آموزش حروف انگلیسی به کودک 3 ساله

خواص دارویی و گیاهی

آموزش حروف انگلیسی به کودک 3 ساله
آموزش حروف انگلیسی به کودک 3 ساله

Copy Right By 2016 – 1395

برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

همانطور که همه ما می‌دانیم اولین قدم برای آموزش زبان در سنین پایین آموزش حروف انگلیسی به کودکان است؛ این مسئله شاید برای خیلی‌ها سوال باشد که چطور به کودکانی که هنوز به مدرسه یا مهد کودک نرفته‌اند حروف انگلیسی را آموزش دهیم؟!

موضوعی که امروز قصد بررسی و ارائه آن را داریم نحوه آموزش حروف انگلیسی برای کودکان در محیط خانه است؛ پس اگر شما هم کودکی دارید که می‌خواهید خودتان زبان انگلیسی را به او آموزش دهید ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید تا با چند ایده جالب آشنایتان کنیم. .

از کانال Cocomelon

برای دانلود این ویدیو اینجا کلیک کنید.

آموزش حروف انگلیسی به کودک 3 ساله

کودکان قبل از رفتن به مهد کودک و مدرسه چه چیزهایی از زبان را باید بیاموزند؟

کودک شما برای اینکه آمادگی یادگیری بهتر داشته باشد بهتر است که قبل از رفتن به مهد، پیش دبستانی و یا مدرسه مهارت‌های زیر را در زمینه زبان انگلیسی داشته باشد:

اگر کودکی دارید که قصد آموزش زبان انگلیسی به او را دارید قبل از اینکه روش‌های آموزش را بدانید چند نکته است که حتما باید آن‌ها را مورد توجه قرار دهید:

این مسئله خیلی مهمی است که شما بتوانید کودکتان را تشویق کنید، شما باید به جای اینکه آن‌ها را بخاطر اشتباهات کوچک تنبه کنید برای یادگیری‌هایشان آن‌ها را تشویق کنید، برای مثال هر وقت کودکتان یکی از حروف را آموخت به او یک هدیه کوچک بدهید تا انگیزه‌ای برای یادگیری باشد.

محیط آموزشی که برای کودک اختصاص می‌دهید را یک محیط شاد انتخاب کنید برای این کار شما می‌توانید یک بخش از اتاق را انتخاب کنید و آنجا را با استفاده از وسیله‌های ساده مثل بادکنک‌های رنگی که حروف انگلیسی را روی آن‌ها نوشته‌اید تزئین کنید.

سعی کنید در اکثر اوقات کودکتان را در یادگیری همراهی کنید، نه اینکه به او یک بازی آموزشی دهید و خودتان بروید به کارهایتان برسید! همراهی شما کودکان را در یادگیری مصمم‌تر خواهد کرد.

ذهن کودکان گنجایش آموزش‌های طولانی مدت را ندارد، به این منظور شما باید برای آموزش‌های آنان زمان‌های کم اما مداوم را در نظر بگیرید.

و در آخر به این نکته مهم توجه داشته باشید که کودکان بسیار حساس هستند یک اشتباه شما در زمینه آموزش انگلیسی به آن‌ها می‌تواند عواقب بدی را برای آیده آموزشی آن‌ها به دنبال داشته باشد، پس سعی کنید قبل از اینکه شروع به آموزش حروف زبان انگلیسی برای کودکان می‌کنید تمامی نکات مهم را مد نظر قرار دهید.

اول از همه باید بدانید که آموزش به کودکان با بزرگسالان کاملا متفاوت است و شما باید این را به یاد داشته باشید که آموزشتان باید به نحوی باشد که کودک از یادگیری خسته نشود و برای ادامه اشتیاق نشان دهد در ابتدا چه کاری باید انجام دهیم؟ کودکان و خردسالان ذاتا بازیگوش هستند به همین دلیل شما حتما باید برای آموزش به آن‌ها از ایده‌های جذاب و جدیدی استفاده کنید، برای شروع اختصاص دادن روزانه ۱۵ دقیقه برای یادگیری می‌تواند کافی باشد.

زمان معین مشخص کنید: روزانه زمانی را مشخص کنید و در آن زمان با توجه به روحیه کودکتان شروع به آموزش کنید طوری که این شروع به زور نباشد.  داشتن زمان معین برای یادگیری ذهن کودک را برای بزرگسالی نیز آماده میکند.

آرام و با حوصله پیش بروید: برای آموزش به کودکتان اصلا عجله نکنید آموزش روز در میان یک کلمه هم می‌تواند کافی باشد اما این باز هم بستگی به توانایی کودک شما دارد. به یاد داشته باشید آموزش به صورت خیلی فشرده و یا آموزش هفتگی برای کودکان اصلا مناسب نیست.

الفبا را با سرود تکرار کنید: در طی روز وقتی که در حال انجام کارهای روزمره‌تان هستید آواز ABC. را بخوانید تا ترتیب حروف در ذهن کودک تکرار و تثبیت شود.

و در آخر کارتون‌ها و بازی‌های آموزش حروف انگلیسی را برای کودکان و خردسالان انتخاب کنید و خودتان نیز آن‌ها را برای تماشای یک ویدئو کودکانه آن‌ها را همراهی کنید.

برای دانلود این ویدیو کلیک کنید.

حتما شما هم این سوال برایتان پیش آمد که حروف را چگونه آموزش دهیم؟ به ترتیب؟ ترتیب آموزش اصولا بسته به سن کودک است اما حتی المکان بهتر است که حروف را به ترتیب به آن‌ها آموزش ندهید زیرا با آموزش نا مرتب شما می‌توانید این اطمینان را داشته باشید که کودکتان به صورت طوطی وار (شعر الفبای انگلیسی) حروف را نیاموخته است و حروف را جدا از ترتیبش هم شناخته است.

بهترین ایده‌ای که شما می‌توانید برای شروع از آن استفاده کنید آموزش حروف نام کودک به او است این کار اشتیاق به یادگیری را در او افزایش خواهد داد و آموزش شما را هم از پیروی از ترتیب‌ها جدا می‌کند.

بدون شک یکی از بهترین و خلاقانه‌ترین روش‌ها برای آموزش حروف انگلیسی به کودکان استفاده از بازی است، زیرا بازی‌ها بهترین روش برای لذت بخش کردن یادگیری هستند. آموزش حروف انگلیسی برای کودکان دارای راه‌های متفاوتی است که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، ما در این بخش چند روش را که برای آموزش حروف انگلیسی به کودکان مناسب هستند را برایتان معرفی می‌کنیم. هچنین می‌توانید مقاله یادگیری لغت با بازی را مطالعه کنید.

برای استفاده از این روش شما باید هر حرف را روی یک کارت در حالی که جهت نوشته شدن حروف روی کارت‌ها مشخص شده است بنویسید، و سپس به کودکتان آموزش دهید که هر کارتی را چگونه بر اساس جهت‌های مشخص شده بچیند، این روش یکی از راه‌های ساده و کاربردی جهت آموزش حروف به کودکان است زیرا کودک با لمس جهات علاوه بر حروف نحوه ترسیم آن‌ها را نیز می‌آموزد.

کودکان علاقه خاصی به بازی‌هایی همچون پازل را دارند بنابراین استفاده ازین روش می‌تواند روشی سرگرم کننده برای یادگیری حروف باشد؛ برای ساخت پازل شما می‌توانید تمامی حروف را بر روی مقوا به ترتیب و با رنگ‌های مختلفی بنویسید و حروف را نیز بطور جدا با استفاده از وسایل مختلف بسازید و از کودکتان بخواهید که هر حرف را سرجای خودش قرار دهد و شما در همین حین تلفظ کلمات را نیز به آن‌ها آموزش دهید. تکرار چندین باره ازین روش در طی روز در طی مدت کوتاهی حروف را در ذهن کودکان تثبیت خواهد کرد.

برای این کار شما باید هر حرف را روی یک برگه یا هر چیز دیگری که مد نظرتان می‌باشد بنویسید سپس حروف نوشته شده را در یک کیف کوچک که با پوشال پر کرده‌اید بریزید، کیف را به کودکتان بدهید و از او بخواهید که حروف را پیدا کنید و هر حرف را روی کاغذ بنویسد و سپس آن‌ها را به ترتیب مرتب نماید. این یکی از بهترین و عالی‌ترین روش‌های بازی برای آموزش حروف انگلیسی برای کودکان است.

این ایده که حروف را روی کاغذ‌های جداگانه بنویسید ایده بسیار جالبی است، زیرا باعث می‌شود که کودکان حتی در زمان‌هایی که مشغول به کارهای دیگر نیز هستند با این نوشته‌ها رو به رو شوند. شما می‌توانید حروف را روی کاغذهای چسب دار بنویسید و هر کدام آن را در یک گوشه از اتاق کودک بچسبانید. برای این کار شما می‌توانید خلاقیت‌های زیادی به خرج دهید مثلا هر حرف را به صورت اشکال مختلف با یک تصویر مرتبط بنویسید.

رنگ‌آمیزی همیشه برای کودکان جذاب است حالا چه بهتر که شما از این فعالیت برای یادگیری استفاده کنید، شما هم می‌توانید از کتاب‌های رنگ‌آمیزی آماده استفاده کنید و یا اینکه با استفاده از فایل‌های موجود در اینترنت حروف را چاپ کنید و از کودکتان بخواهید که هر روز یک حرف را یاد بگیرد و رنگ‌آمیزی انجام دهد.

باید برای ساخت بازی آموزشی خلاقیت داشت و بنظرم این که شما بیایید و با استفاده از وسیله‌هایی که در خانه دارید یک بازی آموزشی بسازید بسیار خلاقانه است. شما می‌توانید هر حرف را روی یکی از حبوبات (مثلا لوبیا‌های مختلف) بنویسید و با کمی حبوبات بدون نوشته مخلوط کنید و سپس از کودکتان بخواهید که حروف را از بیابد و به ترتیب ۲۶ حرف را بنویسد.

روش‌ها و ایده‌هایی که ما بیان کردیم تنها چند نمونه از راه‌های آموزش حروف انگلیسی به کودکان بود تا شما با استفاده از آن‌ها بتوانید برای خلق یک روش جدید از آن‌ها ایده بگیرید پس خودتان را تنها به این روش‌ها محدود نکنید و سعی کنید هر چند وقت یک بار در زمینه آموزش به کودکتان از یک راه جدید استفاده کنید. شما هم حتما اگر نظر و ایده‌ای دارید که می‌تواند در زمینه آموزش حروف انگلیسی برای کودکان مفید باشد ایده و نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید… همچنین می‌توانید از وب سایت xcolorings نیز برای آموزش حروف به کودکانتان استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی: 15 نکته مهم در آموزش انگلیسی به کودکان زیر سه سال

اگر می‌خواهید زبان انگلیسی را از مبتدی تا پیشرفته یاد بگیرید پیشنهاد می‌کنم صفحه بهترین پکیج زبان را مطالعه کنید. همچنین در مطلب بهترین روش آموزش انگلیسی به کودکان روش‌های مختلفی را به شما آموزش داده‌ایم که زبان انگلیسی را به راحت‌ترین شکل ممکن به کودکان خود آموزش دهید.

ما در آکادمی کریمی دوره‌ای را تحت عنوان دوره الفبت پلاس جمع آوری کرده‌ایم که در این دوره استاد محمد کریمی تمام حروف انگلیسی را به شما آموزش می‌دهند. با متدی ساده و کاربردی که برای همه سنین مناسب است و شما علاوه بر حروف انگلیسی یک سری نکات تلفظی نیز در این دوره یاد خواهید گرفت.

 

سلام مرسی مطلب خیلی خوبی بود
مخصوصا اون فیلم ها که برای یادگیری حروف گذاشتین خیلی خوبه

شما بسته آموزشی که به بچه ها حروف یاد بده ندارین؟

سلام وقتتون بخیر
بسته الفبت پلاس رو داریم که حروف انگلیسی رو آموزش میدیم. برای مشاهده کلیک کنید.

سلام ایا وقتی این فیلم ها رو بزاریم اون ها یاد میگرن چیزی ؟ اخه انگلیسیه فایده ای داره؟
خیلی سخت میشه براشون

سلام دریا خانم حالتون چطوره؟
یه سوال داشتم مگه شما از روز اول که به دنیا اومدین به فارسی میتونستید حرف بزنید؟ مسلما نه!
پس چطوری حرف زدن یاد گرفتید؟ پدر و مادر و خانواده شما حرف مدام حرف زدن و چیزای مختلف گفتن و این باعث شده که شما به مرور زمان حرف زدن رو یاد بگرید
خب پس انگلیسی رو هم به همین روش میتونید یادش بگیرید! مطمئن باشید وقتی یچزی انقد تکرار بشه به صورت ناخودآگاه فرزندتون یاد میگیره!آموزش حروف انگلیسی به کودک 3 ساله

خانم دریا من خودم از این روش برای پسرم استفاده کردم الان ۶ سالشه انقدر این ویدیو و آهنگ رو براش گذاشتم که همراه با آهنگ میخونه و همه‌ی حروف‌ها رو هم یاد گرفته صدا هاشونم میدونه پیشنهار میکنم حتما از این روش استفاده کنید چون بچه‌ها خیلی باهوشن خیلی زود یاد میگرن

بله من خودم به همین روش تمام حروف های انگلیسی رو به پسرم یاد دادم
اتفاقا خیلی بهتر و راحت تر یاد میگرن

ممنون از صفحه فوق العادتون بهترین سن برای اینکه به حروف انگلیسی رو به بچه‌ ها آموزش بدیم چیه؟
من الان یه پسر ۲ ساله دارم و یه دختر ۷ ساله
دخترم خیلی دوست داره حروف انگلیسی رو یاد بگیره اما میخوام در کنارش پسرم هم حروف رو یاد بگیره

سلام حالتون چطوره؟
ببینید اصلا مهم نیست سن فرزدنتون چقدره از زمانی که یه بچه داخل شکم مادرشه میشه بهش زبان انگیسی رو یاد داد!
همون طور که فارسی رو یاد میگیره انگلیسی هم یاد میگیره
اما برای حروف بهتره حداقل ۴ یا ۵ سال داشته باشه و اینکه قبلش حتما حتما زیاد فیلم های انگلیسی و یا شعرهای انگلیسی دیده باشه
بهتون پیشنهاد میکنم مقاله زیر رو هم مطالعه کنید:‌ https://www.ravaan.co/kids/

سلام خیلی ممنون از مطلب فوق العاده شما
لطفا بیشتر از این موزیک ویدیوها قرار بدید

وااای مرسی خیلی خوب بود مطلبتون 😍😍😍😍😍
این ویدیو ها رو که به بچه هام نشون میدم ذوق میکنن😍😍😍

سپاس از استاد کریمی عزیز به خاطر این محتوای عالی
خیلی این ویدیوها عالی بودن

اقای کریمی ممنونم من خودم با دخترم اینارو نگاه کردم وکلی لذت بردم خدا خیرتون بده انشالله پیچ برای کودکان هم درست بشه که دعا گوی شما باشیم

اقای کریمی ممنونم من خودم با دخترم اینارو نگاه کردم وکلی لذت بردم خدا خیرتون بده

اقای کریمی ممنونم من خودم با دخترم اینارو نگاه کردم وکلی لذت بردم

با سلام بسیار عالی فیلم‌ها
ای کاش بیشتر قرار میدادید تا علاوه بر حروف انگلیسی چیزهای دیگ هم یاد بگیرن تشکر

با سلام دوره‌ای که مناسب برای کودکان باشه رو دارین؟ تا انگلیسی رو یاد بگیرن

با سلام بله در حال طراحی یک دوره جامع برای کودکان هستیم
برای کسب اطلاعات بیشتر به شماره زیر در واتساپ پیام بدین کامل راهنماییتون میکنن.
09130013252

بسیار تاثیرگذار بود

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

ارتباط با ما

 

 

آموزش زبان انگلیسی
مقالات
دوره‌های آموزشی
درباره ما
قوانین و مقررات
ارتباط با ما
سیاست حریم خصوصی

پشتیبانی
035-36297355
پشتیبانی و ثبت نام دوره های آموزشی: 09130013252
ایمیل:academi.karimi@gmail.com

 آکادمی روان یکی از پرتلاش‌ترین و بروزترین وبسایت‌های آموزشی در سطح ایران است که همیشه تلاش کرده تا بتواند بروزترین مقالات و دوره‌های آموزشی را در اختیار علاقه‌مندان به یادگیری زبان انگلیسی قرار دهد تا با بالا بردن سطح علمی ایران شاهد موفقیت‌ روز افزون کشور عزیزمان باشیم.

© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به آکادمی روان (کریمی سابق) است. 

برای اطلاعات بیشتر و نصب رایگان این اپلیکیشن بر روی دکمه زیر کلیک کنید :

آموزش حروف انگلیسی به کودک 3 ساله

مجموعه ویدیویی Alpha Blocks یکی از بهترین مجموعه ی آموزش الفبای انگلیسی به کودکان است. از آنجایی که کودکان به دیدن کارتون علاقه دارند، مجموعه آلفا بلاک همراه با شعر و موسیقی طراحی شده است. هدف این مجموعه  آموزش الفبای انگلیسی به کودکان شماست. هر حروف به صورت یک شخصیت کارتونی است. در ابتدا این شخصیت های کارتونی (حروف) خود را معرفی کرده و بعد با آوردن مثال برای هر قسمت، آموزش را کامل تر را می کند. مجموعه آلفا بلاک علاوه بر آموزش حروف الفبا،به چگونگی تلفظ کودک شما نیز کمک می کند. این مجموعه جذاب مناسب برای سنین ۶-۳ می باشد.



Alphablocks is the hit CBeebies TV show that’s helping hundreds of thousands of children learn to read. Who better to show you how words work than the alphabet brought to life? The Alphablocks are 26 living letters who discover that whenever they hold hands and make a word, something magical happens. With adventures, songs and silliness, it’s tons of fun with words – all built on a firm foundation of key phonics skills. Alphablocks on TV, online, in print and interactive is a great way to dive into the world of reading.

The Alphablocks Reading Programme makes learning to read easy and fun! 15 activity-packed magazines and tons of resources to build phonics skills, from recognising sounds and letters to reading stories and rhymes. With sounds to make, actions to do, hands-on sticking, writing, reading, drawing and more, the multi-sensory programme guides you and your child on the exciting journey into successful reading. Anchored in the Early Years Curriculum, it follows what your child is doing at school – with the added motivation, excitement and creative play of Alphablocks – helping you both to have fun and feel confident every step of the way.

 


مطالب مفیدی بود

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

4
 + 
هفت
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

دسته ها

محصولات برتر

سایتهای مفید

آموزش زبان انگلیسی (رایگان) | آموزش اصولی انگلیسی مقدماتی | 30 درس مهم آموزش انگلیسی به کودکان (و نکات کاربردی)

علاقه کودکان به آموزش زبان انگلیسی باعث شده تا والدین آنها بدنبال روشهای نوین و منابع معتبر  آموزشی باشند. کودکان در بین همه روشها آموزش تصویری و ویدیویی را بیشتر از بقیه روشها می پسندند. کلیپ های جذاب آموزشی ما در این پست باعث جذب بیشتر کودک دلبند شما به زبان انگلیسی می شود.

این دروس مهم یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان تنها یک مقدمه برای شروع یادگیری اصولی هستند. نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه کنید این است که چون کودکان در ابتدای مرحله یادگیری هستند، باید آموزش شان کاملا اصولی باشد وگرنه فرایند یادگیری شان اشتباه و بسیار زمان بر خواهد شد و آنها خود بخود از یادگیری دلسرد می شوند.

نکته مهم در آموزش زبان به کودک این است که این کار باید همراه با سرگرمی و همراهی یک بزرگ تر باشد. جلسات آموزشی کوتاه باشند و روزانه یک زمان خاص را به این کار اختصاص دهید. مثلا هر روز ساعت 2 بعد از ظهر همراه با کودک به تماشای یکی از ویدیوهای همین صفحه بنشینید یا آنها را دانلود کنید و در تلویزیون تماشا نمایید.

موقع پخش آهنگ یا متن ها همراه با کودک خود همان متن یا ترانه یا هر چیزی را زمزمه یا با صدای بلند بخوانید و معنی آن را خیلی آرام برای او توضیح دهید. در کنار این ویدیوها بهتر است از 6 منبع گفته شده دربالا حتما استفاده کنید. مثلا قبل از خواب یکی از داستان های انگلیسی را برایش بخوانید یا روزانه یک کارتون جذاب انگلیسی برایش پخش کنید یا اپلیکیشن روی گوشی نصب کنید و بگذارید هر موقع دوست داشت با گوشی و آن اپلیکیشن بازی کند. یادگیری زبان برای کودکان کاملا ناخودآگاه اتفاق می افتد و خیلی سریع تر از چیزی که فکر کنید. بعد از اینکه کمی کلمه و شعر یادگرفت او را به کلاس آموزشی (آنلاین یا حضوری) بفرستید تا کمی بلد باشد و سرخورده نشود.آموزش حروف انگلیسی به کودک 3 ساله

تکرار همه موارد یادگیری ضروری ست. اگر یک کلیپ را امروز برایش پخش می کنید، دو سه بار دیگر هم در روزهای آینده پخش کنید تا حفظ شود. آهنگ های بالا را که دانلود کردید در مواقع بیکاری یا در ماشین پخش کنید و همراه با کودک و خودتان زمزمه کنید.

حتما با خنده و سرگرمی کودکان را تشویق به یادگیری کنید. سخت گیری ممنوع است کودکان هم زود خسته می شوند هم زود زده می شوند. کتاب های انگلیسی در خانه بخوانید، کارتون های انگلیسی با فرزندانتان ببینید و آهنگ های انگلیسی گوش کنید. فرزندانتان هر چه بیشتر انگلیسی بشنوند راحت تر آن را یاد می‌گیرند. اصولا ما زبان مادری‌مان را هم به همین شکل یاد گرفته ایم. کسی ما را به مدرسه یا کلاس نبرده است ولی ما راحت صحبت می‌کنیم و به خوبی می‌توانیم ارتباط برقرار کنید. اگر محیط شامل المان‌هایی از زبان انگلیسی باشد، فرزندان به راحتی می‌توانند آن را یاد بگیرند و با آن ارتباط خوبی برقرار کنند.

حتما از موقعیت های روزانه برای آموزش زبان به کودک بهره ببرید:

7 درس زیر کلمات توسط آموزشگاه بی نظیر زبان نگار برای کودکان تهیه شده است (این موسسه بهترین آموزشگاه زبان کودکان در ایران است). ابتدا این ویدیوها را دانلود کنید و بعد هم سراغ بخش بعدی یعنی یادگیری با شعر و ریتم و موسیقی بروید.

نکته مهم: برای دانلود ویدیوها دکمه Alt کیبورد را نگه دارید بعد روی دکمه دانلود کلیک کنید یا روی آن کلیک کنید وقتی پخش شد، روی علامت سه نقطه پایین سمت راست ویدیو کلیک و گزینه ذخیره را بزنید.

این درس که حروف الفبا را با کمک شعر به کودک شما می آموزد یکی از محبوب ترین ویدیوهای آموزش انگلیسی کودکان در فضای اینترنت می باشد. برای یادگیری ویدیوها، لازم است که هر ویدیو را کودک حداقل ۳ بار تماشا کند. بار اول حتما با کودک همراهی کنید و به زبان فارسی برایش توضیح دهید. بعد از چند بار کودک کم کم با دیدن شکل ها یاد می گیرد که نام آن ها را تلفظ کند!

در این درس با کمک شعر، یک سری کلمات انگلیسی را با تصاویر واضح یاد خواهد گرفت:

 

این ویدیوی کوتاه نیز برای یادگیری برخی عبارات ساده انگلیسی برای کودک می باشد:

آموزش کلمات و جملات بسیار ساده با کمک شعر. همانگونه که قبلا هم اشاره کردیم، فرآیند یادگیری کودکان باید با شعر و سرگرمی و ترانه های شاد همراه باشد:

≡   دانلود این ویدیو

ضرب المثل های انگلیسی را در سایت ما بخوانید : ۱۵۰ تا از اصطلاحات و ضرب المثل های روزمره انگلیسی با ترجمه فارسی

جملات ابتدایی و کاربردی در زبان انگلیسی را با کمک ویدیوی زیر با کودک خود تمرین کنید:

آهنگ abc برای کودکان را در ویدیو زیر می بینید، ویدیویی که مدت های زیادی حرف اول برای آموزش حروف انگلیسی به کودکان را می زد:

حتما سعی کنید از بهترین بسته های آموزشی و استاندارد آموزش زبان کودکان استفاده کنید! (کلیک کنید)

آموزش میوه ها و سبزیجات به کودکان را با ویدیوی زیر دنبال کنید:

آموزش حیوانات به کودکان با کمک ویدیوی زیر را دنبال کنید:

در این ویدیو کودک شما با نام حشرات مختلف آشنا می شود:

در این ویدیو کودک شما با حشرات مختلف دیگر و نام آنها آشنا می شود:

در این ویدیو کودک شما یاد می گیرد که هر یک از اعضای بدن در انگلیسی چه معادلی دارند:

در تکمیل ویدیوهای بالا، ویدیوی یک ساعته زیر می تواند با آهنگ و شعرهای کودکانه ساده، مکملی برای یادگیری باشد. کافی ست آن را در مواقع فراغت در منزل یا در اتومبیل پخش کنید. کودک ناخودآگاه با تلفظ کلمات و با شعر آشنا می شود:

انگلیسی زبان ها از آواها و صداهای آشنایی استفاده می کنند که یادگیری آن توسط کودک به طور موثری منجر به علاقه مندی به زبان انگلیسی و یادگیری سریع تر می شود:

۱ ساعت شعر و ترانه به زبان ساده به همراه زیر نویس برای کودکان برای اینکه فقط بتوانند کلمات را ادا کنند. این شعرها به واسطه زبان کودکانه و ریتم و آهنگ و روایت بر مبنای داستان خود بخود بر ذهن کودک نقش می بندند:

مشابه درس ۱۴ می باشد:

مشابه درس ۱۴ می باشد:

به سیستم های آموزشی زبان انگلیسی ضرورت دارم لطفا

سلام
این فیلم ها که ۱۱ درسه
۴ تای دیگش کو

این فیلم ها رو نمیشه دانلود کنیم؟؟

بله سپاس از شما. لینک های دانلود اضافه شد.

چرا میشه

با سلام و تشکر از قرار دادن فیلم های آموزشی ، توی کامنت بالا فرمودین لینک ها اضافه شد ، ولی توی صفحه هیچ لینکی مشاهده نمیشه و همون ۱۱ تا فیلم فقط موجوده ، ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام
امکان دانلود وجود نداره

روی دانلود فیلم کلیک کنید فیلم شروع به پخش می کند در سمت راست پایین فیلم موس را حرکت دهید ۳ نقطه ظاهر می گردد و گزینه دانلود را انتخاب کنید . موفق باشید .

سلام
ممنونم بخاطر زحمات و آموزش هایی که گردآوری نمودین.
بسیار عالی بودن
شاد باشینآموزش حروف انگلیسی به کودک 3 ساله

عاااااااالی. ممنون

این پکیج طبقه بندی شده عالیه. ممنون

🌹Thank you

درس۱ ناقص دانلود میشه چند بار دانلود کردم فقط چند دقیقه اول رو نشون میده بعد خطا میده

سلام من همین پکیج رو میخوام خریداری کنم ادرس ایمیلم میدم لطف کنید لینک خرید برام بفرستید

این پکیج به صورت جداگانه وجود نداره ولی پکیج کارتون و انیمیشن مخصوص کودکان با ترجمه داخل سایت هست. توی همین صفحه پایین صفحه یا کنارش می تونین ببینیدش

با سلام و احترام
بسیار عالی و کاربردی بود.
بی نهایت سپاسگزارم 🙏🙏🙏🙏

سلام بسیار سپاسگزارم ، لطفا ۴ تای دیگش رو هم عنایت بفرمایین .

مطلب بسیار عالی و خوبی بود ، متشکرم

سلام. فیلما دانلود نمیشه.

سلام. مجددا تست شد و لینکهای دانلود سالم هستند

عااالی همه فیلم ها دانلود شد تشکر فراوان

با سلام و تشکر از قرار دادن فیلم های آموزشی ، این فیلم ها رو نمیشه دانلود کنیم؟؟ و همون ۱۱ تا فیلم فقط موجوده ، ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

با سلام و تشکر از قرار دادن فیلم های آموزشی ، این فیلم ها رو نمیشه دانلود کنیم. می شه لینک دانلود رو اضافه کنید ؟ لطفا ۴ تای دیگرش رو هم عنایت بفرمایید.
پاسخ

Thanks a lot

مگه اون ۱۱ تا رو فول هستند که دنبال ۴ تای دیگه هستید 😂

همه که پرسیدن چهارتا ی دیگش کو….منم بپرسم؟ خوب جوابی آدرسی چیزی هم بگین ممنون میشیم از بابت محتوا عالین ممنون ولی برای بار چندم لطفا باقیشم بزارین ممنون از همگی دست همتون درد نکنه big LIKE

خیلی ممنون. عالی بود

عالی بود واقعا.ممنون ازشنا

وااااااقعا عالی
مچکربابت زحماتتون

عالیه ممنون

این فیلم ها برای چه محدده ی ستی خوبه؟

ممنون بابت زحمات

سلام ممنون از زحمتی ک کشیدید،اما هرچی روی دانلود ویدیو میزنم دانلود نمیشه??چیکار کنم

سلام. وی پی ان رو خاموش کنید و دکمه Alt رو نگه دارید و روی دکمه دانلود ویدیو کلیک کنید

سلام
فیلم ها خیلی خوب عالی بودند
ممنون و سپاس فراوان

دمتون گرم…تو دنیایی که همه چیز پولیه شما واقعاً گل کاشتین
تشکرلر ادرم

سلام و خسته نباشید خدمت شما و تشکر بابت فیلم های عالیتون
متاسفانه فیلم ها آپلود می شه ولی سه نقطه ای نمیاد برای دانلود
ممنون می شم اگر راهنمایی بفرمایید❤️❤️

بسیاااااااااااااار عااااااااااااالی
از مدیریت محترم سایت چرب زبان به خاطر در اختیار گذاشتن این فیلم های آموزشی برای کودکان و سخاوتمندیتان به علت دانلود رایگان سپاسگزارم . انشاء الله همیشه موفق و پیروز باشید
باتشکر

سلام
ممنونم بسیار عالی و آموزنده

دمتون گرم
فقط ممنون میشم درس ۱ و ۹ و ۱۴ و ۱۵ رو دوباره چک بکنین
دانلود نمی شن

خیلی خوب

سلام عالی هستن مرسی ولی درس ۱۳ لینک دانلودش فعال نیست نمیشه دانلودش کرد. در صورت امکان اصلاحش بفرمائید. ممنونم

سلام فلیمهایی که گذاشتید خیلی عالی بود.دستتون درد نکنه.

سلام چه فرمتی هست

فایل mp4 هستند دیگه (رایج ترین فرمت ویدیویی)

سلام تشکر بابت فیلمهاتون.

بابت فیلمهاتون خیلی ممنون

سلام…فوق االعاده عالی و ممنونم از شما و همکاران گرامیتون

سلام تشکر خیلی عالی هست 😘🥰

خیلی خوب هستید. ممنون بابت فیلم های جذاب و کاربردیتان به امید موفقیت و پیشرفت تمام فرزندان ایران زمین

سلام و خدا قوت. سایت جامع و کاملی دارین خیلی تونستم استفاده مفید و منظم داشته باشم ممنونم.

خیلی خوبه ..اما چرا نمیشه با گوشی دانلود کرد..اصلا سمت راست سه نقطه وجود نداره.میشه راهنمای کنید

سلام.روز بخیر…متاسفانه نمیشه دانلود کرد.بعد از شدن و حرکت موس تو سمت راست فیلم،سه تا نقطه نمیاد…ممنون از زحماتتون…خداقوت

سلام و تشکر فراوان از گذاشتن این فایلهای آموزشی خوب
دست مریزاد

بسیار بسیار عالی
تشکر

با سلام و درود متن فارسی یا ترجمه این آموزشها رو چطور میتونیم دانلود کنیم ؟؟؟ ممنون

سلام. ممنون از ارائه این ویدئوهای آموزشی ارزشمند برای بچه ها. خدانگهدارتون باشه

سلام کاش اموزشتون انگلیسی و فارسی باهم بود تاکودک بتونه هم فارسی وهم انگلیسشو باهم یاد بگیره

درود،سایت بسیار عالی دارید.ممنونم.فقط من نمیتونم ویدیویها رو دانلود کنم.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

کاشت مو روانپزشک متخصصان تغذیه دندانپزشک کاشت ابرو لیفت صورت  لیپوساکشن جراح پلاستیک کلینیک جراحی بینی ارتودنسی

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© استفاده از مطالب چرب زبان با دادن لینک مستقیم به سایت به عنوان منبع بلامانع است.

تبلیغــات     تماس با ما

آموزش زبان انگلیسی (رایگان) | آموزش اصولی انگلیسی مقدماتی | آموزش حروف انگلیسی برای کودکان: سختی ها و ۱۰ روش کاملا موثر

به بخش اول تدریس الفبا خوش آمدید. ایمیل های زیادی را در هفته دریافت می کنیم که از ما می خواهند تا توصیه هایی را در مورد چگونگی آموزش حروف الفبا و حروف صدادار به بچه ها و کسانی که هنوز به مهدکودک نرفته اند یا قبل از کلاس اول دبستان هستند، آموزش دهیم. بنابراین امروز ایده هایی را در مورد آموزش به کودکان در طیف سنی پایین در اختیار شما قرار می دهیم و اگر شما هم در منزلتان کودک دارید، راهکارهای ین قسمت از سایت را برای یاد دادن الفبا به آن ها در پیش بگیرید.

به این نکته دقت کنید که قصد داریم تا موضوعات داغی را در رابطه با حروف بی صدا و حروف صدادار در اختیار شما قرار دهیم. احتمالاً شما با بعضی از راهکارها موافق و یا مخالف باشید. همچنین می توانید متوجه شوید که برای کودک شما کدام روش کار آمدتر است و آن را همیشه به کار بگیرید.

بنابراین باید ببینید که کدام روش کمک کننده است؟ در حروف صدادار راهبردهای آموزشی با طیف وسیعی وجود دارد. به همین دلیل حروف صدادار را اول درس می دهند و بعد از آن وارد حروف اسمی می‌ شوند. باور و عقیده بر این است که حروف صدادار کاربردی تر و کمک کننده تر نسبت به حروف اسمی هستند. بنابراین باید اول تدریس شوند. پس همان طور که از تیتر مقاله حدس زدید، ما با این مورد مخالف هستیم. قبل از اینکه جلوتر برویم لطفاً این جمله رو از ما بشنوید: اگر اول حروف صدادار را به کودک خود یاد دادید و او توانست وضعیت خوبی را از خود نشان دهد، به این کار ادامه دهید.

باور دارم که بعد از خواندن تحقیقات خارج از این مقاله، مانند تحقیقات(such as Ehri, Invernizzi, Cunningham, Calkins, و McBride-Chang), متوجه می‌ شوید که هم حروف صدادار و هم حروف بی صدا برای تدریس به کودکان و خواندن و نوشتن بسیار کاربردی هستند.آموزش حروف انگلیسی به کودک 3 ساله

تنها سه دلیل وجود دارد که ما به آن معتقدیم :

۱-اکثر حروف های اسمی سرنخ زیادی را نسبت به حروف صدادار یا یکی از صداها به کودک می دهند. مثلاً حرف D صدای /d/ هنگام شروع دارد و حرف F صدای /f/ را در انتها دارد، W, Y و H جزء استثنائات هستند.

۲-حروف اسمی (حروف بی صدا) سرنخ های زیادی را برای حرف‌ ها به جا می‌ گذارند. بسیاری از حروف صدادار به تنهایی کاربردی ندارند. مثلاً b’s به تنهایی بیشتر صدایی شبیه به /buh/ دارد که می تواند با حروف صدادار دیگری ترکیب شده تا راحت تر خوانده شود.

۳-حروف صدادار انتزاعی تر هستند و به اندازه حروف بی صدا پایدار نخواهند بود. مثلاً حرف A را در نظر بگیرید. طبق تجربه کاربرد A بیشتر از /a/ است.

فرقی ندارد که باور شما چیست و چه فکری در مورد حروف صدادار و بی صدا دارید. تحقیقات چاپ شده نشان می دهد کودکانی که حروف بی صدا را می‌ شناسند، بهتر حروف صدادار را یاد می گیرند و آمادگی بیشتری خواهند داشت.

کودکان نیاز دارند که هر دو ساختار حروف بزرگ و کوچک را یاد بگیرند. البته که حروف کوچک هنگام خواندن بیشتر به کار می‌ آیند اما یاد گرفتن هر دو الزامی و مورد نیاز است. اگر به کودک خود در حال آموزش چنین مواردی هستید، پیشنهاد می کنم که از حروف بزرگ شروع کنید. چرا؟

به دو دلیل:

۱-حروف بزرگ از لحاظ بصری نسبت به حروف کوچک راحت‌ تر متمایز می شوند. مثلاً حروف بزرگ B و D را با حروف کوچک b و d مقایسه کنید.

۲-حروف بزرگ برای شروع نوشتن راحت تر هستند. مثل E به جای e . حتی وقتی که حروف کوچک آموزش داده می شوند، به مراتب دیده‌ ایم که کودکان نوشتن حروف بزرگ را ترجیح می‌ دهند.

بسیار مهم است که همه کودکان آموزش همه نوع حروف را ببینند؛ حتی با فونت های مختلف! اشاره کردن و صحبت کردن در مورد انواع حروف هنگام خواندن یک متن، در آگاهی رساندن به دانش آموزان بسیار مهم است و یک راه عالی برای آنها است. چه برای کودکان در سنین خیلی پایین و چه برای کودکان بزرگ تر.

از آن جا که ممکن است خیلی از افراد طبق ترتیب حروف الفبا پیش بروند اما راه های بسیار بهتری وجود دارد تا این که در یاد دادن حروف به حرف z برسید. در این قسمت حروف بی صدا و صداداری را با ترتیب متفاوتی معرفی می کنیم که میزان سردرگمی به حداقل برسد.

تشابهات بصری: بعضی از حروف بسیار شبیه به هم هستند. مثل b, d, p و w,v,Y. و ممکن است که آن ها با یکدیگر اشتباه گرفته شوند. پس شما را تشویق می‌ کنیم که این حروف را جداگانه آموزش دهید و برای آموزش هر کدام از آن ها یک زمان متفاوت را در نظر بگیرید تا کودک کم تر دچار سردرگمی شود.

تلفظ: از آن جا که ممکن است این موضوع کمی جذاب تر به نظر برسد اما همه تفاوت ها در مورد تلفظ حروف است که ممکن است در کودکان متفاوت باشند و در یک بخش یکسان از دهان تولید نشود.

مثلاً حرف g و k. را در نظر بگیرید. هر دو صدا در پشت گلو تولید می شوند. اگر صدای /g/ را بدون استفاده از این روش تلفظ کنید، صدای /k/ شنیده می شود. حروف های دیگر مثل t و d, v یا b و p را نیز با یکدیگر آموزش ندهید.

تاخیر در گفتار: بعضی از کودکان هنگام تولید بعضی از صداهای خاص دچار مشکل هستند. ممکن است که این حروف شامل f, j, l, r, s, v, y, یا z باشد. البته ما در این زمینه متخصص نیستیم اما می دانیم که تاخیر در گفتار می تواند یادگیری صدا، تلفظ، دیکته و خواندن آن را دچار مشکل کند. دو مورد از منابع جذاب و مفید برای کمک به کودکان در مشکلات تلفظی، کتاب های آموزش حروف Katie of Playing with Words 365 و Reading و TLC’s Lively Letters می باشند.

حروف هفتگی روش خوبی نیست زیرا افکار را در مورد موضوع به هم ریخته می‌ کند.

حروف را باید به چه ترتیبی آموزش دهیم؟ اولین چیزی که همیشه بهتر است از آن شروع کنید، نام کودک است . نام کودک برای او بسیار مهم است و احساس هویت را به او می‌ دهد. بعد از آن حروف ها را خارج از ترتیب به او آموزش دهید. ترتیبی که ما آموزش می‌ دهیم، بستگی به سن کودک دارد. بیشتر کودکان می توانند آهنگ ABC را در سن دو یا سه سالگی بخوانند. آن ها همچنین این ترتیب را می شناسند.

آموزش دادن حروف بدون ترتیب، ما را مطمئن می‌ کند که کودکان آن ها را به دور از فضای آواز و شعر شناختند. زمانی که از کودک سوال می پرسید که این حرف چیست، باید به گونه‌ ای رفتار کنید که او مجبور نباشد به آن آواز معروف سر بزند تا متوجه حروف شود. بسیاری از کودکان را دیده ایم که حروف را نمی‌ شناسند اما از طریق همان آواز معروف ABC آن ها را می خوانند که این روش اشتباه است.

برای خواندن حروف هم تصمیم می گیریم حروفی را انتخاب کنیم که از لحاظ بصری و آوایی متفاوت هستند اما نوشتن آن ها در وهله اول آسانتر است. همچنین ساختار حروف صدادار را به سرعت اضافه می کنیم. بنابراین کودک می‌ تواند خیلی زود با آن آشنا شود . اگر راهکارهای بالا را در پیش بگیرید، متوجه می شوید که در هفته بیش از یک حرف را آموزش خواهید داد اما ترتیبی که انتخاب می‌ کنید، خیلی اهمیتی ندارد. فقط باید ترتیب حروف به گونه‌ ای باشد که کم ترین حد سردرگمی را برای کودک ایجاد کند.

انجام فعالیت های مختلف در یاد دادن حروف الفبا کار را سرگرم کننده تر می کند . راه های زیادی برای تمرین حروف الفبا وجود دارد که می ‌توانید از آن‌ ها بدون تکرار بی مورد استفاده کنید. بنابراین در این قسمت روش هایی را به شما معرفی می کنیم که برای یاد دادن حروف الفبا و تمرین روزانه مناسب است.

لوبیا های سفید خشک شده بزرگ ارزان قیمت هستند و به راحتی می‌ توان روی آن ها نوشت. پس مقداری از آن ها را جمع آوری کنید و حروف بزرگ و کوچک را روی آن ها بنویسید. سپس هر کدام را داخل یک ظرف بیندازید و از کودک خود بخواهید که آن ها را به ترتیب به یکدیگر وصل کند و کنار هم بگذارد.

حتما بخوانید: آموزش کلمات (و جملات) ساده ابتدایی انگلیسی به کودکان

هر کدام از حروف را روی برگ های چسب دار به صورت جداگانه بنویسید و آن را در گوشه های مختلف خانه بچسبانید. مثلاً می توانید روی هر پله یک عدد از این برگ ها بچسبانید. این تمرین می تواند انواع مختلفی داشته باشد و کودک شما در طول روز با آن ها درگیر باشد . ترتیب آن برای کودکان می تواند به صورت زیر باشد:

حتی برای تمرین بیشتر می توانید حروف کوچک را به یکدیگر وصل کنید و یا حروف بزرگ را کنار هم بچینید و از او بخواهید که در این کار به شما کمک کند.

فوم اصلاح را روی میز یا یک سینی اسپری کنید و از کودک خود بخواهید که حروف را روی آن بنویسد. و به راحتی می توانید آن را پاک کرده و دوباره شروع کنید . با این روش همه چیز تمیز خواهد ماند و ایجاد آلودگی در هیچ جای خانه به وجود نخواهد آمد

از پاک‌کننده‌ های لوله ای شکل رنگی استفاده کنید که همیشه انتخاب مناسبی برای این گونه تمرین ها هستند و سرگرم کننده می باشند . می توانید از کودکتان بخواهید که حروف بزرگ و کوچک را با خم کردن این پاک کننده ها برای شما درست کنند.

این یکی از عالی ترین روش هاست . برای این کار می توانید از یک کیف یا یک زیپ کیپ استفاده کنید. حروف نوشته شده در تکه های کاغذ و یا حروف آهنربایی یا هر چیزی که مد نظرتان است را داخل کیف قرار دهید و سپس کیف را با برنج یا جو پر کنید و آن ها را به ترکیب کنید. سپس از کودکانتان بخواهید که لابلای برنج به دنبال حروف بگردند و زمانی که آن ها را پیدا کردند، آن حروفی را که پیدا کرده اند را روی کاغذ بنویسند و بعد از اتمام، ۲۶ حروف را به ترتیب بگویند.

این یک روش کلاسیک است. با استفاده از مداد شمعی سفید روی یک برگ کاغذ یک حرف را بنویسید. سپس به کودکتان آبرنگ دهید و اجازه دهید که صفحه را رنگ کند و حروف ظاهر شده را ببیند.

حروف ها را در یک دایره بزرگ روی زمین بچینید. همچنین می توانید از حروف های آهنربایی استفاده کنید و آن ها را روی کارت بنویسید. سپس موسیقی را پلی کنید. از کودک بخواهید که در اطراف دایره همراه با موسیقی راه برود. زمانی که موسیقی را قطع می کنید، کودک شما باید بگوید که به کدام حرف نزدیک‌ تر است. مثلاً می توانید از کودک خود بخواهید که نام یک حیوان، رنگ یا هر چیز دیگر را که با آن حرف خاص که مقابلش ایستاده ، شروع می شود را مثال بزند و کمی او را به چالش بکشید.آموزش حروف انگلیسی به کودک 3 ساله

اسفنج ها را به صورت حروف الفبا برش دهید و آن ها را رنگ کنید و برای بازی از آن ها استفاده کنید.

حروف بزرگ و حروف کوچک را به صورت اسم کنار هم بنویسید و سپس آن ها را به صورت زیگزاگی و کاملاً ساده جدا کنید . حروف را با یکدیگر ترکیب کنید و از کودک بخواهید که آن ها را به یکدیگر وصل کند و طبق ترتیب درست کنار هم قرار دهد.

حتما بخوانید: روش آموزش زبان انگلیسی به کودکان با کمک شعر و ریتم موسیقی

همه ما می ‌دانیم که سوپ حروف، یکی از سرگرم کننده ترین راه ها برای کودکان است. به راه‌ های مختلف فکر کنید که بتوانید شکل حروف های مختلف را در وعده های غذایی کودک جای دهید. مثلاً از پنکیک استفاده کنید و آن را به شکل حروف مختلف دربیاورید . همچنین می توانید از نودل یا ماکارونی هم استفاده کنید و با حروف خاص یک اسم را بنویسید.

واقعا راهنمایی هاتون خیلی خوب و کاربردی بودند بسیار ممنون .
بازم راهنمایی مون کنید.☆☆☆

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

کاشت مو روانپزشک متخصصان تغذیه دندانپزشک کاشت ابرو لیفت صورت  لیپوساکشن جراح پلاستیک کلینیک جراحی بینی ارتودنسی

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© استفاده از مطالب چرب زبان با دادن لینک مستقیم به سایت به عنوان منبع بلامانع است.

تبلیغــات     تماس با ما

معرفی 10 کتاب برتر و شناخته شده در زمینه آموزش زبان انگلیسی به کودکان

قرن 21 را می‌توان قرن سلطه‌ی زبان انگلیسی بر جوامع بشری در سراسر دنیا دانست. امروزه بیش از چهارصد میلیون متکلم به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند و این نشان‌دهنده‌ی میزان نفوذ این زبان بر زندگی انسان‌هاست. دنیا با سرعت زیادی روبه‌پیشرفت است به‌گونه‌ای که دیگر هیچ سنی برای یادگیری زبان زود نیست و تا حد ممکن آموزش زبان انگلیسی به کودکان را باید از همان سنین پایین آغاز کرد.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان همیشه برای والدین و حتی مدرسان زبان انگلیسی مسئله‌ای بسیار مهم است. چراکه کودکان از همان سن کم در معرض آشنایی با جملات انگلیسی‌زبان قرار می‌گیرند که در بازی‌های کامپیوتری، انیمیشن‌های انگلیسی‌زبان به‌وفور دیده می‌شود.

انتخاب و خرید کتاب زبان انگلیسی مناسب با روش صحیح آموزشی تأثیر بسیار چشم‌گیری در رشد و یادگیری زبان آموزان خردسال خواهد داشت، به همین سبب تیم کارشناسان انتشارات جنگل 10 تا از بهترین کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان را به شما معرفی خواهد کرد که هرکدام به رشد و یادگیری هر چه سریع‌تر کودکان کمک می‌کنند. آموزش حروف انگلیسی به کودک 3 ساله

 

 مجموعه Family and Friends یک پکیج آموزشی زبان انگلیسی کودکان سنین 8 الی 12 سال است که در هفت سطح (یک سطح مقدماتی و شش سطح اصلی) توسط انتشارات آکسفورد منتشرشده است.

کتاب‌های Family and friends، یکی از کامل‌ترین مجموعه‌های آموزش زبان انگلیسی ویژه کودکان هستند. این مجموعه آموزشی با آموزش گرامر، لغات و تلفظ کلمات، تمامی مهارت‌های انگلیسی (خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن) را به‌خوبی تقویت می‌کند.

مجموعه کتاب family and friends یکی از مهم‌ترین کتب آموزشی است که در اکثر آموزشگاه‌های زبان انگلیسی به کودکان آموزش داده می‌شود. این مجموعه دارای ۷ سطح کامل (استارتر و ۶ سطح اصلی) است.

 هر جلد از کتاب‌های family and friends، 15 یونیت درسی دارد که هرکدام به ۵ بخش ۳ درسی تقسیم‌شده است. بعد از اتمام هر بخش خلاصه ۳ درس وجود دارد که مطالعه آن نیز برای مرور مطالب مفید خواهد بود.

 همچنین در انتهای کتاب گرامر کلیه بخش‌ها به‌طور خلاصه و همراه با تمرین آورده شده است و در انتهای کتاب نیز ریدینگ (Reading) های کاربردی برای تمرین موجود است.

از ویژگی‌های برجسته این مجموعه، صداشناسی (تلفظ) منحصربه‌فرد و آزمون‌های جامع آن است. در این مجموعه سعی شده آموزش‌ها در قالب تصاویر رنگی و جذاب ارائه شود تا کودک را برای یادگیری علاقمند سازد.

نرم‌افزار آموزشی این کتاب نیز به‌صورت جداگانه مباحث آموزشی کتاب را به‌صورت کاملاً  Interactive و بر اساس کتاب اصلی و تمرین‌های کتاب تمرین، آموزش می‌دهد. همچنین پیش از دوره استارتر یک کتاب برای الفبا ارائه‌شده است که توسط این کتاب الفبای زبان انگلیسی به کودک آموزش داده می‌شود.

از ویژگی‌های اين مجموعه آشنايي بادانش صدا و پژواک، آزمون و تمرین‌های مشخص براي تعيين سطح زبان‌آموز را می‌توان نام برد.

هر یک از سطوح این مجموعه دارای یک کتاب دانش‌آموز، یک کتاب تمرین، کتاب معلم، کتاب‌های تست، منابع کمک‌آموزشی، فایل‌های صوتی، و نرم‌افزار اینتراکتیو (تعاملی) است که مهارت‌های زبان انگلیسی را طبق اصول و همچنین سرفصل بندی منظم و جذاب به کودک آموزش می‌دهد.

در این مجموعه، تمام سعی بر این بوده است تا آموزش‌ها در قالب تصاویر رنگی و جذاب ارائه شود تا کودک هر چه بیشتر علاقه‌مند یادگیری باشد. نرم‌افزار آموزشی این کتاب نیز به‌صورت جداگانه مباحث آموزشی کتاب را به‌صورت کاملاً اینتراکتیو (تعاملی) و بر اساس کتاب اصلی و تمرین‌های کتاب تمرین، آموزش می‌دهد.

همچنین پیش از دوره ابتدایی، یک کتاب تحت عنوان مقدمه برای الفبا ارائه‌شده است که توسط آن نحوه خواندن و نوشتن الفبای زبان انگلیسی به کودک آموزش داده می‌شود. از ویژگی‌های اين مجموعه آشنايي بادانش صدا و پژواک، آزمون و تمرین‌های مشخص براي تعيين سطح زبان‌آموز و حمايت کامل از معلم و پدر و مادر را می‌توان نام برد. این مجموعه می‌تواند در جهت رسیدن به بالاترین درجه از سودمندی، از سوی کودکان، دانش آموزان، والدین و مدرسین زبان انگلیسی مورداستفاده قرار گیرد.

خرید کتاب Family and Friends

اگر دوست دارید کودکان از همان ابتدا با زبان انگلیسی آشنا شوند و از یادگیری این زبان لذت ببرند، می‌توانید در برنامه آموزشی آن‌ها علاوه‌بر مطالعه کتاب‌های آموزشی، خواندن رمان را نیز قرار دهید. برای آشنایی با رمان‌های جذاب کودکان، خواندن مقاله مناسب ‌ترین رمان‌ های زبان انگلیسی برای کودکان و نوجوانان را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 مجموعه کتاب phonics for kids یک دوره سه سطحی از انتشارات آکسفورد برای آموزش صداها، لغات و الفبای زبان انگلیسی به کودکان دوره ابتدایی است که براي دوره خردسالان (سنين 5 تا 8 سال) در نظر گرفته‌شده‌اند.

کتاب‌های این مجموعه شامل 6 جلد کتاب است که هرکدام از دروس آن، شامل چهار بخش اصلی Let’s Learn، Let’s Practice، Let’s Choose، Let’s Read هستند. تمرکز اصلی این کتاب آموزشی به روی آموزش حروف الفبای انگلیسی به کودکان خردسال است و در 6 جلد آموزشی از کتاب‌ها، آموزش کل الفباي انگليسي به دو قسمت تقسیم‌شده است.

حروف a تا m در يک جلد و حروف n تا z در جلد ديگر آموزش داده می‌شود. هر فصل از کتاب به آموزش يک حرف اختصاص‌یافته است. در Phonics1 و Phonics2  فقط حروف الفبا و تلفظ صحيح آن‌ها در کلمات آموزش داده می‌شود. در اين دو کتاب براي آموزش هر حرف در هر فصل دو کلمه که با حروف مربوطه شروع می‌شوند، ارائه‌شده است که کلمه اول اسم خاص و کلمه دوم اسم يک حيوان است.

در Phonics 3 و  Phonics 4 همان دوکلمه‌ای که با حروف مشابه شروع می‌شوند در يک جمله ساده ولي کامل انگليسي به‌کاررفته‌اند. در اين جملات کلمات ديگري نيز وجود دارند که با حروف مشابه آغاز می‌شوند. در اين دو مجموعه زبان‌آموز کلمات بيشتري ياد می‌گیرد و می‌تواند اين کلمات را در يک جمله به کار ببرد.

 بعد از یادگیری حروف و تلفظ آن‌ها و هم‌چنین کلمات و جملات ساده با کل حروف الفباي انگليسي، در Phonics5   و Phonics 6  ترکيب برخي حروف صدادار و بی‌صدا و نيز ترکيب برخي حروف بی‌صدا در ابتدا و انتهاي کلمات و تلفظ صحيح آن‌ها آموزش داده می‌شود. بعد از اتمام اين مجموعه 6 جلدي، به زبان آموزان کل حروف الفباي انگليسي تلفظ صحيح آن‌ها در کلمات املاي کلمات آموزش داده‌شده و جملات ساده انگليسي را به‌خوبی می‌آموزند.

به‌صورت خلاصه کلیه موارد آموزشی در کتاب فونیکس کودکان در 3 بخش خلاصه می‌شود:

آموزش حروف الفبای زبان انگلیسی

اصوات و صداهای حروف زبان انگلیسی

آموزش لغات جدید و کاربردی

اين مجموعه از کتاب‌ها داراي تصاوير بسيار زيبا و جذابي از حيوانات هستند. تمرین‌های مربوطه در خود کتاب ارائه‌شده‌اند و زبان‌آموز نياز به تهيه کتاب کار جداگانه‌ای ندارد. تمرین‌های ارائه‌شده نيز به‌صورت تصاوير زيبايي طراحی‌شده‌اند. اين تمرین‌ها شامل ,matching رنگ‌آمیزی, برش تصاوير و چسباندن آن‌ها در محله‌ای مربوطه هستند. 

هم‌چنین برچسب‌هایی از تصاوير حيوانات در خود کتاب وجود دارند که در برخي تمرین‌ها بايد با راهنمايي دبير در محل صحيح خود چسبانده شوند. هر جلد از کتاب‌ها شامل دو بخش Review است که در آن مطالب آموزش داده‌شده در کتاب مجدداً مرور می‌شود.

 از ديگر ویژگی‌های اين مجموعه ارائه داستان‌ها, شعرها و آهنگ‌های پر جنب‌وجوش براي افزايش علاقه‌ی کودکان به يادگيري زبان است. علاوه بر کتاب از وسايل کمک‌آموزشی مانند سي دي- فلش کارت و عروسک حيوانات نيز در تدريس استفاده می‌شود.

اين کتاب‌ها به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که نيازي به آموزش نکات گرامري نداشته و زبان آموزان کلمات و جملات را تنها با تمرين و تکرار ياد می‌گیرند.

خرید کتاب‌های phonics for kids

 

زبان‌آموزی در دوره کودکی بيشترين تأثیر را بر آينده فرد می‌گذارد، چراکه ميزان يادگيری در اين دوره بسيار زياد است. اما اين دوره از سن انسان حساسیت‌های خاص خود را دارد و شيطنت نمی‌گذارد آموزش کامل صورت بگيرد.

مجموعه کتاب backpack در هفت سطح (starter-6) يکی از بهترين مجموعه‌ها براي اين رده سني است که با استفاده از آهنگ‌های جذاب و ويدئوهاي شاد يادگيري انگليسي را براي زبان‌آموز جذاب می‌کند. متد آموزشی مجموعه حاضر مکالمه محورCommunicative Base است که اين ويژگي باعث افزايش دانش عمومي زبان‌آموز و يادگيري درس‌هایی مانند علوم و رياضي به زبان انگليسي می‌شود.آموزش حروف انگلیسی به کودک 3 ساله

مجموعه کتاب‌های Backpack نوشته Mario Herrera از اساتید شناخته‌شده آموزش زبان انگلیسی به‌ویژه رده سنی کودکان و نوجوانان است که با همکاری Diane Pinkley به نگارش درآمدهاست. این کتاب به‌عنوان یکی از بهترین کتاب های خودآمور یادگیری زبان انگلیسی، در 7 سطح از دوره مبتدی تا سطح متوسط به پیشرفته CEF A1 – B1) ) ویژه نوجوانان طراحی گردیده است و جزو موفق‌ترین دوره‌های آموزشی این رده سنی است.

مجموعه مذکور با برنامه‌های ارتباطی و مکالمات و ابزارهای موجود که شامل تمرینات داخل کتاب است، سعی در آموزش زبان انگلیسی دارد. کتاب‌های Backpack- – Second Edition با اضافه شدن جلوه‌های دیداری و متون جذاب و نوجوان-پسند زبان آموزان را تشویق و ترغیب به آموزش می‌نماید. کتاب نامبرده شامل محتویاتی نظیر ترانه، سرود، برچسب کودکان، بازی، داستان و تمرینات متعدد است. در نگاه کلی کتب آموزشی بک پک شامل ویژگی‌های آموزشی زیر است.

• تدريس انگليسي از طريق تعاملات اجتماعي

• وجود نرم‌افزار تعاملي براي تمرينات بيشتر

 • وجود DVD فیلم‌های آموزشي بر اساس موضوع دروس و سطح زبان‌آموز

• وجود CD MP3 فايل صوتي کتاب

• تمرکز بيشتر بر روي گرامر و Writing زبان‌آموز

• مکالمه محور بودن

• تمرکز اصلي بر روي speaking و Reading  است

ویرایش دوم این مجموعه توسط انتشارات Pearson Longman ارائه‌شده و شامل ویژگی‌های جدید زیر است:

با تمرین‌های ارتباطی جمعی سعی در آموزش به زبان آموزان را دارد

ترکیب تمرین‌های متعدد و مفاهیم قدرتمندتر در کتاب دانش آموزان

تمرکز بیشتر بر روی مهارت‌های دستور زبان و نوشتاری

صدا و آواهای ( ترانه و سرود و …) جدید جهت هجی کردن صحیح در کتاب دانش آموزان و کتاب کار

خرید کتاب‌های backpack

کتاب lets go مجموعه آموزش زبان ویژه کودکان است که توسط انتشارات آکسفورد به چاپ رسیده است و بسیاری از آموزشگاه‌های کشور جهت آموزش زبان به کودکان از این مجموعه استفاده می‌کنند.

کتاب لتس گو از همان ابتدا سعی می‌کند زبان آموزان را از طریق فعالیت‌های ارائه‌شده، وادار به صحبت کردن کند، تصاویر رنگی و جذاب موجود در این مجموعه نیز این فرایند را تسهیل می‌بخشد.

این مجموعه همچنین سعی می‌کند زبان انگلیسی را به‌صورت قدم‌به‌قدم آموزش دهد به‌نحوی‌که با توجه به تمرینات کافی، مباحث به‌راحتی توسط زبان آموزان فهمیده می‌شوند.

مجموعه کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی کودکان Let’s Go که از ابتدا با صحبت کردن و پرسش و پاسخ از کودکان شروع به کار می‌کند، شامل آهنگ‌های تعاملی و شعرهای زیبا و بازی‌های ارتباطی بین کودکان است. از ویژگی‌های مفید این مجموعه آشنایی با تلفظ حروف و کلمات و چگونگی روان خواندن متون است.

کتاب لتس گو، در هشت سطح  (2 سطح مقدماتی و شش سطح اصلی) منتشرشده است. هر یک از سطوح این مجموعه دارای یک کتاب دانش‌آموز، یک کتاب تمرین، فایل‌های صوتی و نرم‌افزار است که زبان انگلیسی را طبق اصول و سرفصل بندی منظم به کودک آموزش خواهد داد. در این مجموعه سعی شده است تا آموزش‌ها در قالب تصاویر رنگی و جذاب ارائه شود تا کودک را برای یادگیری علاقه‌مند سازد.

از ویژگی‌های مجموعه Let’s Go ویرایش چهارم، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

از همان آغاز آموزش در سطوح ابتدایی، کودکان با مکالمه، سؤال و پرسش و تمرین‌ها آشنا می‌شوند

آهنگ‌های جذاب توسط Carolyn Graham کلاس درس را به خانه و زندگی کودکان تبدیل می‌کند

خواندن متون و هجا کردن کلمات توسط فایل‌های صوتی باعث می‌شود تلفظ لغات به‌درستی انجام گیرد

بازی‌های جذاب جهت مکالمه، فرصت و اعتمادبه‌نفس بیشتری در کودکان جهت آموزش ایجاد می‌کند

دروس به‌صورت سیستماتیک ،شفاف و روشن برنامه‌ریزی‌شده به صورتی که زبان آموزان از نحوه تدریس و روش آن مطلع باشند

 کتاب Big Fun با استفاده از واژگان ساده و مبانی زبان، زبان انگلیسی را به بهترین نحو ممکن به کودکان آموزش می‌دهد. زبان آموزان نیز هم‌زمان به بهبود و یادگیری مهارت‌ها و انجام پروژه‌های جذاب و خلاق می‌پردازند. برنامه‌های درسی گام‌به‌گام همراه با صفحات کامل کتاب دانش‌آموز، مروری کلی بر محتوای پیش رو و موارد آموزشی موردنیاز را ارائه می‌دهد. دروس شامل سه مرحله؛ پیش مطالعه، حین و پس از مطالعه صفحه موردنظر ارائه‌شده است. همچنین، بخش Letters to parents این امکان را برای مربیان فراهم کرده تا در مورد فرایند آموزشی کودکان در هر یونیت اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

این مجموعه دارای کتاب کار، کتاب دانش‌آموز، CD MP3، DVD فیلم است که بخش‌های زیر را در خود جای‌داده است.

آهنگ‌های تصویری

انیمیشن

ویدئوی تمام داستان‌های کتاب و همچنین کتاب راهنمای معلم است

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این کتاب، وجود بخشی به نام Show Time برای هر درس در انتهای کتاب است که مرور تمام مطالب آن درس به‌صورت جذاب و سرگرم‌کننده و از طریق بازی و نمایش است. معلم می‌تواند از این بخش به‌عنوان روشی برای ارزیابی میزان یادگیری زبان آموزان درواقع به‌عنوان آزمون پایان‌ترم استفاده کند.

ویژگی دیگر این کتاب که در کتاب‌های دیگر وجود نداشت، وجود کارنامه در انتهای کتاب است. در آخر باید خاطرنشان کرد که رویه این کتاب به‌گونه‌ای است که گویا کودکان، ازلحاظ گفتاری، شنیداری همراه با تمرین و تکرار، در حال فراگیری زبان مادری خود هستند..

این کتاب با ارائه کلیپ‌های صوتی و تصویری و همچنین فعالیت‌های سرگرم‌کننده روند یادگیری کودک را پیوسته به‌پیش می‌برد. روش یادگیری یکپارچه زبان و محتوا CLIL ، با استفاده از موضوعات منوط به nature در فصل‌های Amazing زبان آموزان را به چالش کشیده و محیط خارجی واقعی را در کلاس درس شبیه‌سازی می‌کند.

 همچنین، فایل‌های صوتی این کتاب شامل مباحث واژگان، گفتگوها، روایت‌ها و آهنگ‌های زبان‌اصلی و آوازهایی برای لذت بردن هرچه بیشتر دانش آموزان در حین یادگیری زبان است. 

به ازای هر درس 10 آهنگ وجود دارد که یادگیری را جذاب‌تر نموده و داستان‌هایی متحرک و پویا را در Little Books همراهی می‌کند. زیرا زبان آموزان هنوز بر زبان بومی خود به‌طور کامل مسلط نیستند.

 با استفاده از آهنگ‌ها، آوازها و گفتگوهای ساده، کودکان بااینکه هنوز بر زبان مادری خود مسلط نیستند، یاد خواهند گرفت که چگونه همانند زبان بومی خود، انگلیسی را بیاموزند و از آن استفاده کنند.

خرید کتاب big fun

سری کتاب Big English یکی از بهترین دوره‌های آموزش زبان انگلیسی به کودکان و نوجوانان است که از انتشارات Pearson منتشرشده است. و معمولاً برای رده سنی ۷ الی ۱۳ سال مورداستفاده قرار می‌گیرد. بعد از مجموعه BIG FUN می‌توان مجموعه BIG ENGLISH را بهترین کتاب آموزشی در این سطح دانست.

این سری از کتاب‌ها شامل 7 سطح است که در یک سطح استارتر و 6 سطح اصلی ارائه‌شده است. در این مجموعه سعی شده تا حد ممکن از تصاویر جذاب استفاده شود تا نوآموز را برای یادگیری زبان ترغیب نماید..مجموعه BIG ENGLISH  زبان آموزان را از سطح A1 تا B1 ارتقاء می‌دهد.

اين مجموعه يکی از بهترين و کامل‌ترین دوره‌های آموزش زبان انگليسي است که تمام مطالب موردنیاز براي تدريس را در اختيار مدرس قرار می‌دهد. همچنين دستورالعمل‌های موجود در کتاب، معلم را در سازمان‌دهی محتوايي مطالب کلاس کمک می‌کند. از ویژگی‌های مهم اين مجموعه می‌توان به استفاده از ويژگی CLIL  اشاره کرد که اين ويژگي به تدريس مطالبي مانند جغرافيا، علوم، رياضيات، هنر و … از طريق زبان انگليسي می‌پردازد.

 مزيت CLIL افزايش اعتمادبه‌نفس ، اطلاعات عمومي و گسترش ديد زبان‌آموز و درنتیجه افزايش توانايي وي در صحبت کردن است. شروع هر درس با يک آهنگ است که لغات کليدي و مهم همان درس را در بافت درس به زبان‌آموز آموزش می‌دهد. شروع درس با يک آهنگ باعث افزايش انگيزه و انرژي زبان‌آموز می‌شود. سپس لغات کليدي به‌صورت تصويري آموزش داده می‌شود.

ارائه نکات گرامری در بین سرگرمی و موسیقی‌های آموزشی بهترين روش آموزش گرامر تدريس آن به‌صورت ناخودآگاه است که اين اتفاق به‌خوبی در اين کتاب افتاده است. 

متن‌های جالب‌توجه، ویدئوهای جدید و مجموعه‌ی الکترونیکی جامع، این سری کتاب را حتی تأثیرگذارتر از گذشته کرده است. این کتاب‌ها شامل قسمت‌های “مطالعه، تمرین و یادآوری” و ” درس‌های داغ زبان” هستند که بافتی سرگرم‌کننده به‌منظور تمرین نقش‌های مختلف زبانی به زبان‌آموز ارائه می‌دهد.

خرید کتاب big english

پولی،لئو ،مایک و جینا در یک ماجراجویی هیجان‌انگیز زبان انگلیسی را از طریق داستان، آهنگ، هنر و کاردستی به کودکان آموزش می‌دهد. آموزش زبان انگلیسی با کتاب‌های فوق، علاوه برافزایش تمرکز کودکان، مهارت‌های حسی، حرکتی و خلاقیت کودکان را افزایش می‌دهد. کودکان به همراه چهار شخصیتی که در کتاب وجود دارد، خود وارد دنیای واقعی می‌شوند و علاوه بر لذت بازی باهم، اهمیت به اشتراک‌گذاری، و دیگر ارزش‌های اجتماعی را کشف می‌کنند.

 

این مجموعه آموزشی برای دوره ما قبل ابتدایی مجموعه‌ای کامل برای آموزش زبان از طریق داستان، آهنگ و بازی‌های مرتبط برای افزایش هوش شناختی، حسی حرکتی و اجتماعی کودکان به‌حساب می‌آید.

سری Super Safari آموزش زبان را از طریق بازی و درعین‌حال افزایش حافظه و تمرکز و شناخت ارزش‌های اجتماعی میسر می‌سازد که می‌تواند موفقیت کودکان امروزی را هم ازلحاظ ذهنی و هم توانایی‌های اجتماعی تضمین کند.

ازجمله ویژگی‌های کلیدی این کتاب می‌توان به آهنگ‌های اجرایی، کاردستی‌های خلاقانه و فعالیت‌های TPR (روش پاسخ فیزیکی) برای بهبود یادگیری و مهارت‌های حسی حرکتی کودک ،صفحات Think (تفکر) برای توسعه اندیشه، حافظه، تمرکز و خلاقیت کودک ،صفحات با عنوان Value (ارزش) با کاراکترهای دوست‌داشتنی و داستان‌های رنگارنگ که کودکان را با زبان جدید و ارزش‌های اجتماعی آشنا می‌سازد اشاره کرد.

 قسمت‌های Phonics که به کودکان در خواندن روان و مهارت‌های هجی کلمات کمک می‌کند. صفحات کمک‌آموزشی جذاب (Cross-curricular) برای آشنا ساختن کودک با محیط اطراف خود و علوم مرتبط درسی (CLILC) راهنمای خوبی خواهد بود.

کتاب‌های super safari در سه جلد (3-1) و در دو لهجه امریکن و بریتیش قابل عرضه است.

کتاب Super Minds مجموعه‌ای هفت سطحی از انتشارات کمبریج است که برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان و نوجوانان طراحی و تنظیم‌شده است. این مجموعه که متعلق به لهجه بریتیش است به‌گونه‌ای طراحی‌شده است تا زبان آموزان خردسال بتوانند از تمام پتانسیل خود برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنند.

سری کتاب‌های Super Minds را می‌توان یکی از کامل‌ترین و موفق‌ترین کتاب‌های آموزش زبان برای این سنین دانست. این کتاب از سطح Starter برای زبان‌آموزانی که در مراحل اولیه یادگیری زبان انگلیسی همراه بامهارت های خواندن و نوشتن قرار دارد، شروع می‌شود و تا کتاب Super Minds 6 در مقاطع بالاتر ادامه دارد.

 هر یک از سطوح این مجموعه از 10 درس تشکیل می‌شود که هر درس در 12 صفحه با تصاویر رنگی و آیتم‌های جذاب سعی در آموزش به بهترین شکل را خواهد داشت.

برای هر سطح، کتاب دانش‌آموز، کتاب تمرین، فایل‌های صوتی و نرم‌افزار در اختیار زبان‌آموز قرارگرفته که نرم‌افزار هر یک از سطوح را می‌توان یکی از موارد کامل برای تمرین و آموزش به‌صورت آهنگ و داستان دانست.

مجموعه‌ی کتاب super minds 1، سري 7تايي از کتاب‌های آموزشي براي کودکان است که توسط گروهي از نويسندگان خبره نوشته‌شده تا مهارت تفکر، حافظه و تمرکز کودکان را در حين يادگيري زبان، ارتقا بخشد. اين کتب با بهره‌گیری از تمرین‌های تصويري و فعالیت‌های هنري و کارهاي دستي به کودکان فرصتي براي تقابلات اجتماعي و خلاقیت را ایجاد می‌کند.  

در DVD همراه کتاب داستان‌های متحرک و بازی‌های آموزشي و شعرهاي کودکانه‌ای هستند که با تفريح و بازي، لغات و گرامر هر درس را در ذهن کودک تثبيت می‌کند. اين مجموعه از سطح مبتدي تا متوسط موجود است.

 در این دوره‌ها زبان آموزان کودک پس از آشنایی با کاربرد زبان در موقعیت‌های مختلف، مطالعه واژگان روزمره و کاربردی، دستور زبان روان و ساده در غالب متن‌های ملموس و داستان‌های موجود در کتاب، مهارت‌های فکری و خلاقیت خود را تقویت کرده. همچنین زبان آموزان در کنار این مطالب موضوعات درسی مطرح در مدارس را نیز به زبان انگلیسی فرامی‌گیرند. این دوره‌ها درنهایت منجر به تقویت چهار مهارت زبانی کودکان می‌گردند.

خرید کتاب super minds

کتاب pockets اين مجموعه در 4 سطح(Little Pockets, 1,2,3) براي کودکان پیش‌دبستانی (2 تا 5 ساله) مناسب است. این کتاب آموزشی همراه با شعر، آهنگ، بازي، sticker، نقاشي (drawing) و فعالیت‌های شاد به‌منظور جذب و ترغيب زبان آموزان کم سن و ارائه می‌شود.

اين کتاب براي کودکان دو تا پنج سال تنظيم و طراحی‌شده است که داراي 4 سطح است

در راستای آموزش زبان مهارت نقاشی و رنگ‌آمیزی کودکان تقویت می‌شود

مهارت‌های خواندن و نوشتن، ازجمله مهارت‌هایی است که کودکان می‌توانند در اين کتاب آن‌ها را بياموزند

اين کتاب داراي 9 درس است که در هر صفحه لغات جديد و جملات کوتاه، آن‌ها را براي مهارت‌های خواندن و نوشتن، آماده می‌کند. تصاوير رنگي به کودکان اين قابليت را می‌دهد تا محيط پيرامونشان را بهتر بشناسند.

در صفحات پاياني کتاب،تعدادي برچسب و اشکال مختلف گردآوری‌شده‌اند که به مطالب کتاب درباره‌ی موضوعات مختلف مرتبط هستند.

خرید کتاب کتاب آموزش زبان انگلیسی برای کودکان از فروشگاه کتاب زبان انگلیسی در تهران

 

 

مجموعه کتاب Oxford Phonics World در سال ۲۰۱۵ توسط انتشارات آکسفورد ، جهت آموزش کودکان به چاپ رسیده است. این مجموعه جهت فراگیری تلفظ لغات است که توسط انشارات آکسفورد در ۵ سطح به چاپ رسیده است و می‌تواند به‌عنوان مکمل در کنار کتاب‌های اصلی آموزش زبان به کار رود. آموزش این مجموعه  همراه با شعر و داستان‌های کودکانه است که کودک را راغب به یادگیری زبان انگلیسی می‌کند.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان در منزل کمی مشکل است، زیرا باید مجموعه‌ای که برای او تهیه می‌کنید به‌قدری جذاب و سرگرم‌کننده باشد که کودک به آن علاقه‌مند شود و آن را دنبال کند. این مجموعه به والدین کمک می‌کند که به‌راحتی زبان انگلیسی را در خانه، به کودکان خود آموزش دهند. Oxford Phonics World کودکان و نوآموزان را در یادگیری کلمات زبان انگلیسی و برقراری ارتباط راغب می‌کند.

خرید کتاب Oxford Phonics World

امید است که این مقاله از وبلاگ جنگل توانسته باشد راهنمای خوبی برای انتخاب بهترین کتاب‌های آموزش زبان به کودکان برای شما زبان آموزان، مدرسان و والدین باشد.

ناشر تخصصی کتب حقوقی
ناشر تخصصی کتب زبان خارجی
از خردسالان تا بزرگسالان در تمامی مقاطع تحصیلی

© 1401 تمامی حقوق برای انتشارات جنگل محفوظ است.

از کودک خود نابغه بسازید ^-^

این برنامه دارای 3 نسخه اندروید، کامپیوتر (PC) و آی او اس (آیفون و آیپد) است.

 

نسخه جدید نرم افزار کودک نابغه

آموزش حروف انگلیسی به کودک 3 ساله

 

اپلیکیشن آموزشی کودک نابغه با محتوایی فارسی و انگلیسی توسط شرکت نرم افزاری لیمو (لیموسافت) طراحی شده است. برنامه ی کودک نابغه به دلیل اضافه شدن بار علمی و یادگیری خواندن و نوشتن به کودکان بخاطر همه گیرشدن انوع گجتهای اندرویدی چون فبلت ، تبلت و موبایل درون خانواده ها امتیازی مناسب به حساب میاید چرا که به جای انجام بازی های بی محتوا ذهن کودکتان را درگیر یادگیری مسائل مهمتری می کند.

بدین صورت که با صداگذاری مناسب و انیمیشن های جذاب در کنار رنگ بندی هماهنگ و زنده، فونت مناسب، آیکن های زیبا و چیدمان مرتب عناصر صفحه، تست های مجزا و سطح بندی شده همگی راه حلی مناسب برای ارتقای سطح دانش کودک دلبندتان خواهد بود. هدف یادگیری محتوای زبان فارسی است نه کلمات و آشنایی ابتدایی برای رفتن به مدرسه در کنار تفریحی سالم و فارسی می باشد.دوستان عزیز از جمله قابلیت های این برنامه عرضه به نسخه های اندروید ، ویندوز و آی او اس(آیفون و آیپد) است که امکان کارکرد در گجتهای مختلف را فراهم می کند.

آموزش حروف انگلیسی به کودک 3 ساله
آموزش حروف انگلیسی به کودک 3 ساله
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *