فیلم آموزش حروف الفبای انگلیسی برای کودکان

خواص دارویی و گیاهی

فیلم آموزش حروف الفبای انگلیسی برای کودکان
فیلم آموزش حروف الفبای انگلیسی برای کودکان

Copy Right By 2016 – 1395

برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

همانطور که همه ما می‌دانیم اولین قدم برای آموزش زبان در سنین پایین آموزش حروف انگلیسی به کودکان است؛ این مسئله شاید برای خیلی‌ها سوال باشد که چطور به کودکانی که هنوز به مدرسه یا مهد کودک نرفته‌اند حروف انگلیسی را آموزش دهیم؟!

موضوعی که امروز قصد بررسی و ارائه آن را داریم نحوه آموزش حروف انگلیسی برای کودکان در محیط خانه است؛ پس اگر شما هم کودکی دارید که می‌خواهید خودتان زبان انگلیسی را به او آموزش دهید ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید تا با چند ایده جالب آشنایتان کنیم. .

از کانال Cocomelon

برای دانلود این ویدیو اینجا کلیک کنید.

کودکان قبل از رفتن به مهد کودک و مدرسه چه چیزهایی از زبان را باید بیاموزند؟فیلم آموزش حروف الفبای انگلیسی برای کودکان

کودک شما برای اینکه آمادگی یادگیری بهتر داشته باشد بهتر است که قبل از رفتن به مهد، پیش دبستانی و یا مدرسه مهارت‌های زیر را در زمینه زبان انگلیسی داشته باشد:

اگر کودکی دارید که قصد آموزش زبان انگلیسی به او را دارید قبل از اینکه روش‌های آموزش را بدانید چند نکته است که حتما باید آن‌ها را مورد توجه قرار دهید:

این مسئله خیلی مهمی است که شما بتوانید کودکتان را تشویق کنید، شما باید به جای اینکه آن‌ها را بخاطر اشتباهات کوچک تنبه کنید برای یادگیری‌هایشان آن‌ها را تشویق کنید، برای مثال هر وقت کودکتان یکی از حروف را آموخت به او یک هدیه کوچک بدهید تا انگیزه‌ای برای یادگیری باشد.

محیط آموزشی که برای کودک اختصاص می‌دهید را یک محیط شاد انتخاب کنید برای این کار شما می‌توانید یک بخش از اتاق را انتخاب کنید و آنجا را با استفاده از وسیله‌های ساده مثل بادکنک‌های رنگی که حروف انگلیسی را روی آن‌ها نوشته‌اید تزئین کنید.

سعی کنید در اکثر اوقات کودکتان را در یادگیری همراهی کنید، نه اینکه به او یک بازی آموزشی دهید و خودتان بروید به کارهایتان برسید! همراهی شما کودکان را در یادگیری مصمم‌تر خواهد کرد.

ذهن کودکان گنجایش آموزش‌های طولانی مدت را ندارد، به این منظور شما باید برای آموزش‌های آنان زمان‌های کم اما مداوم را در نظر بگیرید.

و در آخر به این نکته مهم توجه داشته باشید که کودکان بسیار حساس هستند یک اشتباه شما در زمینه آموزش انگلیسی به آن‌ها می‌تواند عواقب بدی را برای آیده آموزشی آن‌ها به دنبال داشته باشد، پس سعی کنید قبل از اینکه شروع به آموزش حروف زبان انگلیسی برای کودکان می‌کنید تمامی نکات مهم را مد نظر قرار دهید.

اول از همه باید بدانید که آموزش به کودکان با بزرگسالان کاملا متفاوت است و شما باید این را به یاد داشته باشید که آموزشتان باید به نحوی باشد که کودک از یادگیری خسته نشود و برای ادامه اشتیاق نشان دهد در ابتدا چه کاری باید انجام دهیم؟ کودکان و خردسالان ذاتا بازیگوش هستند به همین دلیل شما حتما باید برای آموزش به آن‌ها از ایده‌های جذاب و جدیدی استفاده کنید، برای شروع اختصاص دادن روزانه ۱۵ دقیقه برای یادگیری می‌تواند کافی باشد.

زمان معین مشخص کنید: روزانه زمانی را مشخص کنید و در آن زمان با توجه به روحیه کودکتان شروع به آموزش کنید طوری که این شروع به زور نباشد.  داشتن زمان معین برای یادگیری ذهن کودک را برای بزرگسالی نیز آماده میکند.

آرام و با حوصله پیش بروید: برای آموزش به کودکتان اصلا عجله نکنید آموزش روز در میان یک کلمه هم می‌تواند کافی باشد اما این باز هم بستگی به توانایی کودک شما دارد. به یاد داشته باشید آموزش به صورت خیلی فشرده و یا آموزش هفتگی برای کودکان اصلا مناسب نیست.

الفبا را با سرود تکرار کنید: در طی روز وقتی که در حال انجام کارهای روزمره‌تان هستید آواز ABC. را بخوانید تا ترتیب حروف در ذهن کودک تکرار و تثبیت شود.

و در آخر کارتون‌ها و بازی‌های آموزش حروف انگلیسی را برای کودکان و خردسالان انتخاب کنید و خودتان نیز آن‌ها را برای تماشای یک ویدئو کودکانه آن‌ها را همراهی کنید.

برای دانلود این ویدیو کلیک کنید.

حتما شما هم این سوال برایتان پیش آمد که حروف را چگونه آموزش دهیم؟ به ترتیب؟ ترتیب آموزش اصولا بسته به سن کودک است اما حتی المکان بهتر است که حروف را به ترتیب به آن‌ها آموزش ندهید زیرا با آموزش نا مرتب شما می‌توانید این اطمینان را داشته باشید که کودکتان به صورت طوطی وار (شعر الفبای انگلیسی) حروف را نیاموخته است و حروف را جدا از ترتیبش هم شناخته است.

بهترین ایده‌ای که شما می‌توانید برای شروع از آن استفاده کنید آموزش حروف نام کودک به او است این کار اشتیاق به یادگیری را در او افزایش خواهد داد و آموزش شما را هم از پیروی از ترتیب‌ها جدا می‌کند.

بدون شک یکی از بهترین و خلاقانه‌ترین روش‌ها برای آموزش حروف انگلیسی به کودکان استفاده از بازی است، زیرا بازی‌ها بهترین روش برای لذت بخش کردن یادگیری هستند. آموزش حروف انگلیسی برای کودکان دارای راه‌های متفاوتی است که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، ما در این بخش چند روش را که برای آموزش حروف انگلیسی به کودکان مناسب هستند را برایتان معرفی می‌کنیم. هچنین می‌توانید مقاله یادگیری لغت با بازی را مطالعه کنید.

برای استفاده از این روش شما باید هر حرف را روی یک کارت در حالی که جهت نوشته شدن حروف روی کارت‌ها مشخص شده است بنویسید، و سپس به کودکتان آموزش دهید که هر کارتی را چگونه بر اساس جهت‌های مشخص شده بچیند، این روش یکی از راه‌های ساده و کاربردی جهت آموزش حروف به کودکان است زیرا کودک با لمس جهات علاوه بر حروف نحوه ترسیم آن‌ها را نیز می‌آموزد.

کودکان علاقه خاصی به بازی‌هایی همچون پازل را دارند بنابراین استفاده ازین روش می‌تواند روشی سرگرم کننده برای یادگیری حروف باشد؛ برای ساخت پازل شما می‌توانید تمامی حروف را بر روی مقوا به ترتیب و با رنگ‌های مختلفی بنویسید و حروف را نیز بطور جدا با استفاده از وسایل مختلف بسازید و از کودکتان بخواهید که هر حرف را سرجای خودش قرار دهد و شما در همین حین تلفظ کلمات را نیز به آن‌ها آموزش دهید. تکرار چندین باره ازین روش در طی روز در طی مدت کوتاهی حروف را در ذهن کودکان تثبیت خواهد کرد.

برای این کار شما باید هر حرف را روی یک برگه یا هر چیز دیگری که مد نظرتان می‌باشد بنویسید سپس حروف نوشته شده را در یک کیف کوچک که با پوشال پر کرده‌اید بریزید، کیف را به کودکتان بدهید و از او بخواهید که حروف را پیدا کنید و هر حرف را روی کاغذ بنویسد و سپس آن‌ها را به ترتیب مرتب نماید. این یکی از بهترین و عالی‌ترین روش‌های بازی برای آموزش حروف انگلیسی برای کودکان است.

این ایده که حروف را روی کاغذ‌های جداگانه بنویسید ایده بسیار جالبی است، زیرا باعث می‌شود که کودکان حتی در زمان‌هایی که مشغول به کارهای دیگر نیز هستند با این نوشته‌ها رو به رو شوند. شما می‌توانید حروف را روی کاغذهای چسب دار بنویسید و هر کدام آن را در یک گوشه از اتاق کودک بچسبانید. برای این کار شما می‌توانید خلاقیت‌های زیادی به خرج دهید مثلا هر حرف را به صورت اشکال مختلف با یک تصویر مرتبط بنویسید.

رنگ‌آمیزی همیشه برای کودکان جذاب است حالا چه بهتر که شما از این فعالیت برای یادگیری استفاده کنید، شما هم می‌توانید از کتاب‌های رنگ‌آمیزی آماده استفاده کنید و یا اینکه با استفاده از فایل‌های موجود در اینترنت حروف را چاپ کنید و از کودکتان بخواهید که هر روز یک حرف را یاد بگیرد و رنگ‌آمیزی انجام دهد.

باید برای ساخت بازی آموزشی خلاقیت داشت و بنظرم این که شما بیایید و با استفاده از وسیله‌هایی که در خانه دارید یک بازی آموزشی بسازید بسیار خلاقانه است. شما می‌توانید هر حرف را روی یکی از حبوبات (مثلا لوبیا‌های مختلف) بنویسید و با کمی حبوبات بدون نوشته مخلوط کنید و سپس از کودکتان بخواهید که حروف را از بیابد و به ترتیب ۲۶ حرف را بنویسد.

روش‌ها و ایده‌هایی که ما بیان کردیم تنها چند نمونه از راه‌های آموزش حروف انگلیسی به کودکان بود تا شما با استفاده از آن‌ها بتوانید برای خلق یک روش جدید از آن‌ها ایده بگیرید پس خودتان را تنها به این روش‌ها محدود نکنید و سعی کنید هر چند وقت یک بار در زمینه آموزش به کودکتان از یک راه جدید استفاده کنید. شما هم حتما اگر نظر و ایده‌ای دارید که می‌تواند در زمینه آموزش حروف انگلیسی برای کودکان مفید باشد ایده و نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید… همچنین می‌توانید از وب سایت xcolorings نیز برای آموزش حروف به کودکانتان استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی: 15 نکته مهم در آموزش انگلیسی به کودکان زیر سه سال

اگر می‌خواهید زبان انگلیسی را از مبتدی تا پیشرفته یاد بگیرید پیشنهاد می‌کنم صفحه بهترین پکیج زبان را مطالعه کنید. همچنین در مطلب بهترین روش آموزش انگلیسی به کودکان روش‌های مختلفی را به شما آموزش داده‌ایم که زبان انگلیسی را به راحت‌ترین شکل ممکن به کودکان خود آموزش دهید.

ما در آکادمی کریمی دوره‌ای را تحت عنوان دوره الفبت پلاس جمع آوری کرده‌ایم که در این دوره استاد محمد کریمی تمام حروف انگلیسی را به شما آموزش می‌دهند. با متدی ساده و کاربردی که برای همه سنین مناسب است و شما علاوه بر حروف انگلیسی یک سری نکات تلفظی نیز در این دوره یاد خواهید گرفت.

 

سلام مرسی مطلب خیلی خوبی بود
مخصوصا اون فیلم ها که برای یادگیری حروف گذاشتین خیلی خوبه

شما بسته آموزشی که به بچه ها حروف یاد بده ندارین؟

سلام وقتتون بخیر
بسته الفبت پلاس رو داریم که حروف انگلیسی رو آموزش میدیم. برای مشاهده کلیک کنید.

سلام ایا وقتی این فیلم ها رو بزاریم اون ها یاد میگرن چیزی ؟ اخه انگلیسیه فایده ای داره؟
خیلی سخت میشه براشون

سلام دریا خانم حالتون چطوره؟
یه سوال داشتم مگه شما از روز اول که به دنیا اومدین به فارسی میتونستید حرف بزنید؟ مسلما نه!
پس چطوری حرف زدن یاد گرفتید؟ پدر و مادر و خانواده شما حرف مدام حرف زدن و چیزای مختلف گفتن و این باعث شده که شما به مرور زمان حرف زدن رو یاد بگرید
خب پس انگلیسی رو هم به همین روش میتونید یادش بگیرید! مطمئن باشید وقتی یچزی انقد تکرار بشه به صورت ناخودآگاه فرزندتون یاد میگیره!

خانم دریا من خودم از این روش برای پسرم استفاده کردم الان ۶ سالشه انقدر این ویدیو و آهنگ رو براش گذاشتم که همراه با آهنگ میخونه و همه‌ی حروف‌ها رو هم یاد گرفته صدا هاشونم میدونه پیشنهار میکنم حتما از این روش استفاده کنید چون بچه‌ها خیلی باهوشن خیلی زود یاد میگرنفیلم آموزش حروف الفبای انگلیسی برای کودکان

بله من خودم به همین روش تمام حروف های انگلیسی رو به پسرم یاد دادم
اتفاقا خیلی بهتر و راحت تر یاد میگرن

ممنون از صفحه فوق العادتون بهترین سن برای اینکه به حروف انگلیسی رو به بچه‌ ها آموزش بدیم چیه؟
من الان یه پسر ۲ ساله دارم و یه دختر ۷ ساله
دخترم خیلی دوست داره حروف انگلیسی رو یاد بگیره اما میخوام در کنارش پسرم هم حروف رو یاد بگیره

سلام حالتون چطوره؟
ببینید اصلا مهم نیست سن فرزدنتون چقدره از زمانی که یه بچه داخل شکم مادرشه میشه بهش زبان انگیسی رو یاد داد!
همون طور که فارسی رو یاد میگیره انگلیسی هم یاد میگیره
اما برای حروف بهتره حداقل ۴ یا ۵ سال داشته باشه و اینکه قبلش حتما حتما زیاد فیلم های انگلیسی و یا شعرهای انگلیسی دیده باشه
بهتون پیشنهاد میکنم مقاله زیر رو هم مطالعه کنید:‌ https://www.ravaan.co/kids/

سلام خیلی ممنون از مطلب فوق العاده شما
لطفا بیشتر از این موزیک ویدیوها قرار بدید

وااای مرسی خیلی خوب بود مطلبتون 😍😍😍😍😍
این ویدیو ها رو که به بچه هام نشون میدم ذوق میکنن😍😍😍

سپاس از استاد کریمی عزیز به خاطر این محتوای عالی
خیلی این ویدیوها عالی بودن

اقای کریمی ممنونم من خودم با دخترم اینارو نگاه کردم وکلی لذت بردم خدا خیرتون بده انشالله پیچ برای کودکان هم درست بشه که دعا گوی شما باشیم

اقای کریمی ممنونم من خودم با دخترم اینارو نگاه کردم وکلی لذت بردم خدا خیرتون بده

اقای کریمی ممنونم من خودم با دخترم اینارو نگاه کردم وکلی لذت بردم

با سلام بسیار عالی فیلم‌ها
ای کاش بیشتر قرار میدادید تا علاوه بر حروف انگلیسی چیزهای دیگ هم یاد بگیرن تشکر

با سلام دوره‌ای که مناسب برای کودکان باشه رو دارین؟ تا انگلیسی رو یاد بگیرن

با سلام بله در حال طراحی یک دوره جامع برای کودکان هستیم
برای کسب اطلاعات بیشتر به شماره زیر در واتساپ پیام بدین کامل راهنماییتون میکنن.
09130013252

بسیار تاثیرگذار بود

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

ارتباط با ما

 

آموزش زبان انگلیسی
مقالات
دوره‌های آموزشی
درباره ما
قوانین و مقررات
ارتباط با ما
سیاست حریم خصوصی

پشتیبانی
035-36297355
پشتیبانی و ثبت نام دوره های آموزشی: 09130013252
ایمیل:academi.karimi@gmail.com

 آکادمی روان یکی از پرتلاش‌ترین و بروزترین وبسایت‌های آموزشی در سطح ایران است که همیشه تلاش کرده تا بتواند بروزترین مقالات و دوره‌های آموزشی را در اختیار علاقه‌مندان به یادگیری زبان انگلیسی قرار دهد تا با بالا بردن سطح علمی ایران شاهد موفقیت‌ روز افزون کشور عزیزمان باشیم.

© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به آکادمی روان (کریمی سابق) است. 

آموزش حروف الفبای انگلیسی ABC برای کودکان + فیلم کارتونی

آموزش اعداد ا تا 20 به زبان انگلیسی برای کودکان + فیلم کارتونی

آموزش رنگ ها به انگلیسی برای کودکان + فیلم کارتونی

آموزش میوه ها به انگلیسی برای کودکان + فیلم کارتونیفیلم آموزش حروف الفبای انگلیسی برای کودکان

آموزش حیوانات به انگلیسی برای کودکان + فیلم کارتونی

آموزش اعضای بدن به انگلیسی برای کودکان + فیلم کارتونی

آموزش اعضای خانواده به انگلیسی برای کودکان + فیلم کارتونی

صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند.

پرمخاطب‌ترین اپ‌استور (اندروید) فارسی‌زبانان

فیلم آموزش حروف الفبای انگلیسی برای کودکان
فیلم آموزش حروف الفبای انگلیسی برای کودکان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *