آموزش نوشتن حروف الفبای انگلیسی برای کودکان

خواص دارویی و گیاهی

آموزش نوشتن حروف الفبای انگلیسی برای کودکان
آموزش نوشتن حروف الفبای انگلیسی برای کودکان

Copy Right By 2016 – 1395

برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

این مقاله آموزش نوشتن حروف انگلیسی بر روی کاغذ را برای شما بیان می‌کند.نوشتن ۲۶ حرف الفبای انگلیسی می تواند یک چالش بزرگ به نظر برسد. اما اگر می خواهید به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید، باید ابتدا با الفبای آن آشنا شوید. برای یادگیری نحوه نوشتن حروف الفبای انگلیسی، باید به آرامی شروع کنید و هر حرف را تمرین کنید تا نوشتن آن برایتان آسان شود.

نوشتن حروف انگلیسی بر روی کاغذ:

روش ۱- حروف بزرگ

۱) یک کاغذ خط دار بردارید. کاغذ خط دار به شما کمک می کند که هر حرف را به راحتی و بطور صحیح بنویسید. همچنین این کاغذها به شما در تشخیص تفاوت اندازه حروف بزرگ و کوچک کمک خواهند کرد.

۲) حرف A را بنویسید. یک خط عمودی زاویه دار به سمت راست بکشید: /. خط عمودی زاویه دار دیگری را به سمت چپ بکشید: ، دو خط باید یکدیگر را در قسمت بالا لمس کنند: /. یک خط افقی در وسط دو خط ایجاد کنید:A .

آموزش نوشتن حروف الفبای انگلیسی برای کودکان

۳) حرف B را تمرین کنید. یک خط عمودی بکشید: | . در سمت راست آن، دو نیم دایره رسم کنید و به سمت پایین خط بروید: B.

۴) حرف C را تمرین کنید. یک ماه نیمه بکشید، و سمت راست آن را باز بگذارید: C.

۵) حرف D : یک خط عمودی رسم کنید: |. سپس از قسمت بالای سمت راست، یک C برعکس (مرحله ۴) بکشید: D.

۶) حرف E را تمرین کنید. یک خط عمودی بکشید: |. در سمت راست آن سه خط افقی رسم کنید، هر۳ خط باید کوتاهتر از خط اصلی باشند (اگر می خواهید، می توانید خط میانی را کوتاه تر از خطوط بالا و پایین بکشید). یکی بالا، یکی در وسط ، و دیگری در پایین قرار می گیرد: E.

۷) حرف F را امتحان کنید. مانند مرحله ۶ یک حرف E بنویسید، اما خط افقی پایین را حذف کنید: F.

۸) حرف G: مانند مرحله ۴ یک حرف C بنویسید. سپس یک خط افقی بکشید، که از لبه پایین شروع می شود، و به سمت داخل C می رود: G.

۹) حرف H را امتحان کنید. دو خط عمودی کنار یکدیگر بکشید: | | سپس یک خط افقی از وسط آنها رسم کنید، آنها را به یکدیگر وصل کنید: H.

۱۰) حرف I را امتحان کنید. یک خط عمودی بکشید: |. در صورت تمایل، دو خط افقی کوتاه در بالا و پایین خط عمودی قرار دهید، آنها را طوری قرار دهید تا خط عمودی در وسط قرار بگیرد: I.

۱۱) حرف J: یک قلاب ماهی برعکس بکشید: J.

۱۲) حرف K: یک خط عمودی بکشید: |. سپس دو خط از سمت راست آن رسم کنید، این دوخط باید از وسط خط عمودی شروع شوند. یکی رو به بالا، و دیگری رو به پایین: K.

۱۳) حرف L را تمرین کنید. یک خط عمودی بکشید: |. سپس یک خط افقی کوتاه تر در پایین سمت راست آن رسم کنید: L.

۱۴) حرفM را امتحان کنید. دو خط عمودی در کنار یکدیگر بکشید: | | سپس از بالای هر دو خط، دو خط کوتاه زاویه دار به سمت داخل رسم کنید که در نقطه وسط بین دو خط عمودی به هم برسند: M .

۱۵) حرفN را تمرین کنید. دو خط عمودی کنار یکدیگر بکشید: | | سپس خطی را بکشید که از لبه داخلی بالای خط چپ شروع شود، و آن را زاویه دهید تا خط دیگر را در لبه داخلی پایین لمس کند: N.

۱۶) حرف O را یاد بگیرید. یک ماه کامل بکشید: O.

۱۷) حرف P را امتحان کنید: یک خط عمودی بکشید: |. سپس یک نیم دایره از لبه بالایی سمت راست ایجاد کنید طوری که انتهای آن وسط خط عمودی را لمس کند: P.

۱۸) حرف Q: یک ماه کامل بکشید:O . سپس، در قسمت پایین سمت راست، یک خط عمودی به سمت راست بکشید طوری که نیمی از آن در داخل O قرار بگیرد: Q.

۱۹) حرفR : یک P مانند مرحله ۱۷ بکشید. سپس از قسمت پایین نیم دایره جایی که خط عمودی را لمس می کند، یک خط کوچک به سمت راست و پایین بکشید: R.

۲۰) حرفS : در یک حرکت، یک خط کج به سمت چپ، سپس راست و سپس چپ بکشید (مانند نصف ۸): S.

۲۱) حرف T را تمرین کنید. یک خط عمودی بکشید: |. سپس یک خط افقی کوتاه تر در بالای آن ایجاد کنید: T.

۲۲) حرف U را یاد بگیرید. شکل نعل اسبی را بکشید که طرف باز آن رو به بالا باشد: U.

۲۳) حرف V را امتحان کنید. دو خط عمودی را در کنار یکدیگر بکشید، خط سمت چپ را به سمت راست و پایین و خط سمت راست را به سمت چپ و پایین زاویه دهید:V.

۲۴) حرفW : طبق مرحله ۲۳ دو حرف V کنار یکدیگر بنویسید: W.

۲۵) حرف X را یاد بگیرید. یک خط عمودی به سمت بالا و راست بکشید. خط عمودی دیگر را به سمت بالا و سمت چپ رسم کنید: X.

۲۶) حرف Y را امتحان کنید. مانند مرحله ۲۳ یک حرف V بنویسید. سپس، از جایی که این دو خط به هم می رسند، یک خط عمودی بکشید: Y.

۲۷) حرف Z: در یک حرکت، یک خط افقی بکشید، سپس یک خط عمودی که به سمت پایین زاویه دارد، و بعد یک خط افقی به سمت راست رسم کنید: Z.

نوشتن حروف انگلیسی بر روی کاغذ:

روش ۲- حروف کوچک

۱) یک کاغذ خط دار بردارید. کاغذ خط دار به شما کمک می کند که هر حرف را به راحتی و درستی بنویسید. همچنین این کاغذها به شما در تشخیص تفاوت اندازه حروف بزرگ و کوچک کمک خواهند کرد.

۲) حرف a را تمرین کنید. ابتدا یک دایره بکشید. وقتی به نقطه ای که دایره را شروع کردید رسیدید، یک خط عمودی ایجاد کنید: |.  a.

۳) حرف b: یک خط عمودی بکشید: |، سپس یک c کوچک برعکس را به خط عمودی بچسبانید: b.

۴) حرف c را یاد بگیرید. حرف c را به همان روش حروف بزرگ می نویسیم، c کوچک باید از C بزرگ کوچکتر باشد، درست به اندازه سایر حروف کوچک: c.

۵) حرف d: d کوچک مانند b برعکس (مرحله ۳ حروف کوچک) نوشته می شود. یک خط عمودی بکشید، سپس در سمت چپ آن، یک حرف c کوچک برعکس ایجاد کنید: d.

۶) حرف e را امتحان کنید. e کوچک را با چند منحنی ترسیم می کنیم. ابتدا یک خط کوتاه و افقی ترسیم کنید. آن را خم کنید تا یک شکل c با یک خط در وسط ایجاد شود: e.

۷) حرف f: یک منحنی بکشید، و آن را به صورت یک خط عمودی به سمت پایین امتداد دهید. یک خط افقی کوتاه روی قسمت وسط خط عمودی بکشید: f.

۸) حرف g را تمرین کنید. یک c و سپس در پایین آن یک f وارونه رو به پایین بکشید (مانند مرحله ۷ حروف کوچک، بدون خط افقی در وسط): g.

آموزش نوشتن حروف الفبای انگلیسی برای کودکان

۹) حرف h: یک خط عمودی بکشید، سپس در وسط خط از سمت پایین، یک منحنی ایجاد کنید و یک خط عمودی دیگر بکشید: h.

۱۰) حرف i را یاد بگیرید. یک خط عمودی بکشید، سپس یک نقطه در بالای آن قرار دهید: i.

۱۱) حرف j را تمرین کنید. مانند J بزرگ، اما آن را یک خط پایینتر بیاورید و یک نقطه در بالای آن قرار دهید: j.

۱۲) حرف k را امتحان کنید. مانند K بزرگ است، با این تفاوت که خطوط زاویه دار بالا و پایین، کاملاً به بالای صفحه نمی رسند: k.

۱۳) حرف l را تمرین کنید. یک خط عمودی بکشید. می توانید در اینجا متوقف شوید یا یک خط افقی کوتاه زیر خط عمودی رسم کنید (خط عمودی باید در مرکز خط افقی باشد) و یک خط افقی کوتاه تر در بالای خط عمودی از سمت چپ بکشید: l.

۱۴) حرف m: یک خط مستقیم بکشید. کمی پایین تر از نقطه شروع خط از بالا در سمت راست، یک منحنی به سمت پایین ایجاد کنید، و یک خط مستقیم رو به پایین بکشید. سپس از بالای آن خط مستقیم یک منحنی دیگر کشیده و آن را با همان روش قبلی به پایین امتداد دهید: m.

۱۵) حرف n: مانند m کوچک است، اما فقط یک منحنی دارد: n.

۱۶) حرف o را یاد بگیرید. مانند حرف O بزرگ اما در اندازه حروف کوچک نوشته می شود: o.

۱۷) حرف p را امتحان کنید. همانند P بزرگ، اما در پایین خط نوشتار قرار می گیرد: p.

۱۸) حرف q را یاد بگیرید. مانند حرف p کوچک برعکس نوشته می شود: q.

۱۹) حرف r را تمرین کنید. یک خط مستقیم بکشید. از کمی پایین تر از بالای خط شروع کنید، یک منحنی کوچک به سمت راست بکشید و رو به پایین امتداد دهید: r.

۲۰) حرف s: مانند حرف S بزرگ اما در اندازه کوچک نوشته می شود: s.

۲۱) حرف t را امتحان کنید. شبیه T بزرگ با این تفاوت که خط افقی کمی پایین تر قرار می گیرد. در صورت تمایل می توانید قسمت پایین خط عمودی را به سمت بالا گرد کنید: t.

۲۲) حرف u را امتحان کنید. یک U بزرگ به اندازه حروف کوچک بنویسید، سپس یک خط مستقیم در سمت راست آن اضافه کنید و یک “دم” کوچک در انتهای آن خط قرار دهید: u.

۲۳) حرف v: شبیه V بزرگ اما به اندازه حروف کوچک دیگر نوشته می شود: v.

۲۴) حرف w را تمرین کنید. دو روش برای نوشتن این حرف وجود دارد. یا یک W بزرگ در اندازه حروف کوچک ، یا دو U بزرگ در کنار یکدیگر و به اندازه حروف کوچک بنویسید. همانطور که می دانید نام این حرفDouble u تلفظ می شود: w.

۲۵) حرف x را امتحان کنید. مانند X بزرگ در اندازه حروف کوچک دیگر نوشته می شود: x .

۲۶) حرف y: یک v کوچک مانند مرحله ۲۳ بنویسید، اما در نقطه ای که خطوط یکدیگر را قطع می کنند، خطی بکشید که خط راست v را ادامه دهد: y.

۲۷) حرف z را امتحان کنید. مانند حرف Z بزرگ اما دراندازه حروف کوچک دیگر نوشته می شود: z.

امیدوارم مقاله آموزش نوشتن حروف انگلیسی بر روی کاغذ برای شما مفید واقع شده باشد . برای خواندن مقالات بیشتر می‌توانید به سایت آکادمی آنلاین آموزش زبان ۲۴talk مراجعه کنید.

منبع: charbzaban

دوره مکالمه زبان انگلیسی گفتگو بخش مهمی از زندگی ما آدم هاست، به خصوص اگر در کشور جدیدی باشید و یا قصد یادگیری زبان جدید رو دارید. این مقاله رو از دست ندید

جدا از اینکه هدف شما از مهاجرت چی هست، با هر هدفی که قصد دارید به کشور دیگه ای مهاجرت کنید، این مهمه که زبانتون رو تقویت کنید. مهاجرت به تنهایی چالش برانگیزه چون وارد محیط جدیدی میشید که مردم، فرهنگ، محیط جامعه، زبان و خلاصه همه چیز جدید هست.…

راهنمایی کامل آموزش زبان انگلیسی با فیلم ذلایل اینکه چرا فیلم روی زبان انگلیسی ما تاثیر مثبت می‌تونه بزاره بعد از کلی تحقیق، این مقاله رو از دست ندید

دلایل یادگیری زبان برای هر شخصی می‌تونه متفاوت باشه اما در این مقاله به 10 دلیل اصلی یادگیری زبان می‌پردازیم که که اکثر زبان آموزان به دنبالش میان.

آموزش زبان انگلیسی به‌عنوان زبان دوم به همراه آهنگ و ریتم‌های انگلیسی کودکانه هم یک روش بسیار عالی برای آشنا کردن کودک با زبان جدید و روان‌تر کردن صحبت آن‌ها است. کودکان عاشق شعر و موسیقی هستند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

آموزش نوشتن الفبای انگلیسی ویژه کودکان

آموزش نوشتن الفبای انگلیسی ویژه کودکان

آموزش زبان انگلیسی (رایگان) | آموزش اصولی انگلیسی مقدماتی | آموزش حروف انگلیسی برای کودکان: سختی ها و ۱۰ روش کاملا موثر

به بخش اول تدریس الفبا خوش آمدید. ایمیل های زیادی را در هفته دریافت می کنیم که از ما می خواهند تا توصیه هایی را در مورد چگونگی آموزش حروف الفبا و حروف صدادار به بچه ها و کسانی که هنوز به مهدکودک نرفته اند یا قبل از کلاس اول دبستان هستند، آموزش دهیم. بنابراین امروز ایده هایی را در مورد آموزش به کودکان در طیف سنی پایین در اختیار شما قرار می دهیم و اگر شما هم در منزلتان کودک دارید، راهکارهای ین قسمت از سایت را برای یاد دادن الفبا به آن ها در پیش بگیرید.

به این نکته دقت کنید که قصد داریم تا موضوعات داغی را در رابطه با حروف بی صدا و حروف صدادار در اختیار شما قرار دهیم. احتمالاً شما با بعضی از راهکارها موافق و یا مخالف باشید. همچنین می توانید متوجه شوید که برای کودک شما کدام روش کار آمدتر است و آن را همیشه به کار بگیرید.

بنابراین باید ببینید که کدام روش کمک کننده است؟ در حروف صدادار راهبردهای آموزشی با طیف وسیعی وجود دارد. به همین دلیل حروف صدادار را اول درس می دهند و بعد از آن وارد حروف اسمی می‌ شوند. باور و عقیده بر این است که حروف صدادار کاربردی تر و کمک کننده تر نسبت به حروف اسمی هستند. بنابراین باید اول تدریس شوند. پس همان طور که از تیتر مقاله حدس زدید، ما با این مورد مخالف هستیم. قبل از اینکه جلوتر برویم لطفاً این جمله رو از ما بشنوید: اگر اول حروف صدادار را به کودک خود یاد دادید و او توانست وضعیت خوبی را از خود نشان دهد، به این کار ادامه دهید.

باور دارم که بعد از خواندن تحقیقات خارج از این مقاله، مانند تحقیقات(such as Ehri, Invernizzi, Cunningham, Calkins, و McBride-Chang), متوجه می‌ شوید که هم حروف صدادار و هم حروف بی صدا برای تدریس به کودکان و خواندن و نوشتن بسیار کاربردی هستند.

آموزش نوشتن حروف الفبای انگلیسی برای کودکان

تنها سه دلیل وجود دارد که ما به آن معتقدیم :

۱-اکثر حروف های اسمی سرنخ زیادی را نسبت به حروف صدادار یا یکی از صداها به کودک می دهند. مثلاً حرف D صدای /d/ هنگام شروع دارد و حرف F صدای /f/ را در انتها دارد، W, Y و H جزء استثنائات هستند.

۲-حروف اسمی (حروف بی صدا) سرنخ های زیادی را برای حرف‌ ها به جا می‌ گذارند. بسیاری از حروف صدادار به تنهایی کاربردی ندارند. مثلاً b’s به تنهایی بیشتر صدایی شبیه به /buh/ دارد که می تواند با حروف صدادار دیگری ترکیب شده تا راحت تر خوانده شود.

۳-حروف صدادار انتزاعی تر هستند و به اندازه حروف بی صدا پایدار نخواهند بود. مثلاً حرف A را در نظر بگیرید. طبق تجربه کاربرد A بیشتر از /a/ است.

فرقی ندارد که باور شما چیست و چه فکری در مورد حروف صدادار و بی صدا دارید. تحقیقات چاپ شده نشان می دهد کودکانی که حروف بی صدا را می‌ شناسند، بهتر حروف صدادار را یاد می گیرند و آمادگی بیشتری خواهند داشت.

کودکان نیاز دارند که هر دو ساختار حروف بزرگ و کوچک را یاد بگیرند. البته که حروف کوچک هنگام خواندن بیشتر به کار می‌ آیند اما یاد گرفتن هر دو الزامی و مورد نیاز است. اگر به کودک خود در حال آموزش چنین مواردی هستید، پیشنهاد می کنم که از حروف بزرگ شروع کنید. چرا؟

به دو دلیل:

۱-حروف بزرگ از لحاظ بصری نسبت به حروف کوچک راحت‌ تر متمایز می شوند. مثلاً حروف بزرگ B و D را با حروف کوچک b و d مقایسه کنید.

۲-حروف بزرگ برای شروع نوشتن راحت تر هستند. مثل E به جای e . حتی وقتی که حروف کوچک آموزش داده می شوند، به مراتب دیده‌ ایم که کودکان نوشتن حروف بزرگ را ترجیح می‌ دهند.

بسیار مهم است که همه کودکان آموزش همه نوع حروف را ببینند؛ حتی با فونت های مختلف! اشاره کردن و صحبت کردن در مورد انواع حروف هنگام خواندن یک متن، در آگاهی رساندن به دانش آموزان بسیار مهم است و یک راه عالی برای آنها است. چه برای کودکان در سنین خیلی پایین و چه برای کودکان بزرگ تر.

از آن جا که ممکن است خیلی از افراد طبق ترتیب حروف الفبا پیش بروند اما راه های بسیار بهتری وجود دارد تا این که در یاد دادن حروف به حرف z برسید. در این قسمت حروف بی صدا و صداداری را با ترتیب متفاوتی معرفی می کنیم که میزان سردرگمی به حداقل برسد.

تشابهات بصری: بعضی از حروف بسیار شبیه به هم هستند. مثل b, d, p و w,v,Y. و ممکن است که آن ها با یکدیگر اشتباه گرفته شوند. پس شما را تشویق می‌ کنیم که این حروف را جداگانه آموزش دهید و برای آموزش هر کدام از آن ها یک زمان متفاوت را در نظر بگیرید تا کودک کم تر دچار سردرگمی شود.

تلفظ: از آن جا که ممکن است این موضوع کمی جذاب تر به نظر برسد اما همه تفاوت ها در مورد تلفظ حروف است که ممکن است در کودکان متفاوت باشند و در یک بخش یکسان از دهان تولید نشود.

مثلاً حرف g و k. را در نظر بگیرید. هر دو صدا در پشت گلو تولید می شوند. اگر صدای /g/ را بدون استفاده از این روش تلفظ کنید، صدای /k/ شنیده می شود. حروف های دیگر مثل t و d, v یا b و p را نیز با یکدیگر آموزش ندهید.

تاخیر در گفتار: بعضی از کودکان هنگام تولید بعضی از صداهای خاص دچار مشکل هستند. ممکن است که این حروف شامل f, j, l, r, s, v, y, یا z باشد. البته ما در این زمینه متخصص نیستیم اما می دانیم که تاخیر در گفتار می تواند یادگیری صدا، تلفظ، دیکته و خواندن آن را دچار مشکل کند. دو مورد از منابع جذاب و مفید برای کمک به کودکان در مشکلات تلفظی، کتاب های آموزش حروف Katie of Playing with Words 365 و Reading و TLC’s Lively Letters می باشند.

حروف هفتگی روش خوبی نیست زیرا افکار را در مورد موضوع به هم ریخته می‌ کند.

حروف را باید به چه ترتیبی آموزش دهیم؟ اولین چیزی که همیشه بهتر است از آن شروع کنید، نام کودک است . نام کودک برای او بسیار مهم است و احساس هویت را به او می‌ دهد. بعد از آن حروف ها را خارج از ترتیب به او آموزش دهید. ترتیبی که ما آموزش می‌ دهیم، بستگی به سن کودک دارد. بیشتر کودکان می توانند آهنگ ABC را در سن دو یا سه سالگی بخوانند. آن ها همچنین این ترتیب را می شناسند.

آموزش دادن حروف بدون ترتیب، ما را مطمئن می‌ کند که کودکان آن ها را به دور از فضای آواز و شعر شناختند. زمانی که از کودک سوال می پرسید که این حرف چیست، باید به گونه‌ ای رفتار کنید که او مجبور نباشد به آن آواز معروف سر بزند تا متوجه حروف شود. بسیاری از کودکان را دیده ایم که حروف را نمی‌ شناسند اما از طریق همان آواز معروف ABC آن ها را می خوانند که این روش اشتباه است.

برای خواندن حروف هم تصمیم می گیریم حروفی را انتخاب کنیم که از لحاظ بصری و آوایی متفاوت هستند اما نوشتن آن ها در وهله اول آسانتر است. همچنین ساختار حروف صدادار را به سرعت اضافه می کنیم. بنابراین کودک می‌ تواند خیلی زود با آن آشنا شود . اگر راهکارهای بالا را در پیش بگیرید، متوجه می شوید که در هفته بیش از یک حرف را آموزش خواهید داد اما ترتیبی که انتخاب می‌ کنید، خیلی اهمیتی ندارد. فقط باید ترتیب حروف به گونه‌ ای باشد که کم ترین حد سردرگمی را برای کودک ایجاد کند.

انجام فعالیت های مختلف در یاد دادن حروف الفبا کار را سرگرم کننده تر می کند . راه های زیادی برای تمرین حروف الفبا وجود دارد که می ‌توانید از آن‌ ها بدون تکرار بی مورد استفاده کنید. بنابراین در این قسمت روش هایی را به شما معرفی می کنیم که برای یاد دادن حروف الفبا و تمرین روزانه مناسب است.

لوبیا های سفید خشک شده بزرگ ارزان قیمت هستند و به راحتی می‌ توان روی آن ها نوشت. پس مقداری از آن ها را جمع آوری کنید و حروف بزرگ و کوچک را روی آن ها بنویسید. سپس هر کدام را داخل یک ظرف بیندازید و از کودک خود بخواهید که آن ها را به ترتیب به یکدیگر وصل کند و کنار هم بگذارد.

حتما بخوانید: آموزش کلمات (و جملات) ساده ابتدایی انگلیسی به کودکان

هر کدام از حروف را روی برگ های چسب دار به صورت جداگانه بنویسید و آن را در گوشه های مختلف خانه بچسبانید. مثلاً می توانید روی هر پله یک عدد از این برگ ها بچسبانید. این تمرین می تواند انواع مختلفی داشته باشد و کودک شما در طول روز با آن ها درگیر باشد . ترتیب آن برای کودکان می تواند به صورت زیر باشد:

حتی برای تمرین بیشتر می توانید حروف کوچک را به یکدیگر وصل کنید و یا حروف بزرگ را کنار هم بچینید و از او بخواهید که در این کار به شما کمک کند.

فوم اصلاح را روی میز یا یک سینی اسپری کنید و از کودک خود بخواهید که حروف را روی آن بنویسد. و به راحتی می توانید آن را پاک کرده و دوباره شروع کنید . با این روش همه چیز تمیز خواهد ماند و ایجاد آلودگی در هیچ جای خانه به وجود نخواهد آمد

از پاک‌کننده‌ های لوله ای شکل رنگی استفاده کنید که همیشه انتخاب مناسبی برای این گونه تمرین ها هستند و سرگرم کننده می باشند . می توانید از کودکتان بخواهید که حروف بزرگ و کوچک را با خم کردن این پاک کننده ها برای شما درست کنند.

این یکی از عالی ترین روش هاست . برای این کار می توانید از یک کیف یا یک زیپ کیپ استفاده کنید. حروف نوشته شده در تکه های کاغذ و یا حروف آهنربایی یا هر چیزی که مد نظرتان است را داخل کیف قرار دهید و سپس کیف را با برنج یا جو پر کنید و آن ها را به ترکیب کنید. سپس از کودکانتان بخواهید که لابلای برنج به دنبال حروف بگردند و زمانی که آن ها را پیدا کردند، آن حروفی را که پیدا کرده اند را روی کاغذ بنویسند و بعد از اتمام، ۲۶ حروف را به ترتیب بگویند.

این یک روش کلاسیک است. با استفاده از مداد شمعی سفید روی یک برگ کاغذ یک حرف را بنویسید. سپس به کودکتان آبرنگ دهید و اجازه دهید که صفحه را رنگ کند و حروف ظاهر شده را ببیند.

حروف ها را در یک دایره بزرگ روی زمین بچینید. همچنین می توانید از حروف های آهنربایی استفاده کنید و آن ها را روی کارت بنویسید. سپس موسیقی را پلی کنید. از کودک بخواهید که در اطراف دایره همراه با موسیقی راه برود. زمانی که موسیقی را قطع می کنید، کودک شما باید بگوید که به کدام حرف نزدیک‌ تر است. مثلاً می توانید از کودک خود بخواهید که نام یک حیوان، رنگ یا هر چیز دیگر را که با آن حرف خاص که مقابلش ایستاده ، شروع می شود را مثال بزند و کمی او را به چالش بکشید.

آموزش نوشتن حروف الفبای انگلیسی برای کودکان

اسفنج ها را به صورت حروف الفبا برش دهید و آن ها را رنگ کنید و برای بازی از آن ها استفاده کنید.

حروف بزرگ و حروف کوچک را به صورت اسم کنار هم بنویسید و سپس آن ها را به صورت زیگزاگی و کاملاً ساده جدا کنید . حروف را با یکدیگر ترکیب کنید و از کودک بخواهید که آن ها را به یکدیگر وصل کند و طبق ترتیب درست کنار هم قرار دهد.

حتما بخوانید: روش آموزش زبان انگلیسی به کودکان با کمک شعر و ریتم موسیقی

همه ما می ‌دانیم که سوپ حروف، یکی از سرگرم کننده ترین راه ها برای کودکان است. به راه‌ های مختلف فکر کنید که بتوانید شکل حروف های مختلف را در وعده های غذایی کودک جای دهید. مثلاً از پنکیک استفاده کنید و آن را به شکل حروف مختلف دربیاورید . همچنین می توانید از نودل یا ماکارونی هم استفاده کنید و با حروف خاص یک اسم را بنویسید.

واقعا راهنمایی هاتون خیلی خوب و کاربردی بودند بسیار ممنون .
بازم راهنمایی مون کنید.☆☆☆

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

کاشت مو روانپزشک متخصصان تغذیه دندانپزشک کاشت ابرو لیفت صورت  لیپوساکشن جراح پلاستیک کلینیک جراحی بینی ارتودنسی

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© استفاده از مطالب چرب زبان با دادن لینک مستقیم به سایت به عنوان منبع بلامانع است.

تبلیغــات     تماس با ما

آموزش زبان انگلیسی (رایگان) | آموزش اصولی انگلیسی مقدماتی | یادگیری حروف الفبای انگلیسی (و 5 نکته کاربردی)

در این پست چیزهای زیادی درباره الفبای انگلیسی (از A تا Z) یاد می گیرید. توجه داشته باشید که برای یادگیری الفبای زبان، تنها حفظ کردن ترتیب حروف کافی نیست و لازم است که قواعد نگارش و شیوه ی تلفظ حروف را نیز یاد بگیرید.

در ابتدا بهتر است با الفبای انگلیسی آشنا شوید و پس از آن به سراغ نحوه ی تلفظ حروف برویم.

الفبای انگلیسی شامل 26 حرف است. 5 حرف آن را حروف صدا دار (A ،E ،I ،O ، U) و 21 حرف دیگر را حروف بی صدا (B ،C ،D ،F ،G ،H ، J ،K ،L ،M ،N ،P ،Q ،R ،S ،T ،V ،X ،Z ،W ، Y) تشکیل می دهد. این حروف لاتین هستند. الفبای انگلیسی به ترتیب عبارتنداز:

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

آموزش نوشتن حروف الفبای انگلیسی برای کودکان

این حروف بصورت بزرگ و کوچک نوشته می شوند:

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

موارد کاربرد حروف بزرگ در زبان انگلیسی بصورت زیر است:

a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z

گاهی اوقات دو حرف در زبان انگلیسی دارای یک صدا هستند (مانند ph, sh و th) که به آنها دیگراف می گویند. مثال: photo, they, she

در این جدول نحوه ی تلفظ حروف انگلیسی بهمراه مثال آورده شده است.

حال که با نحوه ی تلفظ حروف آشنا شدید، بهتر است حروف صدادار و بیصدا را هم بشناسید. در این قسمت ابتدا در مورد حروف صدا دار و سپس حروف بی صدا توضیحات و مثال های لازم آورده شده است.

منظور از حروف صدا دار یا حروف واکه، حروفی ست که وقتی در کلمات بکار می روند، صداهای مختلفی تولید می کنند و برای تولید این صداها، لب ها، حلق و حنجره، باز باقی می مانند.

در انگلیسی 5 حرف صدا دار وجود دارد که آنها را بهمراه تلفظ در جدول زیر مشاهده می کنید:

برای درک بهتر این موضوع، حرف “A” را در نظر بگیرید که در کلمات مختلف، صداهای متفاوتی تولید می کند. برای مثال در کلمه cat صدای “اَ” بوجود می آورد و در کلمه arm صدای “آ” تولید می کند و در کلمه name نیز صدای “اِی” دارد. همانطور که می بینید برای تلفظ آن در تمام کلمات، حلق و حنجره باز باقی می ماند پس این حرف جزء حروف صدادار است.

۳۰ فیلم آموزش زبان انگلیسی با آهنگ برای کودکان (دانلود رایگان)

اما حرف “B” در تمام کلمات، صدای “ب” تولید می کند برای مثال book، bad و… . بنابراین این حرف جزء حروف بی صدا است که در قسمت بعد به آنها پرداخته شده است.

نکته: حرف Y در زبان انگلیسی گاهی اوقات بعنوان حرف صدا دار و گاهی اوقات بی صدا در نظر گرفته می شود به همین دلیل آن را حرف نیمه صدا دار می گویند. در حقیقت این حرف زمانی که صدای “I” می دهد، یک حرف صدا دار است.

یکی از ویژگی های حروف صدا دار انگلیسی این است که بصورت بلند و کوتاه هستند. حروف صدا دار بلند به اینصورت نوشته می شوند: /a:/ – /e:/ – /i:/ – /o:/ – /u:/

آخرین نکته مهم درباره حروف صدا دار انگلیسی که باید بدانیم “دیفتونگ” یا صداهای ترکیبی است. منظور از دیفتونگ صدایی است که دو صدای مصوت را با هم ترکیب می ‌کند بطوریکه این دو صدا آنقدر نزدیک به هم تلفظ می‌ شوند که تقریباً مانند یک صدا می‌ شوند. صدای “ei” در کلمه ی “face” نمونه ای از این مورد است.

در زبان انگلیسی هفت دیفتونگ وجود دارد که در جدول زیر آورده شده اند:

منظور از حروف بی صدا حروفی ست که در زمان بیان آنها، نفس به هنگام خروج با موانع دهان، لب ها، زبان یا دندان ها مواجه می شود.

در انگلیسی 21 حرف بی صدا وجود دارد که در جدول زیر بهمراه تلفظ آورده شده اند:

یادگیری زبان، سفر بسیار مهیجی است و یادگیری الفبای انگلیسی اولین قدم برای انجام اینکار است. یادگیری الفبای انگلیسی بسیار آسان است و شما به راحتی می توانید آن را یاد بگیرید. در اینجا 4 دلیل قانع کننده برای یادگیری حروف الفبای انگلیسی آورده شده است:

همانطور که می دانید، اولین قدم برای شروع یادگیری زبان، یادگیری حروف و الفبا است. الفبا هسته و اسکلت زبان انگلیسی است و به شما کمک می کند واژگان، کلمات و عبارات مفید را یاد بگیرید و بخوانید. علاوه بر این می توانید فرم های نوشتاری کلمات مختلف را به خاطر بسپارید و بنابراین واژگان را نیز یاد بگیرید!

یادگیری الفبا و خصوصیات آن (مانند مصوت های کوتاه و بلند، حروف بی صدا، صدا دار و غیره) هم به تلفظ شما کمک زیادی می کند: دانستن اصوات انگلیسی برای یادگیری این زبان بسیار مهم است!

یادگیری الفبا علاوه بر خواندن کلمات به شما کمک می کند تا هجی کردن کلمات یا املای آنها را نیز یاد بگیرید! این روش بسیار خوبی برای افزایش مهارت های املایی است.

یادگیری الفبای انگلیسی همراه با ویژگی ها و صداهای آنها، بینش خوبی در مورد زبان انگلیسی به شما می دهد. برای مثال یاد می گیرید که کدام صداهای واکه بلند یا کوتاه هستند و حرف “y” در چه زمانی صدا دار است و در چه مواقعی بی صدا و چرا؟ مواردی مشابه این مثال ها زیاد وجود دارد.

حروف صدادار انگلیسی (آموزش به زبان ساده)

در این قسمت چند تمرین آورده شده است که می تواند به تسلط بیشتر شما بر حروف انگلیسی کمک کند.

1- جاهای خالی را با حروف مناسب پر کنید؟

D E _ G

A _ _ D

N O P _

_ H _ J

U _ W X

Q R _ _

2- صدای حروف مشخص شده را در جاهای خالی بنویسید:

مثال: Potato –> sound : “P”

sing → ___

آموزش نوشتن حروف الفبای انگلیسی برای کودکان

night → __

zoo → ___

dog → __

Key → __

table → __

Car → __

fish → __

3- حروف مربوط به صداهای زیر را در جاهای خالی بنویسید:

cee → __

ef → __

yu → __

i → __

ei → __

wye → __

em → __

cue → __

eks → __

tee → __

پانگرام یا حروف جمع، جمله ای ست که در آن از تمام حروف الفبای یک زبان استفاده می شود. در جملات پانگرام هر حرف دست کم یکبار دیده می شود بنابراین این جملات می توانند به تقویت مهارت های نوشتاری و حافظه شما کمک کنند. جمله ی زیر معروف ترین پانگرام انگلیسی می باشد:

“The quick brown fox jumps over the lazy dog”

شما می توانید فلش کارت ها را بخرید یا به راحتی در خانه بسازید. برای ساخت فلش کارت برای یادگیری حروف الفبا، فقط به 26 قطعه کاغذ نیاز دارید. در یک طرف کاغذ حرف الفبا را بنویسید و در طرف دیگر تلفظ آن را یادداشت کنید.

فلش کارت ها یک روش عالی برای بهبود یادگیری و حافظه شما هستند. شما می توانید از فلش کارت های آنلاین نیز استفاده کنید یا از اپلیکیشن های مختلف کمک بگیرید.

وب سایت های زیادی وجود دارند که بازی های سرگرم کننده و ساده ای را برای زبان آموزان در دسترس قرار داده است. برای اینکار می توانید از وب سایت هایی مانند Kahoot ، Quizlet یا BBC learning استفاده کنید و فعالیت های سرگرم کننده ای برای تمرین الفبای انگلیسی پیدا کنید.

آهنگ و ویدیوهای آنلاین زیادی برای یادگیری الفبای انگلیسی وجود دارد. اگر حافظه شنیداری خوبی دارید یا اگر می خواهید همراه با یادگیری الفبا آهنگ بخوانید، می توانید از شعرها و آهنگ های آموزشی مختلف استفاده نمایید.

منظور از IPA (International Phonetic Alphabet)، الفبای آوانگاری بین‌المللی است. IPA یک سامانه نوشتاری و آوانگاری است که بر پایه الفبای لاتینی بوده و برای نشان دادن صداهای ایجاد شده در زبان‌های گوناگون طراحی شده ‌است. بنابراین با استفاده از این سامانه می توانید صداهای الفبای انگلیسی را به خوبی درک کنید.

در ادامه بخوانید: آموزش حروف انگلیسی برای کودکان: سختی ها و ۱۰ روش کاملا موثر

 

دانلود ویدیو

عالی عالی غالی واقعا دستتون درد نکنه

Mhdykhlqdwst@gmail.com

بسیااااااار عااااااااالی

عالي بود درود بر شما 😍

عالیییی
خیلی خوب

عالی بود،ممنونم⁦♡⁩♡⁩♡⁩

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

کاشت مو روانپزشک متخصصان تغذیه دندانپزشک کاشت ابرو لیفت صورت  لیپوساکشن جراح پلاستیک کلینیک جراحی بینی ارتودنسی

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© استفاده از مطالب چرب زبان با دادن لینک مستقیم به سایت به عنوان منبع بلامانع است.

تبلیغــات     تماس با ما

در این کلیپ آموزشی با ترکیب شاد و رنگین، کودکان علاوه بر یاد گرفتن درست نوشتن حروف انگلیسی با آوا شناسی حروف الفبا آشنا شده و همچنین با مثالی از هر حرف با واؤگان نیز آشایی پیدا می کنند.

پخش آنلاین

در همین رابطه: آموزش درست نوشتن حروف انگلیسی برای کودکان

دانلود کلیپ آموزشی

در صورت بروز مشکل در دانلود بر روی دکمه دانلود کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب نمایید

آموزش نوشتن حروف الفبای انگلیسی برای کودکان

ایستگاه کودک

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه

در آکادمی تخصصی زبان کودک بادبادک ، کودکان 3 تا 7 سال و 7 سال تا 11 سال آموزش زبان را با لهجه ای عالی فرا می گیرند.

آدرس شعبه کاشانی:

صادقیه ، بلوار کاشانی ، بین اباذر و مهران ، پلاک 59

44088075 – 44097765

آدرس شعبه کاج:

شهرک گلستان ، بلوار کاج ، ابتدای بلوار اقاقیا ، پلاک 7

44753532 – 44753509

آموزش حروف انگلیسی اولین قدم برای یادگیری زبان به کودکان است . ما در این مقاله به آموزش حروف بزرگ و کوچک انگلیسی به کودکان میپردازیم .

آموزش زبان انگلیسی به کودکان زیر 7 سال طبق توصیه پژوهشگران این زمینه باید به صورت غیر مستقیم صورت بگیرد ، همچنین الفبای انگلیسی به علت آسانی محتوا یکی از بهترین گزینه هایی است که میتوانید با آن آموزش انگلیسی را به کودکان آغاز کنید .

برای شروع میتوانید از فیلم های آموزشی و آهنگ های انگلیسی شاد مخصوص کودکان استفاده کنید .

آموزش نوشتن حروف الفبای انگلیسی برای کودکان

 

 

 

A اِی
B بی
C سی
D دی
E ای
F اِف
G جی
H اِیچ
I آی
J جِی
K کِی
L اِل
M اِم
N اِن
O او
P پی
Q کیو
R آر
S اِس
T تی
U یوو
V وی
W دابِلیو
X اکس
Y وای
Z زِد

 

 

همچنین شما عزیزان میتوانید برای یادگیری بهتر از فلش کارت ها و ورک شیت های آموزش حروف نیز استفاده کنید .

یکی دیگر از راه های آموزش ، بازی با حروف است .

شما با بازی میتوانید علاوه بر اینکه تاثیر بسیار به سزایی روی یادگیری داشته باشید همچنین میتوانید کودکان را به انگلیسی نیز علاقه مند کنید و همچنین شوق و ذوق کودک را برای یادگیری زیاد کنید .

به چند نمونه از ورک شیت های حروف دقت کنید :

 

 

 

مطالب پیشنهادی :

چه سوالاتی در تعیین سطح زبان پرسیده میشوند ؟ 

+

سایت آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 

آموزشگاه تخصصی زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین زبان آموزان 3 تا 7 سال و 7 تا 14 سال را برای شرکت در آزمون های تافل و اخذ مدرک زبان انگلیسی تافل TOEFL برای کودکان ، آماده می نماید .

شیوه آموزشی که بادبادک را به نوعی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران نموده است و این موسسه از آن استفاده می کند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا 14 سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی و یا در سنین 7 تا 14 سال باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

جهت مراجعه حضوری یا برقراری تماس به ادرس ها زیر مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های ذکر شده تماس بگیرید :

آدرس شعبه 1 : شهرک گلستان-بلوار کاج (زینعلی) – ابتدای بلوار اقاقیا – پلاک 7 تلفن تماس : 02144753532

آدرس شعبه 2 : منطقه 5 – خیابان آیت الله کاشانی – بین اباذر و مهران – پلاک 59 تلفن تماس : 02144042800

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

 

الفبای انگلیسی یکی از مهم ترین و اولیه ترین مباحثی است که در زبان انگلیسی و هر زبان دوم دیگری به آن پرداخته میشود . ما در این مقاله به اینکه حروف الفبای کوچک و بزرگ چگونه نوشته میشود میپردازیم .

هر حروف الفبای انگلیسی ( alphabet ) دارای حروف بزرگ و کوچک است با یک صدای مشترک ..

برای توضیحات بیشتر همراه ما باشید .

یادگیری زبان دوم علاوه بر دانش های زبانی باعث پیشرفت و بهبود در سایر توانایی های انفرادی نیز می گردد.

شکی نیست که ذهن یک کودک بسیار آماده تر از افراد بلوغ یافته برای یادگیری مطالب مختلف علی الخصوص یک زبان جدید می باشد، ولی بزرگترین مزیت یادگیری زبان انگلیسی در سنین ابتدایی لهجه ی فرد می باشد که بسیار مطلوب تر خواهد بود.

در مطالعات دیگری که توسط یک تیم تحقیقاتی در دانشگاه واشنگتن انجام شده، نشان داده است که افرادی که در سنین کودکی یادگیری زبان دوم را آغاز کرده اند احتمال این که لهجه ای همانند یک غیر انگلیسی زبان داشته باشند بسیار کمتر از افرادی است که در سنین بزرگسالی شروع به این امر نموده اند. این تحقیقات بیان می دارند که افزایش سن افراد سبب دشوار تر شدن تغییر عادت های زبانی به لهجه ی زبان دوم می گردد.

آموزش نوشتن حروف الفبای انگلیسی برای کودکان

بنابراین اولین دلیلی که ما را ترغیب می سازد تا کودکانمان را از سنین ابتدایی با آموزش حروف انگلیسی در زبان انگلیسی آشنا سازیم امتیاز بزرگ صحبت کردن همانند یک انگلیسی زبان می باشد.

 

 

 

هر حرف درالفبای انگلیسی می تواند به شکل ” حرف کوچکتر ” یا  ” حرف بزرگتر ” نوشته شود. حروف بزرگ” capital letters ” نامیده می شوند.

درانگلیسی حروف بزرگ را کمتر بکار می بریم . ما عمدتا آنها رابه اولین حرف جملات ، اسامی ، روزها و ماه ها و همانطور برای تعدادی ازعلائم اختصاری بکار می بریم. به علاوه ما همیشه ضمیر اول شخص مفرد را باحرف بزرگ I می نویسیم.

 

 

 

ضمیر اول شخص مفردرا با حرف بزرگ بکارببرید : ‘ I ‘

برای شروع جمله یا کلام ازحرف بزرگ استفاده می شود.

برای علائم اختصاری و کلماتی که ازحرف اول چند کلمه تشکیل شده اند ، ازحرف بزرگ استفاده می شود.

اولین حرف روزهای هفته ، ماههای سال ، روزهای تعطیل با حرف بزرگ نوشته می شود.

اولین حرف کشورها ، زبانها وملیتها ، مذاهب با حرف بزرگ نوشته می شود.

اولین حرف اسم انسان ها و عناوین و القاب باحرف بزرگ نوشته می شود.

اولین حرف مراکز تجاری و اسم کمپانی ها و دیگر سازمان ها با حرف بزرگ نوشته میشود.

اسم مکان ها و بناهای تاریخی باحرف بزرگ شروع می شوند.

اسم وسایل نقلیه مانند کشتی ها ، قطارها و سفینه های فضایی با حرف بزرگ شروع می شوند.

عناوین کتاب ها ، شعرها ، نمایشها ، فیلمها و غیره با حرف بزرگ شروع می شوند.

(بعضی اوقات)عنوان ها ، عناوین مقاله ها ، کتاب ها ، و تیترروزنامه ها با حرف بزرگ شروع می شوند.

 

 

در باقی موارد از حروف کوچیک استفاده میشود..

 

 

نکات مهم در خصوص شروع آموزش حروف الفبای کوچک و بزرگ  :

او را علاقه مند کنید

کودکان نو پا به راحتی تمرکز خود را از دست می دهند و اگر می خواهید چیزی را به آنها بیاموزید تنها راه این است که آنها را علاقه مند و سرگرم کند. آموزش حروف انگلیسی در کودکان کمی حوصله میخواد اما نتایج آن این خستگی را از تن شما والدین عزیز درمیاورد.

آهسته پیش بروید

از هفته اول آموزش او را مجبور به یادگیری و یا از بر کردن همه حروف نکنید. به یاد داشته باشید این 26 الفبای جدید و 52 حرف ( مجموعه ای حروف کوچک و بزرگ ) است و یادآوری همه این اطلاعات برای او خسته کننده است. بنابراین ، آرام پیش بروید، برای مثال روزی چند حرف آموزش داده و در طول چند روز این حروف را تکرار کنید و بعد به سراغ بقیه حروف بروید.

الفبا را با شعر یاد دهید

الفبا را با شعر و همراه با آواز با او بخوانید. به یاد داشته باشید که چگونه حروف الفبا را یاد گرفتید ، و هنوز هم لحن آهنگین آن را به خاطر می آورید یادگیری همراه با شعر و آهنگ بسیار در یادگیری کودک تاثیر دارد به طوری که بعد از چند بار تکرار کردن کودک ناخودآگاه لحن آهنگین آن را به یاد می آورد.

 

 

کتاب آموزش زبان انگلیسی کودکان از ابتدا (کلیک کنید )

+

چگونگی یادگیری زبان دوم برای کودک (کلیک کنید )

می خواهیم یک آموزشگاه زبان کودکان در غرب تهران به شما معرفی کنیم. آموزشگاه زبان بادبادک یکی از بهترین آموزشگاه های ویژه کودکان در غرب تهران است.

آموزشگاه تخصصی زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین زبان آموزان 3 تا 7 سال و 7 تا 14 سال را برای شرکت در آزمون های تافل و اخذ مدرک زبان انگلیسی تافل TOEFL برای کودکان ، آماده می نماید .

شیوه آموزشی که بادبادک را به نوعی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران نموده است و این موسسه از آن استفاده می کند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا 14 سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی و یا در سنین 7 تا 14 سال باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

جهت مراجعه حضوری یا برقراری تماس به ادرس ها زیر مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های ذکر شده تماس بگیرید :

آدرس شعبه 1 : شهرک گلستان-بلوار کاج (زینعلی) – ابتدای بلوار اقاقیا – پلاک 7 تلفن تماس : 02144753532

آدرس شعبه 2 : منطقه 5 – خیابان آیت الله کاشانی – بین اباذر و مهران – پلاک 59 تلفن تماس : 02144042800

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

 

برای شروع جمله یا کلام ازحرف بزرگ استفاده می شود.

با حروف بزرگ

کودک را از لحاظ ذهنی آماده کنیم و او را به زبان انگلیسی علاقمند کنیم.


با زدن روی لینک فایل نصبی دلفین را دانلود کنید

جهت اطلاعات بیشتر و دانلود رایگان جعبه لایتنر و دیکشنری به سایت مراجعه کنید

در قسمت آموزش های زبان انگلیسی این سایت تصمیم داریم تا آموزش زبان انگلیسی از پایه را جز برنامه های اصلی آموزش خود قرار دهیم. بسیاری از هموطنان عزیز به دنبال آموزش زبان انگلیسی مقدماتی می باشند. و می خواهند زبان را به صورت پایه ای و اصولی شورع کنند.

در طول آموزش ها دوره های بسیار مناسبی برای قسمت های مختلف آموزش زبان انگلیسی از جمله : مکالمه ، گرامر ، خواندن ، نوشتن  و … برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم تا سایتی جامع در زمینه آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته را برای زبان آموزان و علاقه مندان به یادگیری زبان فراهم کرده باشیم.

آموزش نوشتن حروف الفبای انگلیسی برای کودکان

این قسمت را با آموزش حروف الفبای زبان انگلیسی (لاتین) که پایه ای ترین و مبتدی ترین مسئله در یادگیری زبان انگلیسی می باشد ، شروع میکنیم.

در زبان انگلیسی ۲۶ حرف وجود دارد و به طور کلی چهار نوع حروف موجود است که عبارتند از :


 


 1- حروف کتابی یا چاپی بزرگ (Caital Printing Letters)


۲- حروف کتابی یا چاپی کوچک (Small Printing Letters)


۳- حروف خطی بزرگ (Capital Writing Letters)


۴- حروف خطی کوچک (Small Writing Letters)


حروف چاپی بزرگ و کوچک


Vv


Oo


Hh


Aa


Ww


Pp


Ii


Bb


Xx


Qq


Jj


Cc


Yy


Rr


Kk


Dd


Zz


Ss


Ll


Ee


Tt


Mm


Ff


Uu


Nn


Gg

آموزش نوشتن حروف الفبای انگلیسی برای کودکان

برای اطلاعات بیشتر اینجا یا روی عکس کلیک کنید



قیمت : 65000 تومان


همراه با دفترچه لغات فارسی

برای اطلاعات بیشتر اینجا یا روی عکس کلیک کنید


قیمت : 199000 تومان


 (شامل نصرت صادراتی نیز می شود)

نکته : در زبان انگلیسی با لهجه های آمریکایی به حرف Hh (اِیچ) و به حرف Zz (زی) هم می گویند.


حروف الفبای انگلیسی به دو دسته تقسیم می شوند:


۱- حروف صدادار یا Vowels

به حروف صدادار می گویند که به تنهایی و یا به شکل مستقل تلفظ می شوند و عبارتند از :


Aa – Ee – Ii – Oo – Uu

نکته: دو حرف Yy و Ww گاهی به صورت صدادار و گاهی به طور بی صدا تلفظ می شوند. اگر چنانچه در ابتدای کلمه ای همچون young یا work قرار گیرند بی صدا در نظر گرفته می شوند و اگر در جایی به غیر از ابتدای کلمه واقع شوند، همچون کلمات now یا happy ، صدادار در نظر گرفته می شوند.


۲- حروف بی صدا یا consonants

کلیه حروفی که به همراه حروف صدادار قابل تلفظ هستند و شامل ۲۱ حرف می باشند حروفی همچون Tt,Pp,Kk,Mm و …

در این قسمت ویدیویی را برای شما عزیزان برای دانلود قرار داده ایم تا با نحوه نوشتن حروف انگلیسی آشنا شوید و بتوانید به درستی طرز نوشتن حروف انگلیسی را فرا بگیرید. این ویدیو به همراه تصاویر و انیمیشن های کارتونی میباشد و به همین دلیل بسیار جذاب می باشد.

همچنین برای آموزش حروف زبان انگلیسی برای کودکان هم می توانید از این ویدیو و فایل صوتی که در انتهای این مطلب قرار دارد استفاده کنید.

……………………………………………………………………………………………………….

توجه:رمز داده شده را تایپ کنید و از کپی پیست کردن رمز خودداری کنید.

jQuery(document).ready(function($) {
$(‘#wp_mep_1’).mediaelementplayer({
m:1

,features: [‘playpause’,’current’,’progress’,’duration’,’volume’,’tracks’,’fullscreen’]
,audioWidth:400,audioHeight:30
});
});


a-b-c-d-e-f-g


h-i-j-k-lmnop


q-r-s, t-u-v


w–x, y-and-z


Now I know my A B Cs


Next time won’t you sing With me

برای اطلاعات بیشتر اینجا یا روی عکس کلیک کنید



قیمت : 65000 تومان


همراه با دفترچه لغات فارسی

برای اطلاعات بیشتر اینجا یا روی عکس کلیک کنید


قیمت : 199000 تومان


 (شامل نصرت صادراتی نیز می شود)


 

سلام این پکج ها(پکیج نصرت)از مبتدی تا پیشرفته ب ادم یاد میدن قشنگ

سلام
مجموعه نصرت ، مجموعه ای خوب و پرطرفداره. از مبتدی مبتدی شروع میشه و شما را برای مکالمه کردن انگلیسی آماده می کند. اما بستگی به هدف شما داره ، اگر مثلا قصد دارید در آزمون آیلتس یا تافل شرکت کنید خوب مسلما نه !

از شما متشکرم.

آقا با تشکر لطفا حروف کوچک را هم بذارین

خیلی خوبه مرسی

خیلی خوبه ممنونم

ممنون بسیار خوب بود لطفا عدد را هم بگذارید

ممنون خیلی خوب بود

خوب بود

خوب

عالی

سلام، ممنون از آموزش های خوبتون.

خیلی عالی ممنون از لطفتون

ممنون

خیلی خوب بود ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

شماره پشتیبانی

موضوعات سایت

برترین سایت های آموزش زبان

برترین محصولات سایت

آموزش نوشتن حروف الفبای انگلیسی برای کودکان
آموزش نوشتن حروف الفبای انگلیسی برای کودکان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *