دانلود رایگان کتاب آموزش گرامر انگلیسی به زبا

خواص دارویی و گیاهی

دانلود رایگان کتاب آموزش گرامر انگلیسی به زبا
دانلود رایگان کتاب آموزش گرامر انگلیسی به زبا

Copy Right By 2016 – 1395

آموزش زبان انگلیسی (رایگان) | آموزش گرامر انگلیسی | آموزش گرامر زبان انگلیسی از صفر تا صد (3 جزوه PDF و 20 درس)

این مطلب را در مرورگر خود ذخیره کنید زیرا می خواهیم گرامر زبان انگلیسی را یک بار برای همیشه به شما یاد دهیم. بخش اول شامل نکات یادگیری (ضروریات بسیار مهم) گرامر است بخش دوم شامل معرفی یک کتاب آموزش کامل گرامر به صورت حرفه ای ست (اختیاری)

بخش سوم شامل 3 جزوه PDF است که با دانلود هر کدام می توانید تقریبا 90 درصد گرامر را یاد بگیرید و در بخش 4 هم اپلیکیشن های برتر که گرامر را به زبان ساده یاد می دهند می توانید دانلود کنید اگر به جزوه و کتاب علاقه ای ندارید. در بخش 5 هم آموزش های ویدیویی هستند (اختیاری) و بخش 6 هم مهم ترین دروس گرامر را به صورت درس به درس داریم. از یادگیری گرامر زبان انگلیسی لذت ببرید.

با یادگیری 7 نکته زیر، 30 درصد کل گرامر زبان را یاد گرفته اید!

حواس تان باشد که از صفت ها و قید ها به درستی استفاده کنید. صفت ها اشخاص یا چیز ها را توصیف، شناسایی و کیفیت شان را مشخص می کنند و معمولا قبل از یک اسم می آیند . اگر اسم جمع باشد، صفت تغییر نمی کند. قید ها هم افعال، صفت ها و سایر قید ها را تعریف می کنند و معمولا بعد از فعل می آیند.دانلود رایگان کتاب آموزش گرامر انگلیسی به زبا

اکثر قید ها با افزودن -ly به یک صفت مثل مثال بالا تبدیل می شوند، اما چند قید بی قاعده هستند که از این قاعده تبعیت نمی کنند . مثل:

کاربرد آخری در جمله به این صورت است:

البته صفت را در اینجا و قید را هم در اینجا به زبان ساده و کامل توضیح داده ایم.

لغات هموفونیک یا هم آوا ها کلماتی هستند که مثل سایر کلمات تلفظ می شوند اما معانی متفاوتی دارند زیرا املای شان متفاوت است. بدیهی است که این مسئله گیج تان کند و متاسفانه از این نوع کلمات در انگلیسی زیاد هستند . به طور مثال:

پس وقتی در حال نوشتن هستید، مراقب باشید که املای درست را انتخاب کنید. و هنگامی که گوش می دهید، حواس تان باشد شاید کلمه ای که فکر می کنید متوجه شده اید، معنای دیگری داشته باشد. سعی کنید معنای کلمه را با توجه به شرایط بفهمید.

یادتان باشد که فعل را برای مطابقت با فاعل تغییر دهید. فاعل های اصلی که باید مراقب شان باشید، he، she و it هستند زیرا اغلب شکل متفاوتی با بقیه دارند . به طور مثال وقتی می خواهید بگویید او دو گربه دارد:

این اشتباه ظاهرا جزئی واقعا غیر قابل چشم پوشی است . پس اگر بتوانید از چنین اشتباهاتی اجتناب کنید، تفاوت زیادی در میزان دقت شما ایجاد خواهد شد.

همچنین یادتان باشد که وقتی چیزی را با استفاده از ” There is/are ” توصیف می کنید، فعل باید با اولین چیزی که بعد از آن آورید، مطابقت داشته باشد. به طور مثال:

اگر می خواهید دو ایده یا جمله کوتاه را به هم متصل کنید ، می توانید این کار را با استفاده از یک حرف ربط انجام دهید. به طور مثال :

تبدیل می شود به:

رایج ترین حروف ربط عبارتند از:

چند مثال از این حروف ربط در قالب جمله:

به طور کلی، جملات در زبان انگلیسی نوشتاری طولانی نیستند. این خبر خوبی برای زبان آموزان انگلیسی است زیرا یعنی نیازی نیست نگران نوشتن جملات طولانی و پیچیده باشید . یک جمله معمولا دارای دو یا احتمالا سه بند ( که هر بند متشکل از فاعل + فعل + مفعول ) است که توسط یک حرف ربط به هم مرتبط می شوند (به مثال های بالا مراجعه کنید).

یک روش خوب برای واضح تر کردن جملات، اضافه کردن ویرگول است . ویرگول به خواننده کمک می کند بفهمد یک عبارت کجا تمام می شود و عبارت بعدی از کجا شروع می شود . رایج ترین مواردی که توصیه می شود در آن ها از ویرگول استفاده کنید ، عبارتند از:

بین دو بند. مثل:

برای جدا کردن آیتم ها در یک لیست. به طور مثال:

بعد از چند حرف ربط. به طور مثال:

برای دادن اطلاعات اضافی در وسط جمله ( یک بند غیر توصیفی ). به طور مثال:

و فراموش نکنید که هر جمله را با حرف بزرگ شروع کنید!

در زبان انگلیسی ساختار جملات سوالاتی با فرم مثبت متفاوت است . بنابراین حتما یادتان باشد که ترتیب کلمات را در نوع سوالی تغییر دهید یا ” do ” کمکی را اضافه کنید. چهار راه برای طرح سوال به زبان انگلیسی وجود دارد:

شکل To be – برای سؤالاتی که از فعل “to be” استفاده می کنند، فاعل و فعل را برعکس کنید. به طور مثال:

همه افعال دیگر – برای ساختن سؤال برای تمام افعال دیگر، ” do ” کمکی را اضافه کنید. به طور مثال:

افعال وجهی– برای ساخت سؤال با افعال وجهی، فعل وجهی و فاعل را برعکس کنید. به طور مثال:

افعال کمکی – برای جملاتی که فعل کمکی مثل “have” برای شکل حال کامل فعل دارند ، فعل کمکی و فاعل را معکوس کنید. به طور مثال :

البته این قوانین زمانی که کلمه سوالی مثل what، how یا why وجود داشته باشد هم اعمال می شوند. به طور مثال :

اگر تازه شروع به یادگیری زبان انگلیسی کرده اید، پس هنوز با همه زمان ها آشنا نشده اید . البته این خوب است. بهتر است روی چهار یا پنج زمانی که بیشتر استفاده می شود، تمرکز کنید. هدف این است که بتوانید از این زمان ها استفاده کنید:

حال ساده – برای توصیف عادت ها و وضعیت های دائمی کاربرد دارد. به طور مثال:

حال استمراری – برای توصیف شرایط فعلی و برنامه های مربوط آینده استفاده می شود. به طور مثال:

گذشته ساده – برای توصیف کار های انجام شده در گذشته کاربرد دارد. به طور مثال:

آینده (will) – برای توصیف اقدامات آینده کاربرد دارد . به طور مثال:

زمانهای فعل را در اینجا بصورت ساده و خلاصه آموزش داده ایم (کلیک کنید)

در واقع  کتاب گرامری که معرفی می کنیم برای یادگیری کامل و اصولی گرامر زبان انگلیسی یک استثناست. کتاب Grammar in use بیشتر برای کسانی که برای آزمونهای دکترای داخل کشور یا دانشجویان ادبیات انگلیسی یا هر کسی که به دلیلی نیاز به یادگیری عمیق تر گرامر زبان به زبان ساده دارد پیشنهاد می کنیم. به این نکته دقت کنید که بهترین روش برای یادگیری حرفه ای و اصولی گرامر انگلیسی همراه با تمرین های مختلف استفاده از جدیدترین نسخه کتاب Grammar in use  میباشد (کلیک کنید)

حتما در کنار این مطلب دانلود کنید: آموزش مکالمه زبان با 100 درس مکالمات روزمره

پی دی اف اول تا سوم را دانلود کنید و از روش تدریس هر کدام راضی بودین، همان را انتخاب و گرامر زبان را یاد بگیرید. با یکی از جزوه های شماره 1 تا 3 می توانید گرامر انگلیسی را به راحتی یاد بگیرید و اینقدر هم از این شاخه به اون شاخه نپرید! از ترفندهای هفت گانه که در بخش اول گفته شد برای یادگیری بهتر استفاده کنید:دانلود رایگان کتاب آموزش گرامر انگلیسی به زبا

   دانلود پی دی اف گرامر انگلیسی  (محمد زکی زاده)

  دانلود پی دی اف گرامر انگلیسی  (سعید عنایت پور)

  دانلود پی دی اف گرامر انگلیسی  (فرهاد هوشنگی)

اگر دوست دارید با اپلیکیشن گرامر را یاد بگیرید، بهترین اپلیکیشن آموزش گرامر زبان را در زیر برای اندروید و آیفون آورده ایم. البته دقت کنید پی دی اف های بالا هم کافی هستند اما اگر می خواهید در مواقع بیکاری هم روی گوشی تمرین کنید اپلیکیشن گزینه خوبی ست، لذت ببرید.

≡  اپلیکیشن  (اندروید)

≡  اپلیکیشن  (آیفون و آیپد)

دو اپلیکیشن بالا تقریبا بهترین ها در زمینه آموزش گرامر انگلیسی هستند که سطح مبتدی تا پیشرفته را پوشش میدهند و می توانید بعنوان منبع مکمل و نه اصلی از آنها بهره ببرید.

حتما دانلود کنید: 7 کتاب داستان عالی برای یادگیری بهتر زبان با ترجمه

این مجموعه توسط همکارم آقای آراد و وب سایت انگلیش فور پرژنز تهیه شده است و در جای جای اینترنت آن را پیدا می کنید. ما فقط آنها را بصورت مدون و کامل در یک جا برای دانلود رایگان شما تهیه کرده ایم. اگر با فیلم آموزشی بهتر یاد می گیرید در دو لینک زیر گرامر به زبان ساده آموزش داده شده است:

   دانلود بخش اول

   دانلود بخش دوم

اگر در درسی از گرامر مشکل دارید در این بخش آن را پیدا کنید زیرا به صورت درس به درس و با دقت کامل همه دروس آموزش گرامر را به صورت درس به درس گردآوری کرده ایم به زبان کاملا ساده و با مثالهای فراوان. حتی می توانید فقط از این بخش برای یادگیری گرامر انگلیسی استفاده کنید (اختیاری):

هر گونه سوال یا نظری راجب این جزوه ها یا یادگیری گرامر زبان انگلیسی دارید در بخش نظرات با ما مطرح کنید. در ادامه حتما 30 آهنگ عالی انگلیسی با ترجمه و زیرنویس را دانلود کنید

خیلی خوبه سایتتون موفق باشید

سلام ، خیلی ممنون از سایت خوبتون.
کاش زبان نروژی هم اضافه کنید

👍

خیلی فوق العاده

عالی

ممنون از سایت خوبتون که کار ادمو راحت می‌کنه و میشه به راحتی انتخاب کرد از چه طریقی که راحت تر هستش زبان رو یاد گرفت🙏🏼🙏🏼🌸🌸

سلام . دو تا از لینک ها مشکل دارند

سلام
مشکلی مشاهده نشد !

مرسی خیلی ممنون از اینکه این مطلب رو قرار دادین

ممنون از سایت خوبتون🙏

سپاسگزارم. سایت شما بسیار خوب است

از زحمات شما عزیزان جهان سپاس واقعا خسته نباشید .
کار انسان دوستانه و اخلاقی بزرگ انجام میدهید تشکر میکنم .
من محمد طاهر از افغانستان خوشبختم از همراهی شما عزیزان

مرسی از شما

عالی است

عالی بود

خیلی عالی – خدا خیرتون بده

باسلام و خسته نباشین.من خیلی از سایت هارو نگاه کردم هیچ سایتی مثل سایت شما گرامرش کامل و عالی نبود خیلی ممنونم اجرتون با الله

بسیار عالی

ممنونم از قراردادن اطلاعات کاربردی در سایتتون

خیلی سایت فوق العاده ای دارین
محشره!

فوق العاده بود. دنبال همین مطالب بودم خیلی ممنون.

سلام ممنون از لطفتون برای فایلها بزرگوارید

بهترین سایت عالیه خدا خیرتون بده

ممنون بابت اطلاعات خوبی که بصورت رایگان در اختیار ما قرار دادید.

خیلی عالی بود.خسته نباشید👍

با سلام / بسیار استفاده بردم از مطالبی که به صورت رایگان قرار داده بودید .ممنونم و متشکر

سایتتون عالیه، کتاب گرامر ۴ که منبعش نامشخص زده شده همان کتاب اقای سعید عنایت پور هست در واقع با کتاب ۲ یکین

از دانلودهای رایگان متشکریم این نشان دهنده بخشندگی و عزت نفس شماست. آرزوی موفقیت و سلامتی دانشجویان و دانشمندان عزیز را از خداوند متعال خواهانیم.

عااااالی بودن کتابای پی دی افتون ممنون

خیلی عالیه👍👍

خسته نباشیدخیلی عالی بود👍

عالی بود👍👍

خوب بود…هرچند مثلا توی زنگ تفریح ها، مثال ها سخت تر از چیزی بودند که توضیح داده بودید. مثلا من مجبور بودم نباشم.

درود
خیلی خوب بود مدت زیادی بود دنبال هم چنین فایل های مفید و مختصر میگشتم ممنونم.

ممنون ازسایت خوبتون.موفق باشید

همه گرامرهادراین چهارکتاب هستند؟

درود. بله

خیلی عالیییییی مرسی

سلام
ممنون . خیلی مفید بود.

سلام خسته نباشین برای باز کردن ابنها برنامه خاصی نیاز هست؟ چون گوشی من باز نمیکنه

خیر. فایل پی دی اف هستند دیگه

سلام من انگلسی ام صفر هست از این چیز های که شما گفتید متوجه نشدم لطفن کومک کنید چه کار باید بکنم من خیلی علاقه به یاد گیری زبان انگلسی دارم اما میزان تحصیل ام کم است

Pdf reader نصب کن باز میکنه

موفق باشید

وایییی خیلیییی عالی

سلام خسته نباشید خواستم بدونم اون پی دی اف های رایگان که قرار دادید ایا لازم به بروزرسانی ندارند؟؟ چون یکم قدیمی هستند طبق اون تاریخی که زدید گفتم شاید چیزهایی در طی این سال تغییر کرده باشد و دیگر مثل سابق نباشد.

عالیه 🙂

سلام
شما کدوم یکی از این ۴ تا جزوه و پیشنهاد میدید ؟ ۴ تاش خیلی زیاده ، برای کسی که وقت کم داره کدوم بهتره ؟

همون اولی. دقت کنید یادگیری گرامر زبان کمی وقت میگیره

واقعا وبسایت عالی دارید، بی نهایت متشکرم.

موفق باشید👏👏

خیلی محشره سایتتون تو این روزای کرونایی خیلی کمکمون کردین واقعااا..هیچ سایتی مشابه مال شما پیدا نکردم تا حالا..خسته نباشین❤❤❤

سلام
بسیار تشکر از زحمات بی منت شما

سلام واقعا عالی بود خیلی ممنون ازتون

تشکر از زحمات تان

ممنون عالییین

Excellent, thank you. I was looking for something like this for my students

سلام
گرامرتون خیلی خوبه من دارم کلاس زبانم رو تموم می کنم و می تونم معلم شم ولی برای خودم یه دفتر دارم که توش همچی می نویسم به گرامر احتیاج داشتم و این سایت از همه بهتر بود.
اگه شرایطش رو دارید حتما این کتاب رو تهیه کنید خیلی خوبه من دارمش.

سلام من (۵ تا کتاب سو لوشن) زبانمو تموم کردم مدرک هم گرفتم. کمی ازش گذشته و من خیلی چیز هارو یادم رفته چه کتابی و چه سایتی بهم پیشنهاد می‌کنید؟ و فکر میکنید چقدر طول می‌کشه برای مدرک آیلتس کودکان اماده بشم؟

مطلب شما خیلی سودمند بود . سپاس فراوان

سلام مطالب شما بسیار ارزشمند و کاربردی هست ممنون از زحمات بی منت شما

Really great. God help you

عالی perfect

عالی

عالی

مطالبتون خیلی خوب بود مرسی

خدا خیرتون بده

خیلی ممنونم، واقعا اولش فکر نمیکردم مطالبتون واقعی باشه چون اکثر سایت ها بدرد نمیخورن.

سلام و خسته نباشید.
این درواقع یک وبسایت نیست.یک مؤسسه ی بسیار پیشرفته و طبقه بندی شده هست که مطالب رو با تمام جزئیات،تحویل میده؛همچنین کاملا رایگان هست.
ممنون از تک تک اعضا 🌹🌷💐🌸🌺

اطلاعاتی ک در اختیار گذاشتید فوق العادس.
این سایت بی نظیره💛

عالی 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

با سلام و خسته نباشید خدمت شما
واقعا مرسی
مرسی از سایتتون
امیدوارم عمر با عزت به شما و خانواده هاتون بده که انقدر شمرده شمرده آموزش ها گذاشتید مردم استفاده کنن
دمتتون گرم .

تشکر میکنم از سایت خوب تون

بنده خودم دبیر زبان انگلیسی هستم میخواستم تشکر کنم از مطالب مفید و ارزشمندتون واقعا کارتون فوق العادست
دست مریزاد

واقعا کاربردی بود. سوالایی که تو ذهنم بود خیلی ساده پاسخ داده شدند.

عالی بود

این سایت نیست آموزشگاه هست ممنون از زحمات شما

دمتون گرم

سلام واقعا مطالبتون خیلی خیلی عالی بود 🙏🙏🙏🙏

سلام. سپاس فراوان از زحمات زیادی تون دستتون درد نکنه.

خیلی ممنون از جمع بندی و توضیحاتتون

سلام خسته نباشید

بسیار عالی مطالب رو توضیح دادید و آموزش را به طور دقیق انجام دادید، سایت استارت زبان هم آموزش های گرامری را بسیار عالی آموزش داده است

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

کاشت مو روانپزشک متخصصان تغذیه دندانپزشک کاشت ابرو لیفت صورت  لیپوساکشن جراح پلاستیک کلینیک جراحی بینی ارتودنسی

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© استفاده از مطالب چرب زبان با دادن لینک مستقیم به سایت به عنوان منبع بلامانع است.

تبلیغــات     تماس با ما

آموزش زبان انگلیسی (رایگان) | آموزش گرامر انگلیسی | ۳ تا از بهترین کتاب های آموزش گرامر انگلیسی با ترجمه فارسی (مبتدی-پیشرفته)

در ادامه آموزش های کابردی گرامر زبان انگلیسی، در این مطلب ۳ تا از بهترین جزوه های پی دی اف آموزش گرامر انگلیسی که خط به خط دارای ترجمه فارسی هستند را برای دانلود قرار داده ایم. سطح این کتاب ها از مبتدی تا پیشرفته می باشد و در واقع دستور زبان را از پایه به شما آموزش می دهند.

یادگیری گرامر زبان انگلیسی را به این ترتیب انجام دهید:

در واقع در اینجا توضیح دادیم که: ۱۲ نکته بسیار مهم برای تقویت و یادگیری بهتر گرامر یک زبان خارجی

به این نکته دقت کنید که بهترین روش برای یادگیری حرفه ای و اصولی گرامر انگلیسی همراه با تمرین های مختلف استفاده از جدیدترین نسخه کتاب Grammar in use  می باشد (کلیک کنید).دانلود رایگان کتاب آموزش گرامر انگلیسی به زبا

≡   دانلود پی دی اف گرامر انگلیسی  (محمد زکی زاده)

≡   دانلود پی دی اف گرامر انگلیسی  (سعید عنایت پور)

≡   دانلود پی دی اف گرامر انگلیسی  (فرهاد هوشنگی)

≡   اپلیکیشن  (اندروید)

≡  اپلیکیشن  (آیفون و آیپد)

دو اپلیکیشن بالا تقریبا بهترین ها در زمینه آموزش گرامر انگلیسی هستند که سطح مبتدی تا پیشرفته را پوشش می دهند و می توانید بعنوان منبع مکمل و نه اصلی از آنها بهره ببرید. هر گونه سوال یا نظری راجب این جزوه ها یا یادگیری گرامر زبان انگلیسی دارید در بخش نظرات با ما مطرح کنید.

   آموزش صفر تا صد گرامر+ جزوه PDf

نکته هایی که زیر بخش روش استفاده گفتین خیلی جالب بودن و جزوه های فارسی هم جزوه اقای عنایت پور و هوشنگی خیلی خوب بودن
تشکر

همه جزوات فارسی عالی بودن

خیلی ممنون از زحماتتون موفق باشید

من هنوز نخوردم.اما ممنون از اینکه این جزوات رو در دسترس عموم قرار دادید

من فعلا فقط جزوات رو دیدم… جزوه آقای زکی زاده مثال های بیشتری داره و بهتر طبقه بندی کرده… ممنون

ممنون ازشما.خیلی دوست دارم زبان انگلیسی یاد بگیرم ولی شهریه کلاسها خیلی زیاده.واقعا تشکر میکنم از شما

نیازی به کلاس رفتن ندارید از سه تا کتاب word skill شروع کنید کامل بخونید بعد دوتا کتاب دیگه داره idiom and fraphal verb بخونید مسلط بشین تو این ۵ کتاب ۸۰ درصد یک فیلم رو متوجه میشین و دیگه تمام

ممنون 🌸

The last three links are not broken?

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

کاشت مو روانپزشک متخصصان تغذیه دندانپزشک کاشت ابرو لیفت صورت  لیپوساکشن جراح پلاستیک کلینیک جراحی بینی ارتودنسی

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© استفاده از مطالب چرب زبان با دادن لینک مستقیم به سایت به عنوان منبع بلامانع است.

تبلیغــات     تماس با ما

کتاب English Grammar (آموزش گرامر زبان انگلیسی) به زبان فارسی چگونگی ساختار دستوری زبان انگلیسی را شرح می‌دهد.

گرامر یا دستور زبان یکی از جنبه‌های مهم زبان انگلیسی محسوب می‌شود. گرامر، صرف نظر از کشور یا زبان، مبنایی برای ارتباط به شمار می‌رود. برای برقراری ارتباط، زبان آموز باید دستور زبان را بلد باشد تا بتواند منظور خود را به نحوی ابراز کند که شنونده بتواند آن را به راحتی بفهمد.

کلمات کلیدی: آموزش تصویری گرامر انگلیسی، زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، چکیده ای از نکته ها و گرامر زبان انگلیسی، یادگیری گرامر زبان انگلیسی، آموزش گرامر، خودآموز زبان انگلیسی، آموزش گرامر زبان انگلیسی pdf، pdf آموزش زبان انگلیسی، آموزش گرامر انگلیسی، کتاب آموزش گرامر انگلیسی، دانلود کتاب آموزش گرامر انگلیسی،

برای دانلود کتاب English Grammar (آموزش گرامر زبان انگلیسی) و دسترسی سریع و کاملا رایگان به بیش از ۱۰،۰۰۰ هزار کتاب و کتاب صوتی دیگر اپلیکیشن کتاب سبز را، رایگان دانلود کنید.

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و…کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.

برای اطلاعات بیشتر و نصب رایگان این اپلیکیشن بر روی دکمه زیر کلیک کنید :

دانلود رایگان کتاب آموزش گرامر انگلیسی به زبا

پکیجی که در اختیار زبان آموزان عزیز قرار گرفته است، کامل ترین پکیج منابع آموزش زبان انگلیسی به فارسی می باشد. این پکیج آموزشی تمامی مهارت های زبان انگلیسی را به فارسی آموزش می دهد. زبان آموزان همیشه به دنبال منابع آموزشی هستند که زبان دوم را به همراه زبان فارسی آموزش دهد که سایت Languagedownload.ir این پکیج کامل را در اختیار شما زبان آموزان عزیز قرار داده است. آموزش زبان انگلیسی به فارسی بسیار سریعتر و راحت تر صورت می گیرد، به ویژه برای نوآموزان و کسانی که در سطح ابتدایی قرار دارند. همچنین برای شروع یادگیری زبان انگلیسی و یا هر زبان دیگر، باید از منابع کامل و معتبر استفاده شود. اغلب زبان آموزان برای یادگیری زبان انگلیسی چندین مجموعه را به صورت جداگانه، برای تقویت مهارت های زبان انگلیسی تهیه می کنند و برای هر مجموعه باید هزینه ای جداگانه پرداخت کنند. اما سایت Languagedownload برای صرف هزینه کمتر و وجود مجموعه های کامل آموزش زبان انگلیسی به صورت یکجا، این پکیج آموزشی را تهیه کرده است. این پکیج دارای مجموعه های صوتی و تصویری معروفی می باشد که باعث تقویت مهارت شنیداری و مکالمه زبان آموزان می شود. مجموعه های این پکیج شامل: نصرت، رزتا استون، دیالوگ و … می باشد. هرکدام از این مجموعه هایی که در این پکیج قرار دارند، خود به نوعی چندین مهارت را آموزش داده و همچنین در کنار آموزش نیز، مهارت های زبان انگلیسی را تقویت می کنند. پکیج آموزش زبان انگلیسی به فارسی که در اختیار دارید، برای تمامی سطوح (مبتدی – متوسط – پیشرفته) مناسب می باشد. جهت آشنایی شما با این پکیج ارزشمند بخشی از منابع آن را همراه با توضیحات مختصر در قسمت زیر می توانید مشاهده نمایید.

مجموعه ویدیویی Alpha Blocks، یکی از بهترین مجموعه آموزش الفبای انگلیسی است. هدف این مجموعه آمورش الفبای انگلیسی و آشنایی با تلفظ حروف انگلیسی است. البته طبعا” هر شخصی حروف الفبای انگلیسی را تقریبا می شناسد که قصد یادگیری مهارت های کامل زبان انگلیسی را دارد. به هرحال ما این مجموعه ویدیویی را جهت یادآوری و آموزش بهتر حروف در این پکیج قرار داده ایم. آموزش این مجموعه ویدیویی به این صورت می باشد که: هر حروف به صورت یک شخصیت کارتونی است. در ابتدا این شخصیت های کارتونی (حروف) خود را معرفی کرده و بعد با آوردن مثال برای هر قسمت، آموزش را کامل تر را می کند. مجموعه آلفا بلاک علاوه بر آموزش حروف الفبا، به چگونگی تلفظ شما نیز کمک می کند.

جهت اطلاعات بیشتر درباره فیلم آموزش زبان انگلیسی Alpha Blocks اینجا را کلیک کنید.

 

نرم افزار Rosetta Stone، یکی از معروف ترین و کامل ترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی در جهان است. این مجموعه برای زبان آموزان مبتدی که قصد یادگیری زبان را دارند بسیار مفید و موثر خواهد بود. در این مجموعه شما از یک زبان استفاده می کنید، آن هم همان زبانی است که می خواهید یاد بگیرید. یعنی دیگر احتیاجی به ترجمه فارسی برای یادگیری زبان ندارید. (هم اکنون از این روش در اکثر آموزشگاه های معتبر استفاده می شود ) به دلیل موفقیت چشمگیر نرم افزار رزتا استون انگلیسی، این شرکت نرم افزار خود را برای ۲۹ زبان زنده دنیا نیز تولید کرده است. آموزش تصویر به شما کمک خواهد کرد که به معنی و مفهوم کلمات یا جملات پی ببرید، بدون آنکه آنها را به فارسی ترجمه کنید. مجموعه فوق نسخه ۴ (جدیدترین ورژن) نرم افزار Rosetta Stone می باشد. این مجموعه می تواند لهجه صدای کاربر را تشخیص دهد و درستی یا نادرستی آن را مشخص کند. مجموعه نرم افزار بی نظیر رزتا استون همراه با فایل صوتی می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار آموزش زبان انگلیسی Rosetta Stone اینجا را کلیک کنید.

 

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه ویدیویی آموزش زبان انگلیسی Dialogue اینجا را کلیک کنید.

 

آموزش زبان انگلیسی نصرت، یکی از معروف ترین مجموعه های آموزش زبان انگلیسی به فارسی است که جهت آموزش کامل مکالمه شما را یاری می کند. برگرفته از جدیدترین متد آموزشی روز دنیا است. با این مجموعه شما می توانید در هر مکان و موقعیتی که هستید مکالمه انگلیسی خود را تقویت کنید زیرا این بسته قابل اجرا بر روی کامپیوتر، موبایل و دی وی دی پلیر (DVD Player) می باشد. مجموعه ای که در این پکیج برای شما فراهم کرده ایم آخرین و کامل ترین نسخه (شامل نصرت۱، نصرت۲، نصرت۳) آموزش زبان انگلیسی نصرت (نسخه صادراتی) است. این مجموعه دارای فایل mp3 است که از بارزترین مشخصه های این مجموعه کیفیت صدای عالی آن می باشد. به دلیل محبوبیت مجموعه آموزشی نصرت، این مجموعه به ۱۸ زبان زنده دنیا تولید شده است. مجموعه آموزشی نصرت، زبان انگلیسی را به کمک زبان فارسی آموزش می دهد و تمامی کلمات و جملات انگلیسی آن با ترجمه فارسی بیان می شود. همچنین این پکیج استثنایی حاوی یک دفترچه لغات می باشد که شامل واژگان مهم هر درس به همراه معنی فارسی آن ها می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه صوتی آموزش زبان انگلیسی نصرت اینجا را کلیک کنید.

 

مجموعه ویدیویی Real Develop، یکی از مجموعه های آموزش زبان انگلیسی به همراه ترجمه فارسی می باشد. این مجموعه در قالب ۲۱ فیلم آموزشی برای شما زبان آموزان طراحی شده است. مجموعه فوق، برای کسانی که می خواهند از پایه و ابتدا شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنند، بسیار موثر است. زیرا این مجموعه تمام لغات و اصطلاحاتی که در طی مکالمات روزانه به آنها احتیاج دارید را، برای شما همراه با ترجمه فارسی بیان می کند.آموزش این مجموعه به این روش می باشد که ابتدا جملات رایج و مربوط به احوالپرسی را برای شما همراه با ترجمه بیان می کند. همچنین کلمات متضاد را به شما معرفی می کند، که این امر سبب بخاطر سپردن بهتر کلمات می شود. این مجموعه برای سطح مقدماتی و کسانی که تازه شروع به یادگیری زبان کرده اند، بسیار مناسب می باشد. همیشه زبان آموزان به دنبال آموزش همراه با ترجمه هستند، مخصوصا افراد مبتدی که به این روش آموزش احتیاج دارند. این مجموعه آموزشی برای تمامی سطوح مناسب می باشد و قطعا برای زبان آموزان عزیز مفید خواهد بود.

جهت اطلاعات بیشتر درباره فیلم آموزش زبان انگلیسی Real Develop اینجا را کلیک کنید.

مجموعه تصویری Word in the News – BBC Learning، یکی از مجموعه های خوب آموزش زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه برای تقویت لغات و اصطلاحات رایج و پرکاربرد و همچنین تقویت مهارت مکالمه برای شما زبان آموزان عزیز فراهم شده است. آموزش این مجموعه توسط چندین مدرس صورت می گیرد که هر کدام همراه با لهجه بریتیش مجموعه را به شما آموزش می دهند. مجموعه فوق برگرفته ازاخبار شبکه BBC می باشد و همیشه لغات و واژگانی که در اخبار بکار می رود، عمومی و پرکاربرد است. به همین منظور، ما این مجموعه را برای شما فراهم کرده ایم که همراه با این مجموعه بتوانید به راحتی مهارت مکالمه و دایره لغات خود را تقویت کنید. این مجموعه ویدیویی محصول شبکه BBC می باشد، که آموزش از طریق این شبکه کارایی بسیار بالایی دارد. این مجموعه برای تمامی سطوح (مقدماتی تا پیشرفته) مناسب می باشد. یکی از ویژگی های خاص مجموعه، کیفیت تصویر بالای آن است و همچنین بیان لغات مربوط به درس همراه با معنی، قبل از شروع آموزش می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه ویدیویی آموزش زبان انگلیسی Word in the News – BBC Learning اینجا را کلیک کنید.

فیلم آموزش گرامر زبان انگلیسی به فارسی، یکی از مجموعه های خوب ویدیویی آموزش گرامر زبان انگلیسی می باشد. آموزش گرامر انگلیسی این مجموعه، توسط استادی است که تمامی مطالب و نکات گرامر زبان انگلیسی را به زبان فارسی آموزش می دهد. گرامر یکی از مهمترین بخش های زبان انگلیسی است. درواقع گرامر و دستور هر زبانی تعیین کننده ساختار آن زبان است. اغلب زبان آموزان علاقه دارند که گرامر را به صورت تصویری و ویدیویی یاد بگیرند، زیرا آموزش تصویری علاوه بر اینکه خسته کننده نمی باشد بلکه به یادگیری بهتر زبان آموز کمک می کند. از آنجایی که آموزش این مجموعه توسط یک استاد صورت می گیرد، زبان آموز به راحتی می تواند مطالب گفته شده را متوجه شود. زبان آموزان معمولا در یادگیری گرامر زبان انگلیسی با مشکل مواجه هستند، مخصوصا مبحث زمان ها. این مجموعه ویدیویی مبحث زمان ها را در چندین قسمت و بسیار ساده آموزش داده است. معمولا سطح یادگیری افراد وابسته به طرز آموزش است. نحوه آموزش گرامر زبان انگلیسی این مجموعه به قدری ساده و لذت بخش است که زبان آموز به راحتی می تواند با آن ارتباط برقرار کند.

کتاب آموزش گرامر زبان انگلیسی به فارسی، از مجموعه های آموزش گرامر زبان انگلیسی به صورت خلاصه می باشد که مولف این کتاب محمد زکی زاده است. این کتاب به صورت خلاصه و مفید در اختیار زبان آموزان عزیز قرار گرفته است و از آوردن هرگونه مطالب و نکات اضافه خودداری شده است. با اینکه این کتاب به صورت خلاصه می باشد اما بسیاری از نکات مهم گرامر زبان انگلیسی را دارا می باشد که شاید تا به حال آنها را ندیده باشید. همچنین این کتاب را می توان یکی از مجموعه های خوب آموزش گرامر زبان انگلیسی دانست. آموزش این کتاب به طور دقیق و همراه با مثال می باشد. روش آموزش همراه با مثال، به زبان آموز کمک می کند که مطالب بهتر در ذهن او باقی بماند. مطالب و نکات این کتاب، برای کنکور بسیار مفید و مناسب می باشد، زیرا تمامی نکات این مجموعه آموزشی، کلیدی می باشد. مطالب این مجموعه به افراد کمک می کند تا سریع بتوانند سوالات گرامر زبان انگلیسی را در کنکور پاسخ دهند و در وقت خود صرفه جویی کنند.


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

 × 
دو
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

دانلود رایگان کتاب آموزش گرامر انگلیسی به زبا

کتاب های Grammar Practice، یکی از مجموعه های آموزش گرامر زبان انگلیسی است که در قالب ۴ سطح آموزشی (Elementary – Pre Intermediate – Intermediate – Upper Intermediate) برای زبان آموزان عزیز فراهم شده است. مبحث گرامر در زبان انگلیسی بسیار اهمیت داشته و در آموزش زبان انگلیسی بسیار موثر است. این مجموعه همراه با آموزش، تمریناتی را برای زبان آموزان در نظر گرفته که بلافاصله بعد از آموزش، زبان آموز باید تمرین ها را انجام دهد تا از میزان یادگیری خود مطمئن شود. در یادگیری گرامر انگلیسی باید حتما بعد از آموزش، زبان آموز تمرینی مربوط به آن قسمت از آموزش را انجام دهد که هم میزان یادگیری خود را بسنجد و هم اگر مشکلی در یادگیری داشت، از طریق انجام تمرین متوجه شود.




این کتاب را علاوه بر اینکه در آموزشگاه ها و کلاس های آموزشی می توانید از آن استفاده کنید، زبان آموزان می توانند از آن در منزل و به صورت خودآموز هم استفاده کنند. آموزش گرامر این مجموعه، به صورت قدم به قدم و بسیار کامل می باشد. همچنین پاسخ تمرینات در انتهای کتاب قرار دارد. یکی از مهمترین مباحث آموزش گرامر، زمان ها هستند که مبحثی پایه و مهم هستند. این مجموعه، مبحث زمان ها را به طور کامل و همراه با جزئیات به شما آموزش خواهد داد. اکثر زبان آموزان با یادگیری مبحث زمان ها مشکل داشته و نمی توانند از آن در مکالمات خود استفاده کنند. این مجموعه با آموزش بسیار ساده و راحتی که در اختیار زبان آموزان قرار می دهد، می تواند این مشکل زبان آموزان را برطرف کند. مجموعه “گرامر پرکتیس” تنها دارای فایل PDF است و از انتشارت لانگمن (Longman) می باشد.

 grammar is the set of structural rules governing the composition of clauses, phrases, and words in any given natural language. The term refers also to the study of such rules, and this field includes morphology, syntax, and phonology, often complemented by phonetics, semantics, and pragmatics. The term grammar is often used by non-linguists with a very broad meaning. As Jeremy Butterfield puts it, “Grammar is often a generic way of referring to any aspect of English that people object to.


 





تصاویری از مجموعه:


سلام. خیلی ممنون. سایتتون عالیه!!!

 واقعا متنوع و عالیه.ولی من هرچی رمزسایتتونو میزنم هیچ کدوم از فایلا  باز نمیشه آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لطفا کمکم کنید.هرچی دانلود کردم باز نمییییییششششه.

 

thank you for your great books as you shared for free in this case.
and we want to continue and support from participant

Best,
Faridoon Barekzai

ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

2
 × 

 = 
14

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

مجموعه New Grammar Time، یکی از مجموعه های خوب آموزش گرامر زبان انگلیسی می باشد. آموزش این مجموعه در قالب ۵ سطح می باشد که هر سطح دارای تعدادی دروس می باشد و هر درس از سطوح مختلف مجموعه، یک مبحث گرامری را آموزش می دهد. تعداد دروس این مجموعه به این صورت می باشد: سطح ۱ (۱۵ درس)، سطح ۲ (۲۴ درس)، سطح ۳و۴ (۲۵ درس)، سطح ۵ (۱۸ درس). مجموعه ای که هم اکنون در اختیار دارید، نسخه جدید “گرامر تایم” می باشد که نسخه قبلی آن را قبلا بر روی سایت قرار دادیم. آموزش مهارت گرامر ساده نیست، زیرا آموزش باید طوری باشد که زبان آموز وقتی آن مجموعه را می بیند و یا مطالعه می کند، به خوبی متوجه تمامی مطالب و نکات گرامری آن شود. آموزش گرامر باید قدم به قدم و با جزئیات گفته شود و همچنین علاوه بر بیان نکات مهم، دارای تکنیک های خاصی نیز باشد.



مجموعه فوق، گرامر را به طور کامل و همراه با تفریح و سرگرمی به زبان آموزان آموزش می دهد. کتاب های این مجموعه دارای تصاویر زیبا و رنگ های متنوع می باشد که همین باعث جذابیت و علاقه زبان آموز به مجموعه می شود. این مجموعه برای سطوح مقدماتی و متوسط مناسب می باشد. در واقع برای کسانی که تازه شروع به یادگیری بان انگلیسی کرده اند و همچنین برای کودکان و نوجوانان آماده شده است. مجموعه “نیو گرامر تایم” دارای فایل های PDF – MP3 – نرم افزار می باشد که فایل پی دی اف این مجموعه دارای Student Book و Teacher’s Book می باشد.

آموزش این مجموعه همراه با انجام تمرینات می باشد. در واقع آموزش گرامر بدون انجام تمرین توسط زبان آموز معنی ندارد. زیرا یادگیری گرامر به گونه ای می باشد که: هر چقدر یک مدرس تمامی مطالب را به او آموزش دهد، اما باز هم زبان آموز باید خودش با تمرین و تکرار بسیار، متوجه تمامی نکات و مطالب شود. در کنار آموزش لغات، اصطلاحات و دیگر مهارت های انگلیسی، یادگیری مهارت گرامر مهم و ضروری نیز می باشد. زیرا بدون گرامر نمی توانید به خوبی و درستی صحبت کنید و سطح دیگر مهارت های خود را افزایش و ارتقا دهید. بعد از اتمام هر چند درس، خلاصه ای از چند درس را برای شما زبان آموزان عزیز آماده کرده است که بتوانید مروری بر دروس داشته باشید. انتهای کتاب دارای لیست لغات و افعال بی قاعده می باشد که به یادگیری بهتر شما کمک می کنند. مجموعه فوق، از انتشارات Longman می باشد.

Make it fun time with New Grammar Time!

New Grammar Time puts the sparkle into teaching grammar through cute cartoons and appealing characters, both in the book and in the grammar-packed CD-ROM. New Grammar Time is great in class or at home and perfect for preparing students for the Cambridge Young Learners English Test, KET, and PET.

A grammar reference practice with 5 levels, New Grammar Time is specially written for learners in Primary and mid-secondary schools for use either in the classroom or at home. The lower levels of New Grammar Time has simplified grammar boxes and an oral activity at the end of each unit which gives students plenty of opportunity to use the language. New Grammar Time can also be used as a supplement to any course book.


تصاویری از مجموعه: 

thank you 

واقعا عالی و آموزنده است خیلی خیلی تشکر دارم و خسته نباشید و خدا قوت میگم

عالی عالی عالی


thanks aloooooooooooooooot

دم شما گرم عالی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

نُه
 + 

 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

مجموعه The Good Grammar Book، یکی از جامع ترین مجموعه آموزش گرامر زبان انگلیسی می باشد. یادگیری گرامر همیشه یکی از اصل های مهم زبان محسوب می شود. این مجموعه تمامی نکات گرامری را برای شما بیان می کند، به طوری که بعد از مطالعه مجموعه تمامی مهارت ها و نکات مربوط به گرامر را به خوبی فراگرفته اید. تمامی مهارت ها برای تقویت، به گرامر و تسلط بر آن احتیاج دارند، اما Speaking و Writing به یادگیری مباحث بیشتری از گرامر نیاز دارند. زیرا هنگامی که می خواهید صحبت کنید و یا مطلب یا نامه ای برای شخصی بنویسید، باید حتما به مهارت گرامر مسلط باشید. زیرا در این ۲ مهارت، مخاطب وجود دارد و قراراست که منظور و قصد شما را متوجه شود. مهارت های دیگر هم نیاز به یادگیری گرامر دارند، اما مخاطبی در کار نیست که بخواهد متوجه منظور ما شود و تنها یادگیری برای خود زبان آموز می باشد.




این مجموعه علاوه بر آموزش وسیع و کامل، دارای تمرینات همراه با پاسخ می باشد که به بهتر متوجه شدن شما کمک می کند. از آنجایی که این مجموعه به زبان بسیار ساده و روان بیان شده است، می توانید آن را در منزل و بدون نیاز به معلم مطالعه کنید و مطالب و نکات مربوط به گرامر را به تنهایی فرابگیرید. یکی از ویژگی های خوب این مجموعه، استفاده از مثال های ساده و مفید است که باعث می شود بهتر و سریعتر به حافظه و ذهن زبان آموز سپرده شود. تمامی مثال های این مجموعه کاربردی می باشد و همانطور که گفته شد؛ به آموزش بهتر کمک می کند.

بسیاری از مجموعه ها هستند که زبان انگلیسی را بدون گرامر به زبان آموزان آموزش می دهند. به عنوان مثال، آموزش و تقویت مهارت Speaking از طریق جملات، که این روش غلط و اشتباهی می باشد. زیرا زبان آموز چند جمله را می تواند حفظ کرده و به ذهن خود بسپارد؟ و همچنین چگونه می تواند با حفظ کردن، زبان دیگری را یاد بگیرد؟ یادگیری هر زبانی نیازمند پایه و اصول خاصی می باشد که پایه و اساس هر زبان گرامر (دستور زبان) می باشد. اگر زبان آموز دایره لغات خوبی داشته باشد و همچنین گرامر را تا حدودی یاد گرفته باشد، می تواند به راحتی جملات مختلف را ادا کند. تست ها و سوالاتی که در آخر هر بخش برای شما فراهم شده است، میزان یادگیری و سطح شما را ارزیابی می کند. مجموعه “گود گرامر بوک”، که بهترین مرجع گرامری به شمار می آید، از انتشارات آکسفورد (Oxford) می باشد.

The Good Grammar Book teaches all the grammar needed for speaking and writing in English. It explains the rules, shows how the language works, and gives plenty of practice. It can be used either with the coursebook in class or as extra practice at home.

Explanations are clear, simple, and above all easy to remember.
Real examples show how rules work and how to avoid common mistakes.
Colour diagrams and illustrations help students understand difficult grammar points.
Practice activities show how to use the grammar correctly.
Grammar and vocabulary are practised together in special exercises.
Tests at the beginning of each section show learners what they need to practise.
Tests at the end of each section show progress.


 





تصاویری از مجموعه:


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دو
 + 
5
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

مجموعه Oxford Living Grammar یکی از مجموعه های آموزش گرامر زبان انگلیسی است. این مجموعه تمامی مبحث های گرامر انگلیسی را به طور کلی به شما آموزش می دهد. در ابتدا درس را آموزش می دهد و در انتهای آموزش، نکات قابل توجه را برای شما بیان می کند. بعد از اتمام آموزش، تمریناتی را برای شما آماده کرده است که با انجام دادن تمرینات، مبحث مربوطه را بهتر متوجه می شوید. بعد از انجام دادن تمرینات، می توانید جواب خود را با جواب موجود در انتهای کتاب مقایسه کنید. مجموعه آکسفورد لیوینگ گرامر دارای ۴  سطح اصلی (Elementary- Pre Intermediate- Intermediate- Upper Intermediate) می باشد که هر سطح حاوی ۳۰ درس می باشد.

این مجموعه به شما کمک می کند که با یادگیری مطالب بتوانید تشخیص دهید که هر کلمه و جمله را کجا و در چه موقعیتی بکار ببرید. با این مجموعه شما علاوه بر آموزش گرامر، لغات جدید هم یاد می گیرید.  همچنین این مجموعه شما را  برای آزمون های KET و PET و FCE آماده می کند. دارای فایل های PDF و نرم افزار است. مجموعه فوق از انتشارات بین المللی آکسفورد (Oxford) می باشد.



A four-level grammar course which explains and practises grammar in everyday contexts, and shows how grammar is used in real-life situations. Oxford Living Grammar takes a gentle, practical approach to grammar. Each unit explains how the grammar works and the situations where you use it. The exercises use real-life situations to practise the grammar in context. helps students use grammar with confidence and shows how to use it in real-life situations.

 






تصاویری از مجموعه: 

عالیه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

1
 × 
یک
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

دسته ها

محصولات برتر

سایتهای مفید





پیشنهاد شگفت انگیز



دانلود رایگان کتاب آموزش گرامر انگلیسی به زبا












 


 



 



مشخصات محصول


 کدمحصول: 2657

 توضیحات: این محصول شامل تمامی سطوح کتاب‌های Grammar in Use است.


 

جهت مشاهده دوره به این صفحه مراجعه بفرمایید


 

توجه: نام کاربری و پسورد ارائه شده، تنها برای استفاده یک شخص می باشد.

در این بخش مجموعه کامل دوره‌های واژگان استاد فرامرزی‌فر که پیش از این به صورت مجزا در سایت قرار گرفته بود، ارائه گردیده است. این بخش شامل تمامی سطوح مقدماتی تا پیشرفته است که با تخفیف قابل توجهی ارائه گردیده است. سری کتاب‌های Vocabularyin Use از منابع اصلی مطالعه لغات است که توسط انتشارات کمبریج به چاپ می‌رسد، این کتاب‌ها به صورت خودآموز طراحی گردیده‌اند اما مطالعه آن به صورت خودآموز و بدون استاد و یا مربی برای بسیاری از زبان‌آموزان مشکل و یا شاید وقت‌گیر باشد. مجموعه ارائه شده در این پست، به جهت تسهیل این مشکل طراحی و ارائه گردیده است. این مجموعه که متشکل از 360 فیلم آموزشی حدودا 10 دقیقه‌ای است، به صورت کامل واژگان زبان انگلیسی سطح مقدماتی تا پیشرفته را در مدت حدود 90 ساعت آموزش خواهد داد. در این مجموعه، به صورت درس به درس تمامی لغات با صبر و حوصله توسط استاد فرامرزی‌فر تدریس گردیده است که زبان آموز قادر خواهد بود تنها با مشاهده فیلم‌های آموزشی و بدون نیاز به کتاب، لغات زبان انگلیسی را فرا گیرد. تمامی دروس به صورت صوتی و تصویری بر روی متن کتاب و به صورت سطر به سطر به زبان فارسی و انگلیسی توضیح داده شده است.


برای دانلود این مجموعه، مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید …


جهت مشاهده دوره به این صفحه مراجعه بفرمایید


 

مرتبط باموضوع :


رفع مشکلات احتمالي در هنگام دانلود:

1- اگر نرم افزار مديريت دانلود نداريد، پيشنهاد مي شود براي دانلود فايل ها حتماً از يک نرم افزار مديريت دانلود (نظير IDM) استفاده کنيد.دانلود رایگان کتاب آموزش گرامر انگلیسی به زبا

2- فايل‌هايي که قصد دانلود آنها را داريد به صورت تک‌تک دانلود کنيد و از دانلود همزمان چندين فايل خودداري نمایید تا هر فايل با بالاترين سرعت دانلود شود و احتمال خرابي آن به حداقل رسد. اگر دانلود بيش از 3 فايل را به صورت همزمان انجام دهيد، ممکن است با Error 503 مواجه شويد. در اين حالت پس از اتمام فايل‌هايي که در حال دانلود هستند، مي‌توانيد دانلود جديدي را آغاز نماييد. همچنين مي‌توانيد با استفاده از نرم افزارهاي مديريت دانلود، نظير IDM، فايل ها را به صف دانلود افزوده تا فايل هاي مورد نظرتان به نوبت دانلود شوند. راهنماي استفاده از نرم افزار IDM و اضافه نمودن فايل ها به صف دانلود را مي توانيد از اينجا دريافت نماييد.

3- پسورد تمام فايل‌هايي که از سايت مرجع زبان ایرانیان، دانلود مي‌کنيد، آدرس سایت و یا همان www.irlanguage.com مي‌باشد. تمامي حروف را بايد به صورت کوچک تايپ کنيد. همچنين بهتر است کلمه رمز را تايپ نموده و از Copy-Paste کردن آن بپرهيزيد.

4-فايل‌هاي قرار داده شده براي دانلود به منظور کاهش حجم و دريافت سريعتر با فرمت rar فشرده شده‌اند، براي خارج‌سازي فايل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar استفاده کنيد.

5- فايل هاي کرک، پچ و کیجن به دليل ماهيت خود ممکن است توسط برخي از آنتي ويروس ها به عنوان فايل خطرناک شناسايي شوند. در اين گونه مواقع به صورت موقت آنتي ويروس خود را غير فعال نمایید.

6- اگر فايلي را دانلود نموديد و در هنگام باز کردن آن در صورتي که پسورد را درست وارد مي‌کنيد و با خطاي Password ، CRC Failed و يا خطاي Files Corrupt مواجه شديد، احتمالا به دليل قطع و وصل شدن در هنگام دانلود، فايل آسيب ديده است. براي رفع اين مشکل، امکان Repair در فايل‌هاي فشرده قرار داده شده است. براي حل اين مشکل، نرم افزار Winrar را روي کامپيوتر خود نصب نمایید و آن را اجرا کنيد. سپس در نرم افزار Winrar به محلي که فايل فشرده را دانلود کرده ايد مراجعه کنيد و فايل خراب را انتخاب کرده و گزينه Repair که در قسمت بالايي نرم افزار وجود دارد را بزنيد و OK کنيد. فايل جديدي به همان نام و با پيشوند Fixed در کنار فايل قبلي ايجاد خواهد شد. حال فايل جديد را از حالت فشرده خارج کنيد. (اين روش در 90 درصد موارد مشکل را برطرف مي کند. اما در صورت حل نشدن مشکل با اين روش، تنها راه دانلود مجدد فايل است).

7- اگر فايل بزرگي را تا نصفه دانلود کرده‌ايد اما ادامه آن دانلود نمي‌شود، اين اشکال به دليل سيستم Cache سرويس دهنده اينترنت شما است. براي اينکه بتوانيد ادامه فايل را دانلود کنيد، لينک دانلود فايل را باز کرده و يک علامت سوال (؟) در انتهاي لينک قرار دهيد. مشکل برطرف خواهد شد.


دانلود آموزش اکسترکت نمودن فايل هاي فشرده چند قسمتي

دانلود آموزش تعمير فايل هاي فشرده با استفاده از نرم افزار Winrar

دانلود آموزش استفاده از فايل هاي ايميج با استفاده از نرم افزار Daemon Tools

دانلود آموزش استفاده از فايل هاي ايميج با استفاده از نرم افزار Virtual Clone Drive


با سلام


لطفا لینک دانلود را اصلاح بفرمایید


متشکرم


منتظر هستم

دوست عزیز
لینک بررسی شد و بدون مشکل به طور کامل دانلود شد.


احتمالا اختلال از اینترنت شما می باشد.


با احترام


با سلام

این کتاب گرامر ضروری و مورد نیاز برای آزمون ها را آموزش می دهد.

برای تسلط کامل، تمرین و اطلاعات بیشتر در زمینه مباحث گرامری می توایند از مجموعه سه جلدی Grammar in Use استفاده نمایید.


با تشکر


پشتیبانی سایت


با درود فراوان

نمی دونم به چه زبانی تشکر کنم ازتون، خیلی در پیشرفت من در زبان (که منجر به پیشزفتم در خیلی از زمینه های کاری هم شد) نقش داشتید. کلا زندگی من رو متحول کردید.

تا دنیا دنیاست، دعای خیر من و امثال من پشت شماست

با پشتکار بالا به کارتون ادامه بدید، موفق باشید و سربلند


با سلام

نهایت تشکر رو دارم از شما و براتون آرزوی موفقیت رورافزون دارم 


 


با سلام و تشکر از شما بابت این کتاب

ما برای انجام یک پروژه نیاز به مطالب این کتاب داریم به همین دلیل اگر میشه شماره

و یا ایمیلی از نویسنده ی این کتاب به من بدهید تا با ایشون هماهنگ کنم و اجازه ی


استفاده رو بگیرم.


ممنون


با سلام

این کتاب نوشته آقای محمد زکی زاده می باشد که به صورت رایگان در فضای وب منتشر شده است. متأسفانه اطلاعات تماسی از ایشان در اختیار نداریم.


با تشکر


پشتیبانی سایت

اگه میشه کتابها رو برای خرید هم بگذارید  نگاه کردن به صحفه مانیتور خسته کنندس و کلا کتاب تو دست بگیری راحت تره


با سلام

برای خرید نسخه های چاپی کتب به وب سایت www.zabanbook.com مراجعه نمایید. کتاب های مختص گرامر را می توانید از دسته بندی مطالب در سمت راست سایت مشاهده فرمایید.


با تشکر


پشتیبانی سایت


واقعا کتاب عالی هست دستتون درد نکنه


salam


mamnunam


khoda ghovat

سلام خسته نباشید کتاب رو دانلود کردم  و خوندمش .حیفم میاد بابتش ازتون تشکر نکنم. واقعا کتاب خوب و بدرد بخوریه.دستتون درد نکنه

سلام،جناب لینک خرابه لطف کنید یه نگاه بندازید،نمیتونم دانلودش کنم


با سلام

برخی از فایل های سرور در حال انتقال هستند که طی هفته آینده مشکل رفع خواهد شد.


با تشکر


پشتیبانی سایت

با عرض معذرت ولی این جزوه پر از اشکال و ایراده که تحت هیچ شرایطی نمیشه اسمش رو جزوه آموزشی گذاشت چرا که فقط باعث گمراهی در فراگیری میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

والا نمیدونم چی بگم… واقعا ممنونم… دست شما و امثال شما رو که دارین به بچه های ایرون کمک میکنن رو باید بوسید.

سلام ممنون از سایت بسیار خوبتون،اگه لطف کنید و حجم فایلها رو هم ذکر کنید ممنون میشم

من تازه عضو شدم.هنوز تمرین نکردم.فقط میتونم بگم این کارتون عاااااااااااالیه.خدا خیرتون بده.مرسی


 

باعرض سلام وخسته نباشید-  فقط اینو میتونم بهتون بگم که واقعا خسته نباشین علی یلرتون-یا علی


ممنون


سلام


دست شما درد نکنه

سلام من این و دانلود کردم اما موقعه نصب erorr میده میگه link رو دوباره بگیرینوباید چیکار کنم؟؟


با سلام

این کتاب یک فایل PDF می باشد و نیاز به نصب ندارد. منظور شما از نصب چیست؟

کافی است پس از دانلود با وارد نمودن پسورد داده شده، آن را از حالت فشرده خارج نمایید.


با تشکر


پشتیبانی سایت


با سلام


مشکلات احتمالی را در نظر قبلی ذکر کردم.

همچنین به دلیل تعداد زیاد درخواست های کاربران متاسفانه امکان ارسال نرم افزارها به ایمیل کاربران وجود ندارد.


با تشکر


مرجع آموزش زبان ایرانیان


سلام دوست عزیز

کتاب آموزش گرامرزبان انگلیسی به زبان فارسی نمیتونم دانلود کنم!!!?


اگه ممکنه برایم ایمیل کنید


Email:araz_tiva@yahoo.com


با سلام


مشکلات احتمالی را در نظر قبلی ذکر کردم.

همچنین به دلیل تعداد زیاد درخواست های کاربران متاسفانه امکان ارسال نرم افزارها به ایمیل کاربران وجود ندارد.


با تشکر


مرجع آموزش زبان ایرانیان


سلام

کتاب آموزش گرامرزبان انگلیسی به زبان فارسی نمیشه دانلود کرد!!!?


خواهشمندم راهنمایم کنید


با سلام دوست عزیر


لینک دانلود بررسی شد و مشکلی ندارد.

از آنجایی که فایل ها به صورت self extract با فرمت exe قرار داده شده اند شاید آنتی ویروس سایت شما اجازه ی دانلود فایل های exe را نمی دهد می توانید به صورت موقت آنرا غیر فعال کرده و مجدد اقدام به دانلود نمایید.

همچنین می توانید بر روی یک سیستم دیگر اقدام به دانلود این فایل نمایید.


با تشکر از شما


مرجع آموزش زبان ایرانیان


سلام خیلی ممنون جزوه مفیدی بود


 

سلام خسته نباشید.خواستم یه تشکرجانانه ازشمابکنم همین


با سلام


فقط میتونم از شما تشکر کنم و خدا قوت بگم


خسته نباشید


با عرض سلام

اگر امکان دارد لطفا گرامر زبان المانی به فارسی را در سایت قرار دهید


 


متشکرم


با سلام


درخواست شما به واحد پشتیبانی سایت منتقل شد.


با تشکر از شما


با سلام

بله اگر مقدمه کتاب را مطالعه بفرمایید، توضیح داده شده است.

برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

جمله سازی مهم ترین مهارتی است که هر انگلیسی زبانی باید داشته باشد. اما این مهارت فقط با بلد بودن کلمات بسیار بدست نمی آید. برای بدست آوردن مهارت جمله سازی یا گرامر زبان انگلیسی باید کتاب های متعدد این حوضه را بخوانید. سایت شیوا لرن در راستای کمک به شما زبان آموزان عزیز بهترین کتاب های آموزش گرامر را به صورت رایگان در این مقاله برای دانلود قرار داده است.

یکی از بزرگترین مشکلاتی که بسیاری از زبان آموزان مبتدی همه روزه با آن دست و پنجه نرم می کنند زمان افعال در زبان انگلیسی است. استاد اناری در جزوه آموزشی خود از پایه به معرفی افعال و زمان های آنها با لحنی شیوا پرداخته اند. اگر مایل هستید با جزوه ای شان گرامر را یاد بگرید PDF جزوه شان در زیر برای دانلود قرار گرفته است.

دانلود PDF آموزش کامل گرامر زبان انگلیسی با استاد شهاب اناری

اگر می خواهید در آزمون دکتری شرکت کنید و نسبت به دانش زبانی خود مطمئن نیستید نگران نباشید چون با PDF ای که در ادامه برای تان قرار دادم به راحتی می توانید این آزمون دشوار را پشت سر بگذارید.دانلود رایگان کتاب آموزش گرامر انگلیسی به زبا

دانلود PDF آموزش گرامر زبان عمومی دکتری

بسیاری از کارشناسان انتخاب رشته کنکور بر این باورند که درصد های خوب در زبان عمومی کنکور کلید قبولی در دانشگاه های مطرح کشور است. استاد احمدی که یکی از برترین مدرسان آموزش زبان کنکور کشور هستند، در جزوه 237 صفحه ای خود نکات مهم گرامر کنکور را از صفر تا صد برای تان بیان کردند. اگر می خواهید از آموزش های ایشان استفاده کنید PDF جزوه شان در زیر قرار داده شده است.

دانلود PDF جزوه آموزش صفر تا صد نکات کنکور

یاد گیری گرامر سخت ترین بخش آموزش زبان انگلیسی است. از این رو می طلبد برای آموختن آن از اساتید حرفه ای این حوضه بهره بگیرید. استاد سیدی به عنوان یکی از قدیمی ترین مدرسان آموزش زبان، در جزوه خودآموز جامع زبان انگلیسی دشواری های این زبان را به حداقل رساندند و با لحنی صمیمی و جذاب گرامر را به شما آموزش می دهند.

دانلود PDF آموزش گرامر زبان انگلیسی

اگر زمان کمی برای مهاجرت دارید و با وجود بلد بودن اصطلاحات و لغات انگلیسی نمی توانید جمله های درست بسازید. نگران نباشید، کتاب آموزش گرامر زبان انگلیسی در سی روز می تواند به راحتی در کمترین زمان ممکن تمامی قواعد ریز و درشت انگلیسی را به شما بیاموزد.

دانلود PDF آموزش تمامی قواعد دستوری زبان انگلیسی در سی روز

دسته بندی کردن قواعد زبان انگلیسی موضوع بسیار مهمی است که متاسفانه در بسیاری از کتاب های آموزش گرامر رعایت نمی شود. کتاب پی دی افی که در ادامه برای دانلود قرار دادیم تمامی قواعد انگلیسی را در دسته بندی های مشخص آموزش داده است.

دانلود PDF آموزش قواعد انگلیسی در دسته بندی های مشخص

 

اگر دنبال کتابی با گرافیک جذاب و امروزی هستید. این کتاب را دانلود کنید چون در کنار آموزش مو به مو قواعد دستوری انگلیسی از گرافیک های جذاب برای ماندگاری بیشتر گرامر استفاده کرده است.

دانلود PDF کتاب آموزش مصور گرامر English for Everyone

شاید برای تان جالب باشد در بریتانیا و آمریکا که مردم هردو شان به زبان انگلیسی صحبت می کنند برخی کلمات وجود دارد که املایشان با هم فرق می دارد. کتاب American and British English Spelling Differences تک تک این واژه ها را به شما معرفی می کند تا در صورت مهاجرت به یکی از آنها دچار مشکل نشوید.

دانلود PDF کتاب معرفی کلماتی که در بریتانایی و آمریکایی فرق می کنند

کتاب گرامر از پایه به فارسی

همان طور که می دانید گروه لانگمن یکی از معرووف ترین ناشران کتاب های کمک آموزشی زبان انگلیسی هستند. کتاب آموزش گرامر از پایه تا پیشرفته لانگمن یکی از بهترین آثار این گروه است.

دانلود PDF کتاب آموزش گرامر لانگمن

زبان آموزش گرامر کتاب لانگمن انگلیسی است.

این کتاب فقط هفت صفحه می باشد ولی تمامی قواعد گرامری را در خود جای داده است. از این رو اگر می خواهید قبل از آزمون آیلتس یا تافل در مسیر تمامی اصول گرامری را دوره کنید بهترین انتخاب است.

دانلود PDF کتاب آموزش تمام گرامر زبان انگلیسی به صورت مختصر

عربی، فارسی، معارف و زبان درس های عمومی کنکور هستند. کسب در صدهای بالای هشتاد در این درس ها می تواند شما را به دانشگاهی که در رویای تان ساختید برساند. جزوه آموزش واو به واو گرامر به شما کمک می کند تمامی مشکلات گرامری تان را برطرف کنید و زبان را در کنکور صد بزنید.

دانلود PDF جزوه آموزش واو به واو کنکور

اگر دنبال آزمونی تمامی عیار برای سنجش مهارت خود در گرامر زبان انگلیسی هستید، کتاب English Grammar Tests را از لینک زیر دانلود کنید. مؤلف این کتاب در قالب 630 صفحه تمامی سؤالاتی که ممکن است در زمینه گرامر با آن رو به رو شوید را آورده است. در ضمن پاسخنامه سؤالات هم در انتهای کتاب موجود است.

دانلود PDF کتاب تست گرامر زبان انگلیسی

در دورانی که گرامر زبان یاد می گرفتم همیشه دنبال PDF ای بودم که زمان های افعال را توضیح دهد، ولی متاسفانه پیدا نکردم. اما امروز کامل ترین جزوه آموزش افعال زبان انگلیسی را برای تان قرار دادم تا با چالش هایی که من رو به رو بودم مواجه نشوید.

دانلود PDF آموزش کامل افعال در زبان انگلیسی

یکی معتبر ترین مدارکی که هر مهاجری برای تحصیل یا اشتغال در خارج از کشور نیاز دارد مدرک آیلتس است. اگر شما هم مهاجر هستید و به این مدرک نیاز دارید پیشنهاد می کنم کتاب مهم ترین عناوین آیلتس را از لینک زیر دریافت کنید. با این کار در کمترین زمان ممکن برای این آزمون سرنوشت ساز آماده می شوید.

دانلود PDF آموزش مهم ترین گرامر های آیلتس Ielts topics

تافل معروف ترین آزمون زبان انگلیسی در ایران است که در بیش از 120 کشور جهان به صورت آنلاین و آفلاین برگزار می شود. کتاب Toefl Success خود آموز جامع ای است که شما را برای قبولی در این امتحان مهم آماده می کند.

دانلود PDF کتاب خود آموز گام به گام تافل از پایه تا پیشرفته

اگر دنبال جامع ترین کتاب مصور آموزش گرامر هستید، کتابی که در لینک زیر برای دانلود قرار داده شده را به کتابخانه گوشی تان اضافه کنید. این کتاب در 145 صفحه به صورت رنگی و مصور تمامی عناوین گرامر زبان انگلیسی را به زبان آموزان خود می آموزد.

دانلود PDF کتاب آموزش مصور گرامر زبان انگلیسی

در این مقاله تلاش کردیم تمامی کتاب ها و جزوه های مهم آموزش گرامر انگلیسی را در اختیار تان قرار دهیم تا به سادگی قواعد دستوری زبان انگلیسی یاد بگیرید. ولی به این نکته توجه داشته باشید هیچ کدام از این کتاب ها مثل نرم افزار شیوا نمی تواند پیشرفت شما را در زبان انگلیسی تضمین کند. چون هیچ کدام شان در قالب بازی به شما انگلیسی یاد نمی دهند.

دانلود بازی نرم افزار آموزش زبان از پایه زبانینو

اگر کتابی در این بین از قلم افتاده است لطف کنید در بخش دیدگاه ها معرفی کنید تا در بروز رسانی های بعد برای دانلود قرار دهیم. با تشکردانلود رایگان کتاب آموزش گرامر انگلیسی به زبا

مدرس زبان انگلیسی و سردبیر سایت شیوا لرن

برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

همیشه یکی از ارکان اصلی آموختن هر زبانی یادگیری گرامر و یا دستور زبان مربوط به آن زبان است. این رکن در کنار ارکانی همچون لغت ها، اصطلاحات و سایر ارکان قرار می گیرد. ما در اینجا قصد معرفی منابعی از بهترین کتاب های گرامر زبان انگلیسی را داریم. سعی بر آن بوده است تا بهترین جزوه های زبان انگلیسی که به صورت مختصر و مفید بوده اند تهیه شود تا زبان آموزان عزیز دچار سردرگمی ناشی از مطالب زیاد نشوند. یعنی منبع گرامر زبان انگلیسی ای که در اینجا با آن مواجه هستید به صورت جزوه خلاصه گرامر زبان انگلیسی pdf می باشد. البته ما به ارائه و معرفی آن بسنده نکرده و برای اینکه زبان آموزان دارای منابع متنوعی باشند به معرفی و ارائه منبعی برای دانلود رایگان کاملترین گرامر زبان انگلیسی pdf نیز پرداخته ایم.

در این بخش به معرفی چندین جزوه معروف و قوی در گرامر زبان انگلیسی می پردازیم تا کاربران با توجه به نیاز خود اقدام به دانلود کنند.

در فایل های ارائه شده قصد آموزش گرامر زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته را داشته ایم. بر همین اساس منابعی را حاوی مطالب زیر قرار داده ایم.دانلود رایگان کتاب آموزش گرامر انگلیسی به زبا

مطالب موجود در جزوات زبان انگلیسی ارائه شده به گونه ای است که شامل تمامی گروه های آموزشی از مبتدی تا پیشرفته، از سطح آموزش زبان انگلیسی برای کلاس هفتم، هشتم، نهم، دهم، یازدهم و مقطع تحصیلی پایه دوازدهم می باشد. همچنین برای تمامی دانشجویان نیز مناسب است. همچنین گروه علاقه مندان به مکالمه زبان انگلیسی نیز در این آموزش ها در نظر گرفته شده اند و منابع دارای آموزش هایی در حوزه مکالمه زبان انگلیسی نیز می باشد.

آموزگار زبان انگلیسی و طراح برنامه آموزش زبان با آهنگ چکامه هستم.

برای یادگیری گرامر کتاب الکترونیکی را برای شما آماده کرده ایم که به صورت فارسی  گرامر  زبان انگلیسی را توضیح می دهد. اگر هم تصمیم گرفته اید گرامر را به زبان انگلیسی یاد بگیرید ما به شما سایت English Grammar Online را پیشنهاد می کنیم که گرامر زبان انگلیسی را در سطوح مختلف برای شما توضیح می دهد، همچنین در انتها  چند تست را از شما می گیرد. ولی دانلود کتاب فارسی را هم از دست ندهید.

این کتاب کاملا به صورت فارسی می باشد که در ۱۶۰ صفحه گرامر انگلیسی را کاملا توضیح داده است. شیوه توضیح این کتاب طوری است که از پایه شروع به توضیح داده است و در پایان هر درس هم تمارین را ارائه داده است.

– زمان حال ساده

– زمان حال گذشته

دانلود رایگان کتاب آموزش گرامر انگلیسی به زبا

– امری کردن فعل

– آینده ساده

– جملات سوالی

– ربط  دو جمله

– قیود زمان

– حرف تعریف

– ضمایر ملکی

– زمان آینده استمراری

– تطابق زمان ها

– ضمایر سوالی

– معرفی انواع ضمایر و توضیحات  آن

– ضمایر مجهول

– ضمایر نیمه مجهول

– حرف های اضافه

و …

ممنونم عالی بود ممنونم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دانلود پروژه هــــای دانشگاهی ، پایان نامه ، مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی ، گزارش کار آموزی و نمونه سوالات استخدامی.

ارائه جزوات درسی ، کتب دانشگاهی ،حل المسائـل ، نـمونــه سـوال و دانــلود رایــگان بسیاری از محصولات ارائه شده.

هـمراه با آمـوزش نرم افزار های کـاربردی از قبیل Word، Powerpoint و Excel .

امروز چهارشنبه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۱ شما در تک بوک هستید.

بازدید

دانلود رایگان کتاب فارسی download book pdf

برچسب ها

دانلود رایگان کتاب آموزش گرامر انگلیسی به زبا

مطالب مشابه با این مطلب

دانلود کتاب گلچین ضرب المثل های آلمانی ۳٫۱۷/۵ (۶۳٫۳۳%) ۶ امتیازs مقدمه : کتاب ” گلچین ضرب المثل های آلمانی ” مجموعه ای از ۱۰۰۰ ضرب المثل آلمانی به همراه ترجمه های انگلیسی و فارسی آن هاست . مترجم انگلیسی آن ها هنری جی […]

دانلود کتاب الگوی ترجمه جمله به جمله داستان های انگلیسی ۱٫۷۵/۵ (۳۵٫۰۰%) ۴ امتیازs پیشگفتار یکی از راھکارھای موثر در به کارگیری مھارت ھای کسب شده در آموزش زبان ترجمه است . در مفهوم کلی ترجمه عبارت است از برگردان زبان مبدأ به زبان […]

دانلود کتاب باغچه داروها ۴٫۳۳/۵ (۸۶٫۶۷%) ۱۵ امتیازs کتاب قصه « باغچه داروها » کودکان عزیز را با خواص کاشتنی ها آشنا می کند . لذا میل به خوردن آن ها در کودکان افزایش می یابد .

همانطور که می دانید برای یاد گرفتن زبانی، حرف زدن یا نوشتن آن باید توانایی صرف کردن فعل ها را داشته باشیم. بعد از یاد گرفتن صرف کردن فعل ها به راحتی می توانیم به آن زبان بنویسیم و حرف بزنیم. در این کتاب […]

دانلود کتاب شگفت انگیز، ولی واقعی _ جلد پنجم ۴٫۲۵/۵ (۸۵٫۰۰%) ۴ امتیازs در این کتاب یکسری از واقعیتهای شگفت انگیز در زمینه های گوناگون جمع آوری شده و به صورت مصور ارایه شده است. از متن کتاب :

دانلود کتاب شگفت انگیز ولی واقعی _ جلد چهارم ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۱ امتیاز این کتاب به صورت دو زبانه انگلیسی و فارسی است که برای نوآموزان زبان انگلیسی نیز می‌تواند سودمند باشد. زمینه‌های علمی مطرح شده عبارتند از موضوعات پزشکی، مهندسی، اجتماعی، سیاسی، تاریخی، […]

salam
tarjomey ketab grammer dijest az koja begiram?
ba tashkor
mish sms bedid
۰۹۱۲۶۵۱۵۹۲۳
mohammadi

سلام با تشکر از کتاب مفید گرامر که گذاشتید فقط نمیدونم ۳۰صفحه اول رو باید از کجا دانلود کنم اگه میشه توضیح بدید

برای دانلود بخش اول کتاب(۳۰صفحه نخست) به لینک زیر مراجعه کنید

عالی بود فقط لینک ۳۰صفحه اول کجاس؟؟؟

دوست عزیز.
سپاس و تشکر فراوان بابت کتاب خوبی که گذاشته اید.
ولی متاسفانه با تلاش فراوان فقط توانستم دو بخش کتاب را (بخشهای دوم و سوم را) دانلود کنم.
بخش اول آن را نتوانستم بیابم.

من به یک کتاب گرامر انگلسی به فار سی ضرورت دارم اگر امکا نش است برای ما ارسال کنید.

با درود فراوان سپاس گذارم از شما دوستان ممنون میشم که بگید چرا فقط فایل ۲و۳ میاد

باسلام وعرض ادب وخسته نباشید. بهترین pdf گرامره. اما فقط یه مشکلی هست که بعدازدانلودشدن فقط فایل ۲ و۳ میاد یعنی ازصفحه ۳۰ وهرکاری کردم فایل ۱ دانلود نمیشه. ممنون میشم فایل ۱ روهم بزارید.

سلام
با شتکر از فایل خیلی خوبتون
لدفن سی صفحه اول رو هم بزارین

Vaghean mersi tashakor bekhatere ketabi ke gozashtid.

,سی صفحه اول هم بگزارید یا ایمیل کنید خیییییییلی ممنون

سلام واقعا به دردم خورد..مرسی
لطفا ۳۰ صفحه ی اول رو هم بفرستید یا ایمیل کنید
یک دنیا ممنون

سلام .ممنون از سایت خوبتون .

Salam , maazerat mikham mishe 30 safheye aval ham bezarid
mamnoon misham
Mataalebe in sait vaghaan mofid hast

Salam
vaghaan aaliiiiiiiiiiiiiiiiii boooooooood
faghat agar momkene ghesmate aval ro ke shamel 30 safheye aval mishe ro be emailam befrestid ba tashakore faravan
Email: [email protected]

سلام
با تشکر عالی بود ولی اگر ممکنه بخش یک را هم بگذارید ( ۳۰ صفحه اول ) لطف می کنید
اگر هم امکان داره روی ایمیلم بفرستید

واقعا کتاب خوبیه دستتون درد نکنه

خیلی عالی ممنون

با عرض سلام و خسته نباشید،کتاب ها،مقالات و محصولات این سایت واقعا عالی هستند.فقط اگر بازدید کنندگان و استفاده کنندگان محصولات این سایت برای بیان نظرات شون در استفاده از واژه ها و کلمات ،دقت بیشتری به عمل می آوردند،عالی تر میشد

تشکر ازاینکه برای ترویج دین ومذهب تلاش میکنید راستی برای ماکه در افغانستان هستیم خرید کتابهای مفید مذهبی بسیار سخت است اگه میشه کتابهای مثل اصول کافی بحار نهج البلاغه و…. را رایگان بگذارید چون ما حساب بانکی نداریم

سلام خدمت همه دوستان تشکر این کتاب ها خیلی مهم دوستان لطفآ بـــه من یک سایت را معرفی کنید که کتاب ها بـــا فرمت ورد بـــاشد@:

خیلی سخت دانلود میشه 🙁

برای چی باید زناشویی رو حذف کنن؟هر آدمی به یه مطلبی نیاز داره .

بسیار خوشحال هستم که عضو تک کتاب شودم.
وکتابهای جدید باید شما بگزاید.^)^)^)^)^)

واقعا ممنونم بالاحره تونستم کارمو راحت انجام بدم:}

همش دانلود کنیم
اه……..|):(|((

سلام
خسته نباشید
واقعا سایت جالبی داربد
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییی ممنوننننننننننننننننننننننننننننننننننن
موفق باشید

kos mikh

دانلود رایگان کتاب آموزش گرامر انگلیسی به زبا

واقعا عالیه

با تشکر از تلاش شما برای اراته خدمات جهت افزایش میزان آگاهی علاقمندان

علی جان چرا کتاب زناشویی را حذف کنند اخه تویی که خانم نداری ما چی گناهی کردیم باشیم در مورد ازدواج مون چیزی بدونیم

از اینکه برای ترویج علم و فرهنگ به مردم خدمت میکنید صمیمانه از شما تشکرمیکنم
واقعا محشرین
آره تو محشری از همه سری تو یک افسون گری جیگرکم

به تو هیش ربطی یوختی

ببخشید کتاب گرامر زبان را دانلود کردم ولی از ۳ بخش دو بخشش بو یعنی بخش های ۲و۳ و ماقبل صفحه ی ۳۰ نبود اگه بزارید ممنون می شوم:**

از سایت خوبتان تشکر میکنم.بالاخره یک سایت خوب برای دانلود راحت پیدا کردم.ممنون

سلام دوست عزیز.پسورد فایلهای این سایت www.takbook.com می باشد.موفق باشید. دلیری

salam chera vase download password mikhad?

ketabatono zeyad koned

به نظر من هم کتاب زناشویی راحذف کنید:)

دستتون درد نکنه به خاطر کتابایی خوبتون لطفا کتاب زناشویی رو حذف کنید

مرسی جیگرم.^)

بدک نیست.:**

از اینکه برای ترویج علم و فرهنگ به مردم خدمت میکنید صمیمانه از شما تشکرمیکنم:**

salam jenab saeid enayatpor chera danlaod ketab raygan password mikhd hala man chetori bazesh konam????????????

Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

كتاب رمان

كتاب اندروید

كتاب پزشكي

دانلود كتاب تاريخي

کتاب اجتماعي سياسي

دانلود كتاب كودكان

كتاب علوم غريبه

كتاب علمي دانشگاهي

دانلود كتاب موفقيت

كتاب تجارت الكترونيك

دانلود كتاب كامپيوتر

آموزش زبان خارجي

كتاب متفرقه

دانلود كتاب مذهبي

دانلود كتاب شعر

دانلود كتاب ادبيات

دانلود كتاب ورزشي

دانلود كتاب هنر

كتاب جغرافيا و نقشه

كتاب بانوان و زيبايي

كتاب نقد و بررسي

فيلمنامه و نمايشنامه

كتاب مديريت

كتاب زبان اصلي

دانلود كتاب صوتي

كتاب گوشي موبايل

كتاب فلسفه و منطق

كتاب رشته برق

موزیکدل

طرح جابر

دانلود کتاب

دانلود آهنگ

آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود رمان

مهاجرت به کانادا

دانلود آهنگ جدید

دانلود فیلم

دانلود آهنگ ایرانی

داروخانه آنلاین آرتان

فروشگاه اینترنتی زوجیم

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

تور لحظه آخری

فال حافظ

انجمن

بانک مقاله

شطرنج آنلاین

استخاره با قرآن

تست هوش آنلاین

گروه یاهو تک بوک

تست شخصیت شناسی

برای دریافت نرم افزار های مورد نیاز مطالعه کتاب ها با لینک مستقیم بر روی اینجا کلیک کنید.

دانلود کتاب اندروید ضیافت _ فضیلت و آداب مهمانی ۴٫۳۳/۵ (۸۶٫۶۷%) ۳ امتیازs عناوین اصلی ” کتاب اندروید ضیافت _ فضیلت و آداب مهمانی ” شامل: اشاره؛ فهرست مطالب؛ پیش گفتار؛ ۱_سیرۀ میهمان داری؛ ۲_اکرام میهمان؛ ۳_اهمیت اطعام؛ ۴_آداب میهمانی/۱؛ ۵_آداب میهمانی/۲؛ منابع

دانلود کتاب اندروید استغفار راه رهایی از تنگناها ۴٫۲۰/۵ (۸۴٫۰۰%) ۵ امتیازs فهرست کتاب اندروید ” استغفار راه رهایی از تنگناها ” : پیش گفتار فصل اول : سیره استغفار فصل دوم : دردها و درمان ها فصل سوم : آثار گناه فصل چهارم […]

دانلود کتاب اندروید وسواس _ راه کارهای پیشگیری و درمان ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۸ امتیازs عناوین اصلی کتاب اندروید ” وسواس _ راه کارهای پیشگیری و درمان ” ( اثر حبیب اله فرحزاد ) شامل: اشاره؛ فهرست مطالب؛ پیشگفتار؛ فصل اول: پیامدهای وسواس؛ فصل دوم: […]

آشنایی با فراورده‌های مختلفی که برای مراقبت و بهداشت موها در بازار موجود است، می‌تواند به استفاده مناسب از آنها کمک کند.

تجربه من در یادگیری زبان ترکی استانبولی ۱٫۰۰/۵ (۲۰٫۰۰%) ۱ امتیاز               اطلاعات مقاله عنوان رپورتاژ تجربه من در یادگیری زبان ترکی استانبولی تا به حال دوست داشته باشید یکی از سریالهای محبوب ترکی را بدون زیرنویس تماشا […]

چگونه خواننده شویم؟ ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز برای خواننده شدن در سال های اخیر خوشبختانه راهکارهای بسیاری ارائه شده است؛ روزگاری همه جوان‌هایی که اندکی روحیه هنری داشتند، آسان ترین راه برای وارد شدن به دنیای هنر را سینما و بازیگری می‌دیدند؛

تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید
نقشه سایت

 

 

ویژگی های اصلی زبانشناس به شرح زیر است:

✔️ یادگیری زبان انگلیسی با بهترین منابع و داستان های آموزشی

✔️ افزایش سریع دایره‌ی لغات انگلیسی با روشی ابتکاریدانلود رایگان کتاب آموزش گرامر انگلیسی به زبا

✔️ یادگیری مکالمه زبان انگلیسی و گرامر با استراتژی‌های کارآمد (تکنیک سایه و پنج استراتژی دیگر)

✔️ مناسب برای تمام سطوح، به همراه ترجمه‌ی فارسی مطالب برای مبتدی‌ها

برای مشاهده‌ی آنلاین مطالب آموزش، به قسمت داستان‌ کوتاه انگلیسی وبسایت زبانشناس مراجعه بفرمایید.

برای مشاهده‌‌ی کامل ویژگی های نرم افزار زبانشناس به بخش نرم افزار آموزش زبان انگلیسی اندروید زبانشناس مراجعه کنید.

برای ورود به صفحه‌ی اصلی وبسایت زبانشناس، روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید:


نام کتاب: درک گرامر انگلیسی


نام کتاب به لاتین: Understanding English Grammar


انتشارات: Pearson


فرمت: PDF


تعداد صفحات: ۴۵۶ صفحه

هدف اصلی این کتاب کمک به دانشجویان برای درک سیستماتیک طبیعت زبان و بهبود مهارت های زبان آموزان و دانشجویان است. نویسندگان این کتاب پی برده اند که اکثر افرادی که از این کتاب استفاده مینمایند کسانی هستند که میتوانند انگلیسی را صحبت نمایند و پیش تر با گرامر زبان انگلیسی آشنایی دارند. اما علاوه بر آن نویسندگان دریافته اند که آنها چیزی را که یاد گرفته اند به خوبی درک نکرده اند: دانشجویان و زبان آموزان قادر به توضیح این موضوع نیستند که در زمان نوشتن و یا صحبت کردن به زبان انگلیسی دقیقا چه کاری را انجام میدهند. توانایی های گرامری آنها بیش از اندازه است اما آنها قادر به کنترل و بهبود آن در یک پروسه دقیق نیستند که این کار مستلزم مطالعه فراوان است.


کتابی برای تغییر زندگی و کارتان


کتابی راحت برای خواندن و عمل کردن به آن


نام کتاب: A-Z correct english


فرمت کتاب : PDF


تعداد صفحات : ۲۰۳ صفحه

این کتاب یک کتاب مرجع برای دانش آموزان و خوانندگان عمومی می باشد .هدف این کتاب به عنوان ابزاری است برای پاسخ به مشکلاتی در گرامر ،تلفظ ،و .. که دانش آموزان و خوانندگان عادی با آن روبرو هستند.

مطالب عمده ای که در این کتاب که بر حسب حروف لاتین مشابه یک دیکشنری طبقه بندی شده است به قرار زیر است

کتاب A-Z of Correct English در حدود ۲۲۰ صفحه است و کلیه نکات گرامری و لغوی که معمولا اکثر غیر انگلیسی زبانان اشتباه میکنند را برای شما تشریح میکند و نحوه درستش را هم برای شما توضیح میدهد تا  آن جمله یا روش گرامری را اشتباه ننویسید. این کتاب کمک زیادی به تصحیح جملات شما میکند و اگر قصد شرکت در آزمون های زبان مانند آیلتس هستید برای شما بسیار مفید خواهد بود.

 این کتاب برای کسانی طراحی شده است که می خواهند زبان انگلیسی را به طرز صحیح یادبگیرند . آنچه در این کتاب می خوانید شامل یک سری اشتباهات رایج در زبان انگلیسی است که زبان آموزان عمدتا با آن مشکل دارند. این کتاب حاوی ۵۸۰ اشتباه رایج است که این اشتباه ها شامل : کاربرد اشتباه لغات ، کاربرد اشتباه زمانها ، کاربرد اشتباه نقل و قولها ، کاربرد اشتباه اسم مصدر ، کاربرد اشتباده حرف تعریف the ، کاربرد اشتباه صفتهای تفضیلی و عالی ، کاربرد اشتباه ضمایر ملکی ، کاربرد اشتباه both  ، کاربرد اشتباه موارد متعددی گرامری و اصطلاحاتی می باشد.


 


 


نام کتاب: Grammar Practice For Elementary Students

نام فارسی: تمرین گرامر برای دانش آموزان سطح مقدماتی


فرمت: PDF


انتشارات: Longman

کتاب تمرین گرامر برای دانش آموزان سطح مقدماتی ار انتشارات Longman  یکی از کتاب های بسیار کامل، روان و ساده در انجام و تکرار تمارین گرامری در زبان انگلیسی میباشد. این کتاب با بهره گیری از تصاویر متعدد و آزمون های متفاوت در زمینه های گوناگون به گونه ای طرح ریزی شده است که خواننده آن به سهولت میتواند با کتاب ارتباط برقرار کرده و آن را مطالعه نماید. وجود تمارین متعدد و متنوع در کتاب موجب میشود که گرامر زبان انگیسی به خوبی در خاطر ذهن هر زبان آموزی بماند.


نام کتاب: آموزش گرامر زبان انگلیسی


نام نویسنده: محمد زکی زاده

دانلود رایگان کتاب آموزش گرامر انگلیسی به زبا


فرمت: PDF

انگلیسی یک زبان ژرمنی غربی است که برای اولین بار در اوایل قرون وسطی صحبت شد و در حال حاضر این زبان به طور گسترده ای در جهان مورد استفاده قرار گرفته است. این زبان توسط عده زیادی از ساکنین کره زمین به عنوان زبان اول صحبت میشود. کشورهای مستقل ، از جمله انگلستان ، ایالات متحده ، کانادا ، استرالیا ، ایرلند ، نیوزیلند و تعدادی از کشورهای کارائیب به این زبان صحبت مینمایند. زبان انگلیسی پس از چینی ماندارین و اسپانیایی سومین زبان مادری رایج در جهان است. این است که به طور گسترده ای به عنوان  زبان دوم آموزشی و زبان رسمی اتحادیه اروپا مورد استفاده قرار میگیرد، و بسیاری از کشورهای مشترک المنافع و سازمان ملل متحد ، و همچنین بسیاری از سازمان های جهان به این زبان صحبت مینمایند.

گرامر انگلیسی بدنه ای از قوانین است که ساختار عبارات در زبان انگلیسی توصیف مینماید. این ساختار شامل کلمات ، عبارات ، بند ، و جملات است.

تغییرات تاریخی، اجتماعی، منطقه ای در انگلیس وجود دارد. اختلافات از دستور زبان و ایجاد گویش های متفاوت ناشی از همین تغییرات و اختلافات است. از این رو استاندارد زبان انگلیسی امروزی،  به شکلی از بیان در انواع گفتمان عمومی از جمله رادیو و تلویزیون ، آموزش و پرورش ، سرگرمی ، دولت ، و گزارش های خبری ، از جمله سخنرانی رسمی و غیر رسمی تبدیل پیدا نمود. با پیدایش و یادگیری این ساخنتار رسمی، مشکلات پیش آمده در زبان انگلیسی و از جمله گرامر این زبان به میزان زیادی کاهش پیدا نمود.

کتاب پیشرو در زمینه گرامر زبان انگلیسی یکی از بروزترین و مفید ترین کتاب های گرامر زبان انگلیسی میباشد که به طور خلاصه، همراه با متنی جذاب و روان، هر خواننده ای را مجذوب میدارد تا به طور کامل این کتاب را مطالعه نماید و از تمام مزایای این کتاب بهره برد. این کتاب برای تمامی مقاطع تحصیلی مفید بوده و تا جایی که امکان داشته از بیان موارد خسته کننده و کسل کننده در کتاب خودداری شده است.


 

از کاربردی ترین قسمت های این کتاب میتوان به موارد زیر اشاره نمود:


 


A teacher affects eternity; he can never tell where his influence stops


Henry Adams


 

نام جزوه آموزشی: گرامر برای مکالمه زبان انگلیسی


نویسنده: سعید عنایت پور


فرمت: PDF

جزوه ای که پیش روی شما عزیزان است جزوه کامل انگلیسی برای مکالمه زبان انگلیسی بوده که برای تمامی زبان آموزان و دانش آموزان و دانش جویان در تمامی رده های سنی مفید و سودمند است. همچنین این جزوه برای افرادی که قصد شرکت در امتحان هایی نظیر IELTS، TOEFL، MCHE و سایر امتحانات مشابه را دارند، افرادی که قصد مصاحبه برای اهداف مختلف نظیر اخذ ویزای کار و یا ویزای اقامت را دارند و در نهایت تمامی پارسی زبانان عزیز که نیاز به مکالمه زبان انگلیسی به شکلی صحیح را دارند سودمند و مفید میباشد. توضیحات فارسی روان و ساده ارایه شده در جزوه پیشرو در مورد گرامر زبان انگلیسی کمک شایانی را به زبان آموزان جهت درک هر چه بهتر و سریع تر مطالب انگلیسی مینماید.


 

نام کتاب: آموزش گرامر زبان انگلیسی انتشارات Dummies همراه workbook

فرمت:   PDF

تعداد صفحه:  363 صفحه

مجموعه ای بسیار ارزشمند برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی .غالبا یادگیری گرامر زبان انگلیسی برای افراد خسته کننده است ولی همانطور که نویسنده کتاب اشاره کرده شما به وسیله این کتاب خیلی راحت همراه با شوخی و خنده می توانید گرامر زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

صحبت کردت سریع ،نوشتن همراه با اعتماد به نفس و رهایی از ترس در یادگیری شعار های این کتاب ارزشمند است. این کتاب که همراه با کتاب کار آن ارائه شده است و در قسمت Workbook کتاب نیز تمرینات بی شماری برای یادگیری بیشتر ارائه شده است.

انشارات Dummies هماره پیشتاز ارائه بهترین کتاب ها در سرایر دنیا بوده است شما این دو کتاب ارزشمند را به رایگان می توانید از سایت زبان دانلود دریافت کنید.

geraldine Woods نویسده این کتاب که ۱۷ سال در دانشگاه نییورک به تدریس گرامر مشغول بوده و نیز سال های زیادی در مدارس خصوصی و بیش از ۴۰ کتاب در ضمینه های مختلف دارد این کتاب را به عنوان مرجع و منبهی کامل برای گرامر زبان انگلیسی ارائه کرده است.

در این مجموع شما بدون مجبور بودن برای یادگیری یک سرس از قوانین برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی می توانیر هر چه سریتر ساختار افعال صفت ها و جملات انگلیسی را درک کنید…..

 

دانلود رایگان کتاب آموزش گرامر انگلیسی به زبا
دانلود رایگان کتاب آموزش گرامر انگلیسی به زبا
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *