برخی از آنها آشنا می شویم.

یعنی: می پرستمت یا خیلی دوستت دارم. این جمله را به کسی که او را بسیار زیاد و در حد پرستیدن دوست دارید بگویید.

یعنی: تو برای من مهم هستی. اگر کسی برای شما بسیار مهم هست اینگونه به او بگویید که تو برام مهمی.

یعنی: تو نور زندگی منی. در واقع ممکن است شخصی تمام روشنایی زندگی شما باشد. در این صورت گفتن این جمله به او برازنده اوست.

یعنی: تو همه منی. با این جمله می توانید عشق بی کران خود را به کسی که دوستش دارید بگویید.

یعنی: تو دنیای منی. این را معمولا به کسانی می گویند که بسیار دوستش دارند.

یعنی: تو زندگی منی. تابحال شده است که شخصی را به قدری دوست داشته باشید که بخواهید به انگلیسی به او بگویید دنیای شماست؟ این جمله برای همین زمان است.

یعنی: همسر دوست داشتنی من. این را به همسرتان بگویید و به او ابراز علاقه کنید تا این عشق به طور متقابل دو چندان شود.

یعنی: شوهر عزیزم فقط یه چیزی می‌خواهم بگم. این جمله را تمرین کنید تا در مواقع ضروری بتوانید از آن برای ابراز علاقه به شوهر خود استفاده کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مرا از طریق ایمیل از پاسخ به دیدگاهم آگاه کن.

Δ

آموزش زبان انگلیسی (رایگان) > جملات و لغات مهم انگلیسی > ۱۲۰ متن/پیام کوتاه انگلیسی عاشقانه برای روابط مختلف +معنی

شعله ی عشق خود را با این نقل قول ها، اشعار و پیام های عاشقانه برافروزید! وقتی پای داستان عاشقانه ی جنوبی در میان باشد، پوشیده نیست که انتخاب واژگان اهمیت دارد. ساختن بهترین پیام عاشقانه و نشان دادن اهمیتی که به فردی میدهید میتواند دشوار باشد؛ اما، به شکل خیره کننده ای نیز میتواند رضایت بخش باشد. اگر کمی انگیزه میخواهید، این نقل قول ها و پیام های عاشقانه را بررسی کنید تا در گفتن اینکه چه اندازه برای تان اهمیت دارند به عزیزان تان، شما را یاری کنند!

اگر میخواهید همسر یا دوست دختر تان احساس کند که قدر دان او هستید، یادآوری زیرکانه احساسات تان، نقطه ی خوبی برای شروع است؛ اما، گفته های عاشقانه ی مشهور، چیزی فراتر از سر هم کردن زنجیره ای از کلیشه هاست. آن گفته گفته ها در واقع بروز صادقانه ی علاقه ی شماست! خواه جشن گرفتن مناسبتی به خصوص و یا به سادگی یادآوری اینکه همسر تان چه اندازه خاص است باشد، این پیام های عاشقانه، مطمئنا لبخندی به لب های او خواهد آورد!

مردان ممکن است همیشه مخلوقاتی به شدت کلامی یا دارای احساسات باز نباشند؛ اما، به این معنا نیست که نخواهند بدانند شما چه حسی دارید! یادآوری اینکه آن مرد خاص در زندگی شما، دنیای تان است به کمک یک پیام عاشقانه ی کوتاه مطمئنا باعث درخشش غرور او خواهد شد. به این پیام های عاشقانه نگاهی بیاندازید، تا شما را در نشان دادن لذتی که از حضورش میبرید یاری کند!

برخی نماد های عشق و محبت هیچ گاه کهنه نمیشوند و نامه ی عاشقانه یقینا یکی از آن هاست! در عصر دیجیتال امروز، دادن یک نامه ی دست نوشت به دوست دختر یا همسرتان، حقیقتا رفتار عاشقانه ی فراموش نشدنیست که حتما تاثیر گذار خواهد بود. البته نگارش نامه ای صادقانه و شخصی سازی شده، در حرف آسان است. میتواند موجب احساس آسیب پذیری در شما شود و ممکن است خود را در فقدان کلمات بیابید! خوشبختانه، این نمونه نامه های عاشقانه برای همسرتان میتوانند نقطه آغازین مناسبی به شما ارائه کنند.ترجمه خیلی دوست دارم به انگلیسی

گاهی اوقات به اولین باری که چشمانم به تو افتاد می اندیشم. همان لحظه میدانستم که فردی شگفت انگیز را یافته ام. درست از آن لحظه، تنها خواسته ام با تو بودن است. فرقی نمیکند روزم چه اندازه تاریک باشد، دیدن تو آن را روشن میکند و به من میفهماند که با تو، من کارم را درست انجام میدهم. قلب تو به قدری خالص و بخشنده است که همواره مرکز توجه من است، اهمیتی ندارد چه اتفاقات دیگری در زندگی ام جریان دارند. به این روز و چنین اتفاقاتی امیدوارم چرا که تو همواره در قلب من خواهی بود.

تو روح مرا با خشونتی اندوخته برای کشتی شکسته ای که به قایقی در میان اقیانوس متوسل میشود، گرفتار ساخته ای. اگر روح من قایق باشد، این نگهداری توست که مرا شناور نگه میدارد. هیچ گاه رها مکن. دوستت دارم.

هر گاه که با تو هستم، به مانند این است که باتری های احساساتم را با لذت و سرور پر کرده باشم. لبخند تو به من نفوذ میکند. لمس تو، لرزه هایی خرد بر اندامم می افکنند. حضور تو ذهنم را خشنود میسازد و روح تو آرامش را در ]روح[ من جاری میکند. دوستت دارم … دیوانه وار، خالصانه، تماما و بدون هیچ قید و شرطی، در حالتی که سعادتمندانه و شگفت انگیز است.

از ابتدای اختراع نوشتن، زوج ها، نامه هایی عاشقانه را به عنوان نشانی خالصانه از عشق و محبت نامیرا، رد و بدل کرده اند. نامه ی عاشقانه دادن به دوست پسر یا همسرتان، روشی با ساختار هوشمندانه و بدون محدودیت زمانی برای بیان اهمیتی است که به آن ها میدهید. البته پیاده کردن عمیق ترین افکارتان در ارتباط با محبوب، روی کاغذ میتواند امری ترسناک باشد. اگر نیازمند کمی انگیزه هستید، به این نمونه نامه های عاشقانه نگاهی بیاندازید تا چشمه های نگارش تان بجوشند!

میخواهم بدانی هیچ کسی نیست که بتواند جایت را بگیرد. طرز نگاه کردنت، اینکه همواره میدانی به چه می اندیشم، آن گونه که مرا در آغوش گرفتی هرگاه که حقیقتا بدان نیاز داشتم، و شیوه ای که به من گوش میدهی، بسیار گرانبهاست. عمیق تر از آنچه همیشه فکر میکردم بر من تاثیر گذاشته ای. دوستت دارم.

سرتاسر وجود من عاشق تو شده است. برای فکر کردن به تو بیدار میشوم و به شوق تماشای تو در رویا هایم به خواب میروم. از لحظه ای که دیدمت، هر روز به مانند نعمتی بوده است. من بسیار خوشبخت و مفتخرم که با تمام قلبم عاشقت شده ام. ازینکه عشقت را با من قسمت کرده ای سپاسگزارم. این به راستی هدیه ای شگفت انگیز است. تو را برای همیشه دوست خواهم داشت.

همین امروز که بیدار شدم در ذهن من بودی. خنده داره که جلوی فکر کردنم بهت رو بگیرم. شش ماه پیش حتی هم دیگر رو ندیده بودیم، و حالا تو مهم ترین فرد در زندگی من هستی. همین، فقط میخواستم بگم دوستت دارم، و نمیتونم برای دیدار مجددت صبر کنم.

شاید نتوانیم برای نامه های عاشقانه سنی تعریف کنیم؛ اما، در عصر امروز، آسان ترین راه یادآوری اینکه به فکر مخاطب خاصتان هستید، پیام های متنی عاشقانه است. بهترین بخش؟ پیام های دل نشین میتوانند تاثیرات ژرف احساساتی را بدون هزینه کردن پول، زمان و تلاش زیادی گرد هم آورند. خواه قصد گفتن “صبح بخیر” خلاقانه به دوست دخترتان را دارید و یا در میان روز میخواهید با کمک ایموجی ها از همسرتان تعریف و تمجید کنید، در هر صورت، مطمئنا این پیام های متنی عاشقانه، قلب او را خواهد لرزاند!

میخواهید دوست پسرتان بداند که اولین چیزی که صبح به ذهنتان می آید اوست؟ دوست دارید به شوهرتان یک خسته نباشید در میان روز بگویید؟ خوشبختانه، تکنولوژی، نه تنها این امر را ممکن بلکه آسان کرده است! فرستادن یک SMS عاشقانه، روشی عالی برای ایجاد حس خوب در همسرتان، همه وقت و در همه جاست. خواه “دوستت دارم” را با کلمات بگویید یا ایموجی ها، این پیام های عاشقانه در کاشتن لبخندی روی لب های او، یاری گر شما خواهند بود.

در آن لحظات آرام، پیش از اینکه تسلیم خواب شویم؛ بیشتر ما به مهم ترین انسان های زندگی مان فکر میکنیم. جهت القای اینکه به فکر کسی هستید، یکی از راه های ساده که هنوز هم تاثیرگذار است، فرستادن یک SMS شب بخیر است. این کار پایان خوشی را نیز حتی برای بدترین روزها رقم میزند. یکی از این پیام های متنی شب بخیر را برای محبوب تان بفرستید و نزدیک ترین حس به بوسه ی شبانه را به او اعطا کنید!

در مجموع، تولد، جشن وجود داشتن یک شخص محسوب میشود؛ پس، چه زمان بهتری برای یادآوری اینکه چقدر شریک تان را دوست دارید؟ آرزو های عاشقانه ی تولد نه تنها موجب شادباش روز لذت بخش دلیار شما خواهد شد، بلکه به آنها احساس قدردانی و عشق حقیقی میدهد. با کمک این پیام های عاشقانه ی تولد، میتوانید “تولدت مبارک” فراموش نشدنی ای در خاطر شریک تان ثبت کنید!

هر چند تولدت فقط سالی یک باره؛ اما، عشق من نسبت به تو تا ابدی پایداره. امروز، روز مخصوص توست. خوشحالم که با هم میگذرونیمش.

امیدوارم تولدت به شگفت انگیزی عشق من نسب به تو باشد. تو خیلی برای من خاصی و لیاقت روز خاص تری داری.

واژگان به اندازه ی کافی توی دیکشنری نیست که نشون بده چقدر برام ارزش داری، و نشون بده چقدر دوستت دارم. زنذگی نمی تونست بدون تو بهتر باشه. تو هر قطعه ی گمشده ی من رو کامل میکنی. تولدت مبارک، فرشته ی من. من خیلی دوستت دارم.

اهمیتی نداره کجایی یا چه کار میکنی، اینکه چه کسی هستی اهمیت داره. من عاشق کسیم که هستی. تولدت مبارک!

به پدر و مادرت برای به دنیا آوردن چنین انسان زیبایی در این روز در سال ها پیش تبریک میگم. تولدت به یادم میاره که تنها فردی هستی که حاضرم باقی زندگیم رو باهاش بگذرونم. تولدت مبارک!

مهم نیست چند تا شمع کیک تولد روشن کردی، اونها هیچ وقت اونطور که تو زندگی من رو روشن کردی، نور نمیدن. سال خوبی داشته باشی!

نمی تونم قیمتی روی خاطراتمون بذارم؛ ولی، می تونم با اضافه کردن به این خروار خاطره، شیرین تر کنمش. تولدت مبارک عشق من!

آرزوی تولدی به زیبایی اونچه تو برای من هستی دارم برات. نهایت لذت رو از روزت ببری!

هر روز با تو، جشنی با شکوه هست که با لحظاتی زیبای پر شده است. دوستت دارم عزیزکم. تولدت مبارک!

تو دلیل آن هستی که از طعم شراب ناب، عطر گل های تازه و مزه ی بهترین غذاها لذت می برم. زندگی به خاطر توست که زیباست. تولدت مبارک!

ما به اندازه ی کافی فرصت این را نداریم که به شریک هایمان بگوییم به آنها اهمیت میدهیم. به دنبال حفظ سنت مناسبت ها، روز ولنتاین زمانی ایده آل برای نگارش پیام هایی شیرین برای محبوب تان است. نیازمند کمی انگیزه هستید؟ به این پیام های عاشقانه ی ولنتاین نگاهی بیاندازید تا در یافتن بهترین کلمات برای آن “شخص خاص” یاری تان کند!

ولنتاین فقط سالی یک باره، اما تو هر روز من را سرشار از لذت میکنی. از هر آنچه برای رابطمون انجام میدی ممنونم!

اهمیتی ندارد کجا میروم، گرم ترین جا همیشه آغوش تو خواهد بود. دلبرکم تو را امروز، فردا و تا ابد دوست دارم.

به خاطر آنچه هستی، بوده ای و خواهی شد عاشقت هستم.

نمی تونم تصور کنم زندگی بدون تو چه شکلی میشه.

عاشق شدن مثل نگاه کردن به ستاره ها میمونه. اگر از بین میلیون ها ستاره یکی شون رو انتخاب کنی و به مدت طولانی بهش خیره بشی، بقیه ی ستاره ها توی دل آسمون ذوب میشن.

عاشق همه ی ماجراجویی هایی هستم که با هم داریم.

همین طور که بیشتر سرمون شلوغ میشه باید به هم یادآوری کنیم که عزیزای دل همدیگه هستیم. ولنتاین روز خوبی برای من هست تا بایستم و فکر کنم به اینکه چقدر احساس بی نظیری بهم میدی. ولنتاین مبارک!

وقتی با تو هستم، تنها جایی که میخوام باشم، نزدیک تر بودنه.

دو چیز رو دوست دارم، تو و گل رز. گل رز برای یک روز، تو برای ابد.

من برای عشق هر کاری میکنم. برای، حاضرم بیشتر هم انجام بدم.

مراسم عروسی بر اساس ماهیت شان، جشن عشق و عاشقی هستند، پس چرا به همسر آینده ی خود احساس دقیق خود را نگویید؟ اگر احساسات شما، برای بیان کردن، زیادی غافلگیر کننده هستند، از این واژگان تکان دهنده کمک بگیرید. خواه پیمان های منحصر به فرد ازدواج تان را می نویسید یا نامه ای به نامزد خود پیش از مراسم، این پیام های عاشقانه ی ازدواج و نقل قول هایی در باب عشق به شما در اعمال آن تاثیر خاص در روز بزرگ تان کمک خواهد کرد!

وقتی که بیفتی بلندت میکنم. زمانی که خوشحال باشی این حس رو باهات شریک میشم. وقتی به دوستی نیاز داشتی من اولین نفر کنارت خواهم بود. تو را برای همیشه دوست خواهم داشت.

من به نیمه ی گمشده اعتقادی نداشتم. من اینجا با تو هستم، چون کاری کردی که باورش کنم.ترجمه خیلی دوست دارم به انگلیسی

هر چند که در مورد اکثر چیز ها در زندگی نامطمئن هستم، اما یقین دارم که دوستت دارم و تا ابد به دوست داشتنت ادامه خواهم داد.

تو اگه بخوای صد سال عمر کنی، من میخوام صد سال منهای یک روز زنده باشم. تا هیچ وقت بدون تو زندگی نکرده باشم.

حس میکنم همه چیز در زندگی، من را به سوی تو سوق داده است. انتخاب هایم، شکست های عشقی و پشیمانی هایم. همه چیز. و هنگامی که با یکدیگر هستیم، به نظر میرسد گذشته ارزشش را داشت. چرا که اگر کاری را متفاوت انجام میدادم، ممکن بود هیچ وقت تو را نبینم.

تو را انتخاب میکنم، و دوباره و دوباره تو را انتخاب خواهم کرد. بدون معطلی، بدون تردید، در یک تپش قلب. به انتخاب کردن تو ادامه خواهم داد.

پیش از دیدار تو، هیچ گاه معنای واژه ی “عالی” را نفهمیدم. ناگهان معنایش را دریافتم و هر لحظه ای که با تو سپری میکنم، نفسم بریده میشود.

روحم تو را دید و گفت، “آه، پس آنجا هستی. به دنبال تو میگشتم.”

“نیمه های گمشده، یکدیگر را خواهند دید چرا که جای یکسانی را برای پنهان شدن دارند.” – رابرت برالت

“تو مرا خواهی داشت. تا آخرین ستاره ی کهکشان نیز خاموشی بگیرد. تو مرا خواهی داشت.” – ایمی کافمن، ایلومینی

زمانی که اکثر روز های خود را با کسی که عاشقش هستید میگذارنید، خیالتان می تواند از آن ها راحت باشد. سالگرد ها زمان مناسبی برای شاد کردن دل همسرتان، با توجهی که لایق آن است، می باشد. به هر روی، تنها به این خاطر که میتوانید آن ها را “مال خود” خطاب کنید، به معنای ناپدید شدن عشق نیست! فرستادن پیام های عاشقانه در روز سالگرد ]ازدواج[، برای همسرتان تضمین کننده ی آن است که دلیل انتخاب شما از روز اول را هرگز از یاد نبرند!

وقتی بهت میگم دوست دارم، صرفا برای ایجاد ی گفتگو از سر عادت نمیگم. میگم که بهت یادآوری کنم بهترین اتفاقی هستی که برام افتاده.

بهترین چیز برای تا ابد داشتن تویی. ما از زمان جدا هستیم. در کنار هم، ما همیشه، پایداری، رفاقت، خنده و لذت رو خواهیم داشت. دوستت دارم. سالگرد مون مبارک!

من کیسه ی چای و تو فنجان آب داغ من هستی. غرق شدن در تو، بهترین را در من بر می انگیزد. سالگرد مون مبارک!

پیر شدن کنار یکدیگر، دوست داشتنی ترین هدیه ای است که از تو گرفته ام. سالگرد مون مبارک!

“همینطور که با هم پیر میشیم، با گذشت سن تغییراتی می کنیم؛ یک چیز هست که هیچ گاه تغییر نمیکند. من همواره عاشق تو خواهم بود.” (کارن کلادفلدر)

اگر میتونستم زندگیم رو دوباره از اول زندگی کنم … دفعه ی بعدی زودتر پیدات می کردم که بتونم طولانی تر عاشقت باشم. سالگرد مون مبارک!

سالگرد مون نشون دهنده ی ۳۶۵ روز بیشتری هست که من رو خندوندی، فهمیدمت، یاد گرفتم، رشد کردم و خیلی از این که کنار هم هستیم خوشحال باشم!

زندگی بهتر از این نمیتونه باشه – تمایل زیادی به استفاده ازین عبارت دارم چون روز به روز با تو زندگیم بهتر میشه. سالگرد مون مبارک.

به نظر میاد سال ها سریع تر و سریع تر می گذرند. فکر کنم به خاطر اینه که با تو بیشتر و بیشتر بهم خوش میگذره.

فهماندن عشق تان به فرد خاصی که دوستش دارید یکی از موارد کوچکی است نه تنها رابطه را زنده نگه می دارد، بلکه به شکوفا شدن آن کمک می کند. خواه مناسبتی خاص باشد یا یک روز ساده در تقویم، محبوب تان قدر دان هر گونه پیام عاشقانه ای که برایش بفرستید خواهد بود!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

کاشت مو روانپزشک متخصصان تغذیه دندانپزشک کاشت ابرو لیفت صورت  لیپوساکشن جراح پلاستیک کلینیک جراحی بینی ارتودنسی

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© استفاده از مطالب چرب زبان با دادن لینک مستقیم به سایت به عنوان منبع بلامانع است.

تبلیغــات     تماس با ما

.

.

.

.

ترجمه خیلی دوست دارم به انگلیسی

love is just like paint, with this difference that you can clear the paint but not love عشق همچون نقاشیست با این تفاوت که نقاشی را می توان پاک کرد اما عشق را هرگز

I love you

دوستت دارم

I wish I was your lover

کاش معشوق تو بودم

You know I got this feeling that I just can’t hide

میدونی,یه احساسی دارم که نمیتونم پنهانش کنم

I try to tell you how I feel

سعی می كنم كه بهت بگم احساسم چیه

 

 

 

I try to tell you about I’m me

سعی می كنم كه بهت بگم من کی هستم

words don’t come easily

كلمات به آسانی نمی توانند احساسم را بیان کنند

When you get close i share them

وقتی تو نزدیك می شوی اونا رو تقسیم می كنم

i watch you when you smile

من تماشات می كنم وقتی تو لبخند می زنی

i watch you when you cry

من تماشات می كنم وقتی تو گریه می كنی

Just hold me when I tell you

فقط به من گوش بده وقتی که بهت میگم

All I need is a love you give

همه ی چیزی كه می خوام یك عشقی است كه تو به من بدی

Oh baby all I need is you

عزیزم همه ی چیزی كه می خوام تویی

every time is the only time i wanna spend with you

می خوام همه لحظه هامو با تو باشم

your place is always empty i miss you

جای تو همیشه خالی میمونه دلم برات تنگ شده

i want to give up anything just to be with you

می خوام به خاطر تو  دست از همه چی بکشم

ترجمه خیلی دوست دارم به انگلیسی

In my dream you are mine but in my life you are dream

در رویاهایم تو مال منی ولی در زندگی تو رویای منی

The greatest distance on Earth is not north and south

it is when ii am right front of you and you don’t know that I LOVE YOU

طولانی ترین فاصله در زمین بین شمال و جنوب نیست

اون وقتیه که درست من روبروی توام و تو نمیدونی که من دوستت دارم

Never let you go from my life

هرگز نمیزارم از زندگیم بری

One smile begins a friendship

یک لبخند میتونه آغاز یه دوستی باشه

I love all the stars in the sky but they are nothing compared to the ones in your eyes Love U تمام ستاره های آسمان را دوست دارم اما انها در مقایسه با آنهایی که در چشمانت هستند هیچ اند تو را دوست دارم

 

My love for you is a journey, starting at forever and ending at never

عشق من برای تو یک سفر است شرو ع شده برای همیشه و هرگز پایان نمی یابد

There is no remedy for love but to love more

هیچ چاره ای برای عشق وجود ندارد به جز دوست داشتن بیشتر

love is something silent , but it can be louder than anything when it talks

عشق ساکت است اما اگر حرف بزند از هر صدایی بلند تر خواهد بود

when you are in dark night in demur sleep ,one person in Outright world making Himself dream whit you

وقتی تو سیاهی شب تن تو، تو خواب نازه یه کسی یه جای دنیا با تو رؤیاشو میسازه.

There are times when I fall in love with someone new, but I always seem to find myself back in love with you.

یه وقتایی آدم عاشق آدم های جدید میشه اما من همیشه دوباره عاشق تو میشم (از تو مرا هر نفس عشقی دگر!!!)

 Being in love is when she looks at you and says: I would like to be a cannibal.

عاشق بودن زمانیه که اون بهت نگاه میکنه و میگه : دلم میخواست آدم خور باشم

Love

عشق

lover

عاشق

Beloved

معشوق

Miss you

دلم تنگ شده

leave you

ترکت میکنم

kiss

بوسیدن

Hug

بغل کردن

lie down 

دراز کشیدن

smile

لبخند

glance

نگاه

we are powerful generation

good luck

جالب بود. مرسی

بسیار زیبا بود. تشکر از سایتتون

درود بر شما. مقاله بسیار خوبی بود. عبارات و لغات بسیار قشنگی استفاده شده که بسیار کاربردی اند.سپاس از شما

عالی بود .خوشم آمد

سلام خوب بود میتونه بهترم بشه اگه کلماتی مثل Dear-sweeite – honey-sweatheart استفاده کنید..مثلا شما عشقتون باید با کلمه محبت آمیز صدا کنید نمیشه جمله بش بگی همیشه

عالی بود ممنون

من عاشق المانی هستم ممنون

زیباترین تک کلمه های رمانتیک و عاشقانه انگلیسی برای ابراز عشق و گفتن دوستت دارم به همسر و عشقم همراه با عکس نوشته و ترجمه فارسی

babe : عزیزم

honey : عسلم

darling : عزیزم – نازنین – محبوبم

beautiful : خوشگل

ترجمه خیلی دوست دارم به انگلیسی

amazing : شگفت انگیز

angel : فرشته

sweetheart : عزیزم – جانم

handsome : (به ویژه مردان) خوشتیپ و خوش قیافه – جذاب

my love : عشقم

جملات کوتاه عاشقانه انگلیسی

Meeting you was the best day of my life
دیدن تو بهترین روز زندگیم بود

Life has never been better, thanks to you, sweetheart
زندگی از این بهتر نمیشه، ممنونم عزیزم

You are the best thing that ever happened to my life
تو بهترین اتفاق زندگیمی

My love for you is unconditional and eternal
عشق من برای تو بی قید و شرط و ابدی ست

I LOVE YOU HONEY
دوست دارم عسلم

i love you my angel
دوست دارم فرشته من

فال حافظ

خرید فالوورهیترسایت سلامت و پزشکی سومیتامتخصص تغذیهمتن عاشقانهمتن زیبانمونه رپورتاژ آگهی

صفحه اصلیتبلیغات در کوکاتماس با مادرباره ما

سبک زندگیسلامت و پزشکیخواص هاتناسب اندامارزش غذاییپوست و مواطلاعات داروییدانستنی های بارداریگیاهخواریمعرفی فیلمدیالوگ های ماندگارمعرفی کتابچهره هاسرگرمیاشعار زیباجملات زیباسخنان بزرگانپیام تبریکتولدت مبارکترین هادانستنی هادانش و فن آوری داخلی منزلعکس های جالب و دیدنیگل و گیاهانموضوع انشاآشپزی

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا توسط سایت های دیگر بدون کسب اجازه قبلی ممنوع می باشد.
استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

توجه

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

تاپ ناز

جملات انگلیسی خاص عاشقانه و زیبا با ترجمه فارسی

در این مطلب گلچینی از زیباترین جملات انگلیسی عاشقانه و متن های انگلیسی در مورد عشق و دوست داشتن همسر را با ترجمه فارسی آماده کرده ایم. امیدواریم از این جملات عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی لذت ببرید.

این روزها متن انگلیسی در مورد عشق و دوست داشتن مورد توجه قرار گرفته است و می توانید این جملات زیبا در شبکه های اجتماعی به کار ببرید و یا به همسر خود ارسال کنید.

از این متن های انگلیسی عاشقانه می توانید به عنوان پیام و اس ام اس هم استفاده کنید و برای عشق و عزیزان خود بفرستید.ترجمه خیلی دوست دارم به انگلیسی

این متن های زیبا که به زبان انگلیسی هستند بسیار پر معنا و زیبا هستند و می توانید به این صورت احساسات خود را به همسر خود انتقال دهید.

زیباترین جملات عاشقانه انگلیسی

You’re my midnight sunshine lady

You’re my guiding light

You’re the brightest star I’ll ever see

And though the day is dark and cloudy

I’m gonna e all right

When my midnight sunshine touches me

Shel Silverstein

تو خورشید درخشان نیمه شبم هستی

شمع فروزان راهنمای من.

درخشانترین ستاره‌ای هستی که دیده‌ام

حتی در روزهای تاریک و ابری

همه چیز روبراه می‌شود

وقتی که خورشید نیمه شب مرا لمس کند

متن انگلیسی در مورد عشق

In the path of love-play, calamity is safety and ease;

Wounded be that heart that with (on account of) pain desireth a plaister!

در طریق عشقبازی امن و آسایش بلاست

ریش باد آن دل که با درد تو خواهد مرهمی

 

بخوانید: متن عاشقانه انگلیسی کوتاه و بلند + عکس نوشته انگلیسی رمانتیک با ترجمه فارسی

 

تا به تو فکر می‌کنم، هستم

متن انگلیسی درباره عشق

, In the name of god who create the life with death

created colorless friendships,

created life with colors,

the love colorful,

the rainbow in 7 colors,

the moth in 100 colors

ترجمه خیلی دوست دارم به انگلیسی

created me nostalgic.

به نام خدا که مرگ و زندگی را آفرید،

دوستی‌ های کم‌ رنگ را به وجود آورد،

زندگی را با رنگ‌ ها آفرید،

عشق را رنگارنگ کرد،

رنگین کمان را در هفت رنگ آفرید،

پروانه را در ۱۰۰ رنگ پدید آورد،

و

مرا دلتنگ تو آفرید.

Sometimes memories sneak out of my eyes and roll down my cheeks.

گاهی اوقات خاطرات از چشم‌هایم پنهانی بیرون می‌آیند و از گونه‌هایم فرو می‌ریزند.

Can u close your eyes for a minute please!

thank you

Did you see how dark it is?

This is my life without you

میتونی چشماتو برای یک دقیقه ببندی لطفا!

متشکرم.

دیدی چقدر تاریک شد؟

این زندگی من بدون توست.

جملات عاشقانه انگلیسی

Can u close your eyes for a minute please

thank you

Did you see how dark it is?

This is my life without you

میتونی چشماتو برای یک دقیقه ببندی لطفا!

متشکرم.

دیدی چقدر تاریک شد؟

این زندگی من بدون توست.

متن زیبا و پرمحتوی عاشقانه انگلیسی

Evrey atom

of me missed him

ذره ذره وجودم

دلتنگ اوست…

You are there

And I am here

Thinking about how much

I cannot wait

Until we are together again

 

تو آن جایی

و من اینجا

در این فکر

که تا چه حد در اشتیاقِ

بار دیگر

 

متن انگلیسی در مورد عشق با مضامین احساسی

Truly love you endlessly

Every day without you is like a book without pages.

I love you, I will always do, for the rest of our earthly and heavenly life.

از ته دل دوستت دارم تا آخر خط،

روزهای بی تو همچون کتاب بدون صفحه است.

دوستت دارم، همیشه دوستت خواهم داشت برای مابقی این زندگی دنیوی و زندگی که در بهشت خواهیم داشت

LOVE is like WAR

Easy to start…..

Difficult to end…..

Impossible to forget…..

ﻋﺸﻖ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺟﻨﮓ ﺍﺳﺖ

ﺷﺮﻭﻉ ﺁﻥ ﺁﺳﺎن …

ﺧﺎﺗﻤﻪ ﺩﺍﺩﻥ ﺑﻪ ﺁﻥ ﻣﺸﮑل …

ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﺮﺩﻧﺶ ﻏﯿﺮ ﻣﻤﮑن …

متن عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی

My amorous song broke in my throat

Silence was righteous, the voice broke in throat

آواز عاشقانه ما در گلو شکست

حق با سکوت بود، صدا در گلو شکست

متن عاشقانه انگلیسی کوتاه و بلند + عکس نوشته انگلیسی رمانتیک…

جملات عاشقانه انگلیسی جدید + متن های احساسی برای عشق و همسر…

It’s so easy, To think about Love, To Talk about Love, To wish for Love,

But it’s not always easy, To recognize Love, Even when we hold it…. In our hands

آسان است است فکر کردن به عشق، صحبت از عشق، خواستن عشق،

اما اصلا آسان نیست تشخیص دادن عشق، حتی وقتی گویی عشق را نگه داشته‌ایم … در دستانمان

متن انگلیسی در مورد عشق همراه با ترجمه فارسی

You always, think of me and I am
Alive as long as I think of you

تو به فکر منی همیشه و من
تا به تو فکر می‌کنم، هستم

جملات عاشقانه و زیبای Love

Sometimes we make love with our eyes

Sometimes we make love with our hands

Sometimes we make love with our bodies

Always we make love with our hearts

گاهی اوقات با چشمانمان عشق می‌ورزیم

گاهی با دستانمان عشق می‌ورزیم

گاهی اوقات با بدنمان عشق می‌ورزیم

همیشه با قلبمان عشق می‌ورزیم

متن جالب و عاشقانه انگلیسی

I love you more than all the friends

O you, who are closer to me than my own being

دوست‌ترت دارم از هر چه دوست

ای تو به من از خود من خویشتر

I run from early in the morning

Till late in the evening

I got crazy ladies

You don’t even know

And I need someone to hide me

From the fool who lives inside me

I need someplace warm to go

Shel Silverstein

 

از صبح زود تا پایان شب می‌دوم

معشوقه‌هایی دارم

که تو آنها را نمی‌شناسی

به کسی نیاز دارم که پنهانم کند

از دست احمقی که دردرونم است.

نیاز دارم به جایی گرم و امن بروم.

شل سیلوراستاین

متن زیبا و عاشقانه انگلیسی در مورد عشق

Each minute seems like an hour

Each hour seems like a day

What makes this time bearable

Are my thoughts of you and

Be with you soon

هر دقیقه یک ساعت

و هر ساعت یک روز طول می‌کشد

آنچه مرا در گذراندن این دوران یاری می‌کند

فکر به توست

و دانستن این که

به زودی در کنار تو خواهم بود

 

 

Will you love me for the rest of my life?

No, I’ll love you for the rest of mine

تا انتهای زندگی دوستم خواهی داشت؟

نه، تا انتهای خودم دوستت خواهم داشت

متن های عاشقانه و زیبای انگلیسی

I love you more than all the friends

O you, who are closer to me than my own being

دوست‌ترت دارم از هر چه دوست

ای تو به من از خود من خویشتر

قیصر امین پور

Can I say I love you today?

If not , can I ask you again tomorrow?

And the day after tomorrow?

And the day after that?

Because I’ll be loving you every single day of my life…

میتونم امروز بهت بگم دوستت دارم؟

اگه نه میتونم فردا بهت بگم؟

یا پس فردا؟

یا روزهای بعد؟

چرا که من هر روز از زندگی‌ام تو رو دوست دارم…

 

جملات برای عشق به انگلیسی

Each minute seems like an hour

Each hour seems like a day

What makes this time bearable

Are my thoughts of you and

Be with you soon

 

هر دقیقه یک ساعت

و هر ساعت یک روز طول می‌کشد

آنچه مرا در گذراندن این دوران یاری می‌کند

فکر به توست

و دانستن این که

به زودی در کنار تو خواهم بود

 

مطلب پیشنهادی: متن بیوگرافی انگلیسی با ترجمه فارسی برای اینستاگرام و تلگرام با جملات مفهومی

جملات زیبا و عاشقانه انگلیسی

How far I run

With the imagination of your foot print

I never go astray

هر چه می‌دوم

با گمان رد گام‌های تو

گم نمی‌شوم

 

زیباترین جملات عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی

If you have it [love], you don’t need to have anything else.

If you don’t have it, it doesn’t matter much what else you have.

اگر شما عشق را دارید به هیچ چیز دیگری نیاز ندارید.

اما اگر عشق را ندارید مهم نیست چه چیزهای دیگری دارید.

 

I love my EYES when u look into them
I love my NAME when u say it
I love my HEART when u love it
I love my LIFE when u are in it

چشامو وقتی تو بهشون نگاه میکنی دوست دارم
اسممو وقتی دوست دارم که تو صداش میکنی
قلبمو وقتی دوست دارم که تو دوسش داشته باشی
زندگیم رو وقتی دوست دارم که تو توش هستی

متن پرمحتوی انگلیسی در مورد عشق

love is pure
Love is Sure
Love is sweet poison
that Doctors can’t cure

عشق یعنی پاکی
عشق یعنی اطمینان
عشق یه زهر شیرینه
که دکتر ها نمیتونن درمانش کنن!

 

When you are happy you want to reach the person you love most
But when you are sad you want to reach the person who loves you most
وقتی خوشحالی، دوست داری به کسی برسی که خیلی دوسش داری …
اما وقتی ناراحتی، دوست داری به کسی برسی که خیلی دوست داره …

متن انگلیسی در مورد عشق

You are like the sunshine so warm,

you are like sugar, so sweet…

you are like you…

and that’s the reason why I love you!

تو مثل درخشش خورشید گرمی

مثل شکر خیلی شیرینی

تو مثل خودت هستی

و بخاطر همینه که من دوست دارم!

 

جمله انگلیسی عاشقانه

Love is not blind; it simply enables one to see things others fail to see.

عشق کور نیست؛ عشق تنها باعث می‌شود چیزهایی را ببینی که دیگران قادر نیستند.

متن زیبا و عاشقانه انگلیسی

greatest words : I dun wana los U
pleasant words : I care for U
sweet words : I admire U
wonderful words : miss U
most important word : YOU
۵ تا از بزرگترین کلمات : من نمیخوام از دستت بدم.
۴ تا از دوست داشتنی ترین کلمات : تو برام مهم هستی.
۳ تا کلمه ی شیرین : تورو تحسین میکنم.
۲ تا کلمه ی شگفت انگیز : دلتنگت هستم.
۱ کلمه که از همه مهمتره : “تو”

مطلب قبلی

جاذبه های دیدنی و گردشگری مسکو در روسیه

مطلب بعدی

متن تبریک تولد 1400 + اس ام اس تبریک روز تولد و اشعار تبریک روز تولد

حروف الفبای انگلیسی به ترتیب و روش تلفظ آن

جملات عاشقانه انگلیسی جدید + متن های احساسی برای عشق و همسر…

جمله های زیبای انگلیسی با معنی فارسی | جملات مفهومی و ادبی

متن، جملات و اشعار عاشقانه به زبان انگلیسی به همراه ترجمه…

مطالب جدید

متن بیو عاشقانه + زیباترین متن های عاشقانه برای بخش بیو تلگرام و…

جملات دلشکسته و افسردگی تنهایی + عکس نوشته های غم انگیز افسرده شدن

آموزش بافت کلاه دخترانه جدید با استفاده از قلاب

یخچال ساید بای ساید با دوقلو چه تفاوتی دارد و کدامیک بهتر است

عکس نوشته های معنی دار سخنان کوروش کبیر برای عکس پروفایل

متن تبریک هفت آبان روز کوروش بزرگ + عکس نوشته های کوروش کبیر

خواص واسابی + فواید عالی و اعجاب انگیز این گیاه تند

تزیین پشت گاز با خلاقیت و تصاویری زیبا از تزیینات شیک پشت گاز


چطور با کمترین سرمایه یک سایت کامل بسازیم؟


قطع خونریزی قاعدگی با روش های سنتی و خانگی

دانلود فیلم جدید • دانلود آهنگ جدید • دانلود ریمیکس شاد • خرید بک لینک • دانلود فیلم ایرانی • دانلود فیلم هندی • دانلود فیلم • دانلود سریال جزیره

ترجمه خیلی دوست دارم به انگلیسی
ترجمه خیلی دوست دارم به انگلیسی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *